Dus je vindt die straf te zwaar voor een kinderverkrachter?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik snap wat vogelvrij verklaren is. Anders verhuis je gezellig naar Iran, of een of ander onder-ontwikkeld Afrikaans land.
Niet alleen te zwaar, maar ook nog eens belachelijk. Wij hoeven ons niet te verlagen naar het niveau van een of andere bananenrepubliek om mensen te straffen. Bovendien word ik een beetje moe van al die mensen die op fora schreeuwen dat ze (kinder)misbruikers wel even gaan vermoorden, ophangen, doodstenigen en weet ik veel wat, terwijl het in de praktijk altijd zal blijven bij het posten van berichtjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:44 schreef CarDani het volgende:
[..]
Dus je vindt die straf te zwaar voor een kinderverkrachter?
Ook na chemische castratie kan je kinderen misbruikenquote:Op maandag 26 februari 2007 10:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Niet alleen te zwaar, maar ook nog eens belachelijk. Wij hoeven ons niet te verlagen naar het niveau van een of andere bananenrepubliek om mensen te straffen. Bovendien word ik een beetje moe van al die mensen die op fora schreeuwen dat ze (kinder)misbruikers wel even gaan vermoorden, ophangen, doodstenigen en weet ik veel wat, terwijl het in de praktijk altijd zal blijven bij het posten van berichtjes.
Een jaar of 10 a 15 cel, plus gedwongen chemische castratie (als dat kan) is wat mij betreft genoeg.
Juist ja.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:56 schreef longinus het volgende:
Chemische castratie is onzin, gewoon het hele zaakje verwijderen zonder verdoving en dan vierendelen en nog spietsen.
Spreid dit uit over die 180 uur en hij mag vrolijk verder leven van mij.
Kinderverkrachters
En waarom nam je ook al weer deel aan de discussie? Daar ging het nl nou juist over. En als jij niet kan oordelen prima, mensen met een beter ontwikkeld gevoel voor normen en waarden WETEN dat deze straf belachelijk laag is.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:14 schreef DS4 het volgende: Ten aanzien van de hoogte van de eis heb ik het gevoel dat ik het niet kan beoordelen. Dat is niet zo zeer een ander gevoel, dat is eigenlijk gewoon een weet...
Omdat er ongenuanceerd werd gekakeld.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:37 schreef zillah666 het volgende:
En waarom nam je ook al weer deel aan de discussie?
Je kan niet oordelen zonder de feiten te kennen. Waarom hebben we anders een rechtzaak? Dat is niet ingesteld omdat de beschaafde mens eigenlijk een idioot is...quote:En als jij niet kan oordelen prima, mensen met een beter ontwikkeld gevoel voor normen en waarden WETEN dat deze straf belachelijk laag is.
Kijk, dat is nu juist wat ik WEL doe. Ik wil naar de persoon en de situatie kijken. Ik wil niet alleen horen "verkrachting" en dan mijn mening klaar hebben. Ik wil weten in hoeverre iemand ontoerekeningsvatbaar is. Ik vind dat er WEL rekening moet worden gehouden met het feit dat de verdachte mee heeft gewerkt en uit eigen beweging is verhuisd. Enz.quote:Jusittie denkt alleen maar aan hun regeltjes en wetten (net als jij) maar ze zouden eens naar de persoon en de situatie moeten kijken.
Jij vraagt mij iemand serieus te nemen die voor dit vergrijp de doodstraf en nota bene vogelvrij-verklaren wil opleggen? Ik weet niet wat die persoon aldaar doet, maar het is ofwel de schoonmaak, ofwel ze is echt patiënt die niet weet dat ze patiënt is.quote:En lees ajb de reactie van diegene die in de psychiatrie werkt nog eens: behandling helpt meestal niet!
Waarom is het dat een genuanceerde mening meteen wordt gelijkgesteld met het verdedigen van de daad of wordt verstaan als een pleidooi dat het allemaal niet zo erg is? Ikzelf doe strafrecht maar zal NOOIT een verdachte van sexueel misbruik verdedigen omdat ik mij niet kan inzetten voor dit soort verdachten.quote:Maar laat jij je kinderen maar lekker tussen dit soort lui rondlopen, dan hoeven die lui iig niet aan mijn kinderen te komen.
Ik ben het niet met je oneens, maar: in het strafrecht is dat toch ondergeschikt. Het strafrecht is er niet om het geleden leed te verzachten of ongedaan te maken (voor zover dat al kan), maar om de dader te straffen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:23 schreef zillah666 het volgende:
maar kijken naar de situatie van het slachtoffer is zo ontzettend veel belangrijker.
Ik weet best dat emotie een grote rol speelt. Ik hoop desondanks te bereiken dat er ook op een wat andere wijze tegenaan gekeken wordt. Dat lukt soms ook wel... maar niet altijd.quote:edit: Dat ongenuanceerder geblaat komt voort uit emotie. Dat weet je al als je het onderwerp ziet. Daarbij wil iedereen een korte reactie geven in het topic. Ik denk dat het daardoor snel ongenuanceerd overkomt, maar de meesten zullen er denk ik genuanceerder over denken hoor. Je moet mensen niet al te snel onderschatten, en eens naar HUN situatie kijken
Eigenlijk zit dit probleem niet in het strafproces, maar in het gebrekkige budget voor slachtofferhulp.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:23 schreef zillah666 het volgende:
edit 2: Wat ik trouwens niet snap: Waarom wordt er zoveel aandacht aan de situatie van de dader geschonken? Ik bedoel, ik snap wel waarom, en ik vind dat dus ook wel goed. Maar waarom is de verhouding met de aandacht naar het slachtoffer zo scheef?
Want wees nu eerlijk (als mens, niet als iemand van het OM), 180 uur voor een kind van 4 misbruiken is toch schandalig? Denk je in hoe dat kind of die ouders en eventueel andere kinderen in het gezin daar onder gebukt gaan. Dan slaat het natuurlijk nergens op. En daar gaat het dus om, dat voor ons, het klootjes volk, de verhouding nogal zoek lijkt te zijn, en dat is in geval van seksueel misbruik onverteerbaar. Het mag gewoon niet zo zijn dat de veroozaker van het leed meer begrip krijgt (lijkt te krijgen misschien wel).
Heel goed punt. Niets tegenin te brengen.Zo is het cirkeltje weer mooi rond.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Eigenlijk zit dit probleem niet in het strafproces, maar in het gebrekkige budget voor slachtofferhulp.
Het idee dat een zware straf veel helpt bij de verwerking waag ik te betwijfelen. Sterker nog: er zijn veel onderzoeken waaruit blijkt dat het uiteindelijk niets oplevert. Wat wel schadelijk is, is indien er GEEN straf wordt uitgesproken. Alleen al daarom vind ik een fiks lagere straf bij bekennen goed te verdedigen. Zo lok je nl. uit dat iemand bekent, waarmee iig wordt voorkomen dat hij/zij wordt vrijgesproken.
Voor familie/betrokkenen is de strafmaat altijd een teleurstelling overigens.
Het feit is: die smeerlap heeft een kind van 4 verkracht.quote:[quote]Je kan niet oordelen zonder de feiten te kennen. Waarom hebben we anders een rechtzaak? Dat is niet ingesteld omdat de beschaafde mens eigenlijk een idioot is.
Ontoerekeningsvatbaar.........tegenwoordig zijn we allemaal ZO snel ontoerekeningsvatbaar. Die verdachte is uit eigen beweging verhuisd omdat hij geen leven meer zou hebben in die buurt. Goh wat is hij meewerkend zeg.quote:Kijk, dat is nu juist wat ik WEL doe. Ik wil naar de persoon en de situatie kijken. Ik wil niet alleen horen "verkrachting" en dan mijn mening klaar hebben. Ik wil weten in hoeverre iemand ontoerekeningsvatbaar is. Ik vind dat er WEL rekening moet worden gehouden met het feit dat de verdachte mee heeft gewerkt en uit eigen beweging is verhuisd. Enz.
Ik ben vooralsnog geen patient en heel erg bekend met psychiatrische stoornissen. Ik heb psychologie, sociologie en psychiatrische ziektebeelden gestudeerd, dus ik denk dat ik wel weet waar ik over praat.. Mensen die een kind zoiets aandoen gaat alles te boven. Die gaan veel en veel te ver.quote:Jij vraagt mij iemand serieus te nemen die voor dit vergrijp de doodstraf en nota bene vogelvrij-verklaren wil opleggen? Ik weet niet wat die persoon aldaar doet, maar het is ofwel de schoonmaak, ofwel ze is echt patiënt die niet weet dat ze patiënt is.
Haha, degene die meewerken aan een behandeling. Meewerken ja omdat ze dan eerder vrij zijn of minder straf krijgen.. Zo dom zijn ze namelijk ook weer niet.quote:Mijn moeder heeft zowel slachtoffers als daders van sexueel misbruik behandeld, dus ik heb er aardig wat van meegekregen. Diegenen die meewerken aan behandeling zijn in de meeste gevallen wel goed te behandelen.
[..]
Heel goedquote:Waarom is het dat een genuanceerde mening meteen wordt gelijkgesteld met het verdedigen van de daad of wordt verstaan als een pleidooi dat het allemaal niet zo erg is? Ikzelf doe strafrecht maar zal NOOIT een verdachte van sexueel misbruik verdedigen omdat ik mij niet kan inzetten voor dit soort verdachten.
[/quote]quote:Dat neemt niet weg dat het ongenuanceerde geblaat welke op Fok! hoogtij viert wel een tegengeluid mag hebben.
Nou wordt ie helemaal mooi.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Eigenlijk zit dit probleem niet in het strafproces, maar in het gebrekkige budget voor slachtofferhulp.
Het idee dat een zware straf veel helpt bij de verwerking waag ik te betwijfelen. Sterker nog: er zijn veel onderzoeken waaruit blijkt dat het uiteindelijk niets oplevert. Wat wel schadelijk is, is indien er GEEN straf wordt uitgesproken. Alleen al daarom vind ik een fiks lagere straf bij bekennen goed te verdedigen. Zo lok je nl. uit dat iemand bekent, waarmee iig wordt voorkomen dat hij/zij wordt vrijgesproken.
Voor familie/betrokkenen is de strafmaat altijd een teleurstelling overigens.
Ik had het niet mooier kunnen zeggen. Bedankt.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:00 schreef LXIV het volgende:
Door zo een belachelijk lage straf te geven bagatelliseer je de daad kinderverkrachting.
"Ja, wij op het OM vinden kinderverkrachting heel erg hoor!"
"Hoe erg?"
"Nou, wel 180 uur werkstraf erg!"
Een klap in het gezicht voor het slachtoffertje, haar ouders en iedereen in de Nederlandse maatschappij die kinderen heeft. Zelfs het (op internet) pleiten voor executie van Balkenende levert al 188 dagen celstraf op. Maar daarmee wordt de macht van de heerstende elite aangetast, met een verminkte kleuter meer of minder niet.
Ik zeg: eigenrechting is het enige wat in Nederland nog mogelijk is, met een totaal verrot "rechts"systeem, advocaten, rechters, criminelen en politici die met elkaar onder één hoedje spelen zichzelf zo veel mogelijk te verrijken terwijl het volk onder de duim gehouden wordt.
Dat is om te beginnen geen feit. De verdachte ontkent dat het tot een verkrachting is gekomen. Aanranding erkent de verdachte wel. Dat is overigens iets anders dan dat hij het gedaan heeft, maar alles wijst erop dat in dit geval zeker sprake was van aanranding. Ten aanzien van de verkrachting: even afwachten op de bewezenverklaring.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:58 schreef CarDani het volgende:
Het feit is: die smeerlap heeft een kind van 4 verkracht.
Borrelpraat. Punt.quote:Ontoerekeningsvatbaar.........tegenwoordig zijn we allemaal ZO snel ontoerekeningsvatbaar.
Ken jij de verdachte? Of zit je lekker zaken erbij te verzinnen. De verdachte heeft op alle punten medewerking verleend. En geloof me: voor veel slachtoffers geldt dat zij moeten verhuizen als ze de dader niet meer tegen willen komen.quote:Die verdachte is uit eigen beweging verhuisd omdat hij geen leven meer zou hebben in die buurt. Goh wat is hij meewerkend zeg.![]()
Schokkend. Dat zulke idiote uitspraken als jij deed van een WO-er kwamen. Ik dacht eerder aan VMBO-niveau.quote:Ik ben vooralsnog geen patient en heel erg bekend met psychiatrische stoornissen. Ik heb psychologie, sociologie en psychiatrische ziektebeelden gestudeerd, dus ik denk dat ik wel weet waar ik over praat..
Freud aanhalen... Je weet zeker dat jij WO-er bent? Want Freud is meer iets van het grote publiek...quote:Mensen die een kind zoiets aandoen gaat alles te boven. Die gaan veel en veel te ver.En wij die lui maar aaien en kijken naar de achtergrond. Sorrie, met mensen die zulke vergrijpen plegen ga ik niet schijnheilig "behandelen". Gelukkig werk ik niet met zedenzaken, dat is niet aan mij besteedt.
Maar sla de theorieen van Freud er nog maar eens op na betweter. Het uber ich is onderontwikkeld en men heeft geen controle over het ID.
Zelfs jarenlange therapie zou niets uithalen. Die persoon heeft dan alleen geleerd wat de therapeut horen wil.
Generaliseren. Heel goed! Je werkt niet met zedenzaken, maar je weet precies hoe het gaat, nietwaar?quote:Haha, degene die meewerken aan een behandeling. Meewerken ja omdat ze dan eerder vrij zijn of minder straf krijgen.. Zo dom zijn ze namelijk ook weer niet.
Hij mag van mij naast mij gaan wonen. Er staat een huis te koop op ong. 900 meter. Technisch gezien is het de buurman.quote:Nou, test het zou ik zeggen.
Ga naast hem wonen.
In Nederland zijn de straffen (naar Europees gemiddelde bezien) hoog.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:18 schreef Steenarend het volgende:
Ik vraag me wel eens af. Is nederland nou echt enige land waar de straffen zo achterlijk laag zijn?
Voor een WO-er heb je wel erg veel moeite met begrijpend lezen. Het budget wordt niet bepaald door slachtofferhulp, dus het is vadertje staat die de zwarte piet krijgt.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:00 schreef CarDani het volgende:
Nou wordt ie helemaal mooi.
Nou heeft slachtofferhulp het weer gedaan.
Zwaardere straffen helpen niet. Zie de VS. Daar wordt veel zwaarder gestraft en het aantal misdrijven ligt aldaar veel hoger.quote:Is het niet beter dat de daden worden voorkómen. Lijkt mij wel he.
Zwaardere straffen dus. Dan bedenken ze zich wel een keer. 180 uur werkstraf is een lachertje voor die lui.
Ook dat krijgt het slachtoffertje voor de kiezen als de verdachte blijft ontkennen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
[quote]Dat is om te beginnen geen feit. De verdachte ontkent dat het tot een verkrachting is gekomen. Aanranding erkent de verdachte wel. Dat is overigens iets anders dan dat hij het gedaan heeft, maar alles wijst erop dat in dit geval zeker sprake was van aanranding. Ten aanzien van de verkrachting: even afwachten op de bewezenverklaring.
[..]
Dat is jouw meningquote:Borrelpraat. Punt.
[..]
Ja right . Droom lekker verder.quote:Ken jij de verdachte? Of zit je lekker zaken erbij te verzinnen. De verdachte heeft op alle punten medewerking verleend. En geloof me: voor veel slachtoffers geldt dat zij moeten verhuizen als ze de dader niet meer tegen willen komen.
[..]
Borrelpraatquote:Schokkend. Dat zulke idiote uitspraken als jij deed van een WO-er kwamen. Ik dacht eerder aan VMBO-niveau.
[..]
Haha, je bent echt goed in borrelpraatquote:Freud aanhalen... Je weet zeker dat jij WO-er bent? Want Freud is meer iets van het grote publiek...
[..]
Ik weet al meer dan ik wil weten....puntquote:Generaliseren. Heel goed! Je werkt niet met zedenzaken, maar je weet precies hoe het gaat, nietwaar?
[..]
[/quote]quote:Hij mag van mij naast mij gaan wonen. Er staat een huis te koop op ong. 900 meter. Technisch gezien is het de buurman.
Het OM straft niet...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:00 schreef LXIV het volgende:
Door zo een belachelijk lage straf te geven bagatelliseer je de daad kinderverkrachting.
"Ja, wij op het OM vinden kinderverkrachting heel erg hoor!"
"Hoe erg?"
"Nou, wel 180 uur werkstraf erg!"
118 dagen. En ik vond dat een belachelijke straf. Kijk, op zich ben ik het er wel mee eens dat op verkrachting in beginsel celstraf dient te staan en niet een werkstraf. Maar: onder omstandigheden kan dat anders liggen.quote:Een klap in het gezicht voor het slachtoffertje, haar ouders en iedereen in de Nederlandse maatschappij die kinderen heeft. Zelfs het (op internet) pleiten voor executie van Balkenende levert al 188 dagen celstraf op. Maar daarmee wordt de macht van de heerstende elite aangetast, met een verminkte kleuter meer of minder niet.
Tsja... Dat is het. Het gaat om zelfverrijking. Rechters, criminelen, OM, advocatuur... het is een groot complot.quote:Ik zeg: eigenrechting is het enige wat in Nederland nog mogelijk is, met een totaal verrot "rechts"systeem, advocaten, rechters, criminelen en politici die met elkaar onder één hoedje spelen zichzelf zo veel mogelijk te verrijken terwijl het volk onder de duim gehouden wordt.
Ja, er zijn anders te weinig cellen over voor mensen die hun parkeerbonnen niet hebben betaald .quote:Op maandag 26 februari 2007 19:31 schreef DS4 het volgende:
118 dagen. En ik vond dat een belachelijke straf. Kijk, op zich ben ik het er wel mee eens dat op verkrachting in beginsel celstraf dient te staan en niet een werkstraf. Maar: onder omstandigheden kan dat anders liggen.
[..]
Tsja... Dat is het. Het gaat om zelfverrijking. Rechters, criminelen, OM, advocatuur... het is een groot complot.![]()
Geinig dat je het nu per sé wenst te bewijzen dat je inderdaad niet ver boven VMBO uitsteekt (voor zover je er bovenuit steekt). Jij hebt psychologie gestudeerd en ik ben Napoleon.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:31 schreef CarDani het volgende:
Borrelpraat
Haha, je bent echt goed in borrelpraat
Dat is het. Natuurlijk! Dat ik dat niet wist.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:34 schreef CarDani het volgende:
Ja, er zijn anders te weinig cellen over voor mensen die hun parkeerbonnen niet hebben betaald .
Ik lig er niet wakker van wat jij denkt.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Geinig dat je het nu per sé wenst te bewijzen dat je inderdaad niet ver boven VMBO uitsteekt (voor zover je er bovenuit steekt). Jij hebt psychologie gestudeerd en ik ben Napoleon.
Weer een jij-bak. Natuurlijk. Als ik jouw geclaimde hoedanigheid aanval, dan moet jij die van mij aanvallen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:38 schreef CarDani het volgende:
Wel dat jij je jurist noemt, hoewel ik daar hevig mijn vragen bij heb.
Ik ben het niet eens met DS4, maar je zou op zn minst de moeite kunnen nemen om zijn postst eens goed te lezen voor je gaat lopen schreeuwen. Hij zegt nl zelf ook ergens dat hij de straf verhouding tussen deze twee niet goed vindt. En met zo een opmerking kun je er vanuit gaan dat mensen je niet serieus nemen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:34 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ja, er zijn anders te weinig cellen over voor mensen die hun parkeerbonnen niet hebben betaald .
Jij begonquote:Op maandag 26 februari 2007 19:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Weer een jij-bak. Natuurlijk. Als ik jouw geclaimde hoedanigheid aanval, dan moet jij die van mij aanvallen.
Ondanks dat Freud en rare knakker was, en een vreemde vogel, hebben Freud en Jung veel betekend voor de psychologie, maar dat terzijde.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:41 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met DS4, maar je zou op zn minst de moeite kunnen nemen om zijn postst eens goed te lezen voor je gaat lopen schreeuwen. Hij zegt nl zelf ook ergens dat hij de straf verhouding tussen deze twee niet goed vindt. En met zo een opmerking kun je er vanuit gaan dat mensen je niet serieus nemen.
Vooral niet als je daarvoor ook al Freud hebt aangehaald.
Dat ze een zet in de goede richting hebben gegeven wil niet zeggen dat het inmiddels niet achterhaald is.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:46 schreef CarDani het volgende:
[..]
Ondanks dat Freud en rare knakker was, en een vreemde vogel, hebben Freud en Jung veel betekend voor de psychologie, maar dat terzijde.
Dat is zo. En daarom zouden de straffen hoger moeten, maar daar is iedereen het hier over eens. En het is ook goed dat er iemand is die de andere (justitiele) kant van zo'n verhaal eens kan uitleggen. En voor die kant kan ik ook begrip voor hebben, tot op zekere hoogte. Justitie kan niet emotioneel gaan lopen doen, daar schiet je niks mee op. En wat DS4 schreef over de reden van die strafvermindering kan ik ook in komen, alleen is die strafvermindering veel te groot. Maar om die straffen omhoog te krijgen (de vermindering omlaag) is de politiek nodig, de mensen die het beleid verzinnen en maken.Helaas ligt er zo een groot taboe op dit onderwerp dat het geen politiek draagvlak heeft, waardoor er dus niet over gesproken wordt, waardoor er niets aan verandert.quote:Ik heb de posts gelezen. Maar inderdaad er komt bij mij emotie vrij en dan kan ik er niet tegen als er zo plastisch mee om wordt gegaan.
...
We hebben het verdorie over een onschuldig kind van 4. !!!!!!!
Een kind dat in een ongekend belangrijke fase van haar leven zit. !!!!!!!
Hij heeft de basis gelegd in de psychoanalytische benadering. Later is er op voortgeborduurd, maar affijn, daar gaat het nu niet over.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:59 schreef zillah666 het volgende:
[..]
[quote]Dat ze een zet in de goede richting hebben gegeven wil niet zeggen dat het inmiddels niet achterhaald is.
[/quote]quote:Dat is zo. En daarom zouden de straffen hoger moeten, maar daar is iedereen het hier over eens. En het is ook goed dat er iemand is die de andere (justitiele) kant van zo'n verhaal eens kan uitleggen. En voor die kant kan ik ook begrip voor hebben, tot op zekere hoogte. Justitie kan niet emotioneel gaan lopen doen, daar schiet je niks mee op. En wat DS4 schreef over de reden van die strafvermindering kan ik ook in komen, alleen is die strafvermindering veel te groot. Maar om die straffen omhoog te krijgen (de vermindering omlaag) is de politiek nodig, de mensen die het beleid verzinnen en maken.Helaas ligt er zo een groot taboe op dit onderwerp dat het geen politiek draagvlak heeft, waardoor er dus niet over gesproken wordt, waardoor er niets aan verandert.
En dat is erg kut. Maar het moet eerst bespreekbaar worden, en de ernst moet er van worden ingezien (maar dat komt meestal vanzelf zodra het bespreekbaar wordt).
Ja, ok, maar machteloos blijf je. Je kan je kind (of jezelf) niet tegen alle kwaad in de wereld beschermen. En harder straffen zal daar vrees ik ook niet tegen helpen (puur om het te voorkomen bedoel ik).quote:Op maandag 26 februari 2007 21:57 schreef CarDani het volgende:
Ja, dat is wel zo. Maar ik voel me zo verdomd machteloos. Als ik aan die slachtoffertjes denk die aan de grillen van zo'n vuilak zijn onderworpen .....![]()
Nounou.. daar zullen verkrachters in spé wel even van schrikken..quote:PURMEREND
De rechtbank in Haarlem heeft vrijdag uitspraak gedaan in de zaak rondom de verkrachting van het 4-jarige meisje uit Purmerend. De rechter vond de 40-jarige overbuurman van het slachtoffertje schuldig aan verkrachting.
Hiervoor krijgt de man zes maanden voorwaardelijke gevangenisstraf met een proeftijd van twee jaar. Daarnaast krijgt hij 240 uur werkstraf. Ook moet de man verplicht een behandeling ondergaan.
De vader van het meisje, raadslid in Purmerend, Arie-Wim Boer, kwam al eerder in de media omdat hij woest was over de lage strafeis.
Bron: rtvnh.nl
En wat houdt die behandeling in?quote:Ook moet de man verplicht een behandeling ondergaan.
Xboxen, af en toe ontsnappen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En wat houdt die behandeling in?
2 weken onafgebroken kijken naar the bold and the beautiful, daar word zelfs de meest agressieve man heel kneedbaar van.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Beetje fysiotherapie, wat manuele therapie en Turks stoombaden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Xboxen, af en toe ontsnappen.
Dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |