abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 februari 2007 @ 00:17:35 #51
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_46546154
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:15 schreef zhe-devilll het volgende:
een gemaal is echtgenoot

Ik denk dat ts genoeg waarschuwingen via internet heeft gelezen
dus nu is het op de blaren zitten
have fun!
Vind ik ook ja, overal staan waarschuwingen over het zorgvuldig omgaan met dit soort dingen.
Zoals je het beschrijft lijkt het een soort slapstick scene... Als ik een geest was zou ik je alleen daarom al gek maken
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  donderdag 22 februari 2007 @ 00:25:20 #52
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_46546404
Wtf, je doolt al jaren alleen rond over de kille koude aardkloot, ineens vind je ergens iemand die met je wil praten en dan gaan ze vet flauw en lacherig doen
Wedden dat ik je ging terugpakken..

Nee maar serieus, verdiep je wat meer erin voordat je zo lukraak gaat glaasje draaien joh. Je deed dit thuis, waar ook anderen moeten wonen? Broertjes, zusjes, ouders. huisdieren? Toch erg onverantwoord hoor. Je weet gewoon niet wat je in huis haalt.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_46550109
Opgeruimd.

Alle bagger mag vanaf nu achterwege blijven.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  donderdag 22 februari 2007 @ 09:07:12 #54
99453 Mitä_kuuluu
Vittu saatana perkele
pi_46550142
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Opgeruimd.

Alle bagger mag vanaf nu achterwege blijven.
Uhhh...weet je dat zeker?... volgens mij het je net een post van me verwijderd met een compleet normale vraag hoe ze de afgelopen nacht is doorgekomen!
"An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing."
pi_46550177
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:07 schreef Mitä_kuuluu het volgende:

[..]

Uhhh...weet je dat zeker?... volgens mij het je net een post van me verwijderd met een compleet normale vraag hoe ze de afgelopen nacht is doorgekomen!
Klopt, maar boven die vraag stond een of andere kinderachtige opmerking.

Dus stel je vraag gewoon opnieuw, zonder kinderachtig gedoe.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  donderdag 22 februari 2007 @ 09:25:56 #56
99453 Mitä_kuuluu
Vittu saatana perkele
pi_46550379
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:07 schreef Mitä_kuuluu het volgende:

[..]

En Q_B?? Nog nachtelijk bezoek gehad?
"An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing."
pi_46550965
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:14 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Kijk, ik geloof niet echt in geesten, met of zonder glaasje draaien. Maar ik heb wel zoiets als "What if.." Misschien zit ik er wel naast. Want s nachts 2 uur lang geklop op een deur is niet echt normaal huh.

Omdat het voorgevallen is met glaasje draaien kan ik nu wel zeggen dat ik het dan nog vreemd had gevonden, maar dat geloof je dan toch niet.
Wat zou jij denken als midden in de nacht het ineens begint te kloppen wat maar doorgaat?

Wat ik hierboven niet verteld heb is dat ik bij de badkamerdeur bleef staan kijken waar het vandaan kwam, en toen ik erachter kwam dat dit die kamer was en ik hoorde dat het op de deur was heb ik nog naar de deur gekeken, die bewoog niet. Het kloppen op de deur was ondertussen nog niet gestopt.
Ik heb 's nachts wel eens een heel erg luid gezoem gehoord. Leek net vlak boven ons dak. Mijn vriendin en ik hadden echt zoiets van WTF. Omdat we niet van te voren hebben geglaasjedraait, hebben we er nooit aan gedacht dat het misschien wel een "entiteit" zou kunnen zijn, maar eerder een UFO. Dus het hangt er een beetje vanaf waar je je mee bezighoudt, eerdere ervaringen, enz.

Ik geloof best dat het ergens vandaan is gekomen, maar dat nog niet zeker is waarvandaan.

Een aantal jaar geleden, ergens in Clonee, Ierland, stond een huis in the middle of nowhere.
Er woonden 8 mensen, het was een enorm huis namelijk.

Tevens bleek de vorige eigenaar, eigenaardig om het leven gekomen te zijn.
Dit huis, Aylesbury House, bezat een geest. Volgens de inwoners van het dorpje.
Door de enorme drukte in dit huis, waren er weinige rustige momenten, waarop je kon denken dat je misschien niet alleen zou zijn in dit huis. De nodige voorzorgsmaatregelen waren getroffen door kruisjes boven de deur, door een schilderij, waarop een tunnel in kleuren van donker naar licht werd getoond, door de zegeningen van een priester , enz. Ik was sceptisch, en dat ben ik nog steeds, maar iets minder.

We hebben zelfs met onze dronken harses een keer besloten om daar, in de serre, te gaan glaasjedraaien. Mijn sceptische blik bleef niet lang sceptisch, nadat we erachter kwamen dat we inderdaad niet alleen waren. Er zijn een aantal hele specifieke antwoorden gegeven op vragen waar wij nog niet eens het antwoord op wisten, maar moesten navragen om het te verifiëren. Sinds die dag is er iets veranderd in mij, door een stukje bewustwording, dat er meer is tussen hemel en aarde dat onze geest ons bewustzijn kan laten weten. Dat heeft zich ook gemanifesteerd in een aantal rare situaties. Na onze "seance" met de "geest" hebben we een fantastsiche tijd in dat huis gehad met zijn allen. Mede doordat niemand van ons vieren een vervelend gevoel aan het gesprek heeft overgehouden, vond ook niemand meer de merkwaardigheden van het huis merkwaardig.

Eindresultaat:
Ik ben heel nieuwsgierig om erachter te komen wat er allemaal de oorzaak van kan zijn, maar ik blijf wel in de realiteit.
Om maar lukkraak dit soort "evenementen" te gaan doen, zonder bij de gevolgen na te denken, kan verkeerd aflopen. Net als met drugs, alleen heeft dit niet een chemische invloed op de hersenen, maar een geestelijke.

Stel je voor dat een labiel persoon, die aan het glaasjedraaien is, een vreemd geluid hoort die dat persoon op dat moment niet kan plaatsen. Dan schiet die persoon uit de realiteit en blijft gemakkelijker in de waanzin leven, die op dat moment in het hoofd van dat persoon gemanifesteerd is.
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:13:22 #58
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46561949
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:25 schreef Mitä_kuuluu het volgende:

[..]

En Q_B?? Nog nachtelijk bezoek gehad?
Ik ben alleen wakker geworden van doffe zware klappen. Alsof er zware dingen omgegooid werden, duurde zo'n half uur. Geen geklop tho
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:19:43 #59
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46562150
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:58 schreef tontorico het volgende:

[..]
Hoo, ik heb liever spoken dan aliens

En als ik dacht dat dit zeker geesten moeten zijn waren mijn posts wel heel anders geweest. Ik vind het frappant als hier werkelijk een geest zou zitten Het is alleen dat ik niet kan verklaren wat het dan wél zou zijn, en dan is een spook een kleine optie. Net zoals realistische oplossingen opties zijn, meer nog.

Ja, of 't was toch je mind en je hebt jezelf wijs gemaakt dat deze "geest" niets kwaads in de zin heeft waardoor jij toch van je vakantie kon genieten.

Oh maar we hebben erover nagedacht.
Ja, mijn visie van glaasje draaien is je mind, onderbewustzijn. Geef het een naam.
Ik ben er dan ook heilig van overtuigd dat labiele mensen gek kunnen worden en misschien zelfmoord plegen en what not.
Maar dat dit door geesten komt, nee. Gewoon zwakke mensen

Oeh, zit ik hier nu te vertellen dat ik zwak ben?
Noh, ik vind mezelf één van de sterkste mensen die ik ken.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:48:05 #60
8372 Bastard
Persona non grata
pi_46563146
Domme actie aan te beginnen.. ik ken zat mensen die sceptisch waren eerst, en later het bord afzwoeren.
Maar als je nieuwsgierig bent, en jezelf echt wat op de hals wilt halen, be my quest hoor.. loop meteen over de richel van hoog flatgebouw en kom dat vol trots vertellen... net zo dom.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')