quote:
Hihi zelfs ík heb al 2 halve kamers bij elkaar gezoht (één voor Noah en één voor toekomstige baby) en heb een word-bestand gemaakt met alle plaatjes enzow erin. En ik ben nog niet eens bezig met zwanger wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:07 schreef Nijna het volgende:
Die kamertjes... ik wil oooooohoooook.
Heb stiekum al eea "uitgezocht". Nu nog manlief ervan overtuigen dat dat echt is wat "we" willen, haha. Tot die tijd zwijmel ik nog maar even verder.
Ach, bruin.. grijs.. ik hou het op zwangerschapskleurenblindheidquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:12 schreef Beaker het volgende:
Eigenlijk is het geen donkergrijs maar bruin![]()
net als de vloerbedekking!
Die wieg is superstoer...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben nav een tip in het rammel topic helemaal verliefd geworden op de Leander hangwieg.![]()
http://www.babycare.nl/product_info.php?products_id=301
Die wil ik!
[afbeelding]
Dat dacht ik ook te zienquote:Op zondag 20 mei 2007 09:51 schreef LadyS het volgende:
volgens mij zie ik afplakband zittenWat een werk
Wel ontzettend gaaf
Ja, ik dus ookquote:
Ik vind het juist wel leuk dat het niet perse baby/kinder spul is - lekker fris en vrolijk en niet te zoet!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:35 schreef doshi het volgende:
Wij hadden eerst een ander behang uitgekozen (met een soort giraffen), maar die was uitverkocht en dit was een goede 2e keuze. Is alleen eigenlijk geen kinderbehang, maar ik vond het heel mooi. Is ook in andere kleuren trouwens te krijgen (en niet zo heel duur, rond de 28 euro per rol).
Wat een leuk idee van die handjes-vissen!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meikes kamertje is al heel leuk hoor, een limegroene muur, de rest witte muren en witte meubeltjes, maar wat heb ik nou ineens weer bedacht....
Ik wil van 1 witte muur een aquarium maken, schilderen dus.
Met water, waterplantjes, visjes (ik vind het ook zo leuk om visjes van een handafdruk(van meike dan he) te maken, en dan elke maand een nieuw visje op de muur erbij ofzo)
Maar mijn vriend vindt het nog niet zo'n strak plan; hij is wel tevreden zoals het nu is! Mannen.....grrr
Hoe krijg ik hem zover?
Laat dit topic nou "foto's van de kinderkamer" heten...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn zus heeft de babykamer al aangeschaft, althans besteld
duurt toch nog 12 weken ofzo voordat ie er is, dus je kan niet vroeg genoeg zijn haha.
Maar ze kwamen deze tegen, vonden m leuk én hij was nog leuk betaalbaar
(kan alleen geen foto ervan vinden)
Wat een mooie slaapkamer!!!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:04 schreef Beaker het volgende:
Wieg staat in de slaapkamer
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |