Plasma TV'squote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:17 schreef Asmodean het volgende:
[..]
whoah, dat moet ik ook eens gaan proberen... heb het eigelijk nog maar 1 keer geprobeerd met een eigen zaak, en daar ging superveel tijd in zitten, en bovendien verdiende ik nauwelijks wat... Wat verkoop je?
Dan wil ik niet weten wat mij te wachten staat straksquote:Op zondag 4 maart 2007 10:48 schreef Elvi het volgende:
Mn spel is echt zoooooooooo traaaaaaag... en gister had ik nog niet eens mn downloads aan staan![]()
Ik gok op een opstarttijd van n kwartier straks ofzo... en dat terwijl mn pc echt heel nieuw is![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 13:14 schreef dennisw het volgende:
Bij mij valt het wel mee en mijn PC is ruim 2 jaar oud, kheb alle uitbreidingen i.c.m tegen de 800 mb aan downloads
opstarten duurt ongeveer 2~3 minuten..
Geen idee, heb er nooit problemen mee gehad tot nu toe dan niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:57 schreef Chanty87 het volgende:
Je speelt zeker met een bepaalde crack? Dan ligt het daaraan
Ja daaaaaaagquote:Op zondag 4 maart 2007 16:57 schreef Purky het volgende:
God straft meteen
Ik weet niet wat je daaraan kan doen. Misschien gewoon seizoenen orgineel kopen ofzo?
Ik had een keertje de originele voor m'n zus geïnstalleerd, ze kon ook niet bouwen vanwege een crack. Maar volgens mij geldt het niet voor alle cracks...quote:Op zondag 4 maart 2007 17:09 schreef berney het volgende:
[..]
Geen idee, heb er nooit problemen mee gehad tot nu toe dan niet.
Je kan de telefoon ook verkopen/verwijderen dan word je niet meer gebeldquote:Op zondag 4 maart 2007 21:23 schreef Asmodean het volgende:
Ik erger me trouwens enorm aan die kuttelefoon de hele dag. Je wordt haast verplicht dat onding op te nemen, aangezien dat ding anders 2 uur rinkelt. Erg irritant. Is daar geen hack voor ofzo?
Ja I knowquote:Op maandag 5 maart 2007 08:17 schreef Elvi het volgende:
Je moet echt álle hacks eruit halenBij elke uitbreidingsset moeten ze ge-update worden en daar is het nog te vroeg voor.
http://www.insimenator.net/quote:Op maandag 5 maart 2007 20:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb Seasons via MP van iemand overgekocht, krijg hem morgen of overmorgen in huis.
maar ik ben nog op zoek naar de nieuwste insimenator (ik schrijf het allicht niet goed, daarom vind ik hem zelf ook niet), die compatible is met Pets.... iemand een linkje?
Merci!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
http://www.insimenator.net/
Nog niet compatible met seasons...
Maar werkt welquote:Op maandag 5 maart 2007 20:11 schreef Yoni het volgende:
[..]
http://www.insimenator.net/
Nog niet compatible met seasons...
Geeft ie helemaal geen problemen? Ik want ik hoor wel aan alle kanten dat mensen 'm er af hebben gegooid omdat er probs ontstonden.quote:
Volgens mij kan je alleen geen sneeuwengels maken en sneeuwgevechten houden nuquote:Op maandag 5 maart 2007 20:39 schreef Chanty87 het volgende:
Draait gewoon zonder problemen bij mij...
Ikzelf vind tot nu toe Seizoenen het leukst. Omdat het iedere vijf dagen weer anders is. En bij de andere uitbreidingen had ik op een gegeven moment het wel gehad, maar hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:51 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik heb alleen de kale Sims 2. Wat is het leukste uitbreidingspakket tot nu toe? Heb namelijk geen zin om veel geld uit te geven ...
Lijkt me ook, maar die veranderen ineens van kleur en dan gaan ze slapen. Verschil moet er zijn ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar moeten fruitbomen in de herfst ook niet hun blaadjes verliezen?
Ligt eraan wat je leuk vind. Ik vind 1 het leukst en 5 het minst leuk:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:51 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik heb alleen de kale Sims 2. Wat is het leukste uitbreidingspakket tot nu toe? Heb namelijk geen zin om veel geld uit te geven ...
de custom bomen verliezen hun blaadjes ook? (de gedownloade)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:45 schreef Purky het volgende:
In de herfst verliezen ze de blaadjes, in de winter zijn ze kaal, bedoel je dat?
Fruitbomen slapen in de winter dus die hoef je dan niet te verzorgen. Hetzelfde geldt voor de groente tuintjes.
Alle kleding kunnen ze het hele jaar door dragen, dus een jurkje in de winter etc. Maar als ze dan in de winter naar buiten gaan doen ze automatisch hun 'buitenkleding' aan.
Of bedoel je wat anders?
Ik had precies hetzelfde probleem. Je moet je sim dan in de spiegel laten kijken zonder verder iets aan te passen. Daarna verschijnen de oorbellen en kettingen wel weer gewoon.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb sinds ik Pets heb geïnstalleerd een probleempje. Enkele downloads, tot nu toe eigenlijk alleen de oorbellen en kettinkjes, doen het niet meer, maar worden in het spel vervangen door blauwe vlakken. Erg vervelend aangezien je je personages dan net zo goed opnieuw kunt maken, want het speelt heel erg irritant. In het mensjesmaakscherm krijg ik ze wél gewoon te zien. In mijn downloadsmap is sindsdien niets meer veranderd (behalve dat ik de insimenator eruit gehaald heb). Iemand enig idee? (Alles wat ik heb is gewoon legaal trouwens, maar ik denk niet dat dat er mee te maken heeft)
Dankjewel.... Erg apart, ik zal het eens proberen. Eerst Seasons erop zetten en dan gaan we eens kijken wat voor conflicten dat geeftquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:22 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde probleem. Je moet je sim dan in de spiegel laten kijken zonder verder iets aan te passen. Daarna verschijnen de oorbellen en kettingen wel weer gewoon.
Ik weet ook niet waar het aan ligt.![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:36 schreef Asmodean het volgende:
ik had net een collega die terwijl mijn sims al lagen te maffen in de hot tub ging zitten. Vliegt dat ding opeens in de fikcollega dood
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |