Dat is zeker een heerlijke beukplaatquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
Dag mensen op Fok!
zoals de TT al zegt: wat is jullie favoriete (of wat vinden jullie de beste) hardstyle-track van 2006???
TS begint --> Chickz On Fire - Natte Asbak (http://www.discogs.com/release/911863)
Ciao, Remco
PS: nummers die in 2007 pas gereleased worden, maar in 2006 al te horen waren in livesets en promo's mogen natuurlijk ook
Die komt uit 2006 ja. (DefQon.1 2006 anthem)quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:34 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Dat is zeker een heerlijke beukplaat![]()
Ik weet niet of hij van 2006 is maar the colour of the harder styles![]()
Ik kan niet kiezen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
ff voor de duidelijkheid, het gaat dus om 1 plaatje, EENTJE maaren Street Spirit vind ik ook niet slecht, Revival X ook niet, maar die halen het echt niet bij Natte Asbak
(Keep It Coming en Our Way dalen in aanzien, heb ik alweer tevaak gehoord...)
@ MSTX: wat hij zegtquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:46 schreef Luigi_ het volgende:
Natte asbak vind ik ook de beste plaat van tot nu toe dit jaar en het afgelopen jaar
Bij DefQon inderdaadquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:32 schreef warezguy05 het volgende:
moeilijk om 1 plaatje te kiezen maar ik denk dat ik KGB's - Infinity de beste van 2006 dan vindt(ook door defqon etc..)
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:36 schreef Luigi_ het volgende:
Ik stuurde natte asbak naar een vriendin zij dacht dat het een .jpg bestand was en accepteerde hem niet whaha
Om er toch een paar op te noemen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kan echt niet kiezen. Te veel om op te noemen![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:35 schreef mstx het volgende:
Headhunterz vs Abject - Scantraxx Rootz
End of my Existence vind ik ook vet. maarja ik moet er 1 kizen..dan ga ik voor scantraxx rootzquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen de A-kant? of vind je End Of My Existence net zo geweldig?
Over existence gesproken..... Thilo vs Luna - Existence (D-Block & S-Te-Fan Remix) is ook wel goed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alleen de A-kant? of vind je End Of My Existence net zo geweldig?
@ Sethje: ik vind ze allebei knallers, maar zou zelf kiezen voor End Of My Existencequote:Op donderdag 22 februari 2007 17:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Over existence gesproken..... Thilo vs Luna - Existence (D-Block & S-Te-Fan Remix) is ook wel goed.![]()
Het orgineel knalt nog harder!quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Over existence gesproken..... Thilo vs Luna - Existence (D-Block & S-Te-Fan Remix) is ook wel goed.![]()
Ghehe, verkeerde topic i guessquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ziet er supervet uit trouwens die filmpjes! @ Sethje
Haha, ja had het door toen ik had gepost...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ghehe, verkeerde topic i guess
Dat is 2005.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:04 schreef Guerra het volgende:
Beholder ft. Balistic & Max Enforcer - Nuclear Reactor
Dan nomineer ik nogquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:28 schreef Guerra het volgende:
Ja potver weet ik dat. Even goed een vette track.
Brainkicker - Metallicker
Technoboy - Into Dub
Die wilde ik ook nog graag nomineren.
en dan nomineer ik nog:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dan nomineer ik nog
The Beholder & Max enforcer - Got to be there
Unknown Analoq - MF GO!
Widowmaker, wat een plaatquote:Op maandag 26 februari 2007 16:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:
zany- widowmaker
Voor slechtste track wil ik nomineren 1,2,.. stampuh....
ik maak ff een Excel-letjequote:Op maandag 26 februari 2007 17:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hey ReMcOrE , hou je wel ff de score bij
Netjes hoor !quote:Op maandag 26 februari 2007 17:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik maak ff een Excel-letje(of hoe je dat ook schrijft...)
voor elkaar, ik heb de vinyl waarop de plaat staat genoteerd, samen met het label en de release-date (voor zover allemaal bekend) te vinden via: http://rapidshare.com/files/18405826/Beste_Plaat.xls.html
ach...gewoon de artiest en dan de vinyl waar het nummer opstaatquote:
Misschien ff een fok poll makenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach...gewoon de artiest en dan de vinyl waar het nummer opstaatlabel en release-date staan wel op www.discogs.com en www.recess.nl + www.freaky.nl
moet wel zeggen dat het nog aardig wat werk was
het gaat dus tussen D-Block & S-te-Fan, Josh & Wesz Present Chickz On Fire en The KGB's
maar jah, zoals je kunt zien zijn er ook wat met 3 stemmen, die maken natuurlijk ook nog kans, en er kunnen ook nog nieuwe platen genoemd wordenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Misschien ff een fok poll maken
http://www.kolnedra.nl/foktools2/fokpoll/
ik zal er vanmiddag maar even 1 maken, had nog even willen wachten op nieuwe nominaties, maar de activiteit is een beetje nihil aan het wordenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Waar blijft die fokpoll?beetje activiteit houden in dit topic
![]()
Hop hop, je doet toch niks daar waar je nu zitquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zal er vanmiddag maar even 1 maken, had nog even willen wachten op nieuwe nominaties, maar de activiteit is een beetje nihil aan het worden
hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hop hop, je doet toch niks daar waar je nu zit
Nou jij post wel elk minuut, dus ik gok dat jij toch tiet zat hebt om lekker te Fok!ken en dus ook die Poll te makenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?(ik ontken trouwens alles
)
en jij hebt ook niks beters te doen dan mijn Postgeschiedenis te checken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou jij post wel elk minuut, dus ik gok dat jij toch tiet zat hebt om lekker te Fok!ken en dus ook die Poll te maken
Moet je voorstellen, ik heb niet eens in je postgeschiedenis gekeken. Alleen de UVT en de MUZ topics waar jij en ik beide in zit, hou ik in de gaten en kan eruit constanteren dat jij niet veel doet waar je nu zit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en jij hebt ook niks beters te doen dan mijn Postgeschiedenis te checken?![]()
ik heb de stage erop zitten, ben nu bezig met het schrijven van m'n scriptiequote:Op donderdag 15 maart 2007 12:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet je voorstellen, ik heb niet eens in je postgeschiedenis gekeken. Alleen de UVT en de MUZ topics waar jij en ik beide in zit, hou ik in de gaten en kan eruit constanteren dat jij niet veel doet waar je nu zit.
Erg herkenbaar, want op mijn vorige stage heb ik ook enorm veel gepost
En nee, ik heb nou niks te doen, over 20 min pas een vergadering
3 is voldoende jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb de stage erop zitten, ben nu bezig met het schrijven van m'n scriptie
maar dus over de poll: minimaal 3 stemmen om in de poll te komen? en poll gewoon hier neerzetten, of ff topic openen?
we kunnen ook ff nieuw topic maken: "Beste Hardstyleplaat van 2006-begin 2007"quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als ik dan moet kiezen:
Je hebt gestemd op: Scantraxx Rootz / End Of My Existence
En jij denkt dat die wel storm loopt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we kunnen ook ff nieuw topic maken: "Beste Hardstyleplaat van 2006-begin 2007"
ik heb het geprobeerd ;-) --> Beste Hardstyle-plaat van 2006 + begin 2007...quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En jij denkt dat die wel storm loopt?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |