$$$ en uitstraling.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef pfaf het volgende:
Dat laatste is het ook bovenal natuurlijk, in plaats van locatie, accomodaties, historie etc..
Ach ja, nog altijd beter dan dat gedrocht van Londen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die logo's zijn echt verschrikkelijk trouwens.
Volgens experts is het too close to call, maar mijn voorgevoel zegt me toch ook dat de Russen met een gering verschil winnen.quote:Ik ga voor Rusland.
Sochi heeft echt z'n logo uit de jaren 80 vind ik, die van Korea slaat helemaal nergens op en die van Salzburg vind ik nog wel mooi alleen jammer van die tekst eronder.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die logo's zijn echt verschrikkelijk trouwens.
Inkoppertje:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sochi heeft echt z'n logo uit de jaren 80 vind ik,
Idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sochi heeft echt z'n logo uit de jaren 80 vind ik,
23.00uur begint het programma erover live op eurosport.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:24 schreef Leatherface het volgende:
Volgens de verwachtingen zou de uitslag zo rond middernacht bekend worden gemaakt.
Okay, dan krijg je dus eerst nog de drie presentaties.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:26 schreef borisz het volgende:
[..]
23.00uur begint het programma erover live op eurosport.
Op verschillende cruciale aspecten (bereikbaarheid, compactheid, infrastructuur, transport, financiering etc.) de beste kandidaat, volgens het rapport van de evaluatiecommissie.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:27 schreef SCH het volgende:
Korea!
Misschien zat ik daar wel inquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Op verschillende cruciale aspecten (bereikbaarheid, compactheid, infrastructuur, transport, financiering etc.) de beste kandidaat, volgens het rapport van de evaluatiecommissie.
Op zich vind ik dat al vreemd, want toen er een tijd terug een beginnend plan was om met de regio Vlaanderen voor de zomerspelen te gaan kwam vanuit het IOC ontegensprekelijk het bericht dat Spelen altijd in een grote stad moeten plaatsvinden en niet in een regio.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:49 schreef Leatherface het volgende:
PyeongChang is in feite geen plaats, maar een regio.
"Ik heb een keer naar Samaranch gebeld en die zei mij dat ik best ..."quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |