abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46965310
quote:
Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef deedeetee het volgende:

[..]

De fatsoenlijke burgers worden extreem zwaar bestraft als ze het * recht in eigen hand nemen* , dat pikken de rechters namelijk niet. Ze zullen het wel als kritiek zien ofsow

Criminelen word echter wel de hand boven het hoofd gehouden want, die kunnen er niks aan doen. dat ze slecht zijn.
Criminaltiteit schijnt tegenwoordig een anders woord voor ziekte te zijn Tenzij je en bank berooft of een rechter voor zijn raap schiet
Enne zieken moet je niet straffen maar * beter * maken
Als je de belasting ontduikt krijg je een veel hogere straf.
Kijk maar naar Guss Hiddink.
pi_46968329
Waar zijn de openbare plicht verdedigers van het OM , die zich telkens te woord melden? SCH ? Monidique?

Niets te zeggen over ons systeem en over het OM in het bijzondere?
pi_47073316
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:07 schreef senesta het volgende:

[..]

Heb je ook gelezen dat deze vader in eerste instantie werd afgeraden door een agent om aangifte te doen?
Ik vraag me serieus wel eens af hoeveel mensen gewoon geen aangifte doen omdat het ze word afgeraden of omdat ze er het nut niet van inzien.
Ik kon beter ook geen aangifte doen volgens jeugdzorg,ze wilden eerst meer bewijs zien...
De zeden politie hier in Groningen stond er versteld van...
Er zijn zat mensen die zich zo klein voelen omdat er geen mede werking word verleend...
Je word gewoon ontmoedigd.
Eerst moet er nog iets ergers gebeuren.....
En dan ?is het voor velen te laat !
  vrijdag 9 maart 2007 @ 03:13:40 #244
46960 StefanP
polemicist
pi_47080629
Een schande. 180 uur is veel te hoog. Dat grietje lokte het zelf uit. De man is hier slachtoffer! 180 uur maar liefst?!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_47081925
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:34 schreef Cattara het volgende:

[..]

Ik kon beter ook geen aangifte doen volgens jeugdzorg,ze wilden eerst meer bewijs zien...
De zeden politie hier in Groningen stond er versteld van...
Er zijn zat mensen die zich zo klein voelen omdat er geen mede werking word verleend...
Je word gewoon ontmoedigd.
Eerst moet er nog iets ergers gebeuren.....
En dan ?is het voor velen te laat !
Ja, en wat denk je van een officeel onderzoek dat bij zo'n klein slachtoffertje moet gebeuren voor het "bewijs".

Zo'n kind heeft levenslang. De daders worden aan alle kanten beschermd.

Het laatste nieuws bewijst dit maar weer eens. Een vrouw wordt in Enschede doodgeschoten door een TBS-ser. Wat doen ze? Ze schuiven de schuld naar de kliniek.

De aandacht wordt niet op de dader gevestigd maar op de kliniek. "Want de dader is toch ontoerekeningsvatbaar." Is nog in "behandeling" en weet niet wat hij doet en blablabla.
Punt is, als hij al TBS opgelegd heeft gekregen door een misdrijf, wat moeten ze dan? Levenslang TBS? Is ook weer onlogisch omdat dat gericht is op terugplaatsen in de maatschappij.

Zulke lui zijn veel te gevaarlijk om weer terug te plaatsen. Die smeerlappen die aan kinderen zitten moeten gewoon opgeruimd worden. Weg ermee. Dat is mijn mening. Slachtoffer krijgt namelijk niet nog een kans en heeft levenslang. De dader krijgt keer op keer kansen en bescherming.
pi_47083061
Ik weet uit ervaring wat het met je doet....
Ik was 6..... ,hij op proefverlof,en heeft daar goed gebruik van gemaakt

Wanneer ziet justitie nou eens in dat deze mensen niet te genezen zijn en gewoon weer in hun oude patroon vervallen!
pi_47085795
Kop eraf! Voor eeuwig in het hellevuur! De overheid is crimineel!
pi_47103841
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:01 schreef Cattara het volgende:
Ik weet uit ervaring wat het met je doet....
Ik was 6..... ,hij op proefverlof,en heeft daar goed gebruik van gemaakt

Wanneer ziet justitie nou eens in dat deze mensen niet te genezen zijn en gewoon weer in hun oude patroon vervallen!
O wat vreselijk voor je

Heeft dit nog veel impact op je leven? Of heb je er inmiddels mee om leren gaan, het een plaatsje gegeven, je weet wel wat ik bedoel. Verwerkt ?
pi_47103870
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Kop eraf! Voor eeuwig in het hellevuur! De overheid is crimineel!
Ja inderdaad.

De overheid is mede schuldig.
pi_47107320
Ja, de overheid. Ze halen het vuil op terwijl deze man niet eens genoeg geld krijgt om ni het gevang te zitten.
pi_47330104
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:00 schreef CarDani het volgende:

[..]

O wat vreselijk voor je

Heeft dit nog veel impact op je leven? Of heb je er inmiddels mee om leren gaan, het een plaatsje gegeven, je weet wel wat ik bedoel. Verwerkt ?
Ja op dit moment zeker.
Ik weet sinds een halfjaar dat mn jongste zoon ook is misbruikt en hoogst waarschijnlijk mn oudste ook....
Ik had mn eigen misbruik geblokkeerd en dat komt nu naar boven....
Als er vroeger hulp voor mij was geweest,had ik misschien dingen eerder in kunnen zien.
Ik ben geestelijk mishandeld door mn ex en heb nooit ingezien dat dit niet zo hoorde,ik durfde nooit nee te zeggen en ben vreselijk naïf geweest door nooit in te grijpen toen ik degene betrapte(toen had ik er geen idee van),mn ex zei dat ik ze zag vliegen en dat diegene gewoon dronken was....
Ook later toen ik naaktfoto's vond werd dit afgewimpeld....
Altijd probeerde ik iedereen te vriend te houden,en durfde ik niet voor mezelf op te komen,ik was bang voor mn ex en schoonfamilie.

Door de gebeurtenissen in dit half jaar,laat ik me niet meer met een kluitje in het riet sturen!
Maar ik had zo graag gewild dat iemand me had geholpen...
En nu ik eindelijk voor mezelf en mn kids opkom,laten jeugdzorg en politie/justitie me vallen....(hij is nog steeds niet opgepakt en mn oudste zit daar in huis!)

We hebben nog een lange weg te gaan...
Gelukkig krijg ik wel steun van de GGZ en mn jongste ook om alles te verwerken.
De oudste staat onder druk van mn ex schoonfamilie en is gehersenspoeld,hij verteld niks....
pi_47332323
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:07 schreef senesta het volgende:

Heb je ook gelezen dat deze vader in eerste instantie werd afgeraden door een agent om aangifte te doen?
Ik zie niet in waarom dat iets met de strafmaat te maken heeft.

Het advies van de agent kan ik begrijpen in het licht van: "veel vrijspraken omdat het woord tegen woord is" en "het kind gaat door een niet fijne molen van ondervraging".
quote:
Ik vraag me serieus wel eens af hoeveel mensen gewoon geen aangifte doen omdat het ze word afgeraden of omdat ze er het nut niet van inzien.
Dat is natuurlijk in alle landen in meer of mindere mate het geval. Ik denk niet dat in NL het aantal niet-aangiften bovengemiddeld is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:45:28 #253
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47335261
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:22 schreef Cattara het volgende:

[..]

Ja op dit moment zeker.
Ik weet sinds een halfjaar dat mn jongste zoon ook is misbruikt en hoogst waarschijnlijk mn oudste ook....
Als er vroeger hulp voor mij was geweest,had ik misschien dingen eerder in kunnen zien.
Ik ben geestelijk mishandeld door mn ex en heb nooit ingezien dat dit niet zo hoorde,ik durfde nooit nee te zeggen en ben vreselijk naïf geweest door nooit in te grijpen toen ik degene betrapte(toen had ik er geen idee van),mn ex zei dat ik ze zag vliegen en dat diegene gewoon dronken was....
Altijd probeerde ik iedereen te vriend te houden,en durfde ik niet voor mezelf op te komen,ik was bang voor mn ex en schoonfamilie.

Door de gebeurtenissen in dit half jaar,laat ik me niet meer met een kluitje in het riet sturen!
En nu ik eindelijk voor mezelf en mn kids opkom,laten jeugdzorg en politie/justitie me vallen....(hij is nog steeds niet opgepakt en mn oudste zit daar in huis!)

De oudste staat onder druk van mn ex schoonfamilie en is gehersenspoeld,hij verteld niks....
Wat een toestand.

Zo zie je, de dader krijgt een weekje schoffelen en de slachtoffers krijgen levenslang .....
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_47335588
Ik kan het filmpje niet zien, maar als het waar is.
Dan vind ik die rechter nog een grotere sicko als die dader
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_47335781
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:01 schreef CarDani het volgende:

Het laatste nieuws bewijst dit maar weer eens. Een vrouw wordt in Enschede doodgeschoten door een TBS-ser. Wat doen ze? Ze schuiven de schuld naar de kliniek.

De aandacht wordt niet op de dader gevestigd maar op de kliniek. "Want de dader is toch ontoerekeningsvatbaar." Is nog in "behandeling" en weet niet wat hij doet en blablabla.
Zo gek is dat niet. Als je onder behandeling bent, dan is dat iha niet voor niets. En dan is de kliniek idd verantwoordelijk.

Dat laat overigens onverlet dat de dader niet ook verantwoordelijk kan zijn...
quote:
Punt is, als hij al TBS opgelegd heeft gekregen door een misdrijf, wat moeten ze dan? Levenslang TBS? Is ook weer onlogisch omdat dat gericht is op terugplaatsen in de maatschappij.
Levenslang TBS kan goed mogelijk zijn. Het kan alleen niet vooraf worden bepaald.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_47337248
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:22 schreef Cattara het volgende:

[..]

Ja op dit moment zeker.

Vreselijk

En hoe oud zijn je kinderen?
pi_47337319
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 13:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zo gek is dat niet. Als je onder behandeling bent, dan is dat iha niet voor niets. En dan is de kliniek idd verantwoordelijk.

Dat laat overigens onverlet dat de dader niet ook verantwoordelijk kan zijn...
[..]

Levenslang TBS kan goed mogelijk zijn. Het kan alleen niet vooraf worden bepaald.
Nederland is verwikkeld in zijn eigen belachelijke rechtssysteem.

Ik vind het niet vreemd dat mensen het recht in eigen hand nemen. Zou ik absoluut ook doen !
  vrijdag 16 maart 2007 @ 14:58:49 #258
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_47337904
Als justitie je zo in de steek laat, dan neem je toch het recht in eigen hand?!
Ik zou compleet gek worden, het enige wat me zou weerhouden zo'n persoon om te leggen, zijn dan je kinderen.

Wat een kutzooi.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_47339417
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Als justitie je zo in de steek laat, dan neem je toch het recht in eigen hand?!
Ik zou compleet gek worden, het enige wat me zou weerhouden zo'n persoon om te leggen, zijn dan je kinderen.

Wat een kutzooi.
Inderdaad !!!
pi_47339505
Ja! !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')