Ikzelf vind tot nu toe Seizoenen het leukst. Omdat het iedere vijf dagen weer anders is. En bij de andere uitbreidingen had ik op een gegeven moment het wel gehad, maar hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:51 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik heb alleen de kale Sims 2. Wat is het leukste uitbreidingspakket tot nu toe? Heb namelijk geen zin om veel geld uit te geven ...
Lijkt me ook, maar die veranderen ineens van kleur en dan gaan ze slapen. Verschil moet er zijn ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar moeten fruitbomen in de herfst ook niet hun blaadjes verliezen?
Ligt eraan wat je leuk vind. Ik vind 1 het leukst en 5 het minst leuk:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:51 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik heb alleen de kale Sims 2. Wat is het leukste uitbreidingspakket tot nu toe? Heb namelijk geen zin om veel geld uit te geven ...
de custom bomen verliezen hun blaadjes ook? (de gedownloade)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:45 schreef Purky het volgende:
In de herfst verliezen ze de blaadjes, in de winter zijn ze kaal, bedoel je dat?
Fruitbomen slapen in de winter dus die hoef je dan niet te verzorgen. Hetzelfde geldt voor de groente tuintjes.
Alle kleding kunnen ze het hele jaar door dragen, dus een jurkje in de winter etc. Maar als ze dan in de winter naar buiten gaan doen ze automatisch hun 'buitenkleding' aan.
Of bedoel je wat anders?
Ik had precies hetzelfde probleem. Je moet je sim dan in de spiegel laten kijken zonder verder iets aan te passen. Daarna verschijnen de oorbellen en kettingen wel weer gewoon.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb sinds ik Pets heb geïnstalleerd een probleempje. Enkele downloads, tot nu toe eigenlijk alleen de oorbellen en kettinkjes, doen het niet meer, maar worden in het spel vervangen door blauwe vlakken. Erg vervelend aangezien je je personages dan net zo goed opnieuw kunt maken, want het speelt heel erg irritant. In het mensjesmaakscherm krijg ik ze wél gewoon te zien. In mijn downloadsmap is sindsdien niets meer veranderd (behalve dat ik de insimenator eruit gehaald heb). Iemand enig idee? (Alles wat ik heb is gewoon legaal trouwens, maar ik denk niet dat dat er mee te maken heeft)
Dankjewel.... Erg apart, ik zal het eens proberen. Eerst Seasons erop zetten en dan gaan we eens kijken wat voor conflicten dat geeftquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:22 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde probleem. Je moet je sim dan in de spiegel laten kijken zonder verder iets aan te passen. Daarna verschijnen de oorbellen en kettingen wel weer gewoon.
Ik weet ook niet waar het aan ligt.![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:36 schreef Asmodean het volgende:
ik had net een collega die terwijl mijn sims al lagen te maffen in de hot tub ging zitten. Vliegt dat ding opeens in de fikcollega dood
.
Ligt aan het spel zelf, heb ik ook. Wat helpt is iemand met sieraden of een bril in zijn eigen huisje te veranderen met de spiegel. Dan zie je ze ineens wel. Wat dan echter wel weer kut is, is dat je ze, als ze bij een andere sim op bezoek gaan, toch weer ziet met de blauwe vlakjesquote:Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb sinds ik Pets heb geïnstalleerd een probleempje. Enkele downloads, tot nu toe eigenlijk alleen de oorbellen en kettinkjes, doen het niet meer, maar worden in het spel vervangen door blauwe vlakken. Erg vervelend aangezien je je personages dan net zo goed opnieuw kunt maken, want het speelt heel erg irritant. In het mensjesmaakscherm krijg ik ze wél gewoon te zien. In mijn downloadsmap is sindsdien niets meer veranderd (behalve dat ik de insimenator eruit gehaald heb). Iemand enig idee? (Alles wat ik heb is gewoon legaal trouwens, maar ik denk niet dat dat er mee te maken heeft)
Hoe kan een hottub nou in de fik vliegen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:36 schreef Asmodean het volgende:
ik had net een collega die terwijl mijn sims al lagen te maffen in de hot tub ging zitten. Vliegt dat ding opeens in de fikcollega dood
.
Zoiets heb ik ook, als mijn Sim iets klaargemaakt hebben en het belletje van de oven gaat, is het al aangebrand!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:56 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb ook een tijd terug iets raars gedownload. 'Gevulde flensjes'. Zodra je sims ze bereid hebben, vliegen ze in de fik. Heel erg scary.
Ze moeten gewoon genoeg kookpuntjes hebben, dan gaat het goed. Net als met aanbranden, dat gebeurt meestal niet als ze genoeg skills hebben. Die gevlde flensjes echter waren sneaky. Zelfs met genoeg kookpunten zetten ze vlam in mijn simquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:32 schreef Elvi het volgende:
Met 'gebakken ijsberg' ofzo gaat het erg vaak mis... Dat ding moeten ze flamberen en dan hebben ze het vast en vliegt het in de fik. En zijzelf ook... Staan ze daar te zwaaien met hun armen en gerecht in de fik![]()
Heb het nog niet geprobeerd. Maar volgens mij moet dat wel mogelijk zijn. Oogst het fruit/de groente en ik denk dat je het dan in zo'n "taarten-laten-zien-dinges" zet, zou je het volgens mij moeten kunnen verkopen. Maar zoals ik al gezegd had, heb ik dit nog niet geprobeerd, en kan en zal dus geen garanties afgeven.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:05 schreef Marvellous het volgende:
Weet iemand of je de oogst van seizoenen ook kan verkopen als je 'gaan het maken' hebt?? Dus gewoon uitstallen in een winkel ofzo...
Ik heb geen zin om een groenteboer te maken als het toch niet lukt.
Gewoon alleen opnieuw opstarten werkt ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh, handig, Seasons geïnstalleerd, ben ik mn downloads in de catalogus kwijt.... *grmbl*.... terwijl mn downloads er bij bnouwen wel bijstaan. Naja, even mn downloads map leegmaken en opnieuw vullen en opnieuw starten, hopelijk werkt dat goed genoeg.
Ik heb ook een Marokkaanse familie in een van mn buurten wonen. Ik kon alleen nergens hoofddoekjes vinden om te downloaden. Daarom gebruikte ik maar die ninja-hoofddoek die bij "gaan het maken" hoort.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:36 schreef Yoni het volgende:
Ik heb gister allemaal Marokkaanse spullen gedownload en ben nu op zoek naar hoofddoekjes enzo. Ga een Marokkaanse familie maken![]()
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=91648quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:51 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Ik heb ook een Marokkaanse familie in een van mn buurten wonen. Ik kon alleen nergens hoofddoekjes vinden om te downloaden. Daarom gebruikte ik maar die ninja-hoofddoek die bij "gaan het maken" hoort.![]()
Dus mocht je hoofddoekjes vinden. Laat het even weten![]()
[afbeelding]
Handig!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:48 schreef Yoni het volgende:
Handig lijstje met de sapjes en hun effecten:
-knip-
hahahahahahaha!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:20 schreef Étoile het volgende:
Mijn sim maakte ook een sneeuwpop
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:20 schreef Étoile het volgende:
Mijn sim maakte ook een sneeuwpop
[afbeelding]
Binnen hoeven moslima's geen doekje he.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:04 schreef Yoni het volgende:
Ik heb me wel wat op mijn hals gehaald met mijn moslim-familie ideeZit nu hoofddoekjes te recouloren
Voer je de cheat wel in het buurtscherm in? Als je hem in het spel invoert werkt dat inderdaad niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:07 schreef Impossible het volgende:
Hoi!
hier ook iemand met een vraagje *uit mee lees stand komend* .
Een tijdje geleden was er in dit topic een cheat voor relaties verbeteren. Of te wel handmatig de balkjes naar 100 verschuiven. Hier voor gebruikte ik altijd boolprop testingcheatsenabled true voor. Maar sinds een tijdje werkt die helemaal niet meer. Ik heb nu ook seasons, maar daarbij werkt deze cheat ook niet. Iemand enig idee of hier een andere cheat voor is?
de inseminator installeren (bij mij werkt ie in combinatie met seasons) .. en dan de relations adjuster wegzetten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:07 schreef Impossible het volgende:
Hoi!
hier ook iemand met een vraagje *uit mee lees stand komend* .
Een tijdje geleden was er in dit topic een cheat voor relaties verbeteren. Of te wel handmatig de balkjes naar 100 verschuiven. Hier voor gebruikte ik altijd boolprop testingcheatsenabled true voor. Maar sinds een tijdje werkt die helemaal niet meer. Ik heb nu ook seasons, maar daarbij werkt deze cheat ook niet. Iemand enig idee of hier een andere cheat voor is?
de inseminator??? en relations adjuster???? sorry misschien kom ik wel erg dom over maar ik heb geen idee waar je het over hebt? komt me iig niet bekend voor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:25 schreef avotar het volgende:
[..]
de inseminator installeren (bij mij werkt ie in combinatie met seasons) .. en dan de relations adjuster wegzetten.
Nee ik voer hem niet uit in het buurtscherm maar gewoon als ik met een sim aan het spelen ben. Destijds werkte dat wel zo namelijk en opeens werkte het niet meer... maar dan zal ik dat is proberen om het in het buurtscherm in te voeren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:12 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Voer je de cheat wel in het buurtscherm in? Als je hem in het spel invoert werkt dat inderdaad niet.
Bij mij heeft hij in het spel nog nooit gewerkt, altijd alleen maar in het buurtscherm. Dus dat zal de oplossing wel zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef Impossible het volgende:
[..]
Nee ik voer hem niet uit in het buurtscherm maar gewoon als ik met een sim aan het spelen ben. Destijds werkte dat wel zo namelijk en opeens werkte het niet meer... maar dan zal ik dat is proberen om het in het buurtscherm in te voeren.
Dat kun je ook in het buurtscherm veranderen, als ik me niet vergis links boven in bij de seasons knop. Daar kan je dan instellen of je winter, lente, zomer, herfst hebt maar ook winter, winter, zomer, zomer of bijvoorbeeld alleen maar lente.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Ohja over het sap persen gesproken; ik krijg het niet voor elkaar om mn planten te laten groeien zodanig dat ik kan oogsten. Ook m'n bomen willen niet lukken. Verder heb ik geen seizoen zomer, ik heb winter, lente, herfst, winter. Klopt dit? Ik vind het zo raar....
Whaha, geweldig he!? Ook zo "schattig" dat je die pinguin kan vertroetelen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Praten jullie pinguins ook wel eens met sneeuwpoppen over omeletjes?
[afbeelding]
Als je het hebt geoogst kun je het niet meer verkopen dacht ik; dat kan alleen op het moment als je het kan oogsten en je voor de optie kiest om het te verkopen. Als je het al geoogst hebt kun je er in de sap pers allemaal sapjes van maken (ligt er maar net aan met welke groente/fruit je de sap pers bevoorraad) of je kan je koelkast ermee bevoorraden dat scheeld weer boodschappen doen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:05 schreef Typmuts het volgende:
[..]
Voor de rest ben ik nu aan het uitproberen wat je allemaal met die groentetuin kan doen.
Ik heb nu inmiddels best wel wat groenten en fruit geoogst. Kan ik dat nu nog verkopen?
Of wat kan ik er nu wel nog mee? Help!![]()
huizen bouwen. nieuwe characters maken, verhalen verzinnen en deze opzetten, fotos maken ervan, etc..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:31 schreef Purky het volgende:
Kan je niet naar je inventaris, zo'n groente ding aanklikken en delete doen? Met bijna alles in je inventaris kan dat wel namelijk.
Ik ben inspiratie loos. Ik vind m'n families saai en weet niets leuks om nu te proberen. Wat doen jullie als het saai word?
iets doen wat ik al lang niet meer gedaan heb. Soms ben ik zo druk bezig met een familie... dan ga ik iets andres proberen. Studentenleven bv, of ik maak een karakter aan met een romantiekwens en laat hem of haar zoveel mogelijk partners krijgen... of ik begin een eigen zaakje... of ik ga tuinieren... Ga met puppy's fokken....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:31 schreef Purky het volgende:
Kan je niet naar je inventaris, zo'n groente ding aanklikken en delete doen? Met bijna alles in je inventaris kan dat wel namelijk.
Ik ben inspiratie loos. Ik vind m'n families saai en weet niets leuks om nu te proberen. Wat doen jullie als het saai word?
Hij is écht leuk! De leukste van de sims tot nu toe vind ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:58 schreef Troel het volgende:
Ik willum ook als ik dit zo lees.
Eens even mijn bol.com bonnen gaan zoeken dus
Dat is vooral een illegale manier om aan payspulletjes te komenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:25 schreef Miepje01 het volgende:
Op cd-wow is Seasons maar ¤20.-![]()
Was dit trouwens een goede site? http://paysites.mustbedestroyed.org/booty/
Illegaal of niet, als 't maar werktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is vooral een illegale manier om aan payspulletjes te komen
Wow bedankt!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:05 schreef Yoni het volgende:
[..]
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=91648
http://www.modthesims2.com/showthread.php?p=1486562
http://sims2.picolink.nl/Aroundworld.html (beetje doorscrollen, staan allerlei klederdrachten op die pagina, waarvan eentje een hoofddoekje draag. Alleen is dat niet echt zo'n hele bedekkende)
http://sims2.picolink.nl/Brides%20of%20the%20World.html (Turks bruidje)
Ja inderdaad, die blonde kleuren vind ik echt afschuwelijk! Daarom download ik meestal een wat lichtere kleur bruin, wat nog een beetje richting blond zitquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:11 schreef Chanty87 het volgende:
Ik vind het altijd zo irritant dat die kleuren nooit normaal kloppen. Blond lijkt vaak geel, bruin heeft ook heel vaak een rare kleur, oranje is vaak te fel en zwart heeft ook altijd een grijze of blauwe waas. Zo moeilijk is het niet om die haarkleuren fatsoenlijk natuurlijk te maken
Nope, het is hier. En goed de FAQ lezenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:44 schreef Marvellous het volgende:
SEMTEX wist je al dat je mn allerbeste vriendin bent???![]()
![]()
Is dit de site die je bedoeld? http://www.thesims2vault.com/index1.htm
Zo ja, waar moet ik zijn?
20 POND ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:25 schreef Miepje01 het volgende:
Op cd-wow is Seasons maar ¤20.-![]()
Was dit trouwens een goede site? http://paysites.mustbedestroyed.org/booty/
http://www5.cd-wow.nl/searchresults_game.php?searchfield=Seasonsquote:Op maandag 12 maart 2007 16:07 schreef Troel het volgende:
[..]
20 POND ja.
En dan moet je met CC betalen en die heb ik niet.
Ah dat zou kunnenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:04 schreef Troel het volgende:
Ik zat te kijken bij cd-wow.com, wellicht dat dat het verschil is.
Zaai je tomatenplantje omstreeks de eerste dag van de lente. Hierdoor zal hij groeien met mooi weer. Let op het weerbericht en zorg ervoor dat je 'em niet te veel water geeft, maar zorg er ook voor dat hij niet uitdroogd. Want dan gaat je plantje dood.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:08 schreef Spookje81 het volgende:
Ik heb steeds dooie tomaten en ook mn tomaten overleven het niet.
En als ze het wel overleven zijn ze smakeloos. Hoe kan ik dat beter krijgen?
je kan ook gewoon alle balkjes van vaardigheden vol slepen met de boolProp TestingCheatsEnabled true cheat, wel zo snelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef LRN het volgende:
Heeft iemand al uitgevonden welke vaardigheden meehelpen bij het ontvangen van onderscheidingen qua tuinieren? Ik las ergens in het spel dat als je bepaalde vaardigheden ontwikkelt je makkelijker/sneller onderscheidingen verdient.
Dan is het een collega die nog in je Sims-catalogus staat. Als je de buurt opstart zeg maar, dan heb je toch onderin je families nog staan. Dan is 1 van hen die collega van je Simquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij is het nog erger. Er was met mijn Sim een collega mee naar huis gekomen. Wil ik die persoon bellen. Krijg ik de melding dat ik mensen die geen telefoon hebben, niet kan bellen. Hoe kan ik dan in contact met die persoon komen?
Voor mijn posts had ik ook heel lang niet gepost hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:34 schreef Danaa het volgende:
Nou daar ben ik weer is een keertje hoor.. Seasons ziet er zo op het eerste gezicht met jullie screenies erg leuk uit!!
Ik heb nogsteeds de tijd niet voor sims en speel daardoor ook echt nooit meer, ben er echt even helemaal uit!
SEMTEX en Elvi jullie zijn echt de diehards heh! Jullie zitten hier nogsteeds.
En tevens was dit een tvp'tje..
Oo okee, maar spelen doe je nog wel vaak of ook niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Voor mijn posts had ik ook heel lang niet gepost hoor![]()
gefeliciteerd met je baan. Wat doe je nu?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:01 schreef SEMTEX het volgende:
Deze week helemaal nog niet, heb eindelijk een baan.
Staat in mijn fotoboek, anders gaan we teveel offtopicquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je baan. Wat doe je nu?
Oke bedankt, ik ga proberen!quote:Op maandag 19 maart 2007 07:08 schreef avotar het volgende:
Je kopieert de volledige EA Games/Sims 2 (hoe tie ook exact heet) uit je "Mijn Documenten" naar een andere plaats. Je herinstalleert het spel. Start het 1 keer op en sluit het daarna direct weer af. Je kopieert je Sims 2 spullen weer terug naar hun originele plaats. En voila... je kunt weer door.
Dan moet je uit de wensvervullers catalogus de weermachine kopen... dan kun je zoveel sneeuw maken als je zelf wil..quote:Op zondag 18 maart 2007 21:06 schreef SEMTEX het volgende:
Heb je al sims/huisjes gemaakt tijdens Seizoenen? Zo ja, dan kun je in feite je hele buurt wegflikkeren.
Ik vind het trouwens erg leuk, heb net voor het weekend Seizoenen geïnstalleerd en ik vind 't wel lachen. Alleen nog geen sneeuwbui meegemaakt.
Geen flauw idee. Zoals ik zei, voordat ik Seizoenen had liep het spel als een zonnetje. Maar toen ik Seizoenen erbij heb gezet, liep het heel traag en vast. Ik heb gister eerst mn pc eens goed opgeschoont en vandaag ga ik alles verwijderen en opnieuw installeren en dan kijken wat er gebeurt.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:30 schreef Troel het volgende:
Heb je ook een idee waarom het niet werkte?
(Dat ik straks niet met hetzelfde probleem zit enzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |