Nouhouuuuuuquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:40 schreef Martineke het volgende:
ik heb geen fokkindjeswel 2 lieve jongens
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:18 schreef Bass-Miss het volgende:
Dat jeansbroekje is populair bij de jongens.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie zo ontzettend veel kindjes met dat groene jasje (van de Hema toch?) aanquote:
Ja, ik wou hem die broek eens passen, maar duidelijk nog te groot dus.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:23 schreef Neuk het volgende:
Fons, waar zijn je voetjes?!!!
Je mama zegt "Nerd" tegen jou, Brent!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:33 schreef Neuk het volgende:
lief jongetje <3
Bijna net zo lief als mijn kleine nerd
[afbeelding]
Zeemanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:27 schreef Stiekemurd het volgende:
Ow geweldig pakje van Zoe!! (kan de puntjes niet vinden) Dat zou ook helemaal wat voor Benthe zijn
waar zijn de foto's van mielie en nora?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:50 schreef Foos het volgende:
Fons, wat een superleuk pyjamaatje! En een wel wat ongemakkelijke houding..![]()
Ik zou nu vast beginnen met je dochter vast te binden en de deur te barricaderen. Hoor je buiten de jongens tegen de dichtgetimmerde deur bonken?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:06 schreef vamperotica het volgende:
Vampje komt weer even binnen gespamt....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik plaats liever geen foto's van mijn kroost op internet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:10 schreef Neuk het volgende:
[..]
waar zijn de foto's van mielie en nora?
Wie weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |