Nou jij post wel elk minuut, dus ik gok dat jij toch tiet zat hebt om lekker te Fok!ken en dus ook die Poll te makenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?(ik ontken trouwens alles
)
en jij hebt ook niks beters te doen dan mijn Postgeschiedenis te checken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou jij post wel elk minuut, dus ik gok dat jij toch tiet zat hebt om lekker te Fok!ken en dus ook die Poll te maken
Moet je voorstellen, ik heb niet eens in je postgeschiedenis gekeken. Alleen de UVT en de MUZ topics waar jij en ik beide in zit, hou ik in de gaten en kan eruit constanteren dat jij niet veel doet waar je nu zit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en jij hebt ook niks beters te doen dan mijn Postgeschiedenis te checken?![]()
ik heb de stage erop zitten, ben nu bezig met het schrijven van m'n scriptiequote:Op donderdag 15 maart 2007 12:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moet je voorstellen, ik heb niet eens in je postgeschiedenis gekeken. Alleen de UVT en de MUZ topics waar jij en ik beide in zit, hou ik in de gaten en kan eruit constanteren dat jij niet veel doet waar je nu zit.
Erg herkenbaar, want op mijn vorige stage heb ik ook enorm veel gepost
En nee, ik heb nou niks te doen, over 20 min pas een vergadering
3 is voldoende jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb de stage erop zitten, ben nu bezig met het schrijven van m'n scriptie
maar dus over de poll: minimaal 3 stemmen om in de poll te komen? en poll gewoon hier neerzetten, of ff topic openen?
we kunnen ook ff nieuw topic maken: "Beste Hardstyleplaat van 2006-begin 2007"quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als ik dan moet kiezen:
Je hebt gestemd op: Scantraxx Rootz / End Of My Existence
En jij denkt dat die wel storm loopt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we kunnen ook ff nieuw topic maken: "Beste Hardstyleplaat van 2006-begin 2007"
ik heb het geprobeerd ;-) --> Beste Hardstyle-plaat van 2006 + begin 2007...quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En jij denkt dat die wel storm loopt?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |