quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Bijna, morgen een kijkenZet hem ook nu op MP, werkt misschien wat beter
![]()
Jij je kawa al verkocht
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
What hij zegtIOH is "EL Presidente"
Verdomde heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Als jij met te kort bedoelt dat het geen 100 dagen zijn is dat niet zo erg. Je doet dan de tweede klus er achteraan en komt zo aan je 100 dagen. In je scriptie zou je dan een vergelijking tussen de twee projecten kunnen maken en daaruit interessante conclusies trekken.
JAH ZEGGEEHH??quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Heb er de kracht niet voor.
Vertel!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:34 schreef Roderick2085 het volgende:mail van mijn examinator op school gehad vandaag...
ik had hem een document met planning gemailt, en in de mail gezet dat mijn opdracht te kort was... antwoord:
[..]geweldig die gast
morgen maar eens bellen met de motorzaak, want reageren op mail kunnen ze blijkbaar niet
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
JAH ZEGGEEHH??
we gaan hier geen gerard uithangen want dan blaas ik het topic weg![]()
![]()
![]()
Use the force and you will find your inner powersquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Heb er de kracht niet voor.
Niet iedereen, alleen ik, opm, en wb heeft er de laatste maand weer 4 verkocht geloof ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
wtfis iedereen z'n motor aan het verkopen ofzo?
ik heb ook nog wel een gs'je in de aanbieding hoor![]()
Jij met je bassie, kies voor een echte ventquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:36 schreef -XX- het volgende:
Ben ik dadelijk enigste met een motor samen met bazzie
LOLLERPWNAGEEEEEE1!!!11!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsssssssssss ben jij weer eens jaloers!quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij met je bassie, kies voor een echte vent![]()
![]()
dat is dus nog 4 maanden hier blijfquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vertel!
Wat kunnen we hier uit opmaken?![]()
quote:
goed hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Niet iedereen, alleen ik, opm, en wb heeft er de laatste maand weer 4 verkocht geloof ik
Hoe heb je het verder daar aan de andere kant van de zee
sssst, niet door vertellenquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tsssssssssss ben jij weer eens jaloers!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hard werken kan later nog genoegquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:56 schreef Roderick2085 het volgende:
goed hoor
ben eindelijk echt aan het werk zal ik maar zeggenafgelopen maand heb ik eigenlijk geen flikker gedaan... had ook in een week gekunt
maar goed, we blijven bezig... ben nu weer ff alleen thuis, weet niet wanneer m'n huisgenote thuiskomt, dus ga zo maar kijken wat we te eten hebben....
morgen komen de ouders van mijn nederlandse huisgenoot, alleen komt hij zelf pas vrijdag weer terug
Doe maar stoer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:46 schreef kratjuh het volgende:
tvp
nee, ik denk dat ik over 4 maanden maar weer eens terug naar Nederland kom... mag dat ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef -XX- het volgende:
En dan en dan?
Ga je dan naar het buitenland?
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:01 schreef Makster het volgende:
[..]
sssst, niet door vertellen![]()
[..]
Hard werken kan later nog genoeg![]()
Haaaaaaaquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nee, ik denk dat ik over 4 maanden maar weer eens terug naar Nederland kom... mag dat ook
[..]
daar heb je helemaal gelijk inhard werken zal ik denk ik hier ook niet doen
zoals mijn collega (fransoos die is aangenomen na z'n stage) al eens tegen me zei: Ik werk de helft van de tijd en nog zijn ze blij met wat ik doen
Hahaha, waarom gestopt met lessen mennn...????quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:31 schreef bpm het volgende:
Ik meld mij hier ook nog maar even weerHeb een poos niets laten horen omdat ik even was gestopt met lessen, maar ik heb sinds vanochtend ook mijn A papiertje!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Estas bien, commo los Cagivasquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:01 schreef Makster het volgende:
Hola senor, que tal?
Er staat hier ook zat te koopquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:06 schreef bpm het volgende:
Ik was ff gestopt omdat ik in nov. gezakt ben. Ach, kutweer enzo, dus maar ff niet
Wat ik (waarschijnlijk) ga rijden: Suzuki GSXr 750 uir 1989, vrijdag mag ik bezichtigen!
Er staan hier ook leuke unieke fietsen te koopquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:06 schreef bpm het volgende:
Ik was ff gestopt omdat ik in nov. gezakt ben. Ach, kutweer enzo, dus maar ff niet
Wat ik (waarschijnlijk) ga rijden: Suzuki GSXr 750 uir 1989, vrijdag mag ik bezichtigen!
Helemaal toppiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pimber heeft voor ontvangst getekend bij de overdracht @Rib-i's.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:24 schreef hicham het volgende:
Wat een zegen, houden zo... sinds ik digitaal ben gegaan gaat het mis. Ben laatst ook de declaratieformulieren van Pepijn kwijtgeraakt, iets met spaarlampen oidAangezien dat het origineel was en kopies niet geaccepteerd worden zal die het uit eigen zak moeten betalen
quote:
Goed om te wetenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er staan hier ook leuke unieke fietsen te koop
Cagiva
Streetfighter op basis van Soes GSX 750
Kawa ZR-7
Triumph 900 met zgan lampen unit
Soes SV650 als ik het goed heb
Mi Cagiva esta una puta di madrequote:
XX en bazzie doen aan safe seksequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:13 schreef bvvt het volgende:
Is er nog iets gebeurd in de tussen tijd dat ik weg was?
WB de motor al weer weggedaan of zo?
Niet eens, wel eens.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:15 schreef Blapiet het volgende:
Ik vind nog steeds mijn eigen motor één van de mooiste. Mijn thundercat is qua design precies wat ik in een motor zoek. Ik zou wel graag een Gsx-r rijden maar vind ze qua design niet zo mooi.
Wat ik wel een hele mooie fiets vind is de cbr 1000 rr, maar daar moeten we nog even voor sparen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:15 schreef Gawaine het volgende:
XX en bazzie doen aan safe seksevia de telefoon
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:15 schreef bpm het volgende:
Staan er hier trouwens al ritten op de agenda??
Alleen in de zomer wordt er een enkele keer 2 weken vooruit gepland.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:16 schreef Blapiet het volgende:
Zijn er overigens al toer-plannen gemaakt?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
XX en bazzie doen aan safe seksevia de telefoon
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Helemaal toppie
Voor duuzend euriesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:15 schreef bpm het volgende:
[..]
Goed om te weten
Staan er hier trouwens al ritten op de agenda??Daarvoor moet je het topic goed in de gaten houdenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:16 schreef Blapiet het volgende:
Zijn er overigens al toer-plannen gemaakt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Mi Cagiva esta una puta di madre
Cojones de billatas![]()
![]()
Ja, idd, de soes staat nog altijd te koopquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er staan hier ook leuke unieke fietsen te koop
Cagiva
Streetfighter op basis van Soes GSX 750
Kawa ZR-7
Triumph 900 met zgan lampen unit
Soes SV650 als ik het goed heb
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:17 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen in de zomer wordt er een enkele keer 2 weken vooruit gepland.
Verder is het 1-2-3 dagen van tevoren op een willekeurig moment. En dan rijden de lamzakken en werkloze hangjongeren op donderdag en de noest hardwerkende op zondag.![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pimber heeft voor ontvangst getekend bij de overdracht @Rib-i's. [afbeelding]
Dus die [afbeelding]Lim is verantwoordelijk.![]()
[..]
![]()
Dat kan je het hele jaar doen. Alleen dan zonder smink.![]()
Vriendin ook genoten?![]()
Nee, ze hebben op een of andere manier een stekker op de kop getikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter, anders hadden we dat volgende week even samen gedaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:23 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee, ze hebben op een of andere manier een stekker op de kop getikt.![]()
quote:Kunnen we even goed samen gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ BWT
Is Carnaval hier he![]()
Jij hebt hem ook te koop staanquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:21 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, idd, de soes staat nog altijd te koop
Die andere makker heeft 1x een reactie op mijn mail gedaan - daarna nooit meer iets van hem gehoord.
Misschien was de prijs niet wat ie in gedachten had.
Staat niet actief te koop.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Jij hebt hem ook te koop staan
Wil wil jij er voor terug hebben dan?
Volgende week moet ik hem brengen, halen zal wel zaterdags worden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Beter, anders hadden we dat volgende week even samen gedaan
[..]
Kunnen we even goed samen gaan
Neee, Carnaval is al voorbij. inmiddels al zo'n 22 uur 30 al.quote:
Dat is toch niet veelquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
Staat niet actief te koop.
maar zou er misschien iets van 2k of 2,5K voor kunnen vangen
Heeft wel 72K op de teller staan
een mooir deukje in de tank met een mooie kleine rode sticker op de barst in de lak
En he tis een woon werk fiets geweest.
Wel atijd de onderhouds beurtjes gehad
Hier niet hoor, het is haringhappen vanavondquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:29 schreef bvvt het volgende:
[..]
Neee, Carnaval is al voorbij. inmiddels al zo'n 22 uur 30 al.
Klopt - vooral als die gast er mee wilt gaan racenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is toch niet veelKan je nog geen 3 Kawa-stekkertjes van kopen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:29 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgende week moet ik hem brengen, halen zal wel zaterdags worden.
Beter neem ik mijn vrouw met diep uitgesneden decolleté mee![]()
Ik bedoel meer wat voor motor wil je er voor terug wil hebbenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
Staat niet actief te koop.
maar zou er misschien iets van 2k of 2,5K voor kunnen vangen
Heeft wel 72K op de teller staan
een mooir deukje in de tank met een mooie kleine rode sticker op de barst in de lak
En he tis een woon werk fiets geweest.
Wel atijd de onderhouds beurtjes gehad
Ahhh, da bedoell uquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik bedoel meer wat voor motor wil je er voor terug wil hebben
Maar thanks voor de info
Ik pleur alle info altijd er bij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:36 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kunnen we gebruiken als hij op MF te koop komt te staan![]()
Kan je met zo'n ding ook hard rijden danquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:38 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik pleur alle info altijd er bij.
Heb ik ook gedaan naar de knakker die wilde gaan racen.......
Mischien dat ik die gast zaterdag weer zie, zal ik het gelijk vragenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:38 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik pleur alle info altijd er bij.
Heb ik ook gedaan naar de knakker die wilde gaan racen.......
ja, errug weinigquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kan je met zo'n ding ook hard rijden dan![]()
Heb je al geinformeerd wat je bij inruil terug krijgt ?
Heb em vanavond nog een mailtje gestuurd of ie nog wilt of niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mischien dat ik die gast zaterdag weer zie, zal ik het gelijk vragen
Vreemd genoeg bleek bij onderzoek dat juist vrouwen het meest genaaid te worden bij garages.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:29 schreef Gawaine het volgende:
Volgende week moet ik hem brengen, halen zal wel zaterdags worden.
Beter neem ik mijn vrouw met diep uitgesneden decolleté mee![]()
quote:
Ha!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:36 schreef bvvt het volgende:
en de huidige verbruikt nu toch wel iets meer olie dan goed is voor mij
Ja, jij zegt het - olie - is goed voor de motorquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vreemd genoeg bleken juist vrouwen het meest genaaid te worden bij garages.![]()
[..]
![]()
Interessant om te horen.![]()
![]()
[..]
Ha! [afbeelding]
alleen mijn eigen dealer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben je ook ergens geweest waar Worldbeater niet komt
Iets voor -XX- als ze de SV650 cup gaat rijdenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
alleen mijn eigen dealer.
Maar moet em toch prive kwijt als ik die tupperware wil doen
O ja,,,quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Iets voor -XX- als ze de SV650 cup gaat rijden
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:57 schreef bvvt het volgende:
Hey -XX-
Motortje kopen - in perfecte staat.
Voor errug weinig kom ik em zelfs brengen
Wat stond hier?quote:
bij of in ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vreemd genoeg bleek bij onderzoek dat juist vrouwen het meest genaaid te worden bij garages.![]()
[..]
Nakka, nada, nietsj, niets.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:00 schreef bvvt het volgende:
Wat stond hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij doet liever zelf praktijkervaringbodemonderzoek op?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:00 schreef Gawaine het volgende:
bij of in ?![]()
Onderzoeken hecht ik geen waarde aan.![]()
![]()
Was een groot onderzoek van het AD, en is ook met een verborgen camera op tv geweest.
Mannen kregen ook meer korting bij de aankoop van nieuwe auto's, lagere werkplaatsfakturen etc, etc.
De vrouw werd nogal eens wat op de mouw gespeld.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 21-02-2007 23:10:54 ]
Of ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:58 schreef Rib-i het volgende:
@ Makster
Als de teller op marktplaats op 1 staat dan was ik dat
Alleen dat team al dat klaarstaat voor de stuntquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:00 schreef bvvt het volgende:
Hey - stunt junkies
wereld record nose wheelie
op discovery
ik ga ff hangen
Speurders is ook een grote, en tijdelijk gratis.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:10 schreef Makster het volgende:
Of ik
Schijt MP pakte begin van de avond om een of andere vage reden mijn tekst niet. Kreeg geen bevestigende mail. Ik een nieuwe, meer schappelijke, tekst verzinnen. Invoeren, bevestigen, staat inees dat oude verhaal erop![]()
Maar goed staat er nu redelijk netjes op toch![]()
quote:Goed nieuws! De afgelopen maand heb je al je advertenties gratis kunnen plaatsen op Speurders.nl. Omdat de Goedkoopste actie van het jaar zo succesvol was en omdat we overladen zijn met positieve reacties, wordt de actie verlengd. Dit betekent dat je in de maanden februari en maart ook nog al je advertenties gratis kunt plaatsen. Meteen doen dus! Bovendien maak je ook nog kans op een Philips Plasma TV t.w.v. ¤3.000,-.
Veel info, eigenlijk moet je het geluid erbij kunnen zettenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Of ik
Schijt MP pakte begin van de avond om een of andere vage reden mijn tekst niet. Kreeg geen bevestigende mail. Ik een nieuwe, meer schappelijke, tekst verzinnen. Invoeren, bevestigen, staat inees dat oude verhaal erop![]()
Maar goed staat er nu redelijk netjes op toch![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Speurders is ook een grote, en tijdelijk gratis.![]()
Hmmm... plasma tv...quote:Goed nieuws! De afgelopen maand heb je al je advertenties gratis kunnen plaatsen op Speurders.nl. Omdat de Goedkoopste actie van het jaar zo succesvol was en omdat we overladen zijn met positieve reacties, wordt de actie verlengd. Dit betekent dat je in de maanden februari en maart ook nog al je advertenties gratis kunt plaatsen. Meteen doen dus! Bovendien maak je ook nog kans op een Philips Plasma TV t.w.v. ¤3.000,-.
quote:TK
Vriendin, teab
morgen idd lekker uitslapen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:00 schreef Worldbeater het volgende:
Dus vandaag redelijk op tijd naar bed BVVT/BWT? En morgen lekker uitslapen? [afbeelding] [afbeelding]
Diein je reactie over je vriendin doet denken dat ze helemaal uit de band gesprongen is.
![]()
![]()
Des te meer reden om mij een 3 in 1 race systeem te geven volgende maand voor de aparte 3 cylinder sound.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:14 schreef Rib-i het volgende:
Veel info, eigenlijk moet je het geluid erbij kunnen zettenOok bij OPM
Vet geluid man, FOK MC wordt weer een naaimachine clubje zonder jullie
quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:17 schreef bvvt het volgende:
morgen idd lekker uitslapen.
Morgen en vrijdag zit ze met d'r werk - verschillende presentaties.
Vrijdag eind van de dag komt ze mijn kant op
Je kan pc speakertjes krijgenquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Des te meer reden om mij een 3 in 1 race systeem te geven volgende maand voor de aparte 3 cylinder sound.![]()
Zelfs dat kan je met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij doet liever zelf praktijkervaringbodemonderzoek op?![]()
Was een groot onderzoek van het AD, en is ook met een verborgen camera op tv geweest.
Mannen kregen ook meer korting bij de aankoop van nieuwe auto's, lagere werkplaatsfakturen etc, etc.
De vrouw werd nogal eens wat op de mouw gespeld.![]()
Naja, jij rijdt toch ook gewoon met een MP3 spelert in je oor.quote:
Nou ja, weet je nog die uitlaat van Rebbel laten aanpassen? Was dat niet ¤395 euro?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:18 schreef Gawaine het volgende:
Zelfs dat kan je met een korreltje zout nemen.Hoeveel bezoeken hebben ze af moeten
leggen om het aantal kortingen aan mannen vast te leggen t.o.v. het aantal bezoeken van de vrouw![]()
Daar komt nog bij......hoe lelijk was die vrouw![]()
Dat is de kernquote:
Hij kletst me de oren van het hoofdquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Naja, jij rijdt toch ook gewoon met een MP3 spelert in je oor.
Of was dat omdat je alleen met Bazziek vanaf hier naar huis reed..![]()
Ook maar ff doen dan, thanks voor de tipquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Speurders is ook een grote, en tijdelijk gratis.![]()
[..]
Info is goedquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Veel info, eigenlijk moet je het geluid erbij kunnen zettenOok bij OPM
Vet geluid man, FOK MC wordt weer een naaimachine clubje zonder jullie
quote:
Niet als die van mij er bij was geweestquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Naja, jij rijdt toch ook gewoon met een MP3 spelert in je oor.
Of was dat omdat je alleen met Bazziek vanaf hier naar huis reed..![]()
[..]
Nou ja, weet je nog die uitlaat van Rebbel laten aanpassen? Was dat niet ¤395 euro?![]()
Zomaar een voorbeeld.......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |