Snap niet dat de streams zo overbelast zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef Missy_1974 het volgende:
word tijd dat ze bij tien de servers een upgraden, streams zijn echt niet fatsoenlijk te volgen, je mist belangrijke gesprekken zo
jammer dat de stemming voor vanavond verpest is, zei al eerder ze moeten een iedereen gelijk gaan behandelen, en geen info meer via personeel of brieven doorlaten
Niks daar heb je Day weer. Er zijn zoveel plannetjes verziekt omdat dingen worden doorgegeven. Ofwel d.m.v. brieven ofwel doordat iemand z'n mond voorbij lult.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]Daar heb je Day weer hoor. Je zegt iets over Natasia en meteen is de reflex: "ja Huub ook" .
Maar het valt toch niet te ontkennen dat het leuker zou zijn geweest als er vanavond nog iets van een verrássing zou zijn geweest? En dan kan het me niet schelen of Huub ook dit of Sylvia ook dat. Ik vind het gewoon doodzonde en ik snap niet dat de redactie dat blijkbaar niét vindt.![]()
WTF heeft die hoer dat verteld.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:22 schreef Day het volgende:
Huub gaat Patricia aanpakken omdat ze doorgebriefd heeft dat de stemming voor haar is.
Ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Reden temeer om het niet toe te staan toch?
Precies, de CP gaat dit om.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Misschien omdat de kans dat Huub zijn wodka + CP's vindt dan groter is?
Ze zijn niet overbelast.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Snap niet dat de streams zo overbelast zijn.
Waarom is iedereen niet op zijn of haar werk![]()
Ze zijn zenuwachtig. Hebben ze nog meer geintjes in petto?
Ik kijk niet uit naar vanavond.
Waar natasia zal schreeuwen. JE KRIJGT ME ER TOCH LEKKER NIET UIT
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef Wireless het volgende:
Met dat laatste ben ik het eens.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:32 schreef Day het volgende:
[..]
Niks daar heb je Day weer. Er zijn zoveel plannetjes verziekt omdat dingen worden doorgegeven. Ofwel d.m.v. brieven ofwel doordat iemand z'n mond voorbij lult.
En ja, ik vind het wel jammer, maar het is gewoon zo.
Daarnaast vraag ik me af of het vanavond wel zo'n drama zou worden, hoor. Ja, dan vertellen ze Natasia de waarheid, het doet haar toch geen moer.
Dat zal hij wel hebben geweigerd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:
Gaat Bart nou weg zonder iedereen even op z'n nummer te zetten???
Bij een vertrek is er toch altijd een kringgesprek?!
Dat Natasia niet weggestemd mag worden?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:34 schreef n1ek het volgende:
er komt dus geen afscheidsspeech. Ik was toch benieuwd wat zijn werkelijke reden nou was
ja ok, maar hij zei dat hij het ook even ging vertellen (en dus bevestigen)quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat Natasia niet weggestemd mag worden?
Nou Dan hoop ik dat het voor de stemronde opgelost is. bedankt voor de info.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:33 schreef F04 het volgende:
[..]
Ze zijn niet overbelast.
Er zijn wat technische storingen met de buitenverbinding van de servers.
Ze zijn er mee bezig, en in de loop van de avond zullen de streams weer optimaal functioneren.
O OK, nou: dán geeft het niet. Klasse Petries.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:32 schreef Day het volgende:
[..]
Niks daar heb je Day weer. Er zijn zoveel plannetjes verziekt omdat dingen worden doorgegeven. Ofwel d.m.v. brieven ofwel doordat iemand z'n mond voorbij lult.
Sure.... er was tijdens BB ook altijd wat aan de hand als het 'spannend' was, slechte smoesjes gebruiken ze...quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef F04 het volgende:
Er zijn wat technische issues met de buitenverbinding van de servers.
Ze zijn er mee bezig, en in de loop van de avond zullen de streams weer optimaal functioneren.
nope, als brian de drank verstopt gaat huub uit een fles glassex drinken om ze op de kast te jagen (natuurlijk zit er iets anders in de glassex fles), plan hebben ze het al een paar keer over gehadquote:
Ik denk het wel Scan, denk dat we Lesley niet zullen zien bij 't hek...quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Komt Lesley Bart ophalen? Of is dat weer te romantisch?
Blijkbaar is er een kink in de kabel gekomen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:35 schreef n1ek het volgende:
[..]
ja ok, maar hij zei dat hij het ook even ging vertellen (en dus bevestigen)
Nou ja. echt spannend?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:36 schreef KimiK het volgende:
[..]
Sure.... er was tijdens BB ook altijd wat aan de hand als het 'spannend' was, slechte smoesjes gebruiken ze...![]()
Hey ben je weer helemaal opgeknapt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:
Gaat Bart nou weg zonder iedereen even op z'n nummer te zetten???
Bij een vertrek is er toch altijd een kringgesprek?!
en weet Huub dit ook zelf?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:36 schreef Fikkert het volgende:
[..]
nope, als brian de drank verstopt gaat huub uit een fles glassex drinken om ze op de kast te jagen (natuurlijk zit er iets anders in de glassex fles), plan hebben ze het al een paar keer over gehad
In Eemnes waarschijnlijk wel.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:37 schreef demins het volgende:
[..]
En Patricia is de enige die dat kan?![]()
beter dan eeerst . hoe was het 2 tegen 5?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:39 schreef Sporti het volgende:
Bart 2 sec, weg
Huub: en nu??..........Tis weer 3 - 3
Dat zijn dus van die tv-momenten die hij de Redactie niet eens meer guntquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef Mika25 het volgende:
Geen mooie TV beelden van Bart & Lesley, jammer voor de redaktie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |