Vergis je niet in de prijs van hout hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:26 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz belt de schoorsteenveger en gaat terug op hout stoken![]()
Heeft helaas weinig met Balkenende te maken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:35 schreef wolferl het volgende:
Je werkt om te overleven, leuke dingetjes mag je niet meer doen.
Heil Balkenende.
Vrijgeven van energiemarkt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:37 schreef Deetch het volgende:
[..]
Heeft helaas weinig met Balkenende te maken.
Klopt! Balkendende is namelijk baas van de wereld. Waarom doet die knul er nou niets aanquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:35 schreef wolferl het volgende:
Heil Balkenende.
Daar hebben we nog een hele berg van liggenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:37 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Vergis je niet in de prijs van hout hoor.![]()
Zegt de SP'er ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:35 schreef wolferl het volgende:
Heil Balkenende.
Verhoging van de wereldwijde gasprijzen?quote:
tuinhekjes van de buurt, plantsoenboompjes, pallets bij de aldi joepen.......quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:37 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Vergis je niet in de prijs van hout hoor.![]()
Dat is niet meer dan logisch, dat doet elk bedrijf, ze moeten immers wel geld verdienen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb ook eens ergens gehoord dat de energiebedrijven een X bedrag doorberekenen in hun prijzen om de kosten van de wanbetalers op te vangen, dat zou dus inhouden dat wij als keurig betalende burger opdraaien voor een stelletje wanbetalers. of dit waar is weet ik dus niet...
en datzelfde riepen ze over de zorg en dat roepen ze nu over openbaar vervoerquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, ja, ik hoorde ze nog roepen toen de energiemarkt werd vrijgegeven dat het door de concurrentie goedkoper zou worden.![]()
dat is heel wat anders dan opdraaien voor wanbetalersquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:47 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan logisch, dat doet elk bedrijf, ze moeten immers wel geld verdienen.
Ik bel nooit de klantenservice, maar ik betaal wel mee aan de telefonisten, schandalig hoor![]()
Belhamelquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:46 schreef wendytje het volgende:
[..]
tuinhekjes van de buurt, plantsoenboompjes, pallets bij de aldi joepen.......![]()
Hahaha, wie gelooft dat nou?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, ja, ik hoorde ze nog roepen toen de energiemarkt werd vrijgegeven dat het door de concurrentie goedkoper zou worden.![]()
344 euro??!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:54 schreef angel008 het volgende:
wij zijn van 2xx naar 344 ¤ gegaan (electra prijzen per maand..)
belachelijk gewoon!!
we zitten nu zelfs te twijfelen of we elke avond gewoon de hele groepenkast uitzet en de wekkers lekker op batterijen te laten werken..
Batterijen zijn per kwh niet bepaald goedkoperquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:54 schreef angel008 het volgende:
belachelijk gewoon!!
we zitten nu zelfs te twijfelen of we elke avond gewoon de hele groepenkast uitzet en de wekkers lekker op batterijen te laten werken..
dat ligt waarschijnlijk aan je gasverbruik.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:54 schreef angel008 het volgende:
belachelijk gewoon!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |