Hier zitten de die hardsquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:07 schreef TimoBasso het volgende:
waarom zit ik hier nou naar te kijken..
![]()
Sochi (Rusland) en Pyongchang (Korea), Salzburg is net als 4 jaar geleden in de eerste ronde afgevallen. Meeste stemmen geldenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:08 schreef tong80 het volgende:
Welke landen zitten er in en hoe gaat de telling
quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hey Joost, Heintje kwam net voorbij![]()
Dat blijktquote:
De enige logische keuze zoals gebruikelijk er alweer uit dus ...quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:55 schreef wimderon het volgende:
Salzburg eruit in de 1e ronde...
Ik mis dit nog eigenlijk.quote:
Dus we gaan wer kiezen tussen twee dictoralen ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sochi (Rusland) en Pyongchang (Korea), Salzburg is net als 4 jaar geleden in de eerste ronde afgevallen. Meeste stemmen gelden![]()
Ik offer nu al een kwartier slaap op om de winnaar te wetenquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:31 schreef TheArt het volgende:
Om 1 uur wordt de winnaar bekend gemaakt.
Dat zeg ik +4 en +9quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:12 schreef borisz het volgende:
Pyongchang is zeven uur later dan NL
Sochi is twee uur later dan hier
En de winnaaar is Lordiquote:
Ik heb echt medelijden met die knakker .. je zou maar commentaar moeten gevenquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg.
Dat commentaar ook.
Wacht tot 'Mr Clean' Rogge daar verdwijnt en Heintje het er voor het zeggen krijgt ...quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:13 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Ik mis dit nog eigenlijk.
SMS nu Sochi naar .. en win mooie prijzen..
Ooit op een dag zal het zo gaan![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |