Barca tegen Liverpool..quote:
O ja datvoor de vrouwenquote:
Nee mên, Abby!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:13 schreef Tally het volgende:
O ja datvoor de vrouwen
WIJF!!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef immortalsean het volgende:
[..]
als het geen oranje, heerenveen, of FC twente is, laat dan maar ... ik ga wel NCIS kijken...
LIVERPOOL, LIVERPOOL, LIVERPOOL!!!!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:50 schreef MUUS het volgende:
Pfffff, hoe lang duurt voetbal nog?
Nah, zometeen komen de samenvattingen nog van de andere CL wedstrijden, dus die houd je van me tegoedquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:46 schreef MUUS het volgende:
Ah mooi, we kunnen weer.
wat vinden jongens nou echt lekker tijdens de sex?
Kan je het ook uitleggen, kasta, want de rest daar schiet niet echt op.
Hoezo? Wil je je aanmelden?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:48 schreef djenneke het volgende:
heeft die jongen nu onderhand niet genoeg foksters geneukt?
Nee.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:52 schreef MUUS het volgende:. Samenvattingen.
.
[..]
Hoezo? Wil je je aanmelden?
Ga gerust door MUUS, ik heb verder geen mening of criteriaquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:52 schreef MUUS het volgende:
Hoezo? Wil je je aanmelden?
Een beetje inventariseren kan toch geen kwaad?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga gerust door MUUS, ik heb verder geen mening of criteria.
Laten we het lot niet tarten, het is immers niet alsof m'n adres nergens op fok te vinden is ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een beetje inventariseren kan toch geen kwaad?. Ik zet ze niet voor je deur ofzo.
Oh ja, jij trekt imbecielen aan, da's waar ook.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laten we het lot niet tarten, het is immers niet alsof m'n adres nergens op fok te vinden is ofzo.
Oh my, dit gaat je een aanzienlijk aantal dreigmailtjes opleverenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh ja, jij trekt imbecielen aan, da's waar ook.
Ik schop kont en dat weet je.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh my, dit gaat je een aanzienlijk aantal dreigmailtjes opleveren.
Oh by the way, nu we het toch over het aantrekken van imbecielen hebben.
[afbeelding]
Hetzelfde geldt misschien ook voor mij?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga gerust door MUUS, ik heb verder geen mening of criteria.
Ja, maar dat boeit mij dan weer niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt misschien ook voor mij?![]()
Jij hebt een datingservice speciaal voor Kasta, gericht op onwillige vrouwen, die door Kasta ook nog ongewenst zijn?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, maar dat boeit mij dan weer niet..
Ik ben zijn pooier niet. Inventariseren puur ter vermaak, meer niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij hebt een datingservice speciaal voor Kasta, gericht op onwillige vrouwen, die door Kasta ook nog ongewenst zijn?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |