geluid is rotquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niets mis mee, even stoppen/starten en hij liep weer bij mij.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niets mis mee, even stoppen/starten en hij liep weer bij mij.
Straks gaat ze haar hoofd nog kaalscheren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:00 schreef Black_king het volgende:
Clueless heeft weer een lekker rokje aan.....Ze lijkt een beetje op Britney Spears zo.
En als 'straf' krijgt hij van Palma een pak suiker over zijn hoofd!quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:55 schreef My_ het volgende:
Hahahaha, Huub gebruikt Palma als slaaf
Dat doet ze nooit. Dan komen we er allemaal achter dat je gewoon door haar hoofd kunt kijken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Straks gaat ze haar hoofd nog kaalscheren.
Zou wel een verbetering zijn.
Mogge. Je moet even stoppen met kijken, want nu begint het bij mij ook..quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:05 schreef beequeen het volgende:
Mogge, waarom is het geluid zo klote? Gestopt en gestart helpt niet.
Nee idd, geluid stond op een ander bij mij. Probleem zal wel bij Tien liggen idd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:05 schreef beequeen het volgende:
Mogge, waarom is het geluid zo klote? Gestopt en gestart helpt niet.
Ongelijkwaardige gesprekken zijn bij hem blijkbaar "goed".quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:08 schreef akveor het volgende:
Ik hen een goed gesprek gehad met deze dame....zegt Brian.....duh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |