abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 maart 2007 @ 18:13:29 #201
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_46853874
Belachelijk zeg

Als vader zijnde laat je de dader dan wel op andere wijze boeten
Geef mij maar Amsterdam
  vrijdag 2 maart 2007 @ 19:32:02 #202
54400 ShadowGirl
I move by psychokinetic powers
pi_46856420
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 18:07 schreef T1andonly het volgende:
Op het eerste gezicht vind ik dit werkelijk een schokkend lage straf. Als ik die vader was dan brandde het huis van m'n aardige overbuurman nog vandaag tot de grond toe af.
Dat is pas het begin..
I do have a penis... its just that it belongs to someone else, and its usually in my mouth..
Im going to become rich and famous after i invent a device that allows you to stab people in the face over the internet..
pi_46859446
Hier in nederland krijgt de eerste de beste fraudeur nog hogere straffen.
Wanneer word nederland nou eindelijk eens wakker.
Kinderverkrachters kunnen hier rustig hun gang gaan en na even tbs'en gaat het gewoon door...
Het is een ziekte van die mensen geen therapie kan er iets tegen doen...

Gewoon opsluiten en de sleutel weggooien !
  vrijdag 2 maart 2007 @ 21:12:22 #204
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_46859900
Welkom in Nederland.
De dader die een eigenaar van een avondwinkel doodschoot loopt nog steeds vrij rond.
Een kinderverkrachter krijgt een taakstraf.
Iemand die 5 kilometer te hard rijdt wordt door een team van 30 politiewagens en 60 agenten overmeesterd en bestraft.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  vrijdag 2 maart 2007 @ 22:17:38 #205
168739 Red_85
'echt wel'
pi_46862413
ongelofelijk. die man zou alleen terug mogen in de maatschappij met zn ballen dr af. graflijer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 3 maart 2007 @ 00:59:08 #206
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_46867837
Nederland

Af en toe schaam ik m'n ogen er voor uit m'n kop !
Jawohl Herr Kaloin!
  Donald Duck held zaterdag 3 maart 2007 @ 01:01:10 #207
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46867882
in sommige amerikaanse staten krijg je hier dus de doodstraf voor
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 3 maart 2007 @ 01:02:30 #208
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_46867916
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:01 schreef __Saviour__ het volgende:
in sommige amerikaanse staten krijg je hier dus de doodstraf voor
Da's dan ook weer jammer.

Maar dat komt omdat ik tegen de doodstraf ben.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Donald Duck held zaterdag 3 maart 2007 @ 01:08:56 #209
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46868042
Ik ben er ook tegen, maar het was maar om het verschil even aan te geven.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_46868045
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef ouderejongere het volgende:
Welkom in Nederland.
De dader die een eigenaar van een avondwinkel doodschoot loopt nog steeds vrij rond.
Iemand die 5 kilometer te hard rijdt wordt door een team van 30 politiewagens en 60 agenten overmeesterd en bestraft.
euhm .. ik durf het bijna niet te vragen .. maar .. is de nederlandse agent een beetje bang of is in de greep van het quotum ?
pleased to meet you
pi_46868150
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:09 schreef moussie het volgende:

[..]

euhm .. ik durf het bijna niet te vragen .. maar .. is de nederlandse agent een beetje bang of is in de greep van het quotum ?
Ehm..
Voor zover ik de feiten bekijk is de verdachte van deze verkrachting tot steeds door de politie aangehouden, en heeft hij gedurende een politieverhoor een bekentenis afgelegd.
De politie treft dus in dit geval geen blaam.

Dat justitie vervolgens een bizar lage eis op tafel legt waarna de rechter vervolgens een bizar lage straf oplegt, is voor de rekening van zowel justitie als de rechtelijke macht.

Waarom kun jij, en met jou velen, dat onderscheid niet maken?
  zaterdag 3 maart 2007 @ 01:14:45 #212
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_46868173
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:09 schreef moussie het volgende:

[..]

Allebei wel iets denk ik.

En allebei bespottelijk.

Maar een agent bepaalt de strafmaat nog steeds niet volgens mij.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_46868227
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 21:12 schreef ouderejongere het volgende:
Welkom in Nederland.
Je overdrijft een tikkeltje nietwaar?
Waarom worden er totaal irrelevante dingen bij gehaald?
Tevens haal je de rollen van politie / justitie en de rechtelijke macht door elkaar.

Omdat de dader van een moord niet gepakt wordt is de politie niet goed bezig?
Net of in Amerika alle roofovervallen opgelost worden..
Voor verdere argumentatie met betrekking tot jouw 2e opmerking verwijs ik je naar mijn bovenste post.

Jouw laatste opmerking raakt natuurlijk helemaal kant noch wal.

Het issue in deze discussie moet de strafmaat zijn bij misdrijven tegen de zeden.
Niet het functioneren van de politie die in dit geval prima haar werk heeft gedaan.

Ontopic dus graag weer!
pi_46868274
t word weer tijd voor oudhollands vierendelen kielhalen en andere rake lijfstraffen soms verlang ik naar de tijd dat we zo een figuur gewoon lekker met z,n allen konden doodtrappen op het dorpsplein
pi_46868838
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 01:13 schreef kevin85 het volgende:

Waarom kun jij, en met jou velen, dat onderscheid niet maken?
je hebt helemaal gelijk .. mijn excuses aan de heren met het petje dat ons allemaal past .. niet jullie fout ..
pleased to meet you
pi_46871560
Kleuterverkrachter krijgt 240 uur werkstraf

Het is uiteindelijk 240 uur geworden
  zaterdag 3 maart 2007 @ 12:49:31 #217
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_46874278
quote:
Op zondag 25 februari 2007 10:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het volk kan hier niet over oordelen. Zie deze draad. Gelukkig trekken rechters zich dan ook geen donder aan van het volk.
Dat is algemeen bekend en ze trekken zich ook niks aan van dat wat rechtvaardig is........
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_46874758
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 10:07 schreef babba het volgende:

Nog veeel te weinig!
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:15:09 #219
78780 deedeetee
pi_46874852
quote:

En behandeling neem ik aan, alleen zo jammer dat dergelijke figuren maar al te vaak genieten van het navertellen van hun seksuele wandaden. Vandaar ik dat bekennen niet erg geweldig vind. Voor het zelfde geld heeft die vent dáár ook van (na)genoten
Net zo als het mee werken aan een behandeling, lekker na genieten van je wandaden en heerlijk uitgebreid praten over het verkrachten van een kind enzo. Daar kickt zo'n man toch juist op ???
Behandelen van dergelijke mensen is zelden een succes, de enigen die er wél plezier aan beleven zijn de daders en de behandelaars.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:21:32 #220
92279 N.icka
Windforce 11
pi_46874988
Zou hij zijn werkstraf op een kinderboerderij mogen doen?
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:22:42 #221
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_46875013
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:15 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Behandelen van dergelijke mensen is zelden een succes, de enigen die er wél plezier aan beleven zijn de daders en de behandelaars.
Dit gaat wel erg ver , om te stellen dat behandelaars daar plezier aan beleven
pi_46876003
zum kotzen...
  zaterdag 3 maart 2007 @ 14:03:31 #223
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_46876019
quote:

Dat zal hem leren de deugniet !
  zaterdag 3 maart 2007 @ 14:24:11 #224
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_46876546
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 07:24 schreef popolon het volgende:
Komt er nog een vervolg? Hoger beroep?

Dit kan toch niet definitief zijn?
Volgens mij heeft hij 240 uur en zes maanden voorwaardelijk gekregen ipv de geëiste 180 uur en drie maanden voorwaardelijk. Wie moet er in hoger beroep gaan, de veroordeelde?
quote:
Forse werkstraf voor ontucht met meisje

Gepubliceerd op 02 maart 2007, 16:43
Laatst bijgewerkt op 02 maart 2007, 17:51
purmerend -

Een 39-jarige Amsterdammer is vrijdag tot 240 uur werkstraf en een voorwaardelijke gevangenisstraf van een half jaar veroordeeld. De man kreeg de straf omdat hij in december van het afgelopen jaar in zijn toenmalige woning in Purmerend ontucht heeft gepleegd met een vierjarig meisje.

Met deze strafmaat gaat de Haarlemse rechtbank duidelijk verder dan het Openbaar Ministerie. Officier van justitie H. Tillart had twee weken geleden namelijk 180 uur werkstraf en drie maanden voorwaardelijke gevangenisstraf geëist, maar de rechtbank vond die eis duidelijk te laag.

De rechters in Haarlem vinden bewezen dat de man het kind niet alleen betastte, maar ook verder ging. De man moet zich van de rechtbank verplicht laten behandelen om herhaling te voorkomen. De rechtbank sprak van een ernstig misdrijf, waarbij normaal gesproken een langdurige celstraf zou passen. De rechters hielden er echter rekening mee dat de man geen strafblad heeft en volgens deskundigen ook enigszins verminderd toerekeningsvatbaar is.

Het vierjarige slachtoffer was een vriendinnetje van het vijfjarige zoontje van de Amsterdammer. De vader van het meisje las twee weken geleden bij de rechtbank een emotionele verklaring voor. Daaruit bleek dat het hele gezin veel last heeft van wat er is gebeurd. Het kind slaapt slecht, heeft nachtmerries en last van agressieve buien. ,,Als ouders gaan we door een hel. Ons leven is voorgoed veranderd.''
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 14:31:17 #225
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_46876784
Ok, we noemen verkrachten nu gewoon ontucht.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 14:38:01 #226
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_46877003
De uitspraak staat nog niet op rechtspraak.nl, effe afwachten dus.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_46878544
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:59 schreef zillah666 het volgende:

[..]

Dat ze een zet in de goede richting hebben gegeven wil niet zeggen dat het inmiddels niet achterhaald is.
Dat ze achterhaald zijn, dat wil zeggen: ze zijn niet volledig juist, betekent niet dat ze niet meer gebruikt kunnen worden.
pi_46878598
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 14:31 schreef popolon het volgende:
Ok, we noemen verkrachten nu gewoon ontucht.
Of misschien weet jij het verschil gewoon niet? En kom nou niet met woordenboekdefinities eh. Trouwens, 'ontucht' betekent niet dat er geen 'verkrachting' heeft plaatsgevonden. Nee, jij wil liever dat alles nog 100x wordt aangedikt met allemaal keiharde termen. Dat maakt het een beter artikel, nietwaar.

Yay telegraafmentaliteit.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 17:55:42 #229
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_46882645
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:45 schreef babba het volgende:

[..]

Er staat natuurlijk ook niet voor niets "Bekijk video" onder
Nee daar wordt lekker diep ingaan op de juridische kant v.d zaak .
Krekker is de bom!
  Moderator zaterdag 3 maart 2007 @ 18:07:32 #230
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_46882942
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

In Nederland zijn de straffen (naar Europees gemiddelde bezien) hoog.

Voordat je gaat klagen: weinig landen waar zo weinig criminaliteit is als in EU landen.
Heb je ook gelezen dat deze vader in eerste instantie werd afgeraden door een agent om aangifte te doen?
Ik vraag me serieus wel eens af hoeveel mensen gewoon geen aangifte doen omdat het ze word afgeraden of omdat ze er het nut niet van inzien.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 3 maart 2007 @ 19:09:36 #231
78780 deedeetee
pi_46884502
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 13:22 schreef Bep het volgende:

[..]

Dit gaat wel erg ver , om te stellen dat behandelaars daar plezier aan beleven

Ze doen hun WERK met plezier bedoel ik, ze maken zich zelf wijs dat het resultaat heeft namelijk. En dat is over het algemeen niet zo. Ze worden gewoon bij de neus genomen door misdadigers die heel goed weten voor te wenden dat ze aan 't *genezen * zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door deedeetee op 03-03-2007 21:35:59 ]
  zaterdag 3 maart 2007 @ 20:24:21 #232
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_46886814
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Of misschien weet jij het verschil gewoon niet? En kom nou niet met woordenboekdefinities eh. Trouwens, 'ontucht' betekent niet dat er geen 'verkrachting' heeft plaatsgevonden. Nee, jij wil liever dat alles nog 100x wordt aangedikt met allemaal keiharde termen. Dat maakt het een beter artikel, nietwaar.

Yay telegraafmentaliteit.
Nee laten we 't inderdaad het niet bij de naam noemen want dat is nogal schokkend.

Stel je voor zeg.
pi_46894663
Met zo'n straf, vind ik dat de ouders van dat meisje legaal die man mogen afknallen, martelen en wat ze verder nog maar kunnen bedenken.

Maar als meneertje belastingfraude had gepleegd, had hij zeker een paar jaar moeten zitten, he?
pi_46927134
Waarom is dit topic dood??
Ik ben er van geschrokken, en ben dus op de site van de rechtbank te haarlem wezen kijken,
waar ik geen verdere informatie heb gevonden betreft de rechtzaak. Ik had graag willen weten waarom hij een werkstraf van 240 uur gekregen heeft, waar die fucking hersenkronkels zitten van die rechters, en welke idioot hem dan aangeklaagd heeft, idioot zeg ik omdat hij van mij in hoger beroep mag. Dit is toch sick & twisted! *leef topic, leef!
vivo la horda de capoeira; Ê dalila, ilê ilê, dalila ô!
pi_46932058
Ik zal eens kijken of stopkindersex.nu er wat meer over weet.

Die taakstraffen onvoorstelbaar !!!!!
Ik kan er niet bij met mn verstand....
Die kinderen krijgen levenslang!
  maandag 5 maart 2007 @ 09:43:14 #236
71115 Rnej
I walk the line
pi_46932403
maar als die straffen zo laag zijn
wat belet die vader dan om die verkrachter eens goed te verminken?

ik zou t wel weten....
  maandag 5 maart 2007 @ 09:44:33 #237
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_46932422
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_46933184
op stopkindersex staat:

Forse werkstraf voor ontucht met meisje

Gepubliceerd op 02 maart 2007, 16:43
Laatst bijgewerkt op 02 maart 2007, 17:51

purmerend -
Een 39-jarige Amsterdammer is vrijdag tot 240 uur werkstraf en een voorwaardelijke gevangenisstraf van een half jaar veroordeeld. De man kreeg de straf omdat hij in december van het afgelopen jaar in zijn toenmalige woning in Purmerend ontucht heeft gepleegd met een vierjarig meisje.

Met deze strafmaat gaat de Haarlemse rechtbank duidelijk verder dan het Openbaar Ministerie. Officier van justitie H. Tillart had twee weken geleden namelijk 180 uur werkstraf en drie maanden voorwaardelijke gevangenisstraf geëist, maar de rechtbank vond die eis duidelijk te laag.

De rechters in Haarlem vinden bewezen dat de man het kind niet alleen betastte, maar ook verder ging. De man moet zich van de rechtbank verplicht laten behandelen om herhaling te voorkomen. De rechtbank sprak van een ernstig misdrijf, waarbij normaal gesproken een langdurige celstraf zou passen. De rechters hielden er echter rekening mee dat de man geen strafblad heeft en volgens deskundigen ook enigszins verminderd toerekeningsvatbaar is.

Het vierjarige slachtoffer was een vriendinnetje van het vijfjarige zoontje van de Amsterdammer. De vader van het meisje las twee weken geleden bij de rechtbank een emotionele verklaring voor. Daaruit bleek dat het hele gezin veel last heeft van wat er is gebeurd. Het kind slaapt slecht, heeft nachtmerries en last van agressieve buien. ,,Als ouders gaan we door een hel. Ons leven is voorgoed veranderd.''

Ze vonden de straf toch te laag en nu dus slechts 240 uur......
Te gek voor woorden....
  maandag 5 maart 2007 @ 10:43:07 #239
78780 deedeetee
pi_46933641
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:43 schreef Rnej het volgende:
maar als die straffen zo laag zijn
wat belet die vader dan om die verkrachter eens goed te verminken?

ik zou t wel weten....
De fatsoenlijke burgers worden extreem zwaar bestraft als ze het * recht in eigen hand nemen* , dat pikken de rechters namelijk niet. Ze zullen het wel als kritiek zien ofsow

Criminelen word echter wel de hand boven het hoofd gehouden want, die kunnen er niks aan doen. dat ze slecht zijn.
Criminaltiteit schijnt tegenwoordig een anders woord voor ziekte te zijn Tenzij je en bank berooft of een rechter voor zijn raap schiet
Enne zieken moet je niet straffen maar * beter * maken
pi_46960410
quote:
Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Niet alleen te zwaar, maar ook nog eens belachelijk. Wij hoeven ons niet te verlagen naar het niveau van een of andere bananenrepubliek om mensen te straffen. Bovendien word ik een beetje moe van al die mensen die op fora schreeuwen dat ze (kinder)misbruikers wel even gaan vermoorden, ophangen, doodstenigen en weet ik veel wat, terwijl het in de praktijk altijd zal blijven bij het posten van berichtjes.

Een jaar of 10 a 15 cel, plus gedwongen chemische castratie (als dat kan) is wat mij betreft genoeg.

hehe, je doet zelf precies hetzelfde of denk ik nu verkeerd
vivo la horda de capoeira; Ê dalila, ilê ilê, dalila ô!
pi_46965310
quote:
Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef deedeetee het volgende:

[..]

De fatsoenlijke burgers worden extreem zwaar bestraft als ze het * recht in eigen hand nemen* , dat pikken de rechters namelijk niet. Ze zullen het wel als kritiek zien ofsow

Criminelen word echter wel de hand boven het hoofd gehouden want, die kunnen er niks aan doen. dat ze slecht zijn.
Criminaltiteit schijnt tegenwoordig een anders woord voor ziekte te zijn Tenzij je en bank berooft of een rechter voor zijn raap schiet
Enne zieken moet je niet straffen maar * beter * maken
Als je de belasting ontduikt krijg je een veel hogere straf.
Kijk maar naar Guss Hiddink.
pi_46968329
Waar zijn de openbare plicht verdedigers van het OM , die zich telkens te woord melden? SCH ? Monidique?

Niets te zeggen over ons systeem en over het OM in het bijzondere?
pi_47073316
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:07 schreef senesta het volgende:

[..]

Heb je ook gelezen dat deze vader in eerste instantie werd afgeraden door een agent om aangifte te doen?
Ik vraag me serieus wel eens af hoeveel mensen gewoon geen aangifte doen omdat het ze word afgeraden of omdat ze er het nut niet van inzien.
Ik kon beter ook geen aangifte doen volgens jeugdzorg,ze wilden eerst meer bewijs zien...
De zeden politie hier in Groningen stond er versteld van...
Er zijn zat mensen die zich zo klein voelen omdat er geen mede werking word verleend...
Je word gewoon ontmoedigd.
Eerst moet er nog iets ergers gebeuren.....
En dan ?is het voor velen te laat !
  vrijdag 9 maart 2007 @ 03:13:40 #244
46960 StefanP
polemicist
pi_47080629
Een schande. 180 uur is veel te hoog. Dat grietje lokte het zelf uit. De man is hier slachtoffer! 180 uur maar liefst?!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_47081925
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:34 schreef Cattara het volgende:

[..]

Ik kon beter ook geen aangifte doen volgens jeugdzorg,ze wilden eerst meer bewijs zien...
De zeden politie hier in Groningen stond er versteld van...
Er zijn zat mensen die zich zo klein voelen omdat er geen mede werking word verleend...
Je word gewoon ontmoedigd.
Eerst moet er nog iets ergers gebeuren.....
En dan ?is het voor velen te laat !
Ja, en wat denk je van een officeel onderzoek dat bij zo'n klein slachtoffertje moet gebeuren voor het "bewijs".

Zo'n kind heeft levenslang. De daders worden aan alle kanten beschermd.

Het laatste nieuws bewijst dit maar weer eens. Een vrouw wordt in Enschede doodgeschoten door een TBS-ser. Wat doen ze? Ze schuiven de schuld naar de kliniek.

De aandacht wordt niet op de dader gevestigd maar op de kliniek. "Want de dader is toch ontoerekeningsvatbaar." Is nog in "behandeling" en weet niet wat hij doet en blablabla.
Punt is, als hij al TBS opgelegd heeft gekregen door een misdrijf, wat moeten ze dan? Levenslang TBS? Is ook weer onlogisch omdat dat gericht is op terugplaatsen in de maatschappij.

Zulke lui zijn veel te gevaarlijk om weer terug te plaatsen. Die smeerlappen die aan kinderen zitten moeten gewoon opgeruimd worden. Weg ermee. Dat is mijn mening. Slachtoffer krijgt namelijk niet nog een kans en heeft levenslang. De dader krijgt keer op keer kansen en bescherming.
pi_47083061
Ik weet uit ervaring wat het met je doet....
Ik was 6..... ,hij op proefverlof,en heeft daar goed gebruik van gemaakt

Wanneer ziet justitie nou eens in dat deze mensen niet te genezen zijn en gewoon weer in hun oude patroon vervallen!
pi_47085795
Kop eraf! Voor eeuwig in het hellevuur! De overheid is crimineel!
pi_47103841
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:01 schreef Cattara het volgende:
Ik weet uit ervaring wat het met je doet....
Ik was 6..... ,hij op proefverlof,en heeft daar goed gebruik van gemaakt

Wanneer ziet justitie nou eens in dat deze mensen niet te genezen zijn en gewoon weer in hun oude patroon vervallen!
O wat vreselijk voor je

Heeft dit nog veel impact op je leven? Of heb je er inmiddels mee om leren gaan, het een plaatsje gegeven, je weet wel wat ik bedoel. Verwerkt ?
pi_47103870
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Kop eraf! Voor eeuwig in het hellevuur! De overheid is crimineel!
Ja inderdaad.

De overheid is mede schuldig.
pi_47107320
Ja, de overheid. Ze halen het vuil op terwijl deze man niet eens genoeg geld krijgt om ni het gevang te zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')