Ja preciesquote:Op maandag 26 februari 2007 16:55 schreef Aneurism het volgende:
Ow wacht... nu moet ik zeggen: Nooit klachten gehad.om nog over te laten komen dat ik geen minipikkie heb.
![]()
klagen tegen de man in kwestie heeft ook niet heel veel zin ofzo, alsof we dan wel ineens 5 cm er bij kunnen toveren...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja precies"Mijn vriendinnen hebben nooit geklaagd
" .... niet tegen jou nee, maar waarschijnlijk wel tegen haar vriendinnen, whehe.
Preciesquote:Op maandag 26 februari 2007 17:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
klagen tegen de man in kwestie heeft ook niet heel veel zin ofzo, alsof we dan wel ineens 5 cm er bij kunnen toveren...
zou wel leuk zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 17:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
klagen tegen de man in kwestie heeft ook niet heel veel zin ofzo, alsof we dan wel ineens 5 cm er bij kunnen toveren...
maar wat is dan het nut om toch vriendinnen te raadplegen, kunnen zij er wat aan doen, of bespreken jullie dan onderling een mannen- en penisruilquote:
Niet om te raadplegen, maar het is toch algemeen bekend dat vrouwen wel over hun seksleven praten met hun vriendinnen. (mannen vast ook maar goed) Dus dan hoort dat er ook bij denk ikquote:Op maandag 26 februari 2007 17:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
maar wat is dan het nut om toch vriendinnen te raadplegen, kunnen zij er wat aan doen, of bespreken jullie dan onderling een mannen- en penisruil
Mannen die over hun seksleven praten met vriendinnen?!? Het einde der tijden móet nu wel nabij zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Niet om te raadplegen, maar het is toch algemeen bekend dat vrouwen wel over hun seksleven praten met hun vriendinnen. (mannen vast ook maar goed)
Nouhooouquote:Op maandag 26 februari 2007 18:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mannen die over hun seksleven praten met vriendinnen?!? Het einde der tijden móet nu wel nabij zijn.
postmoderne mannen?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:03 schreef Litpho het volgende:
Mannen die over hun seksleven praten met vriendinnen?!? Het einde der tijden móet nu wel nabij zijn.
metroseksueel volt onder de categorie 'moet nog uit de kast komen'quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef HighLander het volgende:
[..]
postmoderne mannen?
Valt dat onder de zelfde categorie als metrosexueel?
Ik zeg niks....quote:Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef HighLander het volgende:
[..]
postmoderne mannen?
Valt dat onder de zelfde categorie als metrosexueel?
Ze bestaan, en het zijn vaak de mannen waarvan je het helemaal niet wil horenquote:Op maandag 26 februari 2007 18:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is ook zioets als iemand het zwijgen opleggen voor die aan zo'n verhaal begint wat je niet wil horen natuurlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:50 schreef Frappelsien het volgende:
Ze bestaan, en het zijn vaak de mannen waarvan je het helemaal niet wil horen
hahahahahahaquote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef Sok41 het volgende:
Lol en ik vroegah maar denken dat ik me moest schamen met 18-19 cm
quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja precies"Mijn vriendinnen hebben nooit geklaagd
" .... niet tegen jou nee, maar waarschijnlijk wel tegen haar vriendinnen, whehe.
Ik zei toch, dat was echt geen 25cm Aneurismquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]Waarop ik weer moet antwoorden om te laten blijken dat ik geen minipikkie heb: "Ze wouden allemaal een proefritje."
Je was bij de verkeerde! Anders zou je mr P. Steele wel onthouden hebben!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zei toch, dat was echt geen 25cm Aneurism![]()
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef Sok41 het volgende:
Lol en ik vroegah maar denken dat ik me moest schamen met 18-19 cm
Wie is Mr. P Steele? Dat is al de tweede keer dat je die naam zegt, is dat uw jongeheer ofzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:34 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Je was bij de verkeerde! Anders zou je mr P. Steele wel onthouden hebben!
sorry dat ik het zeg, een doos zonder spieren lijkt me niks maar de dag dat de coen 6 banen heeft sta ik vooraan!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:26 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
een doos zonder spieren is als een 6baans coentunnel,daar wil je ook liever niet inrijden!![]()
goede vraag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:08 schreef Stansfield het volgende:
Wat is eigenlijk groot en wat is klein?
Volgens mij wordt er gerefereerd aan: Lexinton Steele. Hung like a horse om het maar zo te zeggen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:31 schreef redrum.be het volgende:
[..]
Wie is Mr. P Steele? Dat is al de tweede keer dat je die naam zegt, is dat uw jongeheer ofzo?
Peter Steele, frontman van Type O Negative lijkt me met de initiaal P. waarschijnlijkerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:19 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er gerefereerd aan: Lexinton Steele. Hung like a horse om het maar zo te zeggen.
En wanneer vinden de dames het te groot worden dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:17 schreef roburt het volgende:
[..]
goede vraag.
ik denk:
lengte: klein dan 12cm
omtrek minder dan 12cm
Een omtrek van 12 cm betekent (12 / pi) dat de doorsnede 4 cm is. Dat is natuurlijk niet heel dik, maar zeker geen dunnetje. Als je lengte:omtrekverhouding 1:1 is, lijkt het al heel snel een dikke (of een dik stompjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:17 schreef roburt het volgende:
[..]
goede vraag.
ik denk:
lengte: klein dan 12cm
omtrek minder dan 12cm
Vanaf waar gemeten??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Een omtrek van 12 cm betekent (12 / pi) dat de doorsnede 4 cm is. Dat is natuurlijk niet heel dik, maar zeker geen dunnetje. Als je lengte:omtrekverhouding 1:1 is, lijkt het al heel snel een dikke (of een dik stompje)
Maar goed, als het gemiddelde 15 is, dan kun je natuurlijk ergens een grens trekken, bijvoorbeeld zoiets:
0-9 =micro
9-12 = klein
12-15=ondergemiddeld
15 = gemiddeld
15-18 = bovengemiddeld
18-21 = groot
21+ =macro
Ach ja, wat een gelul ook eigenlijk![]()
bespreken idd veel jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:15 schreef PLAE@ het volgende:
Sta je toch wel raar te kijken als een vriendin van je vriendin zegt: Ja jij hebt ook wel een grote he.![]()
huh. die wijfen bespreken ook alles.
Was uiteraard niet bij mij. Wat aangeeft dat gozers ook overal over ouwehoeren eigenlijk![]()
shit mn geodriehoek gaat maar tot 16quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:45 schreef Gripper het volgende:
Bovenkant lul, bij de aansluiting met je buik, veel verder dan je buikwand kan je tenslotte meestal niet naar binnen... En niet stiekum de lineaal dieper in je vel prikken om centimeters te winnen he!
Gewoon streepje zetten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:17 schreef Sargon het volgende:
[..]
shit mn geodriehoek gaat maar tot 16
Dat kan wel! Je hebt duidelijk de laatste ontwikkelingen in de ruimtevaarttechniek niet gevolgd. Met deze apetijtelijke Two Extra Inches Penis Extender Sleeve beschik je over welgeteld 2 x 2,54 = 5,08 extra centimeters.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:47 schreef Adelante het volgende:
yepquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:31 schreef redrum.be het volgende:
[..]
Wie is Mr. P Steele? Dat is al de tweede keer dat je die naam zegt, is dat uw jongeheer ofzo?
'k Was heus bij de goedequote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:34 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Je was bij de verkeerde! Anders zou je mr P. Steele wel onthouden hebben!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |