Ik heb het gecheckt en vond op de eerste pagina van Google Images op 'Rock Hudson' hetzelfde plaatje, dus game on!quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:58 schreef De_Melkboer het volgende:
Rock Hudson?
Nee, het heeft niet met de dosis te makenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:22 schreef erkel het volgende:
Het is een verdovend middel bij grote dosis?
Iets specifieker dan opium graagquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:24 schreef kless het volgende:
omdat het een derivaat van opium is (anders hoort het daar ook niet thuis)
Het is nou juist geen roesmiddel wat je rustig houdt, integendeel, een normaal mens zonder ADHD wordt er aardig wild van, dat komt omdat het een afgeleide is van.......quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:32 schreef kless het volgende:
hoe bedoel je? dat het de geest verruimt? dat je er op kan spacen? en roes middel is wat je "rustig" maakt/houdt??
Jazeker, het is een afgeleid van amfetamine. En een kind van wie vermoed wordt dat die ADHD heeft er compleet op zien flippen, dat is een aardig griezelige gewaarwordingquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:37 schreef Wickedangel het volgende:
Speed?
Ik ook niet veel, is toevallig een ervaring uit eigen omgevingquote:
De Melkboer +1quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:45 schreef De_Melkboer het volgende:
ewan mcgregor en robert carlyle, speelt in edinburgh
Ik lees anders op Wikipedia dat de film zich daar weliswaar afspeelt, maar grotendeels in Glasgow is opgenomenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Dank je, als frequent Schotland bezoeker was de stad heel herkenbaar, en Robert Carlyle was geweldig in die film. Vraag komt zo.
Klopt, Princess Street was wel duidelijk in beeld, maar als je meer de achterbuurten in beeld wilt brengen kun je gewoon beter in Glasgow draaienquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:52 schreef [b]Wickedangel het volgende:[/b]
[..]
Ik lees anders op Wikipedia dat de film zich daar weliswaar afspeelt, maar grotendeels in Glasgow is opgenomen
ik geloof er geen zak van dat er ook maar èèn frans staats hoofd ook maar zo een lange zin op zn nederlands uit zn strot krijgt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:57 schreef Wickedangel het volgende:
Man, ik dacht dat De Gaulle lekker z'n periode(s) had uitgezeten
Maar het moest wel Frankrijk zijn.
Heb jij al wat puntjes te pakken in deze reeks?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:00 schreef kless het volgende:
ik geloof er geen zak van dat er ook maar èèn frans staats hoofd ook maar zo een lange zin op zn nederlands uit zn strot krijgt.
Dat is een schrijfsterquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Donna Tart
spreekt de gaule nederlands? dacht het niet. verder mens erger je niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb jij al wat puntjes te pakken in deze reeks?
ok, doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef kless het volgende:
[..]
spreekt de gaule nederlands? dacht het niet. verder mens erger je niet.
ik moest maar stoppen met deze onzin stel je voor dat ik me niet aan het forum hou.
Hypocriete arbitraire bende hiero. Had me toch in moeten lezen en moeten bedenken dat ik me er ver van had moeten houden. veel te veel vragen zijn open voor debat.
Goed planquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef kless het volgende:
ik moest maar stoppen met deze onzin stel je voor dat ik me niet aan het forum hou.
Hypocriete arbitraire bende hiero. Had me toch in moeten lezen en moeten bedenken dat ik me er ver van had moeten houden. veel te veel vragen zijn open voor debat.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef kless het volgende:
[..]
Nog pils?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef kless het volgende:
[..]
tot ziens, het was gezelligquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef kless het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze heet Linda T... maar ik kan er niet opkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |