Gemistquote:Op woensdag 28 februari 2007 20:40 schreef jessie het volgende:
Deze foto's laat ik maar heel even staan hoor![]()
![]()
De fotograaf was bij Jans op de peuterspeelzaal geweest.
En bij t zien van de foto's moest ik aan Spuuglokje denken.
Kunnen ze nooit is normaal samen op de foto
Elk jaar drama want Bo wilde nooit, die deed dan altijd alsof ze wel wilde, maar puntje bij paaltje moest ik er dan ook mee op.
Nu mocht ze weer bij dr zusje en dat wil ze ook, maar............................
Nu was Janneke drama.
Ze had een hele rode neus van de verkoudheid, echt heel erg.
En moest een beetje huilen.
Bo daarentegen ging van te voren oefenen hoe ze zou gaan lachen. Echt te erg gewoon. Vandaar deze ongeloofelijke neplach
Toen ze samen op de foto waren geweest moesten wij weg.
Zij huilen niet normaal, En toen moest ze dus nog alleen op de foto.
De juffen zeiden dat t over was toen ik weg was, jajaja tjek de foto
O leuk detail de klassefoto is zowaar nog erger. Daar staat ze met een hoesthoofd op waardoor t lijkt alsof ze aan t kotsen is. Echt waar
Maar dr kroeltje staat er wel charmant op.
Maar bovenal vooral leuk voor later![]()
![]()
Dat is mijn aller-allergrootste wens. Het zijn 2 fantastische mensjes die het dubbel en dwars waard zijn om voor te gaan! Als ik alleen de foto's bekijk (en dat doe ik iedere dag) ben ik weer even gelukkig (en een klein beetje verdrietig)quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:41 schreef Martineke het volgende:
och wat een lekker stel he Dylan en Sennahik hoop dat je ze heel snel weer mag zien
Wat netjes! Als we hier koekjes aan het bakken zijn zie je dat door de hele keuken!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Tristan mocht koekjes bakken.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:57 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Dat is mijn aller-allergrootste wens. Het zijn 2 fantastische mensjes die het dubbel en dwars waard zijn om voor te gaan! Als ik alleen de foto's bekijk (en dat doe ik iedere dag) ben ik weer even gelukkig (en een klein beetje verdrietig)
Dat ik straks "echt" een vader voor ze mag zijn maakt me helemaal gelukkig. Nu ik weet hoe het is om ze te missen, kan het alleen maar positief uitpakken. Als ik ze heb, laat ik ze noooooooit los! Ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt!!![]()
Als ik ze weer mag zien, reken maar op een spam van foto's samen met mijn 2 schatje![]()
Ik ben nogal een controlfreak.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat netjes! Als we hier koekjes aan het bakken zijn zie je dat door de hele keuken!![]()
hou die positieve flow vast, het gaat je lukkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:57 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Dat is mijn aller-allergrootste wens. Het zijn 2 fantastische mensjes die het dubbel en dwars waard zijn om voor te gaan! Als ik alleen de foto's bekijk (en dat doe ik iedere dag) ben ik weer even gelukkig (en een klein beetje verdrietig)
Dat ik straks "echt" een vader voor ze mag zijn maakt me helemaal gelukkig. Nu ik weet hoe het is om ze te missen, kan het alleen maar positief uitpakken. Als ik ze heb, laat ik ze noooooooit los! Ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt!!![]()
Als ik ze weer mag zien, reken maar op een spam van foto's samen met mijn 2 schatje![]()
Ja das heel stom. Hij heeft altijd de grootste lol, wil ik een foto maken gaat er dus een lampje branden. Dan is het meteen die ogen grootquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:05 schreef Bass-Miss het volgende:
Hij kijkt altijd verbaasd, dat manneke van jou.
En wanneer kunnen ze het dan écht? Als ze nooit meer omvallen bij een plotse beweging?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:20 schreef Sugar het volgende:
Maar BM, volgens mij is het niet zo best je kindje zo in zithouding neer te zetten voordat ze het écht kunnen.
kGa ff verder in het babytopic.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:28 schreef Sugar het volgende:
Goeie vraag, zou ik moeten opzoeken, hoe ze dat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |