quote:
Diverse websites hebben zaterdag fragmenten gepubliceerd uit een erotische film waarin model, schrijfster en journalist Susan Smit heeft gespeeld.
De weblog VKMag en de site van dagblad De Telegraaf hebben links geplaatst naar twee scènes uit de film Diamonds Are For Pleasure, waarin Smit een bijrol vertolkt. De film is in de jaren negentig uitgezonden door SBS6.
'naïeve actie'
De schrijfster stelt zaterdag desgevraagd in een reactie dat het een 'naïeve actie' betrof. "Ik was zeventien jaar oud en net model. Dan kan dat soort dingen op je pad komen.''
De nu 34-jarige Smit is 'niet trots' op de film, maar zij distantieert zich er ook niet van. "Ik vind het ook geen big deal. Het is allemaal vrij onschuldig. Het enige dat je ziet is een stel onvolgroeide borsten.''
Frankrijk
Zij heeft het bestaan van de film nooit ontkend. "Maar toen SBS hem uitzond, woonde ik in Parijs. Toen viel het niemand op.'' Het is de enige productie waar Smit in heeft mee gespeeld, zo zegt de schrijfster.

En nu op zoek.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]