Op zich vind ik dat al vreemd, want toen er een tijd terug een beginnend plan was om met de regio Vlaanderen voor de zomerspelen te gaan kwam vanuit het IOC ontegensprekelijk het bericht dat Spelen altijd in een grote stad moeten plaatsvinden en niet in een regio.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:49 schreef Leatherface het volgende:
PyeongChang is in feite geen plaats, maar een regio.
"Ik heb een keer naar Samaranch gebeld en die zei mij dat ik best ..."quote:
Zowel Sochy als Pyongdinges zijn eigenlijk rare plaatsen voor een winterspelenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:05 schreef mitt het volgende:
Zou Korea nog steeds een rare beslissing vinden.
Hey Joost, Heintje kwam net voorbijquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Sochi valt mee volgens mij, +4 ofzo, Pyongchang +9.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:04 schreef Ambrosius het volgende:
Iemand die even snel de tijdsverschillen heeft met beide steden?
Sochi is dus gunstiger wb volgen hierquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sochi valt mee volgens mij, +4 ofzo, Pyongchang +9.
Hier zitten de die hardsquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:07 schreef TimoBasso het volgende:
waarom zit ik hier nou naar te kijken..
![]()
Sochi (Rusland) en Pyongchang (Korea), Salzburg is net als 4 jaar geleden in de eerste ronde afgevallen. Meeste stemmen geldenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:08 schreef tong80 het volgende:
Welke landen zitten er in en hoe gaat de telling
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hey Joost, Heintje kwam net voorbij![]()
Dat blijktquote:
De enige logische keuze zoals gebruikelijk er alweer uit dus ...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:55 schreef wimderon het volgende:
Salzburg eruit in de 1e ronde...
Ik mis dit nog eigenlijk.quote:
Dus we gaan wer kiezen tussen twee dictoralen ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sochi (Rusland) en Pyongchang (Korea), Salzburg is net als 4 jaar geleden in de eerste ronde afgevallen. Meeste stemmen gelden![]()
Ik offer nu al een kwartier slaap op om de winnaar te wetenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:31 schreef TheArt het volgende:
Om 1 uur wordt de winnaar bekend gemaakt.
Dat zeg ik +4 en +9quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef borisz het volgende:
Pyongchang is zeven uur later dan NL
Sochi is twee uur later dan hier
En de winnaaar is Lordiquote:
Ik heb echt medelijden met die knakker .. je zou maar commentaar moeten gevenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg.
Dat commentaar ook.
Wacht tot 'Mr Clean' Rogge daar verdwijnt en Heintje het er voor het zeggen krijgt ...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:13 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ik mis dit nog eigenlijk.
SMS nu Sochi naar .. en win mooie prijzen..
Ooit op een dag zal het zo gaan![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |