Oh dat zal ook wel gebeuren hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
Dan heeft ie idd wat te doen, maar dan mag jij ook wel aan de bak om je voorsprong te behouden.
Ja, en ik wacht ook nog steeds op Brandevoort iddquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:12 schreef benfotogek het volgende:
jij heb dus alles stations gefotografeerd uti NL
En gelijk ook erg storingsgevoeligquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:32 schreef Renesite het volgende:
Groningen is de centrale verdeelkast van het Noorden
Tell me about itquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En gelijk ook erg storingsgevoelig![]()
Wachten in hoogkerk? Waar?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
Zelf heb ik er nog geen last van gehad gelukkig, alleen een keer vertraging gehad door een aanrijding, zodat mijn trein niet vertrok. En natuurlijk de standaard vertragingen op Leeuwarden - Groningen met het wachten in Hoogkerk.
* Peterselieman klopt voor de zekerheid maar even af
waarom heet het dan centraal station?quote:
Oh daar jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:51 schreef Peterselieman het volgende:
Vierverlaten. Daar is een stukje dubbelspoor
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
waarom heet het dan centraal station?![]()
Onder de rook van de suikerfabriekquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh daar jaVlak bij mijn geboortehuis
Jepquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Onder de rook van de suikerfabriek
Bevalt welquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet er maar zin in hebben
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Marienberg Centraal!
ja hoor, en Eindhoven ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:57 schreef luisje het volgende:
DE RANDSTAD
EN LEIDEN HEEFT GODVERDOMME 3 STATIONS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |