wow, jij bent pas zielig zeg...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:32 schreef Seress het volgende:
[..]
Hahaha,gelijk schelden,net als je huillie-held.Ok,die verloren we met 1-0 en dus..geen WK..wow.Ja,toen was ie echt op zn best.
Ben ik ooit NIET serieusquote:
Je bent er ook van verlost, hij heeft namelijk al meerdere keren aangegeven niet meer voor oranje te willen spelen zolang v.Basten de coach is. Waarom er in de pers en hier op het forum gewoon doorgespeculeert word is mij dan ook echt een raadsel, welk gedeelte van "nee, ik speel niet meer voor oranje" begrijpt men niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:03 schreef Beschouw het volgende:
Was het maar geen grap. Waren we eindelijk van die huilie verlost geweest.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:03 schreef Beschouw het volgende:
quote:'Van Bommel vond Duitse grap prachtig'
De grap van Mark van Bommel zorgde het afgelopen etmaal voor de nodige ophef in de Nederlandse en Duitse voetbalwereld. De middenvelder van Bayern München vertelde in een uitzending van TV Limburg dat hij de Duitse nationaliteit wilde aannemen om zo voor Duitsland te spelen.
De berichtgeving zorgde maandagavond voor de nodige consternatie en Van Bommel zag zich dinsdagochtend genoodzaakt om toe te geven dat het een grap betrof. Volgens de Nederlander heeft TV Limburg verzuimd het gedeelte uit te zenden waarin hij aangeeft dat het een grap is.
“Een storm in een glas water, maar wel een heel vervelende”, vertelde Van Bommel in een persbericht. “Iedereen kopieerde mijn uitspraak op tv, radio en internet-sites. Terwijl er niets aan de hand was geweest als de journalist ook mijn latere opmerking had uitgezonden dat de mensen wel moesten begrijpen dat het hier om een grap ging. Dit bewijst maar eens dat je enorm op je woorden moet letten tijdens interviews. Zeker als de journalist een grap wil maken die zijn programma kan opvrolijken.”
“Absolute onzin’’, reageerde de betreffende journalist Charles Biemans. “Wij hadden de grap verzonnen en Van Bommel vond het juist prachtig. Wij hebben hem tijdens onze reportage in München overal gefilmd. Met deze grap wilden wij aantonen dat iedereen in de media elkaar napraat en overschrijft. Daar was hij wel voor te porren. We hadden de afspraak gemaakt dat we pas na twee, drie dagen zouden zeggen dat het een grap was. Nu hebben we dat meteen maar gedaan, nadat er grote ophef over was ontstaan.’’
Het feit dat de oud-speler van Fortuna Sittard, PSV en Barcelona veertig maal het Oranje-shirt om zijn schouders droeg, sprak gezien de FIFA-reglementen sowieso niet in zijn voordeel. Van Bommel wenst onder bondscoach Marco van Basten niet langer voor Oranje uit te komen.
Ik had het wel mooi gevonden tegenover die achterlijke v. Basten trouwens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als het had gekund had ie het nog gedaan ook, vuile huichelaar.
Het is gewoon een jankzak eerste klas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:09 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik had het wel mooi gevonden tegenover die achterlijke v. Basten trouwens.
Inderdaad, al had ik zowiezo al geen hoge pet op van die lui.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:37 schreef Fides het volgende:
Toont ook het niveau aan van de vaderlandse journalistiek![]()
We zijn er al van verlost, laat dat maar aan Marco over. Nu maar hopen dat schoonpapa v. Marwijk geen bondscoach gaat worden de komende jaren. Die is nog in staat om hem spielmacher te maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:03 schreef Beschouw het volgende:
Zou mooi zijn als we eens van die pannekoek Marco verlost worden.. Kan V Bommen gelijk weer terugkomen en rekenen op een basisplaats.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We zijn er al van verlost, laat dat maar aan Marco over.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we eens van die pannekoek Marco verlost worden.. Kan V Bommen gelijk weer terugkomen en rekenen op een basisplaats. [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |