Is aangekaart.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Geen idee, maar het is deel 619 bij mijn weten.
Eerste straat rechts aanhouden links de hoek om, twee straten overslaan dan rotonde stoplicht en geel gebouw passeren, derde straat vanaf daar inslaan. Dan ben je er.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:57 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja! Graag nog iets specifieker: waar in new york?
hm ai... je hebt natuurlijk gelijk. Zat in mijn New York reisgids te lezen over de Strawberry Fields in New York...quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:01 schreef Neleos het volgende:
http://www.sna.nl/artikelen/artikel.php?unid=27
Dat dacht ik al, maar kon er even niet opkomen wat het wel moest zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:17 schreef DiviFilius het volgende:
Neleos +1
PR, je haalt de twee door elkaar. Hiroshima was Little Boy en Nagasaki was Fat Man .
DuranK + 1quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:50 schreef DuranK het volgende:
Gouden draak
Ja... en wat doen ze ermee?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:04 schreef kless het volgende:
moleculen die makkelijk reageren met vrij radicalen
SaskiaR +1quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:13 schreef SaskiaR het volgende:
neutraliseren??
Jawel joh, je hebt nog 130 topics voordat we bij 750 zijn...quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:14 schreef Consigliere het volgende:
ik vind het trouwens wel tijd om SaskiaR mijn respect te geven, 200 punten in 119 delen vind ik erg knap!Chapeau! Maar helaas nooit meer te achterhalen
Jeejquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:22 schreef SaskiaR het volgende:
Ook veel 19e eeuwse zie ik hier.
Yuri +1
Neequote:Op donderdag 22 februari 2007 18:36 schreef SaskiaR het volgende:
seattle?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:43 schreef rene29 het volgende:
St. Louis?
Nope.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:49 schreef DiviFilius het volgende:
Thomas Jefferson ?
Ok.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:59 schreef DiviFilius het volgende:
Volgensmij ken ik precies 0 Filipijnen..![]()
Nope.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:01 schreef PhysicsRules het volgende:
Marcos
nopequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:12 schreef Yurithemaster het volgende:
riijwiel museum?
Correct!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:12 schreef tong80 het volgende:
Velorama Nationaal. Ja ik ben een sportfan.
Ik heb het gecheckt en vond op de eerste pagina van Google Images op 'Rock Hudson' hetzelfde plaatje, dus game on!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:58 schreef De_Melkboer het volgende:
Rock Hudson?
Nee, het heeft niet met de dosis te makenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:22 schreef erkel het volgende:
Het is een verdovend middel bij grote dosis?
Iets specifieker dan opium graagquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:24 schreef kless het volgende:
omdat het een derivaat van opium is (anders hoort het daar ook niet thuis)
Het is nou juist geen roesmiddel wat je rustig houdt, integendeel, een normaal mens zonder ADHD wordt er aardig wild van, dat komt omdat het een afgeleide is van.......quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:32 schreef kless het volgende:
hoe bedoel je? dat het de geest verruimt? dat je er op kan spacen? en roes middel is wat je "rustig" maakt/houdt??
Jazeker, het is een afgeleid van amfetamine. En een kind van wie vermoed wordt dat die ADHD heeft er compleet op zien flippen, dat is een aardig griezelige gewaarwordingquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:37 schreef Wickedangel het volgende:
Speed?
Ik ook niet veel, is toevallig een ervaring uit eigen omgevingquote:
De Melkboer +1quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:45 schreef De_Melkboer het volgende:
ewan mcgregor en robert carlyle, speelt in edinburgh
Ik lees anders op Wikipedia dat de film zich daar weliswaar afspeelt, maar grotendeels in Glasgow is opgenomenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Dank je, als frequent Schotland bezoeker was de stad heel herkenbaar, en Robert Carlyle was geweldig in die film. Vraag komt zo.
Klopt, Princess Street was wel duidelijk in beeld, maar als je meer de achterbuurten in beeld wilt brengen kun je gewoon beter in Glasgow draaienquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:52 schreef [b]Wickedangel het volgende:[/b]
[..]
Ik lees anders op Wikipedia dat de film zich daar weliswaar afspeelt, maar grotendeels in Glasgow is opgenomen
ik geloof er geen zak van dat er ook maar èèn frans staats hoofd ook maar zo een lange zin op zn nederlands uit zn strot krijgt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:57 schreef Wickedangel het volgende:
Man, ik dacht dat De Gaulle lekker z'n periode(s) had uitgezeten
Maar het moest wel Frankrijk zijn.
Heb jij al wat puntjes te pakken in deze reeks?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:00 schreef kless het volgende:
ik geloof er geen zak van dat er ook maar èèn frans staats hoofd ook maar zo een lange zin op zn nederlands uit zn strot krijgt.
Dat is een schrijfsterquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Donna Tart
spreekt de gaule nederlands? dacht het niet. verder mens erger je niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb jij al wat puntjes te pakken in deze reeks?
ok, doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef kless het volgende:
[..]
spreekt de gaule nederlands? dacht het niet. verder mens erger je niet.
ik moest maar stoppen met deze onzin stel je voor dat ik me niet aan het forum hou.
Hypocriete arbitraire bende hiero. Had me toch in moeten lezen en moeten bedenken dat ik me er ver van had moeten houden. veel te veel vragen zijn open voor debat.
Goed planquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef kless het volgende:
ik moest maar stoppen met deze onzin stel je voor dat ik me niet aan het forum hou.
Hypocriete arbitraire bende hiero. Had me toch in moeten lezen en moeten bedenken dat ik me er ver van had moeten houden. veel te veel vragen zijn open voor debat.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef kless het volgende:
[..]
Nog pils?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef kless het volgende:
[..]
tot ziens, het was gezelligquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef kless het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze heet Linda T... maar ik kan er niet opkomen
Precies. Geen sympathieke damequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:15 schreef Verbal het volgende:
Shit, die weet ik gewoon... puthoer die die telefoongesprekken heeft opgenomen
V.
Verbal +1quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:15 schreef Verbal het volgende:
Linda Tripp
Wrong, zo heet 'ie juist met ingang van dit kabinetquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
Die portefeuille bestaat toch niet meer![]()
Nee, die is van Landbouw en gezond eten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:20 schreef Yurithemaster het volgende:
gerda verburg?
Hmmm. Is het die kerel van de GristenUnie?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:20 schreef Verbal het volgende:
Wrong, zo heet 'ie juist met ingang van dit kabinet
V.
Foei!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:23 schreef Verbal het volgende:
Sorry, vraag veranderd. Had het verkeerde ministerie geknipt en geplakt
V.
En JAquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Vogelaar.
Oftewel de schrijver van Hersenschimmen.quote:
ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oftewel de schrijver van Hersenschimmen.
Ik drie, maar da's ook niet genoegquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet er twee, maar ik wacht nog even![]()
Over mijn nog openstaande vraag. De songtitel is geraden, die was inderdaad Crazy, alleen van andere uitvoerenden. Hieronder een hintje:quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gokje...
Melissa Cartridge* - Crazy
Ofzo? En ik heb geen idee of je de achternaam zo spelt.
De Eskimo's?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:37 schreef RoofingBurner het volgende:
Over mijn nog openstaande vraag. De songtitel is geraden, die was inderdaad Crazy, alleen van andere uitvoerenden. Hieronder een hintje:
[afbeelding]
Dan ga ik het gewoon zeggen, anders zitten we hier de hele avond.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Maar welke is de ontbrekende schakel.
V. Kennende gok ik dat Hart van Steen problematisch is, maar goed.
Okee dan. Alice Walker en Margaret Atwood.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
Als iemand nou die andere twee doet, doe ik de laatste![]()
Bedankt hèquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:44 schreef Verbal het volgende:
Okee dan. Alice Walker en Margaret Atwood.
V.
De Iglo's?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:37 schreef RoofingBurner het volgende:
Over mijn nog openstaande vraag. De songtitel is geraden, die was inderdaad Crazy, alleen van andere uitvoerenden. Hieronder een hintje:
[afbeelding]
Mwah, ik vertrouw de spelers verder wel. We gaan er toch ook vanuit dat niemand Googlet?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er zijn manieren om dat te voorkomen. Gebruik photobucket of tinypic
Volgende keer rechtermuisknop->Afbeelding opslaan als..->www.xs.to->de link die onder thumbnail staat hier plaatsenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:51 schreef Verbal het volgende:(en ik wilde WA gewoon helpen)...
Magoed, nieuwe ronde, nieuwe kansen:
Hoe heet de plek in Siberië waar begin vorige eeuw door een grote knal (ws meterorietinslag) allemaal bomen omlazerden?
[afbeelding]
en niet naar de titel van het plaatje kijken![]()
V.
Neem het plaatje niet te letterlijk, het had ook onderstaande afbeelding kunnen zijn.quote:
quote:Though it has had varying personnel,is essentially a vehicle for the work of Australian Iva Davies (b.May 22, 1955). Davies formed the first version of the band under the name Flowers in 1980 and began scoring hits in Australia with the group's first single, "Can't Help Myself."
was the name of Flowers' first album, but the group changed its name as it went international, to avoid conflicts with another band. They first reached the U.S. charts in 1981 with "We Can Get Together" but did not score a substantial hit until 1988, with "Crazy." This was followed by the Top Ten hit "Electric Blue," which was written by John Oates.
Bijna. 3 letters goed gegoktquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Tokobal of zo iets.
De gelegenheid maakt de dief. Als jet het zo voor het grijpen maakt is de verleiding wel erg groot. Als je niets zegt dan weet men trouwens niet of de naam wel klopt. Legolas heeft een keertje expres een verkeerde naam aan een plaatje gehangen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mwah, ik vertrouw de spelers verder wel. We gaan er toch ook vanuit dat niemand Googlet?
V.
Cold???quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Neem het plaatje niet te letterlijk, het had ook onderstaande afbeelding kunnen zijn.
[afbeelding]
[..]
The Handmaid's Tale is van Margaret Atwood, daar heb ik nog eens een onderzoek naar moeten doen in het kader van postkoloniale literatuur. Ik ben er nog niet overuit of het nu geniaal of gewoon een schaamteloze 1984 rip off is, maar dit terzijde.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Schrijvers!
Wie schreven:
-The Colour Purple
-The Handmaid's Tale
-Een Hart van Steen
-Hersenschimmen
Ik ben niet heel erg thuis in die contreienquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:58 schreef PhysicsRules het volgende:
Richting Tomsk?
Freezing Cold?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Neem het plaatje niet te letterlijk, het had ook onderstaande afbeelding kunnen zijn.
[afbeelding]
Is de mogelijkheid geniaal schaamteloze ripoff al bezet?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
The Handmaid's Tale is van Margaret Atwood, daar heb ik nog eens een onderzoek naar moeten doen in het kader van postkoloniale literatuur. Ik ben er nog niet overuit of het nu geniaal of gewoon een schaamteloze 1984 rip off is, maar dit terzijde.
TSE, jij weet mijn openstaande vraag toch wel?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
The Handmaid's Tale is van Margaret Atwood, daar heb ik nog eens een onderzoek naar moeten doen in het kader van postkoloniale literatuur. Ik ben er nog niet overuit of het nu geniaal of gewoon een schaamteloze 1984 rip off is, maar dit terzijde.
The Ice ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Het begint iig wél met Ice alleen voor de rest moet je naar het eerste plaatje.quote:
Similar Artists:quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:02 schreef lienelien het volgende:
ice cube?
Die is het ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zie de vraag niet, maar gok op Icehouse.
Niet toen die meteoriet neerkwamquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Het is trouwens ook ijskoud in Siberië![]()
ik heb de vraag heul niet gezien joh, ik zag alleen iets met ijs en een igloquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:03 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Similar Artists:
* Talk Talk
* Split Enz
* Simple Minds
* INXS
* a-ha
![]()
Ik had een stukje vertaalde tekst van het nummer Crazy gepost. Ik had verwacht dat dit makkelijker zou worden geraden. Niet dus.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En de vraag was.....?
Geen nieuwe vraag i.v.m. een nog openstaande vraag...
Ik vond het gewoon wel geinig omdat je reactie zowat niet verder van het antwoord kon liggen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik heb de vraag heul niet gezien joh, ik zag alleen iets met ijs en een iglo
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:13 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon wel geinig omdat je reactie zowat niet verder van het antwoord kon liggen.Was verder niet lullig bedoeld enzo.
![]()
Ja, vorige pagina.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
Was er nog een open vraag?
Oh jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:21 schreef DiviFilius het volgende:
volgensmij is Verbal toch al naar bed ?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:30 schreef DiviFilius het volgende:
Duitsland (?) ..verjaardag van z'n vrouw
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:37 schreef Mark_V het volgende:
mutually assured destruction
Een kennerquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef ScottTracy het volgende:
Werst
Had ik nou maar beter naar de Dodenrit geluisterdquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef ScottTracy het volgende:
Heb ik natuurlijk geleerd van Drs. P
Natuurlijk is dat algemene kennisquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:48 schreef Mark_V het volgende:
Vinden jullie deze vraag kunnen trouwens, het is niet echt algemene kennis, maar ik vonnem gewoon leuk
Was 'ie toch niet zo moeilijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:52 schreef PhysicsRules het volgende:
U2?
Mijn specialiteit niet, maar dat maakt de uitdaging groterquote:
Nee, een verborgen natuurkundevraag.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:58 schreef Mark_V het volgende:
de newton
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Een geschiedenis vraag (Geen jaartallen)
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:06 schreef Mark_V het volgende:
dat zijn vragen waarop het antwoord hopliet, julius caesar of gallia narbonensis is
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:06 schreef PhysicsRules het volgende:
Waarschijnlijk iets over konijntjes en tekenfilms![]()
Dat mag ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:06 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets over konijntjes en tekenfilms![]()
Die weet ik ook. Yuriquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een echte Yuri vraag is "Wat is de voornaam van de eerste man in de ruimte"
Beetjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ook goed![]()
Maar dan wordt het ook meer een nesle vraag
SC is volquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:13 schreef erkel het volgende:
Nesle je waagt ook weer een poging of is het ongezellig in de SC![]()
Ik ben met topic-open-vakantiequote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Anders is er binnen een seconde al weer een nieuwe![]()
Hermes denk ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
Dan is die knakker links Esclepius?
Het is saai in SC, en ik waag even weer een pogingquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:13 schreef erkel het volgende:
Nesle je waagt ook weer een poging of is het ongezellig in de SC![]()
PR +1quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:15 schreef PhysicsRules het volgende:
Orpheus
Heel goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:19 schreef Nesle het volgende:
[..]
Het is saai in SC, en ik waag even weer een poging
Maar dit had ik dus even gemistquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Over die werst, dat valt onder algemene kennis, ja. Drs P.
We rijden met de troika, door het eindeloze woud. Het vriest een graad of 30, het is winter en vrij koud. De paardenhoeven knersen onder de pasgevallen sneeuw. Het is avond in Siberie en nergens is een leeuw.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:19 schreef Mark_V het volgende:
[..]
PR +1
Hoewel het antwoord van Tim beter is, neem ik aan dat PR het volledige verhaal ook wel kent....
Maar om tim niet met lege handen achter te laten:
Tim +sticker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |