Ik hou nog een heel klein beetje vertrouwen. Als we snel scoren en misschien net voor een rust een penalty krijgen, kan er nog van alles gebeuren. Ik heb er ook een hard hoofd in, maar wie weetquote:Op donderdag 22 februari 2007 08:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Ff serieus
No way dat dit Ajax een 3-0 echterstand wegwerkt.
Ik weet 100% zeker dat Ajax een tegendoelpunt zal krijgen.
Winnen zit er misschien wel in, maar doorgaan is praktisch onmogelijk.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:44 schreef Riro het volgende:
Ik heb er ook niet heel veel vertrouwen in, maar wel veel zin
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Ff serieus
En de toegevoegde waarde van deze reactie is?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wat is het niveau hier achteruit gegaan zegt. Drama TT's, reacties van 1 of 2 woorden, voortdurende aanwezigheid van calimero's als TerroristRobbie (ofzo?). Eigenlijk niet raar dat de vaste mensen hier niet meer reageren.
De groeten van Ajaxtalk.nl en Ajax.netwerk!
Nou, deze reacties kunnen er ook nog wel bij na die 2 miljoen andere nutteloze reacties, vind je niet?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:49 schreef Robar het volgende:
[..]
En de toegevoegde waarde van deze reactie is?
En wie zijn volgens jou de vaste mensen?
En ik vind het gedrag van TerroRobbie nou niet echt calimero gedrag, true, hij kan soms wat vervelend zijn, maar ik ken betere voorbeelden
En de groeten terug aan Ajaxtalk.nl en Ajax.netwerk, altijd leuk als je aandacht krijgt![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wat is het niveau hier achteruit gegaan zegt. Drama TT's, reacties van 1 of 2 woorden, voortdurende aanwezigheid van calimero's als TerroristRobbie (ofzo?). Eigenlijk niet raar dat de vaste mensen hier niet meer reageren.
Genade, genade! Het forum is verloren!quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Krik het niveau omhoog en geef eens een haarfijne analyse hoe Ajax vanavond Werder Bremen het best kan gaan bestrijden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:53 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Nou, deze reacties kunnen er ook nog wel bij na die 2 miljoen andere nutteloze reacties, vind je niet?![]()
*proest*quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Krik het niveau omhoog en geef eens een haarfijne analyse hoe Ajax vanavond Werder Bremen het best kan gaan bestrijden.
Ik heb er ook weinig vertrouwen in. Maar aan de andere kant...in 2005 werkte Liverpool binnen een kwartier een 3-0 achterstand weg tegen Milan. Ook nagenoeg onmogelijk, maar het gebeurde wel. Ajax is geen Liverpool en Ajax is in slechte doen, maar de bal blijft toch rond.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Ff serieus
Ik weet nog wel dat Ajax dat tegen Inter Milaan flikte, voor rust 2-0 voor komen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:05 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig vertrouwen in. Maar aan de andere kant...in 2005 werkte Liverpool binnen een kwartier een 3-0 achterstand weg tegen Milan. Ook nagenoeg onmogelijk, maar het gebeurde wel. Ajax is geen Liverpool en Ajax is in slechte doen, maar de bal blijft toch rond.
Stel dat Ajax binnen het kwartier scoort en er net voor rust nog één inprikt. Dan wil ik het nog wel eens zien. Wie weet..
w00t, Michiel de Ruyter himself has come to townquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:43 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
2-2quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:07 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Ajax dat tegen Inter Milaan flikte, voor rust 2-0 voor komen.
Weet je de einduitslag nog?
In stad blijven dus?quote:
Dat kwam omdat de spelers in één keer omsloegen na de rust. Fucking sterke eerste helft was dat! Prachtig!quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:07 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Ajax dat tegen Inter Milaan flikte, voor rust 2-0 voor komen.
Weet je de einduitslag nog?
quote:
Ik zal naar jullie zwaaienquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo nog even werken en om een uurtje of 1 eens richting Mokum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |