Nergens staat toch dat dit niet het geval is?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik geloof hier helemaal niets van....van de week belde Albert nog met 'm in de uitzending van RTL Boulevard en daar verklaarde ie dat Jacqueline en hij alles aan elkaar vertellen en dat er geen problemen tussen hen twee zijn.
als je als vrouw op de hoogte bent dat je man vriendinnen heeft , en er geen problemen mee hebt, wat klopt er dan niet aan Peter's verhaal?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik geloof hier helemaal niets van....van de week belde Albert nog met 'm in de uitzending van RTL Boulevard en daar verklaarde ie dat Jacqueline en hij alles aan elkaar vertellen en dat er geen problemen tussen hen twee zijn.
Dat ga je toch niet met droge ogen vertellen als je iets te verbergen hebt, en zeker niet als die info zogenaamd openbaar zou zijn...hij heeft ook nog iets als een reputatie.
Punt is alleen dat je maar één kant van het verhaal hoort, zijn kant. Hij had eigenlijk gewoon moeten zeggen dat vragen over z'n huwelijksleven niemand een reet aangaat. Hij had elke vraag ook over die email moeten pareren. Dat geneuzel over wij zijn gelukkig, wij weten alles van elkaar, wij zijn eerlijk enz enz...is natuulijk op die manier volstrekt ongeloofwaardig. Als hij al iets had moeten zeggen had hij dat in ik-vorm moeten doen en wat wij er dan van vinden hem geen moer had kunnen schelen. Natuurlijk staat hij hier niet voor een nationale rechtbank om uit te leggen hoe een en ander in elkaar steek maar dat gelul over dat wij zijn dit komt wel heel erg hautain over. Komt zelfs over als dat z'n vrouw volkomen onder de plak zit bij hem en dat ze zijn gedrag maar moet pikken. Nog afgezien van het feit dat misschien ook zij ligt te snollebollen, hij had op z'n minst dan kunnen zeggen dat hij ook van haar alles (zonder details te noemen) weet, vrij huwelijk weet u wel. Bovendien heeft hij de bescherming van z'n privé voor haar verbroken, hij kan wél kwijt wat hij wil, zij niet. Het blijft dus een zeer eenzijdig verhaal dat hij niet goed heeft afgedaan. Als mijn verloofde (gestelt dat hij BN-er was) zo over mij zou spreken had hij alle vier de hoeken van de kamer gezien!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:55 schreef milagro het volgende:
[..]
als je als vrouw op de hoogte bent dat je man vriendinnen heeft , en er geen problemen mee hebt, wat klopt er dan niet aan Peter's verhaal?
mevrouw de Vries weet alles en zit niet huilend op de bank, ms heeft ze zelf ook wel vriendjes, of ms wil ze alleen dát ene niet meer, en mag haar man dat buiten de deur halen.
Ik had eigenlijk gehoopt op een kick met het linkje naar het filmpje waar boulevard het vanavond over hadquote:
+1quote:Op maandag 16 juni 2008 19:36 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt op een kick met het linkje naar het filmpje waar boulevard het vanavond over had
Leuk dat je Daphne Bunskoek een jonge meid noemt en Susan een vrouw op leeftijd, terwijl de eerste ouder is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:30 schreef FP128 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt,maar die Susan Smit is echt de knapste en mooiste BN'er
van alle soapies en presentatrices op de televisie. De vrouw is knap,sexy,klasse
uitstraling en heeft ook nog een goed stel hersens en dat terwijl ze ook al op leeftijd is.
Bij haar verbleken al die jonge meiden als een Daphne Bunskoek,Katja Schuurman,
en nog een zooi aan TMF VJ's.
Haar had ik tien jaar ouder ingeschat, ze is wel een mooie vrouw hoor verder.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze schelen 17 jaar, hij is 49, zij 32.
Je zit er maar 5 jaar naast; topic is 5 jaar oud.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Haar had ik tien jaar ouder ingeschat,..
Echte liefde vergaat niet.....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Je zit er maar 5 jaar naast; topic is 5 jaar oud.
d.d.21 februari 2007, niet 3 jaar maarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Je zit er maar 5 jaar naast; topic is 5 jaar oud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |