quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Die liggen niet centraal.
schrijf er een verkiezingsprogramma over!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:41 schreef benfotogek het volgende:
ja maar.. kijk. leiden licht ook niet echt centraal. en heef tbovendien maar 2 stations.. arhenmhem heeft er 4 ofzo en heet niet anrhem centraal:S
Leiden licht.. ?!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:41 schreef benfotogek het volgende:
ja maar.. kijk. leiden licht ook niet echt centraal. en heef tbovendien maar 2 stations.. arhenmhem heeft er 4 ofzo en heet niet anrhem centraal:S
Ligt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:44 schreef benfotogek het volgende:
er staat niet leiden licht...
er staat leiden licht niet centraal en toch heeft het een centraal station...
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:44 schreef benfotogek het volgende:
Het ligt ook niet centraalquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:44 schreef benfotogek het volgende:
Wij zijn niet geinteresseerd in jouw gelul, probeer het eens op een treinenforum.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:53 schreef benfotogek het volgende:
Q.. ik heb seriesu echt wel een leven .hoor.. maar ik ben gewoon geintereseerd in fotos van stations enzo. en in treinen enzo.. verder prima sociaal leven..niets mis me ehoor
aaah fuckquote:
Dat jij rijp bent voor het SPOR!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:06 schreef benfotogek het volgende:
wat vinde jullievan
Ik lach me dood. Serieus. Nee, ik meen het. Echt!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:07 schreef benfotogek het volgende:
[afbeelding] wat vinde jullie van dit station...:) hahaha![]()
![]()
Het grappige aan Kerkrade is dat alle andere stations van die plaats niet de naam Kerkrade draagt..quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:58 schreef benfotogek het volgende:
het is kerkrade centrum he;) niet kerkrade centraal.!
Beetje te veel reclame voor je sitequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:07 schreef benfotogek het volgende:
[afbeelding] wat vinde jullie van dit station...:) hahaha![]()
![]()
spoor zonder de o!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:08 schreef benfotogek het volgende:
wat is spor?
spekholzerheidequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:10 schreef benfotogek het volgende:
welke stations zijn nof meer van kerkrade dan> chevremond?
Landgraafquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
spekholzerheide
chevermont
eygelshoven
landgraaf
Raar, Amersfoort heeft geen centraal, maar bediend wel vrijwel alle reizigers van noord/noord-oost nederland naar de randstad en omstreken + verder.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:46 schreef Dagonet het volgende:
Eerst was het gereserveerd voor stations die bediend werden door meerdere spoorwegmaatschappijen, nu is het gereserveerd voor de vijf grootste stations.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Centraal_Station
spekholzerheide heeft wel bestaanquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
LandgraafSpekholzerheide heeft nooit bestaan. Wel Rolduc
En Kerkrade De Vink komt er ooit. Waarom weet ik dit
Kut wikipedia
![]()
Al aangepastquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
spekholzerheide heeft wel bestaan
op t traject kerkrade - simpelveld - valkenburg
Haha.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef benfotogek het volgende:
Baflo centraal:)haha
Geen idee maar dat is wel te vinden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:03 schreef benfotogek het volgende:
serieus da kan best een rede zijn ja... weet jij ook hoeveel passagiers:)...?
Ik ken een gast die een keer iemand naar Cothen centraal gestuurd heeftquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef benfotogek het volgende:
Baflo centraal:)haha
Nee, in PTA lopen er wel meer rondquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef benfotogek het volgende:
er is toch niets mis met bordjesgek:).. te zijn
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:24 schreef benfotogek het volgende:
welk station mis ik dan??? ik wil het wel weten ga ik die ook fotgoraferen..
(maar ik fotografeer englejk alleen de bordjes0
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:31 schreef Peterselieman het volgende:
Dr.Flash heeft ze volgens mij allemaal. Zug-Chef overigens ook. beiden zijn in het treinentopic actief, evenals mezelf overigens
3 keer per dag zelfsquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:40 schreef benfotogek het volgende:
dat station is super vet. was ik gistere langs gereden. maar het had geen bordje dus heb het niet gefotogrfeerd.! (de trein stopt er maar 1 x per dag haha0
Boeiequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]Dr_Flash wordt zelfs 'boos' als je niet een bordje voor 'm schiet in het buitenland
.
Is geen centraal station hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:40 schreef bijdehand het volgende:
den bosch heeft er ook een
gare site.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:43 schreef benfotogek het volgende:
o rlx beter. maar vinden jullei de bordjes op mijn site leuk of niet?
NEEquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:43 schreef benfotogek het volgende:
29 mei 1988 Sluiting Kerkrade Centrum- Simpelveldquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
http://stationsweb.brinks(...)uwardenachterdehoven
Gouda van station Gouda en Gouda Goverwelle zijn met een A niet met een Equote:Op donderdag 22 februari 2007 20:43 schreef benfotogek het volgende:
Mail jij ze even?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
29 mei 1988 Sluiting Kerkrade Centrum- Simpelveld
dit klopt overigens niet
de laatste rit van NS heeft gereden op (12-5) 1992 (precieze datum moet ik nakijken op mijn kaartje)
en je mist t stuk simpelveld via schin op geul naar maastricht (via eys - wijlre - schin op geul)
de foto's?quote:
simpelveld bestaat niet meer als NS overslagstationquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:55 schreef benfotogek het volgende:
beter wel naar de NS malien ja..... maar nu bestaat simpelveld toch niet meer?
Het is mijn site ook niet. Ik heb de site alleen maar even voor wat info aangehaald.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
de foto's?
die heb ik niet.... maar ken t traject vanbuiten
dat zeer zekerquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
Bij het compleet weer in dienstnemen gaat de charme van het traject af. bovendien zijn er behoorlijke investeringen nodig om het traject te moderniseren. Het zogenaamde miljoenenlijntje doet dan haar naam weer eer aan
aaah kijk, dacht dat ie van jou wasquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is mijn site ook niet. Ik heb de site alleen maar even voor wat info aangehaald.
Er deugt maar weinig van flappiequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:43 schreef benfotogek het volgende:
Ik stond om 17:33 op Rotterdam Centraal, reken maar uitquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
Het was al het wachten op jou, fles
Kropswolde is met een Pquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef benfotogek het volgende:
wat is er mis met kropswolde leiden lammerschans;> dan?
Dat is niet mijn sterkste punt op de donderdagavondquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stond om 17:33 op Rotterdam Centraal, reken maar uit
er was sprake van een zogeheten "computerstoring"quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is niet mijn sterkste punt op de donderdagavond
dn dezequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er was sprake van een zogeheten "computerstoring"
Stel geen vragen als je niet naar het antwoord wilt luisteren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:21 schreef benfotogek het volgende:
wie is dr-flah:)haha.
Ja, mensen die zich dit soort dingen afvragen zijn écht kansloos. Geheel hopeloos. Ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:41 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een kansloos iemand ben jij zeg
Dat vind ik een mooie benaming voor het Crewforumquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:23 schreef benfotogek het volgende:
haupthbanhof
Wat staat hier dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:27 schreef benfotogek het volgende:
ik lees de bordjes voor en nadat ik ze heb gefotografeerd.!
Heb je pagina's 2 en 3 ook gefotografeerd?quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:23 schreef benfotogek het volgende:
antwerpen bergum.
Dit gaat helemaal goedkomenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef benfotogek het volgende:
daar staan antwerpen berchem!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef benfotogek het volgende:
daar staan antwerpen berchem!
Dat zeggen de mensen weleens jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:37 schreef benfotogek het volgende:
maar ben jij ook treinfanaat.
Jepquote:hebjij ook zulke fotos gemaakt?
Deze heb ik gemaakt nadat ik alle bordjes in NL compleet had afgelopen zomerquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom geen alles omvattende overzichtsfoto's met een stuk of 100 à 150 bordjes per foto
Jepquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Om te janken zo ziek!
Ja, LIJERquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:50 schreef Zug-Chef het volgende:
En om het af te maken
<<Papenburg / Ems>>
Gezonde rivaliteitquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:57 schreef Peterselieman het volgende:
proef ik hier een beetje strijd
Ghehehequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, LIJERdat kost me dus nog een keer een volle dag gewoon godverdomme
Oh dat zal ook wel gebeuren hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
Dan heeft ie idd wat te doen, maar dan mag jij ook wel aan de bak om je voorsprong te behouden.
Ja, en ik wacht ook nog steeds op Brandevoort iddquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:12 schreef benfotogek het volgende:
jij heb dus alles stations gefotografeerd uti NL
En gelijk ook erg storingsgevoeligquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:32 schreef Renesite het volgende:
Groningen is de centrale verdeelkast van het Noorden
Tell me about itquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En gelijk ook erg storingsgevoelig![]()
Wachten in hoogkerk? Waar?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
Zelf heb ik er nog geen last van gehad gelukkig, alleen een keer vertraging gehad door een aanrijding, zodat mijn trein niet vertrok. En natuurlijk de standaard vertragingen op Leeuwarden - Groningen met het wachten in Hoogkerk.
* Peterselieman klopt voor de zekerheid maar even af
waarom heet het dan centraal station?quote:
Oh daar jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:51 schreef Peterselieman het volgende:
Vierverlaten. Daar is een stukje dubbelspoor
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
waarom heet het dan centraal station?![]()
Onder de rook van de suikerfabriekquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh daar jaVlak bij mijn geboortehuis
Jepquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Onder de rook van de suikerfabriek
Bevalt welquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet er maar zin in hebben
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Marienberg Centraal!
ja hoor, en Eindhoven ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:57 schreef luisje het volgende:
DE RANDSTAD
EN LEIDEN HEEFT GODVERDOMME 3 STATIONS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |