Barca tegen Liverpool..quote:
O ja datvoor de vrouwenquote:
Nee mên, Abby!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:13 schreef Tally het volgende:
O ja datvoor de vrouwen
WIJF!!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef immortalsean het volgende:
[..]
als het geen oranje, heerenveen, of FC twente is, laat dan maar ... ik ga wel NCIS kijken...
LIVERPOOL, LIVERPOOL, LIVERPOOL!!!!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:50 schreef MUUS het volgende:
Pfffff, hoe lang duurt voetbal nog?
Nah, zometeen komen de samenvattingen nog van de andere CL wedstrijden, dus die houd je van me tegoedquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:46 schreef MUUS het volgende:
Ah mooi, we kunnen weer.
wat vinden jongens nou echt lekker tijdens de sex?
Kan je het ook uitleggen, kasta, want de rest daar schiet niet echt op.
Hoezo? Wil je je aanmelden?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:48 schreef djenneke het volgende:
heeft die jongen nu onderhand niet genoeg foksters geneukt?
Nee.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:52 schreef MUUS het volgende:. Samenvattingen.
.
[..]
Hoezo? Wil je je aanmelden?
Ga gerust door MUUS, ik heb verder geen mening of criteriaquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:52 schreef MUUS het volgende:
Hoezo? Wil je je aanmelden?
Een beetje inventariseren kan toch geen kwaad?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga gerust door MUUS, ik heb verder geen mening of criteria.
Laten we het lot niet tarten, het is immers niet alsof m'n adres nergens op fok te vinden is ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een beetje inventariseren kan toch geen kwaad?. Ik zet ze niet voor je deur ofzo.
Oh ja, jij trekt imbecielen aan, da's waar ook.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laten we het lot niet tarten, het is immers niet alsof m'n adres nergens op fok te vinden is ofzo.
Oh my, dit gaat je een aanzienlijk aantal dreigmailtjes opleverenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh ja, jij trekt imbecielen aan, da's waar ook.
Ik schop kont en dat weet je.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh my, dit gaat je een aanzienlijk aantal dreigmailtjes opleveren.
Oh by the way, nu we het toch over het aantrekken van imbecielen hebben.
[afbeelding]
Hetzelfde geldt misschien ook voor mij?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga gerust door MUUS, ik heb verder geen mening of criteria.
Ja, maar dat boeit mij dan weer niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt misschien ook voor mij?![]()
Jij hebt een datingservice speciaal voor Kasta, gericht op onwillige vrouwen, die door Kasta ook nog ongewenst zijn?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, maar dat boeit mij dan weer niet..
Ik ben zijn pooier niet. Inventariseren puur ter vermaak, meer niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij hebt een datingservice speciaal voor Kasta, gericht op onwillige vrouwen, die door Kasta ook nog ongewenst zijn?![]()
En ik maar denken dat ik vreemd ben.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben zijn pooier niet. Inventariseren puur ter vermaak, meer niet.
Jullie zijn mijn popjes, dus dans voor mij.
Och.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik vreemd ben.
Juist jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Och.
Hem niet moeten, maar wel constant opduiken als het over een potentieel neukobjectje gaat om vervolgens te zeggen dat je hem echt niet wil hoor! Da's ook best vreemd.
Toch?
Ja, dat dacht ik nou ook.
Een typisch "playing hard to get" sletje, verder geen aandacht aan besteden MUUS, heb immers toch een hekel aan dat soort simpele wijvenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:22 schreef MUUS het volgende:
Och.
Hem niet moeten, maar wel constant opduiken als het over een potentieel neukobjectje gaat om vervolgens te zeggen dat je hem echt niet wil hoor! Da's ook best vreemd.
Toch?
Ja, dat dacht ik nou ook.
Dat was omdat je om een krat bier wilde wedden dat je direct je tong in m'n bek zou duwen bij een meet!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:13 schreef MUUS het volgende:
Ik kwam zelfs nog ergens tegen dat je nerveus van me werd..
*op borst klopt*
gaaaapquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een typisch "playing hard to get" sletje, verder geen aandacht aan besteden MUUS, heb immers toch een hekel aan dat soort simpele wijven.
Komt omdat ik werken was...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:35 schreef MUUS het volgende:
Winkey is alweer weg trouwens. Snel geil, snel klaar.
Hmpf..
Angst.... *snuift*.... angst!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat was omdat je om een krat bier wilde wedden dat je direct je tong in m'n bek zou duwen bij een meet!.
Nu weet ik het écht zeker MUUS, dit gaat nooit werkenquote:
Ik lach net op de bank hardop te laggen. Kan gebeuren hè en dat geeft ook niks.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef Winkey het volgende:
[..]
Komt omdat ik werken was...
Maar ik lag me een deuk hier![]()
A.) Daar voel je niks van.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu weet ik het écht zeker MUUS, dit gaat nooit werken.
Heb je soms van alles wat je geneukt hebt een foto gemaakt, zodat je de tel niet kwijt raakt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat was omdat je om een krat bier wilde wedden dat je direct je tong in m'n bek zou duwen bij een meet!.
En ontken het maar niet, want ook dáár heb ik nog wel ergens een foto van liggen.
spelfoutjes blijf je houden je, kun jij laten zien dat je weer scherp bent vanavondquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nu weet ik het écht zeker MUUS, dit gaat nooit werken.
Duurt lang dit keer hè.quote:
Het leuke is dat jullie de smiley er schijnbaar niet bijgelezen hebben. Maakt verder niet uit hoor, maar was sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik lach net op de bank hardop te laggen. Kan gebeuren hè en dat geeft ook niks.
Maar vertel, wat vond je zo woest aantrekkelijk aan kasta dat je meteen zijn uitnodiging aannam? Vertel, ik hang aan je lippen en schrijf mee!.
Tuurlijk niet johquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:37 schreef Winkey het volgende:
Heb je soms van alles wat je geneukt hebt een foto gemaakt, zodat je de tel niet kwijt raakt?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Duurt lang dit keer hè.
Neem een stoel, Juup. Nou ja, niet nemen nemen, tenzij je dat wilt natuurlijk, maar dan laat ik je even alleen..
Dat je er vanuit gaat dat een man slechts sporadisch scherp is zegt wel weer wat over dat referentiekadertje van jequote:Op woensdag 21 februari 2007 23:38 schreef Winkey het volgende:
[..]
spelfoutjes blijf je houden je, kun jij laten zien dat je weer scherp bent vanavond![]()
oepsquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat je er vanuit gaat dat een man slechts sporadisch scherp bent zegt wel weer wat over dat referentiekadertje van je.
Maar Juup is net binnen en we wachten op het verslag + foto's.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:39 schreef Winkey het volgende:
[..]
Het leuke is dat jullie de smiley er schijnbaar niet bijgelezen hebben. Maakt verder niet uit hoor, maar was sarcastisch bedoeld![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh.
Ik schrijf erbij hoe ze heet zodat ik niet de verkeerde naam roep bij het klaarkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |