Nouhouuuuuuquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:40 schreef Martineke het volgende:
ik heb geen fokkindjeswel 2 lieve jongens
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:18 schreef Bass-Miss het volgende:
Dat jeansbroekje is populair bij de jongens.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie zo ontzettend veel kindjes met dat groene jasje (van de Hema toch?) aanquote:
Ja, ik wou hem die broek eens passen, maar duidelijk nog te groot dus.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:23 schreef Neuk het volgende:
Fons, waar zijn je voetjes?!!!
Je mama zegt "Nerd" tegen jou, Brent!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:33 schreef Neuk het volgende:
lief jongetje <3
Bijna net zo lief als mijn kleine nerd
[afbeelding]
Zeemanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:27 schreef Stiekemurd het volgende:
Ow geweldig pakje van Zoe!! (kan de puntjes niet vinden) Dat zou ook helemaal wat voor Benthe zijn
waar zijn de foto's van mielie en nora?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:50 schreef Foos het volgende:
Fons, wat een superleuk pyjamaatje! En een wel wat ongemakkelijke houding..![]()
Ik zou nu vast beginnen met je dochter vast te binden en de deur te barricaderen. Hoor je buiten de jongens tegen de dichtgetimmerde deur bonken?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:06 schreef vamperotica het volgende:
Vampje komt weer even binnen gespamt....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik plaats liever geen foto's van mijn kroost op internet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:10 schreef Neuk het volgende:
[..]
waar zijn de foto's van mielie en nora?
Wie weetquote:
Idd H&M, hier ook zo'n pyjama en dan weer een andere kleur dan Merlijn en Fonsquote:Op zondag 25 februari 2007 18:03 schreef Githa het volgende:
volgens mij zijn het H&M pyamatjes, Jordy heeft hem ook![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:01 schreef owlet het volgende:
Zijn dat pyjamatjes van Katvig?
* owlet hoopt ooit genoeg budget te hebben om Ronja alleen nog maar in Katvig te kleden![]()
ik bedoelde Kyllianquote:Op zondag 25 februari 2007 12:24 schreef Neuk het volgende:
Foos, misschien komt dat nog wel dan
oranjekoek, waar zie jij een foto van Brent met pet?![]()
haha dat haar! Ik wil dat ook bij Sanne proberen maar ben bang dat ik haar pijn doe!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:56 schreef _evenstar_ het volgende:
punkie en muis
[afbeelding]
klappen in de handjes.. blij blij blij![]()
[afbeelding]
Tv verslaafde![]()
[afbeelding]
Daar heeft Noah een pakje van gehadquote:Op zondag 25 februari 2007 18:01 schreef owlet het volgende:
Zijn dat pyjamatjes van Katvig?
* owlet hoopt ooit genoeg budget te hebben om Ronja alleen nog maar in Katvig te kleden![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:55 schreef texelonia het volgende:
[..]
Daar heeft Noah een pakje van gehad
[afbeelding]
Als ik het me goed herinner was ze dat al bij haar geboorte. 11 pond toch???quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:21 schreef Lois het volgende:
Caro leuk om weer eens een foto van Lara te zien. Ze is groot!!
Deze!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:33 schreef vamperotica het volgende:
Moest bij die laatste spekkefoto van Suus heel stiekum aan zo'n dinobaby van een tvserie denken! (Not the mama' zegt ie altijd!)![]()
Nou hier dan even speciaal de pyjama aangetrokken, want hij is nog te grootquote:
Jahaa! Die bedoelde ik!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Deze!
[afbeelding]
Leuke serie trouwens, mogen ze wel weer eens herhalen
quote:
Ik heb geen idee hoe ze er nu uitzien. Foto's dateren van eind november/ begin december 2006quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:33 schreef Bass-Miss het volgende:
Ze lijken precies wel erg op elkaar, je tweeling.
Lief Nikky!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:18 schreef nikky het volgende:
[afbeelding]
Dana en mama
En de roze sokjes zijn alweer te klein en de witte te groot dus moet mamma weer shoppen, ditmaal voor sokken. Want blauw past niet zo he?
[afbeelding]
En zo'n heerlijk tevreden snoetje.
Gemistquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef jessie het volgende:
Deze foto's laat ik maar heel even staan hoor![]()
![]()
De fotograaf was bij Jans op de peuterspeelzaal geweest.
En bij t zien van de foto's moest ik aan Spuuglokje denken.
Kunnen ze nooit is normaal samen op de foto
Elk jaar drama want Bo wilde nooit, die deed dan altijd alsof ze wel wilde, maar puntje bij paaltje moest ik er dan ook mee op.
Nu mocht ze weer bij dr zusje en dat wil ze ook, maar............................
Nu was Janneke drama.
Ze had een hele rode neus van de verkoudheid, echt heel erg.
En moest een beetje huilen.
Bo daarentegen ging van te voren oefenen hoe ze zou gaan lachen. Echt te erg gewoon. Vandaar deze ongeloofelijke neplach
Toen ze samen op de foto waren geweest moesten wij weg.
Zij huilen niet normaal, En toen moest ze dus nog alleen op de foto.
De juffen zeiden dat t over was toen ik weg was, jajaja tjek de foto
O leuk detail de klassefoto is zowaar nog erger. Daar staat ze met een hoesthoofd op waardoor t lijkt alsof ze aan t kotsen is. Echt waar
Maar dr kroeltje staat er wel charmant op.
Maar bovenal vooral leuk voor later![]()
![]()
Dat is mijn aller-allergrootste wens. Het zijn 2 fantastische mensjes die het dubbel en dwars waard zijn om voor te gaan! Als ik alleen de foto's bekijk (en dat doe ik iedere dag) ben ik weer even gelukkig (en een klein beetje verdrietig)quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:41 schreef Martineke het volgende:
och wat een lekker stel he Dylan en Sennahik hoop dat je ze heel snel weer mag zien
Wat netjes! Als we hier koekjes aan het bakken zijn zie je dat door de hele keuken!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Tristan mocht koekjes bakken.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:57 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Dat is mijn aller-allergrootste wens. Het zijn 2 fantastische mensjes die het dubbel en dwars waard zijn om voor te gaan! Als ik alleen de foto's bekijk (en dat doe ik iedere dag) ben ik weer even gelukkig (en een klein beetje verdrietig)
Dat ik straks "echt" een vader voor ze mag zijn maakt me helemaal gelukkig. Nu ik weet hoe het is om ze te missen, kan het alleen maar positief uitpakken. Als ik ze heb, laat ik ze noooooooit los! Ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt!!![]()
Als ik ze weer mag zien, reken maar op een spam van foto's samen met mijn 2 schatje![]()
Ik ben nogal een controlfreak.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat netjes! Als we hier koekjes aan het bakken zijn zie je dat door de hele keuken!![]()
hou die positieve flow vast, het gaat je lukkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:57 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Dat is mijn aller-allergrootste wens. Het zijn 2 fantastische mensjes die het dubbel en dwars waard zijn om voor te gaan! Als ik alleen de foto's bekijk (en dat doe ik iedere dag) ben ik weer even gelukkig (en een klein beetje verdrietig)
Dat ik straks "echt" een vader voor ze mag zijn maakt me helemaal gelukkig. Nu ik weet hoe het is om ze te missen, kan het alleen maar positief uitpakken. Als ik ze heb, laat ik ze noooooooit los! Ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt!!![]()
Als ik ze weer mag zien, reken maar op een spam van foto's samen met mijn 2 schatje![]()
Ja das heel stom. Hij heeft altijd de grootste lol, wil ik een foto maken gaat er dus een lampje branden. Dan is het meteen die ogen grootquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:05 schreef Bass-Miss het volgende:
Hij kijkt altijd verbaasd, dat manneke van jou.
En wanneer kunnen ze het dan écht? Als ze nooit meer omvallen bij een plotse beweging?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:20 schreef Sugar het volgende:
Maar BM, volgens mij is het niet zo best je kindje zo in zithouding neer te zetten voordat ze het écht kunnen.
kGa ff verder in het babytopic.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:28 schreef Sugar het volgende:
Goeie vraag, zou ik moeten opzoeken, hoe ze dat zien.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ow wat ziet dat er lief uit en wat een leuk shirt heeft ze aan...![]()
van H&M?
Het doet me zo denken aan dat ik zelf klein was. Lekker wandelen in het bos of gewoon door de weilanden. Heerlijke tijdquote:Op zondag 4 maart 2007 21:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Sterre en Tristan gaan vrijwillig mee, Wouter mag kiezen: mee wandelen of een gameverbod![]()
1 |
Ladies ga jullie gang.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:54 schreef E.T. het volgende:
Basset, wat zijn jouw meiden groot geworden![]()
Krijgen we eigenlijk nog Jonne-Liam foto's? Ik begreep dat die elkaar gezien hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |