nee, dah mag niet, want slowchatten buiten een reeks kan echt niet hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:03 schreef Stroekie het volgende:
ook als hij nog niet centraal is kunnen we gewoon verder hoor
Goede postquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Hahahaha!
dus niet praten maar posten?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Goede post.
Ja, ik wil voor de 12 uur aan de 100 zijn idd![]()
quote:
Ja, dat is natuurlijk niet handig als je flink moet doorposten.quote:
Ik ben een bikkel, ik post echt wel doorquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk niet handig als je flink moet doorposten.![]()
ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben een bikkel, ik post echt wel door
Wat heb je gedaan?quote:
whatpulse? Daar doe ik al mega lang niet meer aan meequote:Op donderdag 22 februari 2007 17:31 schreef wonderer het volgende:
Qwea, vergeet je whatpulse niet?
Nee, zo'n nagelhaaltje, weet je wel, aan de zijkant... ik had geen zin om de nagelknipper te zoeken en heb het stukje losgetrokken, maar het scheurde in. En nu doet het pijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Hoe is het gekomen?
De rimpelige droge stukjes van gister?
Wrom niet? Zonde johquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
whatpulse? Daar doe ik al mega lang niet meer aan mee
Ik vertel het lekker TOCHquote:
Omdat ik het ooit eens met MisterManiac op heb gestart, en er kutusers waren die de boel moesten vergallenquote:
hoi wondererquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, zo'n nagelhaaltje, weet je wel, aan de zijkant... ik had geen zin om de nagelknipper te zoeken en heb het stukje losgetrokken, maar het scheurde in. En nu doet het pijn
Hoi dromertje, trouwens
Mietjequote:
Kletskoek, de duvel is pas oudquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:35 schreef Sitethief het volgende:
jullie gaan te snel,.....
Ik word ook al oud,.
Jij bent de duvel?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kletskoek, de duvel is pas oud
ook jij bent nog gewoon een jonge blom![]()
![]()
O, leuk. Waarover?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:50 schreef wonderer het volgende:
Er was een rel.
Dat je die vraagt durft te stellenquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:23 schreef wonderer het volgende:
En je durft niet alleen?
Durf je wel, je afzetten tegen de rest van de mensheidquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
whatpulse? Daar doe ik al mega lang niet meer aan mee
Weet ik niet meer. Faithz en Qwea waren aan het bekvechten, maar volgens mij ging het niet ergens over.quote:
Het ging over country muziek, en line dancing.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Faithz en Qwea waren aan het bekvechten, maar volgens mij ging het niet ergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |