quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Bijna, morgen een kijkenZet hem ook nu op MP, werkt misschien wat beter
![]()
Jij je kawa al verkocht
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
What hij zegtIOH is "EL Presidente"
Verdomde heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Als jij met te kort bedoelt dat het geen 100 dagen zijn is dat niet zo erg. Je doet dan de tweede klus er achteraan en komt zo aan je 100 dagen. In je scriptie zou je dan een vergelijking tussen de twee projecten kunnen maken en daaruit interessante conclusies trekken.
JAH ZEGGEEHH??quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Heb er de kracht niet voor.
Vertel!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:34 schreef Roderick2085 het volgende:mail van mijn examinator op school gehad vandaag...
ik had hem een document met planning gemailt, en in de mail gezet dat mijn opdracht te kort was... antwoord:
[..]geweldig die gast
morgen maar eens bellen met de motorzaak, want reageren op mail kunnen ze blijkbaar niet
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
JAH ZEGGEEHH??
we gaan hier geen gerard uithangen want dan blaas ik het topic weg![]()
![]()
![]()
Use the force and you will find your inner powersquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Heb er de kracht niet voor.
Niet iedereen, alleen ik, opm, en wb heeft er de laatste maand weer 4 verkocht geloof ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
wtfis iedereen z'n motor aan het verkopen ofzo?
ik heb ook nog wel een gs'je in de aanbieding hoor![]()
Jij met je bassie, kies voor een echte ventquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:36 schreef -XX- het volgende:
Ben ik dadelijk enigste met een motor samen met bazzie
LOLLERPWNAGEEEEEE1!!!11!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsssssssssss ben jij weer eens jaloers!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij met je bassie, kies voor een echte vent![]()
![]()
dat is dus nog 4 maanden hier blijfquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vertel!
Wat kunnen we hier uit opmaken?![]()
quote:
goed hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet iedereen, alleen ik, opm, en wb heeft er de laatste maand weer 4 verkocht geloof ik
Hoe heb je het verder daar aan de andere kant van de zee
sssst, niet door vertellenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tsssssssssss ben jij weer eens jaloers!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hard werken kan later nog genoegquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:56 schreef Roderick2085 het volgende:
goed hoor
ben eindelijk echt aan het werk zal ik maar zeggenafgelopen maand heb ik eigenlijk geen flikker gedaan... had ook in een week gekunt
maar goed, we blijven bezig... ben nu weer ff alleen thuis, weet niet wanneer m'n huisgenote thuiskomt, dus ga zo maar kijken wat we te eten hebben....
morgen komen de ouders van mijn nederlandse huisgenoot, alleen komt hij zelf pas vrijdag weer terug
Doe maar stoer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:46 schreef kratjuh het volgende:
tvp
nee, ik denk dat ik over 4 maanden maar weer eens terug naar Nederland kom... mag dat ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef -XX- het volgende:
En dan en dan?
Ga je dan naar het buitenland?
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Makster het volgende:
[..]
sssst, niet door vertellen![]()
[..]
Hard werken kan later nog genoeg![]()
Haaaaaaaquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nee, ik denk dat ik over 4 maanden maar weer eens terug naar Nederland kom... mag dat ook
[..]
daar heb je helemaal gelijk inhard werken zal ik denk ik hier ook niet doen
zoals mijn collega (fransoos die is aangenomen na z'n stage) al eens tegen me zei: Ik werk de helft van de tijd en nog zijn ze blij met wat ik doen
Hahaha, waarom gestopt met lessen mennn...????quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:31 schreef bpm het volgende:
Ik meld mij hier ook nog maar even weerHeb een poos niets laten horen omdat ik even was gestopt met lessen, maar ik heb sinds vanochtend ook mijn A papiertje!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Estas bien, commo los Cagivasquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:01 schreef Makster het volgende:
Hola senor, que tal?
Er staat hier ook zat te koopquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:06 schreef bpm het volgende:
Ik was ff gestopt omdat ik in nov. gezakt ben. Ach, kutweer enzo, dus maar ff niet
Wat ik (waarschijnlijk) ga rijden: Suzuki GSXr 750 uir 1989, vrijdag mag ik bezichtigen!
Er staan hier ook leuke unieke fietsen te koopquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:06 schreef bpm het volgende:
Ik was ff gestopt omdat ik in nov. gezakt ben. Ach, kutweer enzo, dus maar ff niet
Wat ik (waarschijnlijk) ga rijden: Suzuki GSXr 750 uir 1989, vrijdag mag ik bezichtigen!
Helemaal toppiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pimber heeft voor ontvangst getekend bij de overdracht @Rib-i's.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:24 schreef hicham het volgende:
Wat een zegen, houden zo... sinds ik digitaal ben gegaan gaat het mis. Ben laatst ook de declaratieformulieren van Pepijn kwijtgeraakt, iets met spaarlampen oidAangezien dat het origineel was en kopies niet geaccepteerd worden zal die het uit eigen zak moeten betalen
quote:
Goed om te wetenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er staan hier ook leuke unieke fietsen te koop
Cagiva
Streetfighter op basis van Soes GSX 750
Kawa ZR-7
Triumph 900 met zgan lampen unit
Soes SV650 als ik het goed heb
Mi Cagiva esta una puta di madrequote:
XX en bazzie doen aan safe seksequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:13 schreef bvvt het volgende:
Is er nog iets gebeurd in de tussen tijd dat ik weg was?
WB de motor al weer weggedaan of zo?
Niet eens, wel eens.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:15 schreef Blapiet het volgende:
Ik vind nog steeds mijn eigen motor één van de mooiste. Mijn thundercat is qua design precies wat ik in een motor zoek. Ik zou wel graag een Gsx-r rijden maar vind ze qua design niet zo mooi.
Wat ik wel een hele mooie fiets vind is de cbr 1000 rr, maar daar moeten we nog even voor sparen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:15 schreef Gawaine het volgende:
XX en bazzie doen aan safe seksevia de telefoon
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:15 schreef bpm het volgende:
Staan er hier trouwens al ritten op de agenda??
Alleen in de zomer wordt er een enkele keer 2 weken vooruit gepland.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:16 schreef Blapiet het volgende:
Zijn er overigens al toer-plannen gemaakt?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Helemaal toppie
Voor duuzend euriesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:15 schreef bpm het volgende:
[..]
Goed om te weten
Staan er hier trouwens al ritten op de agenda??Daarvoor moet je het topic goed in de gaten houdenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:16 schreef Blapiet het volgende:
Zijn er overigens al toer-plannen gemaakt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Mi Cagiva esta una puta di madre
Cojones de billatas![]()
![]()
Ja, idd, de soes staat nog altijd te koopquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er staan hier ook leuke unieke fietsen te koop
Cagiva
Streetfighter op basis van Soes GSX 750
Kawa ZR-7
Triumph 900 met zgan lampen unit
Soes SV650 als ik het goed heb
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:17 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen in de zomer wordt er een enkele keer 2 weken vooruit gepland.
Verder is het 1-2-3 dagen van tevoren op een willekeurig moment. En dan rijden de lamzakken en werkloze hangjongeren op donderdag en de noest hardwerkende op zondag.![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pimber heeft voor ontvangst getekend bij de overdracht @Rib-i's. [afbeelding]
Dus die [afbeelding]Lim is verantwoordelijk.![]()
[..]
![]()
Dat kan je het hele jaar doen. Alleen dan zonder smink.![]()
Vriendin ook genoten?![]()
Nee, ze hebben op een of andere manier een stekker op de kop getikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter, anders hadden we dat volgende week even samen gedaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:23 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee, ze hebben op een of andere manier een stekker op de kop getikt.![]()
quote:Kunnen we even goed samen gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ BWT
Is Carnaval hier he![]()
Jij hebt hem ook te koop staanquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:21 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, idd, de soes staat nog altijd te koop
Die andere makker heeft 1x een reactie op mijn mail gedaan - daarna nooit meer iets van hem gehoord.
Misschien was de prijs niet wat ie in gedachten had.
Staat niet actief te koop.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij hebt hem ook te koop staan
Wil wil jij er voor terug hebben dan?
Volgende week moet ik hem brengen, halen zal wel zaterdags worden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Beter, anders hadden we dat volgende week even samen gedaan
[..]
Kunnen we even goed samen gaan
Neee, Carnaval is al voorbij. inmiddels al zo'n 22 uur 30 al.quote:
Dat is toch niet veelquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
Staat niet actief te koop.
maar zou er misschien iets van 2k of 2,5K voor kunnen vangen
Heeft wel 72K op de teller staan
een mooir deukje in de tank met een mooie kleine rode sticker op de barst in de lak
En he tis een woon werk fiets geweest.
Wel atijd de onderhouds beurtjes gehad
Hier niet hoor, het is haringhappen vanavondquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:29 schreef bvvt het volgende:
[..]
Neee, Carnaval is al voorbij. inmiddels al zo'n 22 uur 30 al.
Klopt - vooral als die gast er mee wilt gaan racenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is toch niet veelKan je nog geen 3 Kawa-stekkertjes van kopen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgende week moet ik hem brengen, halen zal wel zaterdags worden.
Beter neem ik mijn vrouw met diep uitgesneden decolleté mee![]()
Ik bedoel meer wat voor motor wil je er voor terug wil hebbenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
Staat niet actief te koop.
maar zou er misschien iets van 2k of 2,5K voor kunnen vangen
Heeft wel 72K op de teller staan
een mooir deukje in de tank met een mooie kleine rode sticker op de barst in de lak
En he tis een woon werk fiets geweest.
Wel atijd de onderhouds beurtjes gehad
Ahhh, da bedoell uquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik bedoel meer wat voor motor wil je er voor terug wil hebben
Maar thanks voor de info
Ik pleur alle info altijd er bij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:36 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kunnen we gebruiken als hij op MF te koop komt te staan![]()
Kan je met zo'n ding ook hard rijden danquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:38 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik pleur alle info altijd er bij.
Heb ik ook gedaan naar de knakker die wilde gaan racen.......
Mischien dat ik die gast zaterdag weer zie, zal ik het gelijk vragenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:38 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik pleur alle info altijd er bij.
Heb ik ook gedaan naar de knakker die wilde gaan racen.......
ja, errug weinigquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan je met zo'n ding ook hard rijden dan![]()
Heb je al geinformeerd wat je bij inruil terug krijgt ?
Heb em vanavond nog een mailtje gestuurd of ie nog wilt of niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mischien dat ik die gast zaterdag weer zie, zal ik het gelijk vragen
Vreemd genoeg bleek bij onderzoek dat juist vrouwen het meest genaaid te worden bij garages.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:29 schreef Gawaine het volgende:
Volgende week moet ik hem brengen, halen zal wel zaterdags worden.
Beter neem ik mijn vrouw met diep uitgesneden decolleté mee![]()
quote:
Ha!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:36 schreef bvvt het volgende:
en de huidige verbruikt nu toch wel iets meer olie dan goed is voor mij
Ja, jij zegt het - olie - is goed voor de motorquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vreemd genoeg bleken juist vrouwen het meest genaaid te worden bij garages.![]()
[..]
![]()
Interessant om te horen.![]()
![]()
[..]
Ha! [afbeelding]
alleen mijn eigen dealer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben je ook ergens geweest waar Worldbeater niet komt
Iets voor -XX- als ze de SV650 cup gaat rijdenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
alleen mijn eigen dealer.
Maar moet em toch prive kwijt als ik die tupperware wil doen
O ja,,,quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Iets voor -XX- als ze de SV650 cup gaat rijden
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef bvvt het volgende:
Hey -XX-
Motortje kopen - in perfecte staat.
Voor errug weinig kom ik em zelfs brengen
Wat stond hier?quote:
bij of in ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vreemd genoeg bleek bij onderzoek dat juist vrouwen het meest genaaid te worden bij garages.![]()
[..]
Nakka, nada, nietsj, niets.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:00 schreef bvvt het volgende:
Wat stond hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij doet liever zelf praktijkervaringbodemonderzoek op?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:00 schreef Gawaine het volgende:
bij of in ?![]()
Onderzoeken hecht ik geen waarde aan.![]()
![]()
Was een groot onderzoek van het AD, en is ook met een verborgen camera op tv geweest.
Mannen kregen ook meer korting bij de aankoop van nieuwe auto's, lagere werkplaatsfakturen etc, etc.
De vrouw werd nogal eens wat op de mouw gespeld.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 21-02-2007 23:10:54 ]
Of ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:58 schreef Rib-i het volgende:
@ Makster
Als de teller op marktplaats op 1 staat dan was ik dat
Alleen dat team al dat klaarstaat voor de stuntquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:00 schreef bvvt het volgende:
Hey - stunt junkies
wereld record nose wheelie
op discovery
ik ga ff hangen
Speurders is ook een grote, en tijdelijk gratis.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:10 schreef Makster het volgende:
Of ik
Schijt MP pakte begin van de avond om een of andere vage reden mijn tekst niet. Kreeg geen bevestigende mail. Ik een nieuwe, meer schappelijke, tekst verzinnen. Invoeren, bevestigen, staat inees dat oude verhaal erop![]()
Maar goed staat er nu redelijk netjes op toch![]()
quote:Goed nieuws! De afgelopen maand heb je al je advertenties gratis kunnen plaatsen op Speurders.nl. Omdat de Goedkoopste actie van het jaar zo succesvol was en omdat we overladen zijn met positieve reacties, wordt de actie verlengd. Dit betekent dat je in de maanden februari en maart ook nog al je advertenties gratis kunt plaatsen. Meteen doen dus! Bovendien maak je ook nog kans op een Philips Plasma TV t.w.v. ¤3.000,-.
Veel info, eigenlijk moet je het geluid erbij kunnen zettenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Of ik
Schijt MP pakte begin van de avond om een of andere vage reden mijn tekst niet. Kreeg geen bevestigende mail. Ik een nieuwe, meer schappelijke, tekst verzinnen. Invoeren, bevestigen, staat inees dat oude verhaal erop![]()
Maar goed staat er nu redelijk netjes op toch![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Speurders is ook een grote, en tijdelijk gratis.![]()
Hmmm... plasma tv...quote:Goed nieuws! De afgelopen maand heb je al je advertenties gratis kunnen plaatsen op Speurders.nl. Omdat de Goedkoopste actie van het jaar zo succesvol was en omdat we overladen zijn met positieve reacties, wordt de actie verlengd. Dit betekent dat je in de maanden februari en maart ook nog al je advertenties gratis kunt plaatsen. Meteen doen dus! Bovendien maak je ook nog kans op een Philips Plasma TV t.w.v. ¤3.000,-.
quote:TK
Vriendin, teab
morgen idd lekker uitslapen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:00 schreef Worldbeater het volgende:
Dus vandaag redelijk op tijd naar bed BVVT/BWT? En morgen lekker uitslapen? [afbeelding] [afbeelding]
Diein je reactie over je vriendin doet denken dat ze helemaal uit de band gesprongen is.
![]()
![]()
Des te meer reden om mij een 3 in 1 race systeem te geven volgende maand voor de aparte 3 cylinder sound.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:14 schreef Rib-i het volgende:
Veel info, eigenlijk moet je het geluid erbij kunnen zettenOok bij OPM
Vet geluid man, FOK MC wordt weer een naaimachine clubje zonder jullie
quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:17 schreef bvvt het volgende:
morgen idd lekker uitslapen.
Morgen en vrijdag zit ze met d'r werk - verschillende presentaties.
Vrijdag eind van de dag komt ze mijn kant op
Je kan pc speakertjes krijgenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Des te meer reden om mij een 3 in 1 race systeem te geven volgende maand voor de aparte 3 cylinder sound.![]()
Zelfs dat kan je met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij doet liever zelf praktijkervaringbodemonderzoek op?![]()
Was een groot onderzoek van het AD, en is ook met een verborgen camera op tv geweest.
Mannen kregen ook meer korting bij de aankoop van nieuwe auto's, lagere werkplaatsfakturen etc, etc.
De vrouw werd nogal eens wat op de mouw gespeld.![]()
Naja, jij rijdt toch ook gewoon met een MP3 spelert in je oor.quote:
Nou ja, weet je nog die uitlaat van Rebbel laten aanpassen? Was dat niet ¤395 euro?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:18 schreef Gawaine het volgende:
Zelfs dat kan je met een korreltje zout nemen.Hoeveel bezoeken hebben ze af moeten
leggen om het aantal kortingen aan mannen vast te leggen t.o.v. het aantal bezoeken van de vrouw![]()
Daar komt nog bij......hoe lelijk was die vrouw![]()
Dat is de kernquote:
Hij kletst me de oren van het hoofdquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Naja, jij rijdt toch ook gewoon met een MP3 spelert in je oor.
Of was dat omdat je alleen met Bazziek vanaf hier naar huis reed..![]()
Ook maar ff doen dan, thanks voor de tipquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Speurders is ook een grote, en tijdelijk gratis.![]()
[..]
Info is goedquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:
Niet als die van mij er bij was geweestquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Naja, jij rijdt toch ook gewoon met een MP3 spelert in je oor.
Of was dat omdat je alleen met Bazziek vanaf hier naar huis reed..![]()
[..]
Nou ja, weet je nog die uitlaat van Rebbel laten aanpassen? Was dat niet ¤395 euro?![]()
Zomaar een voorbeeld.......![]()
Als je bij je zus langsgaat kan je hier eens een kijkje nemenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:29 schreef bvvt het volgende:
Had ook van die -XX- kleurtjes op zijn jack
Extra korting met de seniorenpas?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:23 schreef Gawaine het volgende:
Niet als die van mij er bij was geweest![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Extra korting met de seniorenpas?![]()
Maar volgens mij gaat het al fout op het moment dat de meesten zeggen..
.. ik heb er geen verstand van hor!![]()
Gelijk 25 % omhoog met de rekening.![]()
tweede keer al. Slapen is eigenlijk iets nutteloos.
![]()
naaimachienquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:14 schreef Rib-i het volgende:
Mensenquote:Op donderdag 22 februari 2007 06:46 schreef hicham het volgende:
Mensen die een endo ofwel een (rolling) stoppie een nose wheelie noemen
Mogguh
En een kwart jaar om precies te zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:03 schreef Rib-i het volgende:
En dan te bedenken dat je 1/3 deel van je leven slaapt... Ik heb ongeveer 12 jaar geslapen [afbeelding]
quote:
quote:Waarom ben ik toch in hemelsnaam als mens geboren?
Als er iets is waar ik echt niet bij wil horen
dan is dat het wel! Al die verdorven wezens
We hebben geen respect voor de natuur en onze levens
We vreten, zuipen, roken onze lichamen verrot
Alles in onze omgeving wordt vervuild of gaat kapot
Wij zijn het enige soort wat zo zichzelf uitroeit
De hele aarde wordt verknoeit omdat het niemand wat boeit
Iedereen is egoïstisch, gunt een ander geen cent
En we vinden onszelf toch zo intelligent!
We willen allemaal een motor, leaseauto en een huis en veel poen
En het milieu enzo, 'Ja, wat kunnen wij daar nou aan doen?!'
De balans tussen de mens en de natuur is ontwricht,
en we sluiten ons af voor het totaalgezicht
Dus wat zeur ik nou? Er is toch niets aan de hand?
Maar ik zie een afgrond en wij staan aan de rand!
Ik heb ruimte nodig! Dat is wat ik je zeg!
Ik heb ruimte nodig! En ik wil hier weg!
Ik heb ruimte nodig! Dus laat me gaan!
Ik heb ruimte nodig! En ik wil hier vandaan!
Ik wil rust en ruimte, ruimte en rust
Jin staat in brand en Yang is uitgeblust!
De natuur en de mens zijn uit elkaar gerukt!
Mensen zijn gevaarlijk, dom en laf
Onbedaarlijk, irritant, stom en maf
Egoïstisch, bot en principeloos
en simplistisch, zot en karakterloos
We zijn onverantwoordelijk en onbetrouwbaar
Dieren zijn uitmoordelijk en land bebouwbaar
Ons leven draait alleen maar om ons gerief
Maar uiteindelijk zijn we onze eigen dief
En we blijven ons maar vermenigvuldigen
om na een oorlog de schuldigen te huldigen
En ik wordt er onpasselijk en misselijk van
Overal waar ik kijk zie ik mensen man!
Ik zie mensen, mensen als vieze kakkerlakken!
Je wilt ze wel vertrappen, maar ze blijven zo plakken!
Ze komen met teveel en ze komen te snel
Met z¹n allen op een enkele reis naar de hel!
Ik heb ruimte nodig! Dat is wat ik je zeg!
Ik heb ruimte nodig! En ik wil hier weg!
Ik heb ruimte nodig! Dus laat me gaan!
Ik heb ruimte nodig! En ik wil hier vandaan!
Jin staat in brand en Yang is uitgeblust!
De natuur en de mens zijn uit elkaar gerukt!
Spinvis ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En een kwart jaar om precies te zijn.![]()
[..]
![]()
[..]
Ah ok, dus er komt een lawaaimachine voor terugquote:Op donderdag 22 februari 2007 07:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
naaimachienjij kent mijn motorhistorie niet
Je was er gisteren ook al nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:59 schreef worldpimber het volgende:
Mjeeeh... -XX- als je nog plannen hebt zou ik maar mailen want hier lees ik ff niet
Sahiboen Jalala![]()
Naaimachinesquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:39 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
[..]
Ah ok, dus er komt een lawaaimachine voor terug![]()
We hebben trouwens Kratjuh nog met zijn Yoshimura's
/pyramidemeet
ZXR400 -> ZXR400 -> ZX7R. Watte?quote:Op donderdag 22 februari 2007 07:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
naaimachienjij kent mijn motorhistorie niet
Datis een belediging.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Spinvis ?
Vorige week zei P dat wo/do altijd lastige dagen waren met fokken.quote:
Gewoon in de open lucht die van mij ook, in de parkeergarage was het juist een bruut geluid.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:46 schreef koffiekoekje het volgende:
NaaimachinesDe mijne klinkt eerder als een electro carretje
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
NaaimachinesDe mijne klinkt eerder als een electro carretje
TL had ook een bruut geluid, ik zag dat er op MF eentje te koop stondquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
ZXR400 -> ZXR400 -> ZX7R. Watte?![]()
Of bedoel je die EN500 van de motorzaak toen je ZXR400 een ander blok kreeg?![]()
<insert foto> Picserver.Dat wordt morgen.
[afbeelding]
Nee, jij bent en blijft de viercylindermansmiley.![]()
[afbeelding]
[..]
Datis een belediging.
[..]
Vorige week zei P dat wo/do altijd lastige dagen waren met fokken.![]()
[..]
Gewoon in de open lucht die van mij ook, in de parkeergarage was het juist een bruut geluid.![]()
Maar ik heb het potentieel gehoord zullen we maar zeggen.![]()
quote:
Ook in de garage heeft t geen potentieelquote:[..]
Gewoon in de open lucht die van mij ook, in de parkeergarage was het juist een bruut geluid.![]()
Maar ik heb het potentieel gehoord zullen we maar zeggen.![]()
Veterschoenenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:55 schreef Rib-i het volgende:
TL had ook een bruut geluid, ik zag dat er op MF eentje te koop stond
Als ik iemand met veterschoenen op een motor zie zitten moet ik gelijk aan Worldpimber denkenmaar nu je het zegt, wo-do zijn de dagen dat hij het onderhoud/pimpen van de ZX bij moet verdienen
Openrukken die demper, en er een echte uitlaat van maken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Ook in de garage heeft t geen potentieel
Vandaag is een betere dag om droog over straat te gaan.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk dat password binnen, OPM reveals it all. Zijn niet naaimachine tijdperk.![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk dat password binnen, OPM reveals it all. Zijn niet naaimachine tijdperk.![]()
[afbeelding]
gaan we nog bakkiequote:
Pquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:46 schreef Worldbeater het volgende:
Vorige week zei P dat wo/do altijd lastige dagen waren met fokken.![]()
Whahahahahaquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Nog even en iedereen denkt dat je een bakakte hockeyer bent ipv limquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
PZe worden steeds onbeleefder die FokMC'ertjes
![]()
Woens en Zaterdag zijn dagen dat ik echt de hele dag niet kan, verder kan alles... beetje... ofzo... denk ik ...![]()
Ik moest gisteren Nick voorlezen.. moet ik altijd de namen in het verhaal vervangen door andere.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:26 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Woens en Zaterdag zijn dagen dat ik echt de hele dag niet kan, verder kan alles... beetje... ofzo... denk ik ...![]()
Zondag is OKquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Nicequote:Op donderdag 22 februari 2007 16:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Spondon; jerryt is weer es bezig http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/6570478#6570478
[afbeelding][afbeelding]
Bewehehehequote:Op donderdag 22 februari 2007 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Wat nou zondag is ok.. je moerquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Zondag is OK![]()
Mike (neef die meeging 7R ophalen) heeft vanmiddag zijn A gehaald
...en interesse in me Fighter
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Zondag is OK![]()
Mike (neef die meeging 7R ophalen) heeft vanmiddag zijn A gehaald
...en interesse in me Fighter
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:31 schreef Worldbeater het volgende:
Ik moest gisteren Nick voorlezen.. moet ik altijd de namen in het verhaal vervangen door andere.
Dus nam ik bij een gebrek aan fantasie -en alles al gehad hebbende - Youssef en Hicham..
.. maar die waren lelijk.![]()
Het verhaaltje moest dus weer vanaf het begin aanvangen.![]()
Ow, en volgens Nick zijn jullie broers.![]()
Wist je trouwens dat tweelingen een soort van gemuteerde cellen zijn?
Zie de quest van januari.![]()
![]()
![]()
Ken je SlamFM? Heeft hier verder nix mee te maken, maar je gaat wel tanden rapen maat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:00 schreef koffiekoekje het volgende:
Nog even en iedereen denkt dat je een bakakte hockeyer bent ipv lim
gewoon komehhquote:
hij is dé manquote:Dik frame poept die gozer daarzo uit zeg
quote:Zondag 29 april kan ik wel, Zandvoort zegmaar![]()
denk ut nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:07 schreef hicham het volgende:[afbeelding]
Weet ie ook al het adres van de Fok!MC?
Beetje te dik aan de onderkant, en te dun aan de bovenkant.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:05 schreef worldpimber het volgende:
Wat nou zondag is ok.. je moer![]()
![]()
![]()
Dik frame poept die gozer daarzo uit zeg
Boeie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:07 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb laatst zoeen gaar white bordje gekocht. Je wets, stiftje derop sgrijve en derna uitghumme![]()
Nou heb ik echt een nuttige daginvulling mên, gewoon lijstje afwerken, nix bejaarde serviceflatzzz![]()
Alleen dat van -XX- bonke had ik niet opgeschreven voor die laarzen, maar zo te zien is ze nu ook te laat, ga zo naar school. Dus komt wel een andere keer.![]()
Vriend!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:34 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
Voor iedereen een stukje cake![]()
![]()
nostalgiequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:00 schreef Worldbeater het volgende:
Hier trouwens 12 specialistische framebouwers.. http://www.spezialmotorraeder.de/![]()
Verjaardag,En we zijn tof iddquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:00 schreef Worldbeater het volgende:
Vriend!Vanwaar deze gelegenheid? Buiten dat we toffe gasten zijn..
Toch knap in 1977..quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Doet me vrij weinigenige pr0n is dat die dingen niks wegen
Doet me vrij weinig, op een enkele kotsneiging na.quote:Ajax
Zie je er ook wel aan afquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:31 schreef Worldbeater het volgende:
Wist je trouwens dat tweelingen een soort van gemuteerde cellen zijn?
Die kawa Z1000 heeft een oud collega van me nog staan in orginele staatquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toch knap in 1977..
[afbeelding]
..toen een standaard superbike kanon van Kawa, Yamaha, en Soes er nog zo uitzagen..
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Respecta voor de innovatie!![]()
Anders hadden alle motoren er als een Triumph Trident 900 uitgezien.![]()
[..]
Doet me vrij weinig, op een enkele kotsneiging na.![]()
Eindelijk weer eens kunnen sporten na 6 weken.
Douchen en shoppen.![]()
![]()
Argh die fiets is zo nice!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Spondon; jerryt is weer es bezig http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/6570478#6570478
[afbeelding][afbeelding]
Jaaaa zien hoor!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef bvvt het volgende:
Hey -XX-
Motortje kopen - in perfecte staat.
Voor errug weinig kom ik em zelfs brengen
Doe ik eens wat spannends (quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Naaahhhhhh wat is erquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb laatst zoeen gaar white bordje gekocht. Je wets, stiftje derop sgrijve en derna uitghumme![]()
Nou heb ik echt een nuttige daginvulling mên, gewoon lijstje afwerken, nix bejaarde serviceflatzzz![]()
Alleen dat van -XX- bonke had ik niet opgeschreven voor die laarzen, maar zo te zien is ze nu ook te laat, ga zo naar school. Dus komt wel een andere keer.![]()
Nohhh was jij vandaag bij mobeursssssquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:59 schreef worldpimber het volgende:
Mjeeeh... -XX- als je nog plannen hebt zou ik maar mailen want hier lees ik ff niet
Sahiboen Jalala![]()
Gare meelopersquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
shit, zit in de bieb in Utreg..kan van deze alleen audio afspelenthuis maar ff checken morgen
quote:oja, straks naar Ajax![]()
Frame's waren vroeger niet zo stijf als nu.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:37 schreef Rib-i het volgende:
Oy
Ikookhier jarig
Feli dan
Vandaag wat snellere kilometers erop gezet, is me opgevallen dat de motor zwabbert in snelle bochtenVering aanpassen of was dat vroeger zo
Bij het inspuiten van de ketting ook opgevallen dat de vorige eigenaar het niet zo nauw nam met kettingspannen
[afbeelding]
Ik begin me er aan te ergeren, is het stijver te makenquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Frame's waren vroeger niet zo stijf als nu.
Ja door hand oplegging of viagraquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik begin me er aan te ergeren, is het stijver te maken
Ik zal eens een viagraatje erin gooienquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja door hand oplegging of viagra![]()
Tegenwoordig zie je ze niet vaak meer maar je had vroeger o.a. ook van die verbindingsquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zal eens een viagraatje erin gooien
Wat is internet toch een fantastisch mediumquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Tegenwoordig zie je ze niet vaak meer maar je had vroeger o.a. ook van die verbindings
stukken (stabilisator) die je tussen de voorpoten kon monteren. Heel simpel gezegt ziet het er uit
als een kroonplaat die vlak boven het spatboord hangt. De olie in de voorpoten mag
waarschijnlijk ook vervangen worden.
Achterbrug is ook allemaal wat minder als tegenwoordig. Met name door de 2 naar boven geplaatse
achterveren![]()
Maar zoals ik al zei, als je een "oud" buizen frame hebt komt daar in principe het meest
schommelend effekt in de bochten vandaan.
Of te koop zetten, dat valt nu toch niet opquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zal eens een viagraatje erin gooien
Je kan hem wel strak laten sturen maar dan moet je idd allemaal driehoeken aanbrengenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:04 schreef Rib-i het volgende:
Dus het zit echt in het frame, echt strak zoals de motoren van nu zal het nooit sturen
Mwah, is toch ook maar een pekelfiets, niet teveel geld erin gooien
Ik ga morgen op de beurs maar eens kijken naar wat andersquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:06 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je kan hem wel strak laten sturen maar dan moet je idd allemaal driehoeken aanbrengen
in het frame.....of een Nico Bakker frame aanschaffen![]()
Beter een straks andere fiets kopen met een deltabox frame.![]()
cool, morgen ben ik er ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga morgen op de beurs maar eens kijken naar wat anders
Samen een bakkie doenquote:
zie de foto in de OPquote:
Hmmm, en daar wil je een pekel fiets van makenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Samen een bakkie doen![]()
Ik had zoiets in gedachten eigenlijk
Origineel:
[afbeelding]
Na:
Het liefst dan ook nog monoshock maken
quote:
Als ik die van mij zou ombouwen zou het zoiets wordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmmm, en daar wil je een pekel fiets van maken![]()
En al die opspattende pekel van de weg dan![]()
Ziet er meer uit als een cafe racer voor in de zomer![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:39 schreef Gawaine het volgende:
Maar je zou de vering eens kunnen checken, de veren zullen ook niet meer je van het zijn
na al die jaren.
Inderdaad een hopeloos verouderde constructie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:52 schreef Gawaine het volgende:
Achterbrug is ook allemaal wat minder als tegenwoordig. Met name door de 2 naar boven geplaatse achterveren![]()
Met name bij fietsen uit de jaren ' 70.quote:Maar zoals ik al zei, als je een "oud" buizen frame hebt komt daar in principe het meest
schommelend effekt in de bochten vandaan.
Hadden ze geen concurrent uitgenodigd?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef kratjuh het volgende:
Ff lurken ..
Technische bijeenkomst gehad vanavond georganiseerd door mijn werkgever .. Rete interessant spul ..
Cisco is de bom
Truste
Pekelfiets staat zo ongeveer synoniem aan brik = naked bike.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:19 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, en daar wil je een pekel fiets van maken![]()
En al die opspattende pekel van de weg dan![]()
Donderdag!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:32 schreef worldpimber het volgende:
Motorbeurs doe ik niet aan, maar ik was heel ff rond 17.00 thuis en geen mail van jou kant.
Dus laat maar zitten.![]()
Of ga je straks nog naar Amsterdam ... beetje laat niet?![]()
Heb je daar toestemming voor?quote:
Staffieeeequote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je daar toestemming voor?![]()
Hoe is het met de griep van Stafford, is hij alweer een beetje beter?![]()
Straks de Triumph even 'afmaken' ..... ik had de koplamp gisteren al met veel pijn en moeite dichtgekregen..
.. maar toen zag ik dat er nog een onderdeeltje op de kast lag.![]()
[afbeelding]
Dus straks maar opnieuw beginnen.![]()
Heb van de gelegenheid nog wel gebruik gemaakt, en de binnenkant van de koplamp getektyleerd.
Had nog een spuitbusje van ruim 10 jaar oud staan, zonder spuitmondje. Die geleend van een andere bus.
Deed het perfect.![]()
Binnen spelen in Masterdam.quote:
Ja ik weet!!!!!! Tuurlijk!! Nooooooooooh!!!!!!!! Ja toch!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:11 schreef -XX- het volgende:
Woootttt![]()
Komt men ook wel eens in club sinners mennn in a-dam je weetshk!?
Gelukkig bestaat er Google.quote:Sinners is al meer dan 10 jaar een hotspot in de Amsterdamse uitgaanswereld. Wekelijkse feesten zoals Pure (donderdag) en TGIF (Thank god it’s friday) trekken keer op keer een sexy uitgaanspubliek naar deze club. De club zelf is in ieder geval dik in orde, 2 zalen, 3 verdiepingen en 3 bars in combinatie met een goede sfeer en lekkere beats zijn bijna een garantie voor een mooi avondje uit.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:13 schreef -XX- het volgende:
Morgen motorbeurs hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Tenminste, DAT WIL IK
![]()
HAHAHA DAT OWNED MENN!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Binnen spelen in Masterdam.![]()
[..]
Ja ik weet!!!!!! Tuurlijk!! Nooooooooooh!!!!!!!! Ja toch!![]()
[..]
Gelukkig bestaat er Google.![]()
[..]
![]()
(niet)lekker druk morgen.![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ken je SlamFM? Heeft hier verder nix mee te maken, maar je gaat wel tanden rapen maat.![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:34 schreef ikookhier het volgende:
[afbeelding]
Voor iedereen een stukje cake![]()
![]()
Zaterdag is het een beestenboelquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:23 schreef -XX- het volgende:
HAHAHA DAT OWNED MENN!!Je weet tochh!!1!!1!!
![]()
Is het zaterdags het drukst dan?
Vet mennn!![]()
![]()
![]()
Vaste waarde koffiekoekje.quote:
Oh ja.quote:
Gefeliciteerrdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zaterdag is het een beestenboel, maar zondag is het helemaal een dolle zooi.
![]()
Donderdag of vrijdag waren een stuk beter geweest om te gaan.
[..]
Vaste waarde koffiekoekje.![]()
[..]
Oh ja.![]()
![]()
Nick is ook jarig vandaag!!En tot morgen lekker bij mamma.
![]()
Filmpje van MS Stuntie bij Giel Beelen.quote:[message=6652525,noline]MotorXtra schreef op 23 februari 2007 @ 10:22[/message]:
Hallo!!
Hier ms stuntie even vanaf een andere acount!
Het was echt super gister! Het was zo leuk bij Giel!!! De opening was ook erg gaaf, onder politiebegeleiding door alle rode stoplichten rond de jaarbeurs!! :p
En gister ook nog op t.v. wouw! Ben helemaal verbaasd overal over!
Dankjewel voor al jullie lieve, leuke complimenten! Hopelijk tot vanmiddag / morgen / overmorgen hier op de beurs!! (bij motorxtra, hal 12!)
Ook gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zaterdag is het een beestenboel, maar zondag is het helemaal een dolle zooi.
![]()
Donderdag of vrijdag waren een stuk beter geweest om te gaan.
[..]
Vaste waarde koffiekoekje.![]()
[..]
Oh ja.![]()
![]()
Nick is ook jarig vandaag!!En tot morgen lekker bij mamma.
![]()
Tnx for keeping us updatedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:17 schreef Worldbeater het volgende:
Beursnieuws.MS. Stuntie hebben wij in Zandvoort gesproken. Vooral WP en H waren dik met haar.
![]()
[..]
Filmpje van MS Stuntie bij Giel Beelen.
Werkt hier alleen in VLCquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:02 schreef worldpimber het volgende:
Ik kan het filmpje alleen niet zien [afbeelding]
Jij werkte bij een computerboer toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:16 schreef worldpimber het volgende:
Ik kan nooit streams bekijken, waar kan ik dat VLC krijgen... misschien dat ik dan ook weer up to date ben![]()
De moeite waard? hummm.... Ik weet iig al dat je gaat zeggen dat t N00b stunts zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:16 schreef worldpimber het volgende:
Ik kan nooit streams bekijken, waar kan ik dat VLC krijgen... misschien dat ik dan ook weer up to date ben![]()
Eigenlijk hadden we niet moeten linken. Die gast is te lui voor Google.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:21 schreef koffiekoekje het volgende:
De moeite waard? hummm.... Ik weet iig al dat je gaat zeggen dat t N00b stunts zijn![]()
Maar hier kan je de VLC player vinden
iddquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we niet moeten linken. Die gast is te lui voor Google.![]()
true true, ik doe t ze niet na, ook niet in mijn eentjequote:De stunter doet het rustig aan, aan de andere kant, alles wat makkelijk oogt is goed geoefend.![]()
En drie man op een motor.![]()
Tjah, ergens ook niet gek, broer van El Presidente..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:27 schreef koffiekoekje het volgende:
iddEn dat doet ie zo voor onze ogen
de luiaard
![]()
![]()
In filmpjes zie je het ze zelfs in de regen doen.quote:true true, ik doe t ze niet na, ook niet in mijn eentjeEn dat op een fietspad...
Met de P van p00bquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:35 schreef worldpimber het volgende:
Lsten we zeggen dat we er nu tenminste over mee kunnen praten![]()
... wat betreft computerzaak:Hou me niet bezig met dat soort onzin.
![]()
![]()
Altijd leuk een bekende toch.......quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:35 schreef worldpimber het volgende:
Lsten we zeggen dat we er nu tenminste over mee kunnen praten![]()
Noteert: verhaal over zwarte Renault Clio met overkokende motor was verzonnen..quote:... wat betreft computerzaak:Hou me niet bezig met dat soort onzin.
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
Noteert: verhaal over zwarte Renault Clio met overkokende motor was verzonnen..
.. of verdrongen wegens aanranding door vrouwlijke 55+ klant.![]()
WTF haal je dat nou weer vandaanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:57 schreef Worldbeater het volgende:
Geile aparte blik van [afbeelding]![]()
[afbeelding]
Even weer een paar RVS ringen halen voor de motor @bouwmarkt.
En door met de verjaardagsvoorbereidingen.![]()
![]()
Vroege drukte je zo iemand nog het kolenhok inquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:57 schreef Worldbeater het volgende:
Geile aparte blik van [afbeelding]![]()
[afbeelding]
Even weer een paar RVS ringen halen voor de motor @bouwmarkt.
En door met de verjaardagsvoorbereidingen.![]()
![]()
Sorry voor dat detail, ik kon mijzelf niet inbeelden dat jij als klap op de vuurpijl ook nog in een rodequote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:03 schreef worldpimber het volgende:
Zwarte clio, was een rode clio ...![]()
Beetje basiskennis. En VLC is meer dan een codec, het is de ultieme streaming media player. Strafpuntjes.quote:Ben wel nog elke zaterdag bezig hoor. Maar ga me niet bezighouden met codecs e.d. die klanten nodig hebben. Daar is helemaal geen tijd voor.![]()
25 Kw meeting topic.quote:WTF haal je dat nou weer vandaan
Emo![]()
Al slingers opgehangen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sorry voor dat detail, ik kon mijzelf niet inbeelden dat jij als klap op de vuurpijl ook nog in een rodeClio zou rijden.
![]()
![]()
[..]
Beetje basiskennis. En VLC is meer dan een codec, het is de ultieme streaming media player. Strafpuntjes.![]()
![]()
[m.m.v Koffiekoekje]![]()
[..]
25 Kw meeting topic.![]()
Shit.. vreet tijdens slecht 1 postje al een heel pak chocolade koekjes leeg.
Heb ze amper geproeft.Maar het zat dan ook wat tegen allemaal.
En nu is de stofzuiger ook nog kapot.![]()
Straks, eerst nog een bakkie, de koplamp fixen....... kom je helpen?quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:21 schreef Worldbeater het volgende:
Jaja, deze staat echt in het illustere rijtje van de Fok! MC.![]()
Ducati is aan het evolueren.![]()
[afbeelding]
Modellen voor de toekomst staan al klaar.![]()
[afbeelding]
Bazziek en -XX- op +25 Kw naar nieuw geluk.![]()
[afbeelding]
Wegens drieling alleen nog geld voor een brik.Dus die dikke kont moest voor het huwelijk verkocht worden.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de CX kregen ze dan nog wel een verroeste tweedehands minibike.![]()
[afbeelding]
En -XX- zal wat moeten bijverdienen met poseren..
[afbeelding]
Want onze carriereman moet natuurlijk wel genoeg eten om iedere dag weer scherp op te staan..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wegens drieling alleen nog geld voor een brik.Dus die dikke kont moest voor het huwelijk verkocht worden.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Want onze carriereman moet natuurlijk wel genoeg eten om iedere dag weer scherp op te staan..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe kom je er opquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:21 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toekomstvisie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waren er wel motors te zien, of alleen maar mensen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:55 schreef Makster het volgende:
Middag
Net Rib I gemeet op de motorbeurs![]()
Maar wat een tering drukte zeg.......![]()
Moet je nagaan hoe druk het zaterdag en zondag wordt.
Eerst de snoepzakjes gemaakt.quote:![]()
En die liggen al in de achterbak van de auto.
Samen met een doos chips, en 20 pakjes drinken.![]()
Zondag met kinderen uit zijn klas naar een overdekte speeltuin.
Morgen normale visite.![]()
En nu ff gasgeven om de koplamp te fixen, en de slingers op te hangen voor de date met hardlopen en avondeten. Jaja, een huisman heeft geen leven.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Worldbeater op 23-02-2007 17:35:08 ]
Pax & Pry Free download
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:15 schreef hicham het volgende:
VLC sux![]()
MPC of anders gewoon codec pack downloaden
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:00 schreef ikookhier het volgende:
Goedemiddag![]()
Bedankt allemaal
WB ook gefeliciteerd.Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:11 schreef Worldbeater het volgende:
Toekomstvisie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Pax & Pry Free download
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:16 schreef ikookhier het volgende:
Lurken is nooit je sterkste kant geweest![]()
[..]
[..]
Zie de edit van mijn laatste spoiler.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]doh!
Dat heeft WB er later tussen geëdit![]()
Pax & Pry Free download
Jij bent goeeeeedddddquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie de edit van mijn laatste spoiler.Edit ja, edit.
Maar ikookhier is de master van de lurkers.
Dat dan weer wel.
Koplampie zit er op, maar kan nog wel wat omhoog zie ik nu. Alles zit wederom al muurvast.![]()
[afbeelding]
Foto is ook wel van beneden af genomen.Flits licht een bovenrandje op.
![]()
De constructie is weer heel anders gedaan, opnieuw buitenom, er stond teveel spanning op het geheel, zeker nu de bracket op een manier gemonteerd is zoals dat niet bedoel is.. Wrong hole.. wrong hole..![]()
[afbeelding]
Alleen moet ik mij misschien tot Gawaine richten voor een bracket uit aluminium.
Dan kan het geheel ook precies pas gemaakt worden op de koplamp. Het steekt nu alsnog wat uit.![]()
Veraf foto' tje.
[afbeelding]
Daar zit de koplamp er vrij gewoon op.Kuipje lijkt scheef door de lichtval en de eigen bolling.
![]()
En tot morgen.![]()
Uhmmmm... jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie de edit van mijn laatste spoiler.Edit ja, edit.
Maar ikookhier is de master van de lurkers.
Dat dan weer wel.
Koplampie zit er op, maar kan nog wel wat omhoog zie ik nu. Alles zit wederom al muurvast.![]()
[afbeelding]
Foto is ook wel van beneden af genomen.Flits licht een bovenrandje op.
![]()
De constructie is weer heel anders gedaan, opnieuw buitenom, er stond teveel spanning op het geheel, zeker nu de bracket op een manier gemonteerd is zoals dat niet bedoel is.. Wrong hole.. wrong hole..![]()
[afbeelding]
Alleen moet ik mij misschien tot Gawaine richten voor een bracket uit aluminium.
Dan kan het geheel ook precies pas gemaakt worden op de koplamp. Het steekt nu alsnog wat uit.![]()
Veraf foto' tje.
[afbeelding]
Daar zit de koplamp er vrij gewoon op.![]()
En tot morgen.![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:22 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ah, oké. Dat verklaard een boelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij bent goeeeeeddddd![]()
- Is de motobeurs in alle hallen? Of weer 1 hal net als motornewz!
Shock riflequote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
You've just been zaped
In (alle) meerde zalen iig
naaais ..... ai lijk .... haij fijfquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:34 schreef Crashcat het volgende:
Mooie foto's http://www.michael-klein.com/portfolio/bikes/html/bike_01.html
Pssstt.. familiebedrijf van WB... pssst...quote:
Ow joahquote:
Net nog even gekeken, maar vanaf een normaal standpunt zit hij goed.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:34 schreef koffiekoekje het volgende:
Uhmmmm... jaAlvast succes met weer los maken dan
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:34 schreef Crashcat het volgende:
Mooie foto's http://www.michael-klein.com/portfolio/bikes/html/bike_01.html
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:46 schreef Rib-i het volgende:
Wel een mooi pijpje gezien voor Koffiekoekje
[afbeelding]
Dus jij weet waar Abraham de mosterd haaltquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pssstt.. familiebedrijf van WB... pssst...![]()
Omgquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dus jij weet waar Abraham de mosterd haalt
Veel plezier, ik hoop dat er genoeg sneeuw ligt zodat we toffe fimpjes krijgenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:38 schreef Snelwagen het volgende:Dr vandeur
Khoop maar dat er nog wat flinke sneeuw valt, direct mn nieuwe board op de proef stellen![]()
![]()
We hadden geluk gehad. We waren met de motor gegaan en hebben op een druppels na geen regen gehad. En Kawa was topquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:37 schreef koffiekoekje het volgende:
..................................za zo ma di wo
Zonneschijn... (%) 20 20 20 10 30
Neerslagkans (%) 90 90 70 90 90
Nou............... feestweekje hoor
Wanneer wordt ie geleverd dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
We hadden geluk gehad. We waren met de motor gegaan en hebben op een druppels na geen regen gehad. En Kawa was topZeker de gepimpte ER-6N-en.
Ook nog enkele overjarige Z1000's gezien, Euro 9.999,-. voor een 2005 model. Vind ik persoonlijk mooier als de nieuwe Z1000
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:36 schreef Rib-i het volgende:
Jij was jarig
[..]
Hoeveel jaar woon je al op aarde
Juh....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:36 schreef Rib-i het volgende:
Jij was jarig
[..]
Hoeveel jaar woon je al op aarde
[..]
Rustig vanavond
Feli manquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Juh....
WB is druk met de restanten van het feestje van Nick.
P zit met zijn patta's in de handen te wachten op -XX-
-XX- Onderweg blijven hangen bij een wel heel boeiende, verchroomde, paal.
H is druk met de Database.
bvvt zit na te genieten op een roze wolk.
IOH is bukacakejes aan het bakken.
RR1982394433 Is op zoek naar een beep om naar de grond te trekken in Engeland. (Die franse was bezet)
SW is onderweg om zich van een ijzige berg af te storten.
OPM is aan een madeliefje aan t plukken op hij zijn fighter nou wel, of niet weg moet doen.
Max* plukt ook ergens aan.
BzieK is donuts aan het maken eten en/of meisjes aan het versieren met zijn badge.
De rest doet nix of loopt ongelooflijk uit zijn nek te lullen
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Juh....
WB is druk met de restanten van het feestje van Nick.
P zit met zijn patta's in de handen te wachten op -XX-
-XX- Onderweg blijven hangen bij een wel heel boeiende, verchroomde, paal.
H is druk met de Database.
bvvt zit na te genieten op een roze wolk.
IOH is bukacakejes aan het bakken.
RR1982394433 Is op zoek naar een beep om naar de grond te trekken in Engeland. (Die franse was bezet)
SW is onderweg om zich van een ijzige berg af te storten.
OPM is aan een madeliefje aan t plukken op hij zijn fighter nou wel, of niet weg moet doen.
Max* plukt ook ergens aan.
BzieK is donuts aan het maken eten en/of meisjes aan het versieren met zijn badge.
De rest doet nix of loopt ongelooflijk uit zijn nek te lullen
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhu, over 12 jaarals het een oudje is
Kan je wel een videotje lenen.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Feli man
Of had ik dat al gedaan
[..]
Ik ben verplicht sterren op het ijs aan het kijkenik dacht aan andere sterren
Ik ben niet van de sterren, geef mij maar scheurenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan je wel een videotje lenen.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En er dan snel overheen lullen he vuile betastertquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:44 schreef Rib-i het volgende:
ik raakte ze aan
Hoeveel praatgroeppen gaat je vriendin onderhand wel niet heen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben niet van de sterren, geef mij maar scheuren
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoeveel praatgroeppen gaat je vriendin onderhand wel niet heen?
Maakdatdekatwijsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maaruh, antwoord op je vraag, geeneen
Het werk wat ze deden was gewoon triest, stoere mannen in motorpakken op een motor laten zitten om een computerspel te laten spelenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En er dan snel overheen lullen he vuile betastert![]()
quote:
Mzzlsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:07 schreef ikookhier het volgende:
[[url=http://i132.photobucket.com/albums/q2/IOH_2007/FOKBannnerSMall.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Tjeh je moet wat als je meer tiet dat hersenen hebtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het werk wat ze deden was gewoon triest, stoere mannen in motorpakken op een motor laten zitten om een computerspel te laten spelen [afbeelding]
Ik had er een foto van moeten maken
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:08 schreef koffiekoekje het volgende:
Klaar!!!!!!
Ja... ik verveelde me
Vond je vriendin / vrouw / kat / hand het net zo lekker als jij?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:08 schreef koffiekoekje het volgende:
Klaar!!!!!!
Ja... ik verveelde me
Yupquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vond je vriendin / vrouw / kat / hand het net zo lekker als jij?
We zien ze nog wel terug op foxytv.nlquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tjeh je moet wat als je meer tiet dat hersenen hebt
quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vond je vriendin / vrouw / kat / hand het net zo lekker als jij?
quote:
Waar?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
We zien ze nog wel terug op foxytv.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |