abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47886765
Heimweeeee

Maar hier bij mij in de straat was het ook erg mooi .

Prachtige foto trouwens. Ik heb er zo een uit Gion.
  zondag 1 april 2007 @ 11:42:29 #252
122997 zquing
Drama Junk
pi_47886766
doen de mensen in Japan trouwens ook aan 1 april?
"Those unforgettable days, for them I live"
  zondag 1 april 2007 @ 12:30:38 #253
35706 Binsentu
Ik wil een frikandel speciaal
pi_47887969
Hier wat foto's gemaakt met mijn telefoon (sorry voor de slechte kwalitiet, moet eerst een MicroSD kaartje in mijn telefoon doen voordat ik hogere resolutie fotos kan maken )

Ikebukuro

Naka-Meguro:

Parkje bij mij om de hoek:

@Zquing
Weet niet of ze hier aan 1 april doen, volgens mij niet, maar zou best kunnen
pi_47918925
Japan Lijkt me zo'n mooie land! Maar ik moet even doorsparen voor ik daar naar toe kan Ondertussen volg ik deze topic wel
  maandag 2 april 2007 @ 11:24:32 #255
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_47919189
Prachtig die kersenbloesem
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_47925039
quote:
Op zondag 1 april 2007 12:30 schreef Binsentu het volgende:

@Zquing
Weet niet of ze hier aan 1 april doen, volgens mij niet, maar zou best kunnen
1 april grap

なんだっけ
  maandag 2 april 2007 @ 14:37:01 #257
35706 Binsentu
pi_47925423
quote:
Op maandag 2 april 2007 14:26 schreef Crashcat het volgende:

[..]

1 april grap

Maaaaar ! Tis een 1 april grap gedaan door een buitenlandse krant
pi_47925815
quote:
Op maandag 2 april 2007 14:37 schreef Binsentu het volgende:

[..]

Maaaaar ! Tis een 1 april grap gedaan door een buitenlandse krant
Kijk!!! dat wist ik niet

なんだっけ
  donderdag 5 april 2007 @ 12:05:41 #259
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_48037228
Volgende week Hanami (incl. barbecue en drank), maar het is op een donderdag :s Mensen vieren het al met familie in het weekend.

Heb zonet een hostelletje in Kyoto geboekt voor 6 nachtjes ergens in juni (regenseizoen ). Dan kun je aardig wat zien lijkt me. Van daar uit gaan we naar Nara, Koya-san en misschien nog Himeji (alweer). Ik zit te twijfelen of we vanuit Kyoto naar Tokyo of naar Hiroshima moeten gaan. Miyajima lijkt me erg gaaf namelijk.
Heeft iemand nog tips voor het Kansai gebied?

Afgelopen weekend ben ik al naar Himeji, Kobe en Kyoto geweest, dus Kiyomizu-dera, Himeji-jo en Fushimi Inari ken ik al.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_48039672
Ik vond Gion erg mooi, in Kyoto. Sowieso is in Kyoto nog ontzettend veel meer te zien. Bijv. Kinkaku en Ginkakuji(golden and silver temple, prachtig!!!) en Ryoan ji, met zijn mooie rotstuin(zen stijl) en vele anderen.

Kobe vond ik een erg mooie leuke stad. Weinig oud japanse cultuur maar erg lekker voor een dagje. Mooie boulevard, mooi uitzicht, en op de heuvel west europese huizen. Miyajima, zeker doen!!!! Is een aanrader. Daarnaast kan je vanuit Kyoto ook naar Amanohashidate, de 3e van de 3 mooiste plekken van Japan(naast Miyajima en Matsushima). Een natuurlijke landbrug. Duurt wel even voor je er bent.

Osaka is natuurlijk ook dichtbij, met een mooi oceanworld oid themepark. Het kasteel daar is ook wel leuk overigens... maar ik vond persoonlijk Osaka tegenvallen.

En inderdaad kan je ook doorreizen naar Hiroshima, erg indrukwekkend he...
pi_48039799
Ah, maar Kobe dus al geweest Wat vond je er van? ben je bij het Dutch house geweest?(al lijkt het Deense meer op een Nederlands huis dan het Nederlandse)

En ik bedenk me. De kustlijn van Kansai is ook erg mooi. Bijv bij die kleinere dorpjes. Prachtig. Ook de dorpjes aan de inland sea zijn erg leuk. Niet het massale toerisme, maar rustig en typisch Japans.
pi_48048235
- -

[ Bericht 72% gewijzigd door SureZal op 05-04-2007 23:32:28 ]
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_48049695

なんだっけ
  vrijdag 6 april 2007 @ 07:48:23 #264
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_48068488
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:19 schreef xienix84 het volgende:
Ah, maar Kobe dus al geweest Wat vond je er van? ben je bij het Dutch house geweest?(al lijkt het Deense meer op een Nederlands huis dan het Nederlandse)

En ik bedenk me. De kustlijn van Kansai is ook erg mooi. Bijv bij die kleinere dorpjes. Prachtig. Ook de dorpjes aan de inland sea zijn erg leuk. Niet het massale toerisme, maar rustig en typisch Japans.
Cool thanks!

Ja ik ben ook naar The Dutch House geweest, waar ze parfumpjes verkopen. Ik begon maar in het Nederlands te praten tegen een Japans meisje in een Zeeuws pakkie Ze verstond er natuurlijk geen hol van
Kobe was aardig, heb daar niet veel gezien behalve dat huis dus. We hebben daar alleen maar geslapen eigenlijk.
  zaterdag 7 april 2007 @ 12:25:07 #265
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_48106379
Ga vanavond voor het eerst uit in Tokio, iemand nog tips welke clubs het leukst zijn (voorkeur techno)? Zat zelf te denken aan vanilla of velfarre, maar die hebben geen up-to-date agenda meer op de site staan
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
  zondag 8 april 2007 @ 22:48:14 #266
35706 Binsentu
pi_48129129
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:25 schreef Don_Tom het volgende:
Ga vanavond voor het eerst uit in Tokio, iemand nog tips welke clubs het leukst zijn (voorkeur techno)? Zat zelf te denken aan vanilla of velfarre, maar die hebben geen up-to-date agenda meer op de site staan
Air in Shibuya is erg leuk. Daar is trouwens ook Lost in Translation opgenomen. En voor drum n bass (wat ik leuk vind) moet je naar Womb gaan.
De grootste discotheek in Tokyo is Ageha. Gratis bussen vertrekken vanuit Shibuya. Op de site kun je kijken waar en wanneer.
  maandag 9 april 2007 @ 05:38:52 #267
35464 Don_Tom
pi_48137180
Vanilla en Velfarre bleken allebei net opgeheven te zijn. We hebben vrij lang door Roppongi gelopen, vrij irritant, elke 3 meter een propper die je mee wil nemen naar z'n tittyclub. Uiteindelijk naar Gaspanic gegaan, wat een kuttent! (soort Japanse equivalent van een skihut, vol irritante amerikanen) Gelukkig gisteren (zondag) wel naar een leuk feest geweest in Colors Studio met Berlijnse dj's (huisdj van m'n favo tent in Berlijn draaide daar toevallig )
Trouwauto nodig?
  maandag 9 april 2007 @ 10:52:06 #268
35706 Binsentu
pi_48139063
quote:
Op maandag 9 april 2007 05:38 schreef Don_Tom het volgende:
Vanilla en Velfarre bleken allebei net opgeheven te zijn. We hebben vrij lang door Roppongi gelopen, vrij irritant, elke 3 meter een propper die je mee wil nemen naar z'n tittyclub. Uiteindelijk naar Gaspanic gegaan, wat een kuttent! (soort Japanse equivalent van een skihut, vol irritante amerikanen) Gelukkig gisteren (zondag) wel naar een leuk feest geweest in Colors Studio met Berlijnse dj's (huisdj van m'n favo tent in Berlijn draaide daar toevallig )
Gaspanic is berucht in Tokyo. Vooral onder de buitenlanders die hier al wat langer wonen. Het is een tent waar over het algemeen irritante amerikanen (tautologie?) rondlopen die op zoek zijn naar gewillige jonge meisjes. Ik ben er ook een paar keer geweest en het is idd een vreselijk iets. En als je LEUK uit wilt gaan raad ik je aan om vooral NIET naar Roppongi te gaan.
  maandag 9 april 2007 @ 11:50:22 #269
35464 Don_Tom
pi_48140527
Daar was ik inmiddels ook al achter

Ik weet niet of ik uberhaupt nog uitga hier, overmorgen vlieg ik naar kumamoto om in yamoto-cho een vriend te bezoeken (die daar engelse les geeft ).

[ Bericht 53% gewijzigd door Don_Tom op 09-04-2007 11:55:26 ]
Trouwauto nodig?
  Eindredactie Games maandag 9 april 2007 @ 13:17:17 #270
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_48143307
hoelang doe je er eigelijk over of van narita airport naar tokyo te komen?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_48143543
53 minuten met de Narita express vanaf terminal 2 geloof ik. De beste en snelste manier.

http://www.jreast.co.jp/e/nex/index.html
pi_48162071
Ben ik weer!

Even een verzoekje / vraagje.
Ik zou graag in Tokyo naar wat concertjes willen gaan, maar ik moet hiervoor natuurlijk van tevoren kaartjes zien te bemachtigen. Is er iemand die het erg vindt deze van tevoren voor mij te kopen? Dan kom ik ze de dag na aankomst ophalen, en betaal ik het verschuldigde bedrag meteen terug.

Ik hoop dat er iemand is die dit wil doen!
pi_48244555
Gisteren naar de Taiko groep Yamato geweest! Wat ontzettend geweldig! Prachtig spel, humor, allemaal zo vrolijk! Een geweldige avond die voorbij vloog! Geweldig hoe ze een mix maken tussen traditioneel taiko en modern. Een echte aanrader!!!

Zo ontzettend mooi hoe zij 2 uur lang bijna non stop staan te drummen, wat een doorzettingsvermogen en conditie. De twee staande ovaties waren verdiend.

Bij de eerste slag kreeg ik ook zo'n ontzettend heimwee!!! Ik wil terug!!! Maar dat komt ooit wel weer!
pi_48244801
quote:
Op donderdag 12 april 2007 08:45 schreef xienix84 het volgende:
Gisteren naar de Taiko groep Yamato geweest! Wat ontzettend geweldig! Prachtig spel, humor, allemaal zo vrolijk! Een geweldige avond die voorbij vloog! Geweldig hoe ze een mix maken tussen traditioneel taiko en modern. Een echte aanrader!!!

Zo ontzettend mooi hoe zij 2 uur lang bijna non stop staan te drummen, wat een doorzettingsvermogen en conditie. De twee staande ovaties waren verdiend.

Bij de eerste slag kreeg ik ook zo'n ontzettend heimwee!!! Ik wil terug!!! Maar dat komt ooit wel weer!

Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_48245143
Juist ja, die dus

Zelf gemaakt?? Leuke foto"s in ieder geval!

Ik heb het vorig jaar in Japan ook regelmatig gezien. Vandaar dat ik gisteren mijn familie heb meegesleept. Ik heb ook wel cd's ervan, maar dat haalt het niet bij het live.

Edit: maar niet alle foto's zijn van Yamato toch? Sommigen ook meer traditioneel en tijdens festivals op straat toch? Dansende taiko groepen op straat zijn ook geweldig!

[ Bericht 22% gewijzigd door xienix84 op 12-04-2007 09:24:58 ]
pi_48245562
quote:
Op donderdag 12 april 2007 09:17 schreef xienix84 het volgende:
Juist ja, die dus

Zelf gemaakt?? Leuke foto"s in ieder geval!

Ik heb het vorig jaar in Japan ook regelmatig gezien. Vandaar dat ik gisteren mijn familie heb meegesleept. Ik heb ook wel cd's ervan, maar dat haalt het niet bij het live.

Edit: maar niet alle foto's zijn van Yamato toch? Sommigen ook meer traditioneel en tijdens festivals op straat toch? Dansende taiko groepen op straat zijn ook geweldig!
Nee hoor beste xienix84, niet zelf gemaakt, komen van het internet

De eerste 6 zijn van Yamato, de andere foto's zijn van verschillende groepen...
Taiko drums zijn cool
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_48246186
bestaat er een dvd film van ? of een cd ? van die drums spel
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
pi_48251206
Ik ga aanstaande zondag in de stadsschouwburg van Utrecht; om 16:00. Eerst lekker kijken, en vervolgens nog van de heerlijke warmte en zon genieten op een terasje.

Ach ja Nederland heeft ook zo zijn charmes; het enige terras waar ik heb gezeten in Japan was op het terras van de starbucks in Kyoto...
  donderdag 12 april 2007 @ 12:42:57 #279
8369 speknek
Another day another slay
pi_48252288
Iemand trouwens ervaring met naar een sumo wedstrijd gaan in Tokyo?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_48254132
Yamato toert momenteel door Europa.
Ik ga 2 mei naar de voorstelling in Carré.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 12 april 2007 @ 14:28:34 #281
35706 Binsentu
pi_48255776
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:42 schreef speknek het volgende:
Iemand trouwens ervaring met naar een sumo wedstrijd gaan in Tokyo?
Ben 1x geweest. In Ryogoku in Tokyo. 's middags gegaan. Goedkoopste kaartjes genomen en helemaal vooraan gaan zitten. Ze beginnen namelijk altijd met de laagste rangen, dus dan is het nog helemaal niet druk, niemand die dus controleerd en ik zie het verschil toch niet dus tussen de goede sumo's en de beginners. Daarna kun je lekker in een restaurant Chanko gaan eten, dat is het voedsel wat sumo worstelaars 3x per dag naar binnen werken. Erg lekker. Veel ex-sumo worstelaars openen restaurants waar ze authentieke Chanko serveren. (Het is namelijk pas Chanko wanneer het door een sumoworstelaar is bereid. Als iemand anders het doet, heet het gewoon Nabe )
Vorige maand was ik uitgenodigd door de vrienden van mijn vriendin. Een goede kennis van haar is Sumo worstelaar en ging bij hun thuis Chanko koken.

EDIT: Begin echt Japans te worden. Realiseer me net dat ik meteen over eten begin te praten
pi_48279499
quote:
Op donderdag 12 april 2007 14:28 schreef Binsentu het volgende:

[..]

Ben 1x geweest. In Ryogoku in Tokyo. 's middags gegaan. Goedkoopste kaartjes genomen en helemaal vooraan gaan zitten. Ze beginnen namelijk altijd met de laagste rangen, dus dan is het nog helemaal niet druk, niemand die dus controleerd en ik zie het verschil toch niet dus tussen de goede sumo's en de beginners. Daarna kun je lekker in een restaurant Chanko gaan eten, dat is het voedsel wat sumo worstelaars 3x per dag naar binnen werken. Erg lekker. Veel ex-sumo worstelaars openen restaurants waar ze authentieke Chanko serveren. (Het is namelijk pas Chanko wanneer het door een sumoworstelaar is bereid. Als iemand anders het doet, heet het gewoon Nabe )
Vorige maand was ik uitgenodigd door de vrienden van mijn vriendin. Een goede kennis van haar is Sumo worstelaar en ging bij hun thuis Chanko koken.

EDIT: Begin echt Japans te worden. Realiseer me net dat ik meteen over eten begin te praten
Waar zit je precies in Chiba ? Ben er niet echt geinteresseerd erin, maar gisteravond op national geographic gezien over het traditioneel maken van een katana (een japans zwaard), maar dan de details hoe het gemaakt word. Erg interresant.
"elk nadeel heeft zijn voordeel?"
pi_48281066
quote:
Haha, ja ik ken het wel. Maar goed, op de televisie heb je echt 80% van de tijd programma's over eten. (en de rest zijn vreemde tvshows). Maar ze zeggen toch weleens over Japan, dat elk gat, van een dorpje tussen de rijstvelden tot Tokyo, zn eigen speciale unieke gerechten heeft?

Ik zit er nu langzaam over te denken om mijn PhD in Japan te gaan doen. Ik weet er niet heel veel vanaf, maar volgens mij moet ik dan dus wel "collegegeld" betalen... Dus voornamelijk een financiele kwestie ben ik bang.
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:50:37 #284
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_48282802
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 08:41 schreef xienix84 het volgende:

[..]

Haha, ja ik ken het wel. Maar goed, op de televisie heb je echt 80% van de tijd programma's over eten. (en de rest zijn vreemde tvshows). Maar ze zeggen toch weleens over Japan, dat elk gat, van een dorpje tussen de rijstvelden tot Tokyo, zn eigen speciale unieke gerechten heeft?

Ik zit er nu langzaam over te denken om mijn PhD in Japan te gaan doen. Ik weet er niet heel veel vanaf, maar volgens mij moet ik dan dus wel "collegegeld" betalen... Dus voornamelijk een financiele kwestie ben ik bang.
Hier moet je idd betalen wil je je promotie gaan doen. Je kunt eventueel nog wel bemiddelen of ze voor jou je woning willen betalen.

Ik zou hier geen promotie willen doen. De PhD studenten zitten van 9:00 's ochtends tot 0:00 's nachts op het lab... dat is voor mij echt geen optie.
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:23:05 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_48283939
Je kunt denk ik beter aan een Nederlandse universiteit promoveren, en dan beurzen aan gaan vragen en een jaar in Japan zitten. Zit je er wel minder lang, maar ook veel rianter.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_48286285
Ja ik weet het dus nog niet Misschien kan ik iets vinden waar ik bijv. een deel van mn PhD daar doe. Je hebt wel gelijk hoor, je ziet dan voornamelijk de binnenkant van je lab. Maar dat ik naar het buitenland wil ligt voor mij wel vast.

En Japan trekt me gewoon heel erg aan Zou graag terugwillen.
pi_48287866
yeeeeee youtube heeft de uitzendingen van kelly osborne turning japanese :-d
  vrijdag 13 april 2007 @ 14:32:34 #288
35706 Binsentu
pi_48293193
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 03:01 schreef Deshima het volgende:

[..]

Waar zit je precies in Chiba ? Ben er niet echt geinteresseerd erin, maar gisteravond op national geographic gezien over het traditioneel maken van een katana (een japans zwaard), maar dan de details hoe het gemaakt word. Erg interresant.
Precies?
  vrijdag 13 april 2007 @ 14:35:25 #289
8369 speknek
Another day another slay
pi_48293290
Hee leuk. Vanaf volgende week zit ik hier .
  zaterdag 14 april 2007 @ 07:21:20 #290
35706 Binsentu
pi_48315498
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 14:35 schreef speknek het volgende:
Hee leuk. Vanaf volgende week zit ik hier .
Als we dan toch bezig zijn:

Oude school (Anegasaki, Chigusa Jr. High School)
Huidige school (Shin-Narashino, Dai-nana Jr. High School)
pi_48318345
En ik woonde Hier
(Tohoku University International House)

En als ik het goed heb, heb je op dit plaatje rechtsonder de campus van Doodkapje, en mijn oude Tohoku University International House helemaal linksboven(zelfde als de eerste foto)
Hier dus
  zondag 15 april 2007 @ 18:14:40 #292
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_48354187
Kelly Osbourne Turning Japanese Ep. 1 net gezien, wel leuk idd, jammer dat er maar 3 zijn.

Jonathan Ross' Japanorama S3 is ook begonnen:
http://www.bbc.co.uk/bbcthree/programmes/japanorama/

edit: is er eigenlijk ook iets als TomTom voor Japan? Heb al lopen zoeken maar kan nog niks vinden.
Liefst voor PDA en Engelstalig
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 16 april 2007 @ 03:03:22 #293
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_48370252
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 11:23 schreef xienix84 het volgende:
En ik woonde Hier
(Tohoku University International House)

En als ik het goed heb, heb je op dit plaatje rechtsonder de campus van Doodkapje, en mijn oude Tohoku University International House helemaal linksboven(zelfde als de eerste foto)
hier dus
Inderdaad: Ik werk hier

En woon hier
  maandag 16 april 2007 @ 09:03:40 #294
8369 speknek
Another day another slay
pi_48371587
Zitten/zaten jullie ook allebei in een University International House? Zijn die meestal een beetje gezellig, of niet? Wij zitten in het Tokyo Institute of Technology International House.
pi_48375337
Ik zat daar wel Was erg gezellig!!! Heb er ook zeker een aantal zeer goede vrienden aan over gehouden(en een erg leuke vriendin natuurlijk).

Aan de andere kant blijf je dus vnl Engels praten en ga je om met buitenlanders ipv Japanners. Daarom ben ik express ook veel met mijn labmates en vrijwilligers omgegaan. Tuurlijk wordt er in zo'n Int' House na een tijdje ook veel Japans gepraat, maar toch. Je woont niet tussen de lokale bevolking. Aan de andere kant ontmoet je in het Int' House veel buitenlanders uit allerlei verschillende landen, dus krijg je van heel veel verschillende culturen iets mee

(en het was goedkoop, aardige kamers etc)
pi_48380173
wat is eigenlijk de mentaliteit
want als ik zie zijn de in het dagelijk leven braaf en stil maar als het om sex of uitgaan gaat knalt het er vanaf.
  maandag 16 april 2007 @ 14:00:43 #297
8369 speknek
Another day another slay
pi_48380474
Eerlijk gezegd heb ik de hoop om goed Japans te spreken wel opgegeven, daar heb ik toch geen tijd meer voor om dat goed te leren. Dus ik vind het wel prettig als er vooral Engels wordt gesproken, temeer ook omdat de mensen op het lab waarschijnlijk nauwelijks Engels spreken, heb je toch wat aanspraak.
pi_48380625
Dat is ook wel zo... ja ik was ook blij met Engels hoor, dan kon ik tenminste echt gesprekken hebben . Mijn Japans was daar niet goed genoeg voor. Maar zo om Japans te oefenen is het lab oid wel fijn. Wat doe je precies in Tokyo? En voor hoelang?
  maandag 16 april 2007 @ 14:13:10 #299
8369 speknek
Another day another slay
pi_48380833
Nouja het is eigenlijk vooral m'n vriendin die daar onderzoek gaat doen, ze kent daar een professor die hetzelfde onderzoek doet als zij, en het is dan de bedoeling dat ze samen een paper gaan schrijven. Zelf kon ik niet echt iets vinden, want ik ben pas twee weken geleden afgestudeerd (daarvoor is het lastig solliciteren, want je hebt nog geen diploma, daarna is het lastig, want je bent geen student meer en kunt dus geen makkelijk stagevisum krijgen). Maar ik ga nu als het goed is in hetzelfde lab als zij een website maken die een of andere methode voor games productie makkelijk toont aan gamedevelopers. Het is maar een klein klusje, en dan zou haar professor hier in Nederland mijn vliegticket betalen. Ik vind het allang best, kan ik lekker rustig aan doen en ook nog wat van de omgeving bekijken.
  maandag 16 april 2007 @ 14:58:43 #300
35706 Binsentu
pi_48382089
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:13 schreef speknek het volgende:
Nouja het is eigenlijk vooral m'n vriendin die daar onderzoek gaat doen, ze kent daar een professor die hetzelfde onderzoek doet als zij, en het is dan de bedoeling dat ze samen een paper gaan schrijven. Zelf kon ik niet echt iets vinden, want ik ben pas twee weken geleden afgestudeerd (daarvoor is het lastig solliciteren, want je hebt nog geen diploma, daarna is het lastig, want je bent geen student meer en kunt dus geen makkelijk stagevisum krijgen). Maar ik ga nu als het goed is in hetzelfde lab als zij een website maken die een of andere methode voor games productie makkelijk toont aan gamedevelopers. Het is maar een klein klusje, en dan zou haar professor hier in Nederland mijn vliegticket betalen. Ik vind het allang best, kan ik lekker rustig aan doen en ook nog wat van de omgeving bekijken.
Kunnen wel iets afspreken in Tokyo als je wilt. Als je het me van te voren laat weten kan ik iets vrijhouden in mn agenda.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')