Waarom zijn ze weg?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:19 schreef Katana het volgende:
Goede OP jongens!
Nice
Even jullie advies nodig:
Er is niemand op de afdeling. 80% van de WN zijn weg.
Zou je ook naar huis gaan of zou je braaf blijven zitten?
Je bent al verplaatstquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:18 schreef Norro-tje het volgende:
ik dacht dat ik toch nog regelmatig poste, okee nietv eel vergeleken bij jullie maar ik zeg wel iets,
en hier help ik nu alweer met een post om dit topic voor 5 uur vol te krijgen moet gaan lukken toch
we zitten al over de helft en we hebben nog een halve dag
dus voor diegene die een fok stage hebben , doe je best en succes
Ik zie net dat je ook HBO Elektro doetquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:22 schreef MichielPH het volgende:
Begrafenis vd moeder van een collegaquote:
Als er 80% van de werknemers weg zijn.. dat zit ik nog maar in mijn eentje. Ik kan ook niet weg.. heb namelijk niet de sleutelquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:19 schreef Katana het volgende:
Goede OP jongens!
Nice
Even jullie advies nodig:
Er is niemand op de afdeling. 80% van de WN zijn weg.
Zou je ook naar huis gaan of zou je braaf blijven zitten?
Dit is een groot bedrijf, hier loop je gewoon door de draaideurquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als er 80% van de werknemers weg zijn.. dat zit ik nog maar in mijn eentje. Ik kan ook niet weg.. heb namelijk niet de sleutel![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:17 schreef MichielPH het volgende:
Ons producentje is er weer!
da's makkelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:50 schreef PieterBas het volgende:
Grrr... Word.. en koppen en inhoudsopgave...![]()
![]()
zelfde tijd, zelfde zender?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Zaterdag allemaal naar m'n programma kijken hè![]()
ja, het werkt wel.. Word wil nog wel eens wat koppen vergetenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
da's makkelijk![]()
Vooral de automatische inhoudsopgave![]()
als ik het niet vergeet op te nemenquote:
Haagse Hogeschool (Den Haag dus)quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:25 schreef MichielPH het volgende:
Hanzehogeschool Groningen
Waar jij, en ben je er tevreden over?
dankjequote:
Helemaal niet makkelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
da's makkelijk![]()
Vooral de automatische inhoudsopgave![]()
bij mij werkt het welquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Helemaal niet makkelijk
Het werkt wel leuk, maar als je een kop gemaakt hebt, dan snapt word niet altijd wat nou echt de kop is en wat niet meer
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Helemaal niet makkelijk
Het werkt wel leuk, maar als je een kop gemaakt hebt, dan snapt word niet altijd wat nou echt de kop is en wat niet meer
Het werkt nu ook bij mij..quote:
heb het ooit in een ver/grijs verleden een x geprobeerd, binnenkort maar weer een x proberen, omdat het toch wel makkelijk is en er verzorgd uitzietquote:
Jij hebt ook het gevoel dat je meer informatica met elektrosausje doet, dan dat het echt die hard-elektrotechniek is?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:57 schreef Goover het volgende:
Haagse Hogeschool (Den Haag dus)
Niet tevreden...
Waar ging het ook al weer overquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bespeur heel weinig ontopic berichten de afgelopen pagina's
Het is wel echt elektro, en er zijn in elke opleiding lapzwansen die het t/m het 4e jaar halen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jij hebt ook het gevoel dat je meer informatica met elektrosausje doet, dan dat het echt die hard-elektrotechniek is?
Het niveau in Groningen is echt triest laag, elke mongool die het probeert wordt door de 4 jaar heen gesleurd. Daarnaast is er totaal geen aandacht voor elektronica of wiskunde, alleen maar programmeren..
Het is vooral de gezelligheid van het clubje dat het zo leuk maakt, eigenlijk.
Wat dacht je van de laatste 55 delen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bespeur heel weinig ontopic berichten de afgelopen pagina's
iets met stage ofzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waar ging het ook al weer over![]()
die waren nog enigzins ontopic, tenminste de delen die ik heb meegemaaktquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat dacht je van de laatste 55 delen?
Stage????quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iets met stage ofzo
[..]
die waren nog enigzins ontopic, tenminste de delen die ik heb meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |