Ben ik ooit NIET serieusquote:
Je bent er ook van verlost, hij heeft namelijk al meerdere keren aangegeven niet meer voor oranje te willen spelen zolang v.Basten de coach is. Waarom er in de pers en hier op het forum gewoon doorgespeculeert word is mij dan ook echt een raadsel, welk gedeelte van "nee, ik speel niet meer voor oranje" begrijpt men niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:03 schreef Beschouw het volgende:
Was het maar geen grap. Waren we eindelijk van die huilie verlost geweest.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:03 schreef Beschouw het volgende:
quote:'Van Bommel vond Duitse grap prachtig'
De grap van Mark van Bommel zorgde het afgelopen etmaal voor de nodige ophef in de Nederlandse en Duitse voetbalwereld. De middenvelder van Bayern München vertelde in een uitzending van TV Limburg dat hij de Duitse nationaliteit wilde aannemen om zo voor Duitsland te spelen.
De berichtgeving zorgde maandagavond voor de nodige consternatie en Van Bommel zag zich dinsdagochtend genoodzaakt om toe te geven dat het een grap betrof. Volgens de Nederlander heeft TV Limburg verzuimd het gedeelte uit te zenden waarin hij aangeeft dat het een grap is.
“Een storm in een glas water, maar wel een heel vervelende”, vertelde Van Bommel in een persbericht. “Iedereen kopieerde mijn uitspraak op tv, radio en internet-sites. Terwijl er niets aan de hand was geweest als de journalist ook mijn latere opmerking had uitgezonden dat de mensen wel moesten begrijpen dat het hier om een grap ging. Dit bewijst maar eens dat je enorm op je woorden moet letten tijdens interviews. Zeker als de journalist een grap wil maken die zijn programma kan opvrolijken.”
“Absolute onzin’’, reageerde de betreffende journalist Charles Biemans. “Wij hadden de grap verzonnen en Van Bommel vond het juist prachtig. Wij hebben hem tijdens onze reportage in München overal gefilmd. Met deze grap wilden wij aantonen dat iedereen in de media elkaar napraat en overschrijft. Daar was hij wel voor te porren. We hadden de afspraak gemaakt dat we pas na twee, drie dagen zouden zeggen dat het een grap was. Nu hebben we dat meteen maar gedaan, nadat er grote ophef over was ontstaan.’’
Het feit dat de oud-speler van Fortuna Sittard, PSV en Barcelona veertig maal het Oranje-shirt om zijn schouders droeg, sprak gezien de FIFA-reglementen sowieso niet in zijn voordeel. Van Bommel wenst onder bondscoach Marco van Basten niet langer voor Oranje uit te komen.
Ik had het wel mooi gevonden tegenover die achterlijke v. Basten trouwens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als het had gekund had ie het nog gedaan ook, vuile huichelaar.
Het is gewoon een jankzak eerste klas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:09 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik had het wel mooi gevonden tegenover die achterlijke v. Basten trouwens.
Inderdaad, al had ik zowiezo al geen hoge pet op van die lui.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:37 schreef Fides het volgende:
Toont ook het niveau aan van de vaderlandse journalistiek![]()
We zijn er al van verlost, laat dat maar aan Marco over. Nu maar hopen dat schoonpapa v. Marwijk geen bondscoach gaat worden de komende jaren. Die is nog in staat om hem spielmacher te maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:03 schreef Beschouw het volgende:
Zou mooi zijn als we eens van die pannekoek Marco verlost worden.. Kan V Bommen gelijk weer terugkomen en rekenen op een basisplaats.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We zijn er al van verlost, laat dat maar aan Marco over.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we eens van die pannekoek Marco verlost worden.. Kan V Bommen gelijk weer terugkomen en rekenen op een basisplaats. [afbeelding]
Dat is misschien nog wel het leukste inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:43 schreef SCH het volgende:
Heerlijk om de Telegraaf zo op zijn bek te zien gaan. Die deden net of het hun eigen nieuws was
VI.nl had er zéker wel een bericht over. Echter snel veranderd toen bleek dat het een grap was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Weten we meteen dat we de NOS en De telegraaf niet meer serieus moeten nemen.
VI had er geen bericht over dus die zijn wat slimmer maar voetbalzone
Kijk hoe schijnheilig VI.nl is!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
VI.nl had er zéker wel een bericht over. Echter snel veranderd toen bleek dat het een grap was.![]()
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind het nog niet zo raar dat ze er in trappen. Maar dat de Telegraaf niet eens aan bronvermelding doet is kwalijk. Als je meldt dat L1 meldt dat Mark van Bommel Duitser wordt, dan breng je in principe niks verkeerds.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Weten we meteen dat we de NOS en De telegraaf niet meer serieus moeten nemen.
Wie had ooit gedacht dat de held van Basten zoveel krediet zou verspelen ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we eens van die pannekoek Marco verlost worden..
Toch heeft de Telegraaf wel de beste sportredactie van het land hoor (op de voet gevolgd door het AD overigens).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind het nog niet zo raar dat ze er in trappen. Maar dat de Telegraaf niet eens aan bronvermelding doet is kwalijk. Als je meldt dat L1 meldt dat Mark van Bommel Duitser wordt, dan breng je in principe niks verkeerds.
De Telegraaf meldde: van de telesportredactie en noemde nergens L1.
Als voetballer was hij groots, een held. En dat zal hij altijd blijven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie had ooit gedacht dat de held van Basten zoveel krediet zou verspelen ?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
VI.nl had er zéker wel een bericht over. Echter snel veranderd toen bleek dat het een grap was.![]()
Dat laatste is niet waar hoor. Daar zijn strikte regels voor, dat gebeurt echt niet zo klakkeloos als jij stelt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch heeft de Telegraaf wel de beste sportredactie van het land hoor (op de voet gevolgd door het AD overigens).
Och, alle kranten halen nieuws van de lokale media (ook de jouw geliefde Volkskrant) zonder bronvermelding dus zo gek is dat niet.
quote:"Van Bommel voelt wel wat voor Feyenoord"
Mark van Bommel voelt zich ook dit seizoen goed bij de koploper in de Bundesliga Bayern München. ‘Zoals ik nu speel is lekker, we hebben meer kwaliteit voorin (Klose, Toni en Podolski, red) en een bredere selectie. Ik ben blij dat ik met dit elftal kan spelen.’
De middenvelder keek na de 0-0 bij Borussia Dortmund van afgelopen zaterdag op RTL7 ook nog even vooruit. ‘Of ik na Bayern bij PSV of Feyenoord ga spelen?’ Van Bommels schoonvader, Bert van Marwijk is coach van Feyenoord. ‘Ik heb zes jaar bij PSV gevoetbald en heb een familieband met Feyenoord. Het is een ongeschreven afspraak dat ik bij PSV terugkeer, maar het zou leuk zijn om met mijn schoonvader te werken. Wellicht zou het er nog eens van kunnen komen.’
Lijkt me sterk dat er dit jaar een CL bijkomt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dit seizoen nog vol in de basis, volgend jaar regelmatig op de bank en het seizoen daarop naar PSV denk ik. Alleen is dan wel al 32, maar dan kan hij nog wel 2, 3 jaar van waarde zijn voor PSV
Club Titles
UEFA Champions League: 2006
La Liga: 2006
Supercopa de España: 2005 2006
Eredivisie: 2000, 2001, 2003, 2005
Dutch Cup: 2005
Johan Cruijff Schaal: 2000, 2001, 2003, 2005
Dutch Footballer of the Year: 2001, 2005
German League Cup: 2007
Lekkere erelijst overigens en daar zal dit jaar wel een Duitse titel en misschien een CL of beker bijkomen
quote:Van Bommel na EK weer beschikbaar
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Mark van Bommel stelt zich na het EK weer beschikbaar als international. De speler van Bayern München bedankte op 1 oktober 2006 voor Oranje, omdat hij niet langer onder leiding van Marco van Basten wilde spelen.
Nu de bondscoach na het EK van 2008 opstapt is de weg voor middenvelder Van Bommel weer vrij. Ruud van Nistelrooy bedankte eerder ook voor Oranje, maar hij keerde weer terug bij het Nederlands elftal na een goed gesprek met Van Basten.
Want?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..].
Ik acht de kans sowieso niet heel erg groot. Kan me niet voorstellen dat van Bommel nog een echte rol van betekenis, zeker in de basis van Oranje, zal spelen op het WK van 2010.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |