je moet jezelf even aanpassen in de OP (die is namelijk ff up-to-date gemaakt) je staat nu bij 'mensen die niks zeggen'quote:
zoals gezegd, aantekeningen gemaakt van literatuur... nu zo bezig met onderzoeksaanpak enzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:30 schreef Sweetbeach het volgende:
iemand al iets gedaan vanochtend![]()
Ja hoor.. naar een reclamefilmpje over grasmaaiers aan het kijken, om te kijken of de videokaart werktquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:30 schreef Sweetbeach het volgende:
iemand al iets gedaan vanochtend![]()
of je videokaart de grasmaaier kon trekken?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja hoor.. naar een reclamefilmpje over grasmaaiers aan het kijken, om te kijken of de videokaart werkt![]()
Bosch Grasmaaier now powered with a Nvidia chipsetquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of je videokaart de grasmaaier kon trekken?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bosch Grasmaaier now powered with a Nvidia chipset
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bosch Grasmaaier now powered with a Nvidia chipset
Jawel, niet zeuren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:43 schreef MichielPH het volgende:
We ziiten nu op éénderde in 3 uur..
WE GAAN HET NIET REDDEN MENSEN!
het is dat ik nu ECHT even wat wil gaan doen, dus dan post ik wat minderquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Jawel, niet zeuren.
Na de lunch word iedereen ff actief (op stage), en rond 14:00 gaat iedereen die hard fokken
ik doe het wel ffquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:47 schreef Katana het volgende:
Iemand die mij in de OP kan zetten?
Ik heb ff geen tijd nu
dank
ik ga nog ff door tot 13.00, dan ga ik ff half uurtje in de kantine zitten, lunchen en dartenquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:54 schreef Deimento het volgende:
Zal ik ook maar helpen dan..
ook voor jullie geld, sta je al in de OP??? ja, kijk dan ff op je bij de actieve mensen staat. nee, zet jezelf dan ff bij de actieve mensenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:55 schreef RealFunkyFunky het volgende:
Afstudeerder meldt zich!!
Done. Ik heb mezelf in de FOK!wiki geplaatst.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
ook voor jullie geld, sta je al in de OP??? ja, kijk dan ff op je bij de actieve mensen staat. nee, zet jezelf dan ff bij de actieve mensen
wel bij de actieve mensen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:03 schreef Deimento het volgende:
[..]
Done. Ik heb mezelf in de FOK!wiki geplaatst.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel bij de actieve mensen?en opzich gaat het goed hoor met #56, we zitten al op 118 berichten in 2 uur en 40 minuten
Niet dusquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel bij de actieve mensen?en opzich gaat het goed hoor met #56, we zitten al op 118 berichten in 2 uur en 40 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |