Vind je? Ik vind het vooral nogal gênant. En ik denk dat mámá ook niet echt amused is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:45 schreef T-lex het volgende:
Prachtige actie toch...dat is Brians dikke vinger naar Huub toe.![]()
Ik twijfel of hij toch niet vanavond pas gaat, Brian vroeg net wat hij vandaag gaat doen, koffers pakken zei hij toenquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij wil er gewoon tussen uit knijpen...hij heeft geen trek in die exitronde volgens mij.
Vandaar dat hij in z'n telefoontje ook even met nadruk herhaalde dat hij vanochtend al (11:15) eruit wil.![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En het lijkt me ook leuk als Brian van die gekke hysterische geluiden gaat maken tijdens het vliegen, ik denk dat er meteen geland wordt en 112 gebeld want zij zijn er nog niet aan gewend
Het laatste beetje beschaving nu ook naar huisquote:
Fijn plan, ga ik ook even doen, en eenquote:
Met recht een zwarte dag.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:51 schreef Elounda het volgende:
[..]
Het laatste beetje beschaving nu ook naar huis![]()
![]()
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:52 schreef noekje het volgende:
Huub: vandaag een nieuw kabinet
Brian: en een nieuw paardenmeisje
oooh Brian, hij pakt echt elke mogelijkheid aan om zijn domheid te etaleren.
Dat ga ik niet redden hoor met mijn moedermavo frans hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:55 schreef Black_king het volgende:
[..]
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."![]()
S1 is bagger; niet gebruiken...quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:56 schreef tipsch het volgende:
sorry, maar wat is er met het geluid aan de hand
"De domheid staat altijd klaar om zich zelf te bewonderen."quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden hoor met mijn moedermavo frans hoor.![]()
Je kunt jezelf ook editten...quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:57 schreef noekje het volgende:
Ja, ga mezelf even quoten. Trut!
<knip>quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:57 schreef Black_king het volgende:
[..]
S1 is bagger; niet gebruiken...
Heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:58 schreef Black_king het volgende:
[..]
Je kunt jezelf ook editten...![]()
geluid is rotquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niets mis mee, even stoppen/starten en hij liep weer bij mij.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niets mis mee, even stoppen/starten en hij liep weer bij mij.
Straks gaat ze haar hoofd nog kaalscheren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:00 schreef Black_king het volgende:
Clueless heeft weer een lekker rokje aan.....Ze lijkt een beetje op Britney Spears zo.
En als 'straf' krijgt hij van Palma een pak suiker over zijn hoofd!quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:55 schreef My_ het volgende:
Hahahaha, Huub gebruikt Palma als slaaf
Dat doet ze nooit. Dan komen we er allemaal achter dat je gewoon door haar hoofd kunt kijken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Straks gaat ze haar hoofd nog kaalscheren.
Zou wel een verbetering zijn.
Mogge. Je moet even stoppen met kijken, want nu begint het bij mij ook..quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:05 schreef beequeen het volgende:
Mogge, waarom is het geluid zo klote? Gestopt en gestart helpt niet.
Nee idd, geluid stond op een ander bij mij. Probleem zal wel bij Tien liggen idd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:05 schreef beequeen het volgende:
Mogge, waarom is het geluid zo klote? Gestopt en gestart helpt niet.
Ongelijkwaardige gesprekken zijn bij hem blijkbaar "goed".quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:08 schreef akveor het volgende:
Ik hen een goed gesprek gehad met deze dame....zegt Brian.....duh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |