spekholzerheidequote:Op donderdag 22 februari 2007 20:10 schreef benfotogek het volgende:
welke stations zijn nof meer van kerkrade dan> chevremond?
Landgraafquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
spekholzerheide
chevermont
eygelshoven
landgraaf
Raar, Amersfoort heeft geen centraal, maar bediend wel vrijwel alle reizigers van noord/noord-oost nederland naar de randstad en omstreken + verder.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:46 schreef Dagonet het volgende:
Eerst was het gereserveerd voor stations die bediend werden door meerdere spoorwegmaatschappijen, nu is het gereserveerd voor de vijf grootste stations.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Centraal_Station
spekholzerheide heeft wel bestaanquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
LandgraafSpekholzerheide heeft nooit bestaan. Wel Rolduc
En Kerkrade De Vink komt er ooit. Waarom weet ik dit
Kut wikipedia
![]()
Al aangepastquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
spekholzerheide heeft wel bestaan
op t traject kerkrade - simpelveld - valkenburg
Haha.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef benfotogek het volgende:
Baflo centraal:)haha
Geen idee maar dat is wel te vinden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:03 schreef benfotogek het volgende:
serieus da kan best een rede zijn ja... weet jij ook hoeveel passagiers:)...?
Ik ken een gast die een keer iemand naar Cothen centraal gestuurd heeftquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:14 schreef benfotogek het volgende:
Baflo centraal:)haha
Nee, in PTA lopen er wel meer rondquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef benfotogek het volgende:
er is toch niets mis met bordjesgek:).. te zijn
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:24 schreef benfotogek het volgende:
welk station mis ik dan??? ik wil het wel weten ga ik die ook fotgoraferen..
(maar ik fotografeer englejk alleen de bordjes0
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |