Is dat ook een soort van megastore?? Of bestaan die niet voor baby/kinkermeubelement?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:58 schreef TheSeeker_NL het volgende:
In Utrecht zit er eentje als je (via het station) Hoog Catherijne uitloopt in de richting van de markt dus, gelijk links om het hoekje bij het marktplein. Echt zo'n winkel speciaal voor dit soort gevalletjes met allemaal kindergoodies enzo volgensmij.
Ongeveer 5 minuten lopen vanaf het station en dus prima te doen.
Als ik, als ras uteregse, in mijn gedachten deze route loopt kom ik uit bij een heule kleine Prenatal vestiging?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:58 schreef TheSeeker_NL het volgende:
In Utrecht zit er eentje als je (via het station) Hoog Catherijne uitloopt in de richting van de markt dus, gelijk links om het hoekje bij het marktplein. Echt zo'n winkel speciaal voor dit soort gevalletjes met allemaal kindergoodies enzo volgensmij.
Ongeveer 5 minuten lopen vanaf het station en dus prima te doen.
erm, megastore...dat niet volgensmij, twee verdiepingen dat wel als ik het goed heb. Ik zal eens goed opletten als ik er vanavond langsloop. Misschien hebben ze een website.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat ook een soort van megastore?? Of bestaan die niet voor baby/kinkermeubelement?
Das een goeie! En nog goed in de buurt ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:00 schreef snoopy het volgende:
http://www.kidsfactory.nl in Amsterdam. Wel prijzig.
haha ok, dan is hij klein, weet ik veel, ik loop er alleen maar langs elke dag. Ik weet ook niet waarom ik reageer op dit topicquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik, als ras uteregse, in mijn gedachten deze route loopt kom ik uit bij een heule kleine Prenatal vestiging?
Op de woonboulevard in Utrecht zitten wel meerdere zaken. Gardo, Beter Bed met Baby afdeling, en als ik me niet vergis Babystunter (maar volgens mij hebben die een naamswijziging gehad). Er zit daar dus ook een groot Prenatal warenhuis!
Iig zitten daar 34 grote zaken bij elkaar.
Babystunter is dus Babydump geworden! http://www.baby-dump.nl/quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik, als ras uteregse, in mijn gedachten deze route loopt kom ik uit bij een heule kleine Prenatal vestiging?
Op de woonboulevard in Utrecht zitten wel meerdere zaken. Gardo, Beter Bed met Baby afdeling, en als ik me niet vergis Babystunter (maar volgens mij hebben die een naamswijziging gehad). Er zit daar dus ook een groot Prenatal warenhuis!
Hee!!! Stadsgenoot/dorpgenootquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:04 schreef Karin het volgende:
Ben je al bij de Babydump in Beverwijk geweest? (zag dat jullie echofoto ook in het ziekenhuis in Beverwijk is gemaakt, ik kom zelf uit Heemskerk). Daar vond ik dat ze best een grote collectie kinderwagens en kamertjes hebben. Wij hebben daar toen alles gekocht voor nummer 1.
Dat is goed te combineren met de Kidsfactory. Wordt een dagje uit binnenkort dusquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef snoopy het volgende:
In Amsterdam Zuidoost zit een grote Prenatal. Naast de Arena.
Nog een Heemskerkerquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Hee!!! Stadsgenoot/dorpgenoot
Wij komen ook uit Heemskerk.
Babydump, is dat op de meubelboulevard (Maminette?)?
We zijn bij Prenatal (meubelboulevard) geweest, maar die had geen kamertjes staan. En Gardo in Velserbroek had ook niet veel bijzonders
Dus bij de Woonexpress? Bij dat eethuisje?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:15 schreef Karin het volgende:
[..]
Nog een Heemskerker
Ja dat is ook op de meubelboulevard geweest, zelfde kant als de Prenatal maar dan meer richting snelweg. Vlak naast die grote lampenwinkel (dat nieuwe stukje).
Juist bij de Woonexpress.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus bij de Woonexpress? Bij dat eethuisje?
Maminette is naast de Carpetright, dus weer een andere winkel erbij.
Daar zeg je iets inddquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:21 schreef Karin het volgende:
[..]
Juist bij de Woonexpress.
Maminette vond ik weinig aan, zeker qua kamertjes. Maarja er hoeft maar 1 kamertje van jouw smaak bij te zitten natuurlijk.
Er zit ook nog een redelijk grote Babyplanet, dus daar heb je er echt een paar vlak bij elkaarquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:00 schreef Ireth het volgende:
Maar ook complete kamertjes?quote:
Omdat ze tegen dump prijzen verkopen denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:30 schreef bixister het volgende:
ik heb niks bij te dragen eigenlijk maar 'babydump' vind ik altijd zo naar klinken. wie verzint nou zo'n naam?!
flierp, daar vraag je me watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |