Wat kun je daarmee?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:17 schreef Purky het volgende:
Vind het echt super leuk!!
Vooral zo'n groente tuintje, echt verslavend is dat
Ik dacht al: "Wat kan ik nou met die tomaten, zodra ik ze in mijn koelkast gedaan heb." Weet iemand trouwens wat dat geelachtige spul is dat boven een bord met eten beweegt? Want dat had ik voor seizoenen en dan voordat mij Sim iets geoogst had niet.quote:Groenten oogsten zoals tomaten en aardbeien (zodat je daar weer drankjes van kan maken met een nieuwe sappers).
OMG kunnen ze zelf plant worden?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:58 schreef sproetjes het volgende:
heeft iemand nog tips om je mens sneller een plantmens te laten worden? mijn simmetje heeft al geruime tijd de het goudenschildje in tuinieren, en ze praat zich dood met dr bomen en planten, maar nog steeds is ze zelf geen plantje geworden
oh en; ik maakte aubergine sap en kreeg zomaar een punt voor lichaam erbij![]()
Je wordt een plantsim als je veel en/of vaak planten besproeit. Je moet dus minder goed voor je planten zorgen zodat er insecten opkomen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:58 schreef sproetjes het volgende:
heeft iemand nog tips om je mens sneller een plantmens te laten worden? mijn simmetje heeft al geruime tijd de het goudenschildje in tuinieren, en ze praat zich dood met dr bomen en planten, maar nog steeds is ze zelf geen plantje geworden
Ja die glittertjes bedoelde ik. Dank je wel voor het antwoordquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:40 schreef Purky het volgende:
Waarschijnlijk bedoel je een soort 'glittertjes' boven een bord. Dat krijgt je sim als ie zelf vis heeft gevangen en daarvan een maaltijd bereid. Als je sim die maaltijd eet zie ie sneller vol.
Vind ik echt super handigMaar daardoor worden je sims ook sneller dik want als ie geen honger heeft en hij eet wel door dan gaat z'n conditie balkje omlaag, richting dik. Dus wel optijd wegklikken, tenzij je ze wil laten sporten
Het ligt um dus niet aan de videokaartquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:18 schreef Chanty87 het volgende:
http://thesims2.ea.com/mysimpage/blog.php?user_id=3104068
Staan d'r allebei tussen.
quote:Unfortunately, if you can't see the fish, it is likely because your video card is not powerful enough to display them(this is the same reason you may not see fish in your fish tanks).
My lots are black when it snows! My Sims are black! NOT A GLITCH. Again, this is a video card issue. Check on our minimum specifications page to see that you have a supported video card. Unfortunately, it is likely your card is not powerful enough to play the game.
NOTE: You'll know for sure if your card is not strong enough to show the x-ray cursor if you do not see an option for it in the graphics options menu. This option is completely disabled if you don't have the right card.
vetquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:23 schreef Purky het volgende:
[afbeelding]
Werkkleding voor als je sim een studio musician is![]()
whoah, dat moet ik ook eens gaan proberen... heb het eigelijk nog maar 1 keer geprobeerd met een eigen zaak, en daar ging superveel tijd in zitten, en bovendien verdiende ik nauwelijks wat... Wat verkoop je?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:20 schreef SoupNazi het volgende:
Ik heb gewoon sims gaan het maken erbij, een eigen zaak geeft zo'n 60.000/dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |