Dat kunnen we nog wel fixen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
(edit: sorry, te vroeg doorgedrukt en fout COS nummer, moet 516 zijn)
quote:ff op v-o-l gekeken:
De krant.
We mogen allebei over beide niet praten.
Daarom niet.
Er komt teveel door.
Ben jij zo'n Palmafan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:38 schreef Katewalker het volgende:
Natasia ligt te lezen in bed en op de achterkant van het blad (Veronica) staat in grote letters ENFANT TERRIBLE...er werd ook nog ff op ingezoomd...
![]()
Wel jammer dat er op de twee armzalige streams die worden aangeboden alletwee hetzelfde te zien is en dan ook nog Langdurig Natasia...![]()
Ik denk dat ze niet wilde of mocht vertellen dat de ontslagronde voor Natasia is aangevraagd!quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:39 schreef anno-i-mus het volgende:
wat zei herma nou tegen natasia???
Sorry, het kwartje valt niet..quote:
Stuur dat mens gewoon meteen de laan uit, ze kan toch haar bek niet houdenquote:Op donderdag 22 februari 2007 08:40 schreef Clank het volgende:
Herma komt melden dat ze het absoluut niet meer over de klusjesman mogen hebben omdat daar problemen van komen. Natasia kijkt haar niet begrijpend aan. Herma begint over iets anders.
(Dit is al de tweede keer dat hiervoor gewaarschuwd wordt.)
Er was weinig meer in beeld te brengen dan Natasia en Palma en de stofzuiger!quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:43 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Sorry, het kwartje valt niet..![]()
Ik ben alleen fan van Huub! De rest zijn figuranten..![]()
Het gaat hier over de klusjesman. Natasia vindt hem erg leuk en loopt steeds met hem te flirten. Gisteravond toen Herma bij haar op bezoek was hadden ze het weer over hem. Dat hij 54 was en Natasia 33 en dat hij zo'n leuke glimlach had. Al eerder kreeg via Herma te horen (intstructies van achter) dat ze het niet meer over hem mochten hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:39 schreef anno-i-mus het volgende:
wat zei herma nou tegen natasia???
[..]
Ik haak af bij deze primaat freakshow en ga naar BB Duitsland, prima te volgen op Premiere 24 uur per dag live op TV, en de dailey's en live show's via rtl2 Duitsland.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:44 schreef demins het volgende:
[..]
Er was weinig meer in beeld te brengen dan Natasia en Palma en de stofzuiger!![]()
Okee, kwartje is door.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:44 schreef demins het volgende:
[..]
Er was weinig meer in beeld te brengen dan Natasia en Palma en de stofzuiger!![]()
Inderdaad, als ze niet mag praten dan schrijft ze zo wel weer een briefjequote:Op donderdag 22 februari 2007 08:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Stuur dat mens gewoon meteen de laan uit, ze kan toch haar bek niet houden![]()
Ik geloof dat natasia vanmiddag naar Almere gaat en de vlieglessen ook vanmiddag is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:00 schreef Clank het volgende:
Ben benieuwd of Brian zijn vliegles vandaag doorgaat en of hij mee mag naar Almere om het rijbewijsje voor Natasia te regelen.
Dan moet het allebei maar niet doorgaan!quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik geloof dat natasia vanmiddag naar Almere gaat en de vlieglessen oop vanmiddag is.
ging gister vroeg naar bed. Hij wordt vandaag al met genoeg uurtjes met Lesley gepaaidquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:17 schreef akveor het volgende:
Misschien is het al ter sprake gekomen maar ik kan niet vinden waar. Maar, waar is Bart eigenlijk ik heb hem vanaf gisteravond al niet meer gezien. Zou hij gepaaid worden met wat uurtjes priv'e met Lesley?
Neem een andere stream dat geluid op 1 is niet OKquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:23 schreef CHAOS_ het volgende:
Haar zender is niet goed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar waar heeft ie geslapen dan? Natasia lag in Brians bed. Amanda en Brian lagen op het vrije bed. Bed Amanda/Natasia was vrij of ben ik mis?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:22 schreef n1ek het volgende:
[..]
ging gister vroeg naar bed. Hij wordt vandaag al met genoeg uurtjes met Lesley gepaaid
Als die exit tenminste 's middags is. Meestal duurt het uren en uren.
daar tegenover is nog een vrij bed (tegenover het bed van Natasia)quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar waar heeft ie geslapen dan? Natasia lag in Brians bed. Amanda en Brian lagen op het vrije bed. Bed Amanda/Natasia was vrij of ben ik mis?
Dat wil hij graag en ze zouden het achter nog gaan vragen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:29 schreef Vakkie_W het volgende:
Mag Brain mee naar Almere?
Hij kan zoveel willen. Ik hoop dan dat de andere dat mogen blokkerenquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat wil hij graag en ze zouden het achter nog gaan vragen.
Denk zo maar dat Bart zich vannacht scheel geergerd heeft aan Brian en Amanda.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:38 schreef noekje het volgende:
Nu mag die man naar huis en dan nog steeds staat zijn hoofd op onweer.
Hij wil er gewoon tussen uit knijpen...hij heeft geen trek in die exitronde volgens mij.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:38 schreef schizolientje het volgende:
ik kan me echt voorstellen dat Bart zo snel mogelijk er uit wil, ik ie hem er nog voor aan dat hij over het hek gaat. Leuke t.v. ook (cynisch)
Prachtige actie toch...dat is Brians dikke vinger naar Huub toe.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:42 schreef Copycat het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat Amanda en Brian vannacht voor het oog/oor van de rest hebben liggen krikken?
Vind je? Ik vind het vooral nogal gênant. En ik denk dat mámá ook niet echt amused is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:45 schreef T-lex het volgende:
Prachtige actie toch...dat is Brians dikke vinger naar Huub toe.![]()
Ik twijfel of hij toch niet vanavond pas gaat, Brian vroeg net wat hij vandaag gaat doen, koffers pakken zei hij toenquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij wil er gewoon tussen uit knijpen...hij heeft geen trek in die exitronde volgens mij.
Vandaar dat hij in z'n telefoontje ook even met nadruk herhaalde dat hij vanochtend al (11:15) eruit wil.![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En het lijkt me ook leuk als Brian van die gekke hysterische geluiden gaat maken tijdens het vliegen, ik denk dat er meteen geland wordt en 112 gebeld want zij zijn er nog niet aan gewend
Het laatste beetje beschaving nu ook naar huisquote:
Fijn plan, ga ik ook even doen, en eenquote:
Met recht een zwarte dag.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:51 schreef Elounda het volgende:
[..]
Het laatste beetje beschaving nu ook naar huis![]()
![]()
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:52 schreef noekje het volgende:
Huub: vandaag een nieuw kabinet
Brian: en een nieuw paardenmeisje
oooh Brian, hij pakt echt elke mogelijkheid aan om zijn domheid te etaleren.
Dat ga ik niet redden hoor met mijn moedermavo frans hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:55 schreef Black_king het volgende:
[..]
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."![]()
S1 is bagger; niet gebruiken...quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:56 schreef tipsch het volgende:
sorry, maar wat is er met het geluid aan de hand
"De domheid staat altijd klaar om zich zelf te bewonderen."quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden hoor met mijn moedermavo frans hoor.![]()
Je kunt jezelf ook editten...quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:57 schreef noekje het volgende:
Ja, ga mezelf even quoten. Trut!
<knip>quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:57 schreef Black_king het volgende:
[..]
S1 is bagger; niet gebruiken...
Heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:58 schreef Black_king het volgende:
[..]
Je kunt jezelf ook editten...![]()
geluid is rotquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niets mis mee, even stoppen/starten en hij liep weer bij mij.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niets mis mee, even stoppen/starten en hij liep weer bij mij.
Straks gaat ze haar hoofd nog kaalscheren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:00 schreef Black_king het volgende:
Clueless heeft weer een lekker rokje aan.....Ze lijkt een beetje op Britney Spears zo.
En als 'straf' krijgt hij van Palma een pak suiker over zijn hoofd!quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:55 schreef My_ het volgende:
Hahahaha, Huub gebruikt Palma als slaaf
Dat doet ze nooit. Dan komen we er allemaal achter dat je gewoon door haar hoofd kunt kijken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Straks gaat ze haar hoofd nog kaalscheren.
Zou wel een verbetering zijn.
Mogge. Je moet even stoppen met kijken, want nu begint het bij mij ook..quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:05 schreef beequeen het volgende:
Mogge, waarom is het geluid zo klote? Gestopt en gestart helpt niet.
Nee idd, geluid stond op een ander bij mij. Probleem zal wel bij Tien liggen idd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:05 schreef beequeen het volgende:
Mogge, waarom is het geluid zo klote? Gestopt en gestart helpt niet.
Ongelijkwaardige gesprekken zijn bij hem blijkbaar "goed".quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:08 schreef akveor het volgende:
Ik hen een goed gesprek gehad met deze dame....zegt Brian.....duh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |