abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:16:49 #131
81237 releaze
best of both worlds
pi_46967217
maarreh, hoe zit het met alle custom kleding enzo? doen ze het? zijn ze voor een bepaald seizoen? zijn ze voor alle seizoenen?
Custom bomen enzo, die werken vast ook niet wbt de sneeuw etc?
pi_46967937
In de herfst verliezen ze de blaadjes, in de winter zijn ze kaal, bedoel je dat?
Fruitbomen slapen in de winter dus die hoef je dan niet te verzorgen. Hetzelfde geldt voor de groente tuintjes.
Alle kleding kunnen ze het hele jaar door dragen, dus een jurkje in de winter etc. Maar als ze dan in de winter naar buiten gaan doen ze automatisch hun 'buitenkleding' aan.
Of bedoel je wat anders?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:50:42 #133
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_46968048
Maar moeten fruitbomen in de herfst ook niet hun blaadjes verliezen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_46968053
Ik heb alleen de kale Sims 2. Wat is het leukste uitbreidingspakket tot nu toe? Heb namelijk geen zin om veel geld uit te geven ...
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:59:11 #135
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_46968269
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:51 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik heb alleen de kale Sims 2. Wat is het leukste uitbreidingspakket tot nu toe? Heb namelijk geen zin om veel geld uit te geven ...
Ikzelf vind tot nu toe Seizoenen het leukst. Omdat het iedere vijf dagen weer anders is. En bij de andere uitbreidingen had ik op een gegeven moment het wel gehad, maar hetzelfde.
Fuck the EBU.
pi_46968386
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar moeten fruitbomen in de herfst ook niet hun blaadjes verliezen?
Lijkt me ook, maar die veranderen ineens van kleur en dan gaan ze slapen. Verschil moet er zijn ofzo?
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:51 schreef Dodecahedron het volgende:
Ligt eraan wat je leuk vind. Ik vind 1 het leukst en 5 het minst leuk:
1: Seizoenen (leuk door de groenten tuintjes)
2: Huisdieren (uiteraard leuk door de huisdieren)
3: Nachtleven (leuk door de auto's)
4: Gaan het Maken (een zaakje runnen is best verslavend)
5: Studentenleven (studeren duurt te lang dus het minst leuk)

Als je van dieren houdt Huisdieren en als je van leren houdt Studentenleven, etc.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:21:45 #137
81237 releaze
best of both worlds
pi_46968881
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:45 schreef Purky het volgende:
In de herfst verliezen ze de blaadjes, in de winter zijn ze kaal, bedoel je dat?
Fruitbomen slapen in de winter dus die hoef je dan niet te verzorgen. Hetzelfde geldt voor de groente tuintjes.
Alle kleding kunnen ze het hele jaar door dragen, dus een jurkje in de winter etc. Maar als ze dan in de winter naar buiten gaan doen ze automatisch hun 'buitenkleding' aan.
Of bedoel je wat anders?
de custom bomen verliezen hun blaadjes ook? (de gedownloade)

en ik hoef dus alleen mn hacks eruit te slopen, geen ander custom content?
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 6 maart 2007 @ 11:46:54 #138
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46969630
Je hoeft zelfs niet alle hacks er uit te slopen. Ik heb er een paar die problemen gaven (gele plas, zwangeren dragen normale kleren en wat hacks voor de servo's). De rest werkt gewoon
pi_46969838
Bij mij start hij toch nog vrij snel op, echt prima.
Ik vind hem tot nu toe ook 1 van de leukste expensions. De douche boven was kapot en het water lekt nu door het plafond naar beneden hehe, leuke kleine extra's zijn dat vind ik.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_46969887
Niemand een idee op mijn vraag?

Ohja, zelf vind ik Pets en Studentenleven het leukst. Seasons heb ik nog niet.
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 12:17:02 #141
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_46970473
alles.. want met elke uitbreiding krijg je leuke spullen bij enz
The girl that lost her mind
pi_46970652
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb sinds ik Pets heb geïnstalleerd een probleempje. Enkele downloads, tot nu toe eigenlijk alleen de oorbellen en kettinkjes, doen het niet meer, maar worden in het spel vervangen door blauwe vlakken. Erg vervelend aangezien je je personages dan net zo goed opnieuw kunt maken, want het speelt heel erg irritant. In het mensjesmaakscherm krijg ik ze wél gewoon te zien. In mijn downloadsmap is sindsdien niets meer veranderd (behalve dat ik de insimenator eruit gehaald heb). Iemand enig idee? (Alles wat ik heb is gewoon legaal trouwens, maar ik denk niet dat dat er mee te maken heeft)
Ik had precies hetzelfde probleem. Je moet je sim dan in de spiegel laten kijken zonder verder iets aan te passen. Daarna verschijnen de oorbellen en kettingen wel weer gewoon.
Ik weet ook niet waar het aan ligt.
pi_46970758
Ik heb van het weekend even snel gekeken wat er zoal nieuw is en wat ik zag was leuk
Vanavond maar eens uitgebreid Simmen
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_46973447

Rara wat is dit?

Puppy's zijn zo klein dat je ze in de sneeuw niet eens goed ziet
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 6 maart 2007 @ 14:17:07 #145
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46974305
Tis soms oneerlijk verdeeld in het leven....ook in Simcity!

Leila is nog druk aan het schoffelen in de tuin

Terwijl verloofde Menno en dochter Lola al lang op een oor liggen!

Hoofdredactie Fotografie dinsdag 6 maart 2007 @ 14:22:07 #146
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46974529
En Magere Hein moet soms ook gewoon even plassen:

Dit was het huis van de familie Zondergeld. Waar inmiddels de kinderen zijn weggehaald door de kinderbescherming en de ouders + tiener zijn overleden door de honger en ziektes. Er is nog één kind over en die probeert nu rijk te worden Getergd door de geesten van zijn ouders en zus.
pi_46975051
Seasons is binnen!
pi_46975077
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 12:22 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde probleem. Je moet je sim dan in de spiegel laten kijken zonder verder iets aan te passen. Daarna verschijnen de oorbellen en kettingen wel weer gewoon.
Ik weet ook niet waar het aan ligt.
Dankjewel.... Erg apart, ik zal het eens proberen. Eerst Seasons erop zetten en dan gaan we eens kijken wat voor conflicten dat geeft
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:36:44 #149
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_46975096
ik had net een collega die terwijl mijn sims al lagen te maffen in de hot tub ging zitten. Vliegt dat ding opeens in de fik collega dood .
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:39:19 #150
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_46975190
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:36 schreef Asmodean het volgende:
ik had net een collega die terwijl mijn sims al lagen te maffen in de hot tub ging zitten. Vliegt dat ding opeens in de fik collega dood .

Ik heb het weer helemaal te pakken. Ga even mijn geld tellen en spring daarna op de fiets... het ziet er zo leuk uit allemaal
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:43:57 #151
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_46975350
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb sinds ik Pets heb geïnstalleerd een probleempje. Enkele downloads, tot nu toe eigenlijk alleen de oorbellen en kettinkjes, doen het niet meer, maar worden in het spel vervangen door blauwe vlakken. Erg vervelend aangezien je je personages dan net zo goed opnieuw kunt maken, want het speelt heel erg irritant. In het mensjesmaakscherm krijg ik ze wél gewoon te zien. In mijn downloadsmap is sindsdien niets meer veranderd (behalve dat ik de insimenator eruit gehaald heb). Iemand enig idee? (Alles wat ik heb is gewoon legaal trouwens, maar ik denk niet dat dat er mee te maken heeft)
Ligt aan het spel zelf, heb ik ook. Wat helpt is iemand met sieraden of een bril in zijn eigen huisje te veranderen met de spiegel. Dan zie je ze ineens wel. Wat dan echter wel weer kut is, is dat je ze, als ze bij een andere sim op bezoek gaan, toch weer ziet met de blauwe vlakjes .
Ik dacht dat het met de patch wel weg zou gaan, maar helaas niet. Slordige fout van ze.

En een tvp
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:44:23 #152
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46975361
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:36 schreef Asmodean het volgende:
Hoe kan een hottub nou in de fik vliegen?
A.F.C. Ajax
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:56:58 #153
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_46975807
Ik heb ook een tijd terug iets raars gedownload. 'Gevulde flensjes'. Zodra je sims ze bereid hebben, vliegen ze in de fik. Heel erg scary.

Er heeft trouwens een tijdje de inhoud van de Sims2 Uitbreiding 'levensverhalen' downloadbaar op internet gestaan, totdat Maxis begon te protesteren. Ik heb hem nog weten te downloaden en er zat o.a. een hele gave pooltafel bij:

Meer screenies:

(raar bugje, er waren op een gegeven moment twee kindermeisjes aanwezig, waarvan eentje met een raar kapsel)

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_46976798
De bomen kunnen ook in de fik vliegen als het onweert:

Ook al blijft de boom wel staan, het vuur gaat aan, uit en that's it. Geen hoopje as ofzo, niets. Maar zag er wel even spectaculair uit

Als ik die screenies zie met downloads erin mis ik mijn downloads wel. Heb ze er allemaal uitgehaald om optimaal te genieten van alles nieuwe dingen van seasons. Maar dat normale sim haar is gewoon té saai Maar ja, komt nog wel een keer
pi_46976950
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:56 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb ook een tijd terug iets raars gedownload. 'Gevulde flensjes'. Zodra je sims ze bereid hebben, vliegen ze in de fik. Heel erg scary.
Zoiets heb ik ook, als mijn Sim iets klaargemaakt hebben en het belletje van de oven gaat, is het al aangebrand! Gebeurt gelukkig niet bij elke maaltijd, maar weet niet welke het nou wel was...
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:32:45 #156
47102 Elvi
miemkwien
pi_46977175
Met 'gebakken ijsberg' ofzo gaat het erg vaak mis... Dat ding moeten ze flamberen en dan hebben ze het vast en vliegt het in de fik. En zijzelf ook... Staan ze daar te zwaaien met hun armen en gerecht in de fik
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:38:29 #157
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_46977390
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:32 schreef Elvi het volgende:
Met 'gebakken ijsberg' ofzo gaat het erg vaak mis... Dat ding moeten ze flamberen en dan hebben ze het vast en vliegt het in de fik. En zijzelf ook... Staan ze daar te zwaaien met hun armen en gerecht in de fik
Ze moeten gewoon genoeg kookpuntjes hebben, dan gaat het goed. Net als met aanbranden, dat gebeurt meestal niet als ze genoeg skills hebben. Die gevlde flensjes echter waren sneaky. Zelfs met genoeg kookpunten zetten ze vlam in mijn sim .
pi_46977559
Da's het hele punt, mijn Sim had alle kookpunten vol en normaal gesproken gaat het gewoon goed als dat belletje gaat en je Sim gelijk het gerecht eruit haalt. Alleen toen was het meteen al aangebrand
pi_46978506
Weet iemand of je de oogst van seizoenen ook kan verkopen als je 'gaan het maken' hebt?? Dus gewoon uitstallen in een winkel ofzo...

Ik heb geen zin om een groenteboer te maken als het toch niet lukt.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:14:31 #160
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_46978883
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 16:05 schreef Marvellous het volgende:
Weet iemand of je de oogst van seizoenen ook kan verkopen als je 'gaan het maken' hebt?? Dus gewoon uitstallen in een winkel ofzo...

Ik heb geen zin om een groenteboer te maken als het toch niet lukt.
Heb het nog niet geprobeerd. Maar volgens mij moet dat wel mogelijk zijn. Oogst het fruit/de groente en ik denk dat je het dan in zo'n "taarten-laten-zien-dinges" zet, zou je het volgens mij moeten kunnen verkopen. Maar zoals ik al gezegd had, heb ik dit nog niet geprobeerd, en kan en zal dus geen garanties afgeven.
Fuck the EBU.
pi_46978884
Oh, handig, Seasons geïnstalleerd, ben ik mn downloads in de catalogus kwijt.... *grmbl*.... terwijl mn downloads er bij bnouwen wel bijstaan. Naja, even mn downloads map leegmaken en opnieuw vullen en opnieuw starten, hopelijk werkt dat goed genoeg.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 6 maart 2007 @ 16:35:42 #162
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46979647
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 16:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh, handig, Seasons geïnstalleerd, ben ik mn downloads in de catalogus kwijt.... *grmbl*.... terwijl mn downloads er bij bnouwen wel bijstaan. Naja, even mn downloads map leegmaken en opnieuw vullen en opnieuw starten, hopelijk werkt dat goed genoeg.
Gewoon alleen opnieuw opstarten werkt ook
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 6 maart 2007 @ 16:36:26 #163
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46979667
Ik heb gister allemaal Marokkaanse spullen gedownload en ben nu op zoek naar hoofddoekjes enzo. Ga een Marokkaanse familie maken
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:37:32 #164
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_46979719
jammer eigenlijk dat je al die downloads afzonderlijk moet downloaden, en dat er niet een of ander megapack van een paar 100 mb is, waar allerlei gave spullen in te vinden zijn
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_46980270
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 16:36 schreef Yoni het volgende:
Ik heb gister allemaal Marokkaanse spullen gedownload en ben nu op zoek naar hoofddoekjes enzo. Ga een Marokkaanse familie maken
Ik heb ook een Marokkaanse familie in een van mn buurten wonen. Ik kon alleen nergens hoofddoekjes vinden om te downloaden. Daarom gebruikte ik maar die ninja-hoofddoek die bij "gaan het maken" hoort.
Dus mocht je hoofddoekjes vinden. Laat het even weten
pi_46980416
Zo, heb net season geinstalleerd, en hoppakee het spel is 10x langzamer!
Maar ik ga straks allemaal een beetje kijken wat nieuw is! Misschien maar toch een paar add-ons weggooien (gaan het maken, studentenleven) die ik toch niet gebruik... maar dan zijn toch ook een hoop downloads onbruikbaar geworden?
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 6 maart 2007 @ 17:05:56 #167
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46980917
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 16:51 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Ik heb ook een Marokkaanse familie in een van mn buurten wonen. Ik kon alleen nergens hoofddoekjes vinden om te downloaden. Daarom gebruikte ik maar die ninja-hoofddoek die bij "gaan het maken" hoort.
Dus mocht je hoofddoekjes vinden. Laat het even weten
[afbeelding]
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=91648
http://www.modthesims2.com/showthread.php?p=1486562

http://sims2.picolink.nl/Aroundworld.html (beetje doorscrollen, staan allerlei klederdrachten op die pagina, waarvan eentje een hoofddoekje draag. Alleen is dat niet echt zo'n hele bedekkende)
http://sims2.picolink.nl/Brides%20of%20the%20World.html (Turks bruidje)
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 6 maart 2007 @ 17:48:39 #168
95752 crew  Chell
Kluns
pi_46982709
Handig lijstje met de sapjes en hun effecten:

Appelsap - Sneller huiswerk maken
Schoonheidssap - Liefdesdrank
Auberginesap - Extra vaardigheidspunt
Limonade - Koelt Sims af
Sinaasappelsap - Geneest verkoudheid
Orangeade - Badge punt erbij
Paprikasap - Extra energie
Gepureerde laars - Sim gaat raar doen
Aardbeiensap - Verminderd kwaadheid
Aardbeienlimonade - Veranderd stemming
Tomatensap - Warmt Sims op
Groentensap - Sims leren sneller vaardigheden

Ingrediënten:
Appelsap: 4 appels
Schoonheidssap: 2 sinaasappels, 1 komkommer
Auberginesap: 1 aubergine
Limonade: 4 citroenen
Sinaasappelsap: 4 sinaasappels
Orangeade: 3 sinaasappels, 1 citroen
Paprikasap: 1 paprika, 4 stokbonen, 2 appels
Gepureerde laars: 1 laars
Aardbeiensap: 6 aardbeien
Aardbeienlimonade: 2 aardbeien, 3 citroenen
Tomatensap: 3 tomaten
Groentensap: 2 tomaten, 1 komkommer, 1 paprika, 3 stokbonen
pi_46983255
Gepureerde laars? lol
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_46991317
Praten jullie pinguins ook wel eens met sneeuwpoppen over omeletjes?

pi_46991477
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:48 schreef Yoni het volgende:
Handig lijstje met de sapjes en hun effecten:
-knip-
Handig! Thanks.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_46993769
Er staat er nog een niet in het lijstje die wel handig is:
Aardbei + Citroen = zorgt voor een platinum wensmeter.
pi_47001970
Lily Allen in Seasons:

http://thesims2.ea.com/getcoolstuff/lilyallen_video.php?movieID=16&play=hi

Dat kapsel komt me wel heel bekend voor trouwens...

Opvallend eigenlijk dat ze zelf custom content ervoor gebruikten van een site zonder er credit voor te geven.
  woensdag 7 maart 2007 @ 10:37:35 #174
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_47007836
Ik speel seasons nu een paar dagen.. vind het een leuke toevoeging moet ik zeggen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_47011020
Mijn sim maakte ook een sneeuwpop

pi_47012799
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:20 schreef Étoile het volgende:

[afbeelding]
hahahahahahaha!!!
pi_47013236
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:20 schreef Étoile het volgende:

[afbeelding]
Whahaha!

Ik heb seasons net gekocht, ga eerst studeren en vanavond ga ik spelen
Last.fm Twitter
pi_47016301
Omg, die site van Simguys doet het niet meer!! (link in beginpost)

Wie weet waar je wel al die kleding kan downloaden?
pi_47017389
Sims 2 Play staat nog niet in de OP maar is wel de moeite waard, mooie meubels!
Last.fm Twitter
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 7 maart 2007 @ 16:04:08 #180
95752 crew  Chell
Kluns
pi_47018880
Ik heb me wel wat op mijn hals gehaald met mijn moslim-familie idee Zit nu hoofddoekjes te recouloren
pi_47019313
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:04 schreef Yoni het volgende:
Ik heb me wel wat op mijn hals gehaald met mijn moslim-familie idee Zit nu hoofddoekjes te recouloren
Binnen hoeven moslima's geen doekje he.
pi_47027901
Aloa, kheb ff een vraagje.

Mijn vriendin speelt ook de Sims 2 en heeft ook al die uitbereidingen. Nu heeft ze een eigen dierenwinkel en kan via de catalogus wel spullen inkopen, maar ze vroeg zich af of je ook dieren etc kan in/verkopen. Ik denk zelf dat het wel kan, maar we vragen ons af hoe?
Jaa ik bedoel maar...
pi_47027932
*druk niet op het quote knopje als je moet wijzigen
Jaa ik bedoel maar...
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:07:08 #184
108388 Impossible
to forget....
pi_47047598
Hoi!

hier ook iemand met een vraagje *uit mee lees stand komend* .
Een tijdje geleden was er in dit topic een cheat voor relaties verbeteren. Of te wel handmatig de balkjes naar 100 verschuiven. Hier voor gebruikte ik altijd boolprop testingcheatsenabled true voor. Maar sinds een tijdje werkt die helemaal niet meer. Ik heb nu ook seasons, maar daarbij werkt deze cheat ook niet. Iemand enig idee of hier een andere cheat voor is?
Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste goede indruk
pi_47047718
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:07 schreef Impossible het volgende:
Hoi!

Een tijdje geleden was er in dit topic een cheat voor relaties verbeteren. Of te wel handmatig de balkjes naar 100 verschuiven. Hier voor gebruikte ik altijd boolprop testingcheatsenabled true voor. Maar sinds een tijdje werkt die helemaal niet meer. Ik heb nu ook seasons, maar daarbij werkt deze cheat ook niet. Iemand enig idee of hier een andere cheat voor is?
Voer je de cheat wel in het buurtscherm in? Als je hem in het spel invoert werkt dat inderdaad niet.
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:25:23 #186
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_47048034
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:07 schreef Impossible het volgende:
Hoi!

de inseminator installeren (bij mij werkt ie in combinatie met seasons) .. en dan de relations adjuster wegzetten.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:40:40 #187
108388 Impossible
to forget....
pi_47050397
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:25 schreef avotar het volgende:

[..]

de inseminator installeren (bij mij werkt ie in combinatie met seasons) .. en dan de relations adjuster wegzetten.
de inseminator??? en relations adjuster???? sorry misschien kom ik wel erg dom over maar ik heb geen idee waar je het over hebt? komt me iig niet bekend voor.
  donderdag 8 maart 2007 @ 13:42:34 #188
108388 Impossible
to forget....
pi_47050468
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:12 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Voer je de cheat wel in het buurtscherm in? Als je hem in het spel invoert werkt dat inderdaad niet.
Nee ik voer hem niet uit in het buurtscherm maar gewoon als ik met een sim aan het spelen ben. Destijds werkte dat wel zo namelijk en opeens werkte het niet meer... maar dan zal ik dat is proberen om het in het buurtscherm in te voeren.
pi_47054189
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef Impossible het volgende:

[..]

Nee ik voer hem niet uit in het buurtscherm maar gewoon als ik met een sim aan het spelen ben. Destijds werkte dat wel zo namelijk en opeens werkte het niet meer... maar dan zal ik dat is proberen om het in het buurtscherm in te voeren.
Bij mij heeft hij in het spel nog nooit gewerkt, altijd alleen maar in het buurtscherm. Dus dat zal de oplossing wel zijn
pi_47058112
Ik weet niet waarom, maar ik vind het lastig kiezen als ik allerlei soorten groenten oogst, wat ik in de koelkast en wat ik in die sap perser zal doen Kan niet allemaal want er zit blijkbaar een limiet op dat sap ding. En het lijstje van Yoni is erg handig (dank je wel nog ) maar daardoor wil ik alles in de sap pers doen want er zitten handige drankjes tussen
pi_47058773
Ohja over het sap persen gesproken; ik krijg het niet voor elkaar om mn planten te laten groeien zodanig dat ik kan oogsten. Ook m'n bomen willen niet lukken. Verder heb ik geen seizoen zomer, ik heb winter, lente, herfst, winter. Klopt dit? Ik vind het zo raar....
  donderdag 8 maart 2007 @ 17:25:09 #192
108388 Impossible
to forget....
pi_47059084
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 17:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Ohja over het sap persen gesproken; ik krijg het niet voor elkaar om mn planten te laten groeien zodanig dat ik kan oogsten. Ook m'n bomen willen niet lukken. Verder heb ik geen seizoen zomer, ik heb winter, lente, herfst, winter. Klopt dit? Ik vind het zo raar....
Dat kun je ook in het buurtscherm veranderen, als ik me niet vergis links boven in bij de seasons knop. Daar kan je dan instellen of je winter, lente, zomer, herfst hebt maar ook winter, winter, zomer, zomer of bijvoorbeeld alleen maar lente.
Ik heb geen problemen met het groeien van planten, ik zaai ze eind winter, begin lente en dan groeien de plantjes al na en dag en dan kun je ze in de zomer ongeveer (als je ze goed verzorgd hebt) oogsten.
pi_47065021
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Praten jullie pinguins ook wel eens met sneeuwpoppen over omeletjes?

[afbeelding]
Whaha, geweldig he!? Ook zo "schattig" dat je die pinguin kan vertroetelen!
Als die pinguin het niet zo leuk vindt, gaat ie pissen! Heel apart...

Voor de rest ben ik nu aan het uitproberen wat je allemaal met die groentetuin kan doen.
Ik heb nu inmiddels best wel wat groenten en fruit geoogst. Kan ik dat nu nog verkopen?
Of wat kan ik er nu wel nog mee? Help!

Edit: ik lees nu bericht over het "verbouwen" van groenten en fruit. Het helpt om als je een kas bouwt. Dan kunnen ze lekker groeien. Ik had eerst ook geen kas en toen gingen ze gauw dood..
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:03:14 #194
108388 Impossible
to forget....
pi_47071510
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 20:05 schreef Typmuts het volgende:

[..]

Voor de rest ben ik nu aan het uitproberen wat je allemaal met die groentetuin kan doen.
Ik heb nu inmiddels best wel wat groenten en fruit geoogst. Kan ik dat nu nog verkopen?
Of wat kan ik er nu wel nog mee? Help!
Als je het hebt geoogst kun je het niet meer verkopen dacht ik; dat kan alleen op het moment als je het kan oogsten en je voor de optie kiest om het te verkopen. Als je het al geoogst hebt kun je er in de sap pers allemaal sapjes van maken (ligt er maar net aan met welke groente/fruit je de sap pers bevoorraad) of je kan je koelkast ermee bevoorraden dat scheeld weer boodschappen doen!
pi_47081932
Ok cool... heb ik inderdaad meteen even uitgeprobeerd! Grappig...
pi_47083848
Kan je niet naar je inventaris, zo'n groente ding aanklikken en delete doen? Met bijna alles in je inventaris kan dat wel namelijk.

Ik ben inspiratie loos. Ik vind m'n families saai en weet niets leuks om nu te proberen. Wat doen jullie als het saai word?
pi_47084247
Dan speel ik het gewoon een paar maanden niet meer!

Ook ik ben soms inspiratieloos...
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:47:43 #198
81237 releaze
best of both worlds
pi_47086149
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:31 schreef Purky het volgende:
Kan je niet naar je inventaris, zo'n groente ding aanklikken en delete doen? Met bijna alles in je inventaris kan dat wel namelijk.

Ik ben inspiratie loos. Ik vind m'n families saai en weet niets leuks om nu te proberen. Wat doen jullie als het saai word?
huizen bouwen. nieuwe characters maken, verhalen verzinnen en deze opzetten, fotos maken ervan, etc..
pi_47086350
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:31 schreef Purky het volgende:

iets doen wat ik al lang niet meer gedaan heb. Soms ben ik zo druk bezig met een familie... dan ga ik iets andres proberen. Studentenleven bv, of ik maak een karakter aan met een romantiekwens en laat hem of haar zoveel mogelijk partners krijgen... of ik begin een eigen zaakje... of ik ga tuinieren... Ga met puppy's fokken....
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:58:04 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_47086525
Ik willum ook als ik dit zo lees.

Eens even mijn bol.com bonnen gaan zoeken dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47088246
Ik ga de boel maar weer eens opnieuw installeren.
pi_47089904
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:58 schreef Troel het volgende:
Ik willum ook als ik dit zo lees.

Eens even mijn bol.com bonnen gaan zoeken dus
Hij is écht leuk! De leukste van de sims tot nu toe vind ik
Welke sims uitbreidingen heb je nog meer?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:08:48 #203
35189 Troel
scherp en bot
pi_47090836
Allemaal op de objectuitbreidingen na
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47118342
Op cd-wow is Seasons maar ¤20.-

Was dit trouwens een goede site? http://paysites.mustbedestroyed.org/booty/

[ Bericht 51% gewijzigd door Miepje01 op 10-03-2007 11:14:27 ]
  zaterdag 10 maart 2007 @ 11:20:26 #205
47102 Elvi
miemkwien
pi_47119278
Ja dat is een héle goeie site
pi_47119379
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 11:20 schreef Elvi het volgende:
Ja dat is een héle goeie site
Mooi
pi_47120732
http://www.ownage.nl/news/19297/ = Over de nieuwe objecten uitbreiding Celebration Stuff
pi_47121692
Kinderfeestje
  zaterdag 10 maart 2007 @ 13:18:26 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_47121874
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 10:25 schreef Miepje01 het volgende:

Dat is vooral een illegale manier om aan payspulletjes te komen
  zaterdag 10 maart 2007 @ 13:20:22 #210
47102 Elvi
miemkwien
pi_47121913
Het is niet illegaal check hun site maar
  zaterdag 10 maart 2007 @ 13:49:56 #211
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_47122611
Ik doe er zelf ook aan mee hoor
pi_47123332
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 13:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat is vooral een illegale manier om aan payspulletjes te komen
Illegaal of niet, als 't maar werkt
pi_47123336
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:05 schreef Yoni het volgende:

[..]

http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=91648
http://www.modthesims2.com/showthread.php?p=1486562

http://sims2.picolink.nl/Aroundworld.html (beetje doorscrollen, staan allerlei klederdrachten op die pagina, waarvan eentje een hoofddoekje draag. Alleen is dat niet echt zo'n hele bedekkende)
http://sims2.picolink.nl/Brides%20of%20the%20World.html (Turks bruidje)
Wow bedankt!!!
pi_47123392
Die site mag wel wat vaker updaten..
Ik zit al een tijdje te loeren op donation haar van peggysims.

Deze wil ik
  zaterdag 10 maart 2007 @ 14:29:49 #215
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_47123511
Die heb ik wel voor je
ik zit nl. nu op de Sims vault, waar mensen hetzelfde doen, alleen dan via uitwisseling. Het gaat daar veel sneller.
pi_47123874
SEMTEX wist je al dat je mn allerbeste vriendin bent???

Is dit de site die je bedoeld? http://www.thesims2vault.com/index1.htm
Zo ja, waar moet ik zijn?
pi_47125964
Ik vind het altijd zo irritant dat die kleuren nooit normaal kloppen. Blond lijkt vaak geel, bruin heeft ook heel vaak een rare kleur, oranje is vaak te fel en zwart heeft ook altijd een grijze of blauwe waas. Zo moeilijk is het niet om die haarkleuren fatsoenlijk natuurlijk te maken Die kleuren op het bovenstaande plaatje kloppen enigszins wel, behalve dat rood dan...
pi_47126027
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 16:11 schreef Chanty87 het volgende:
Ik vind het altijd zo irritant dat die kleuren nooit normaal kloppen. Blond lijkt vaak geel, bruin heeft ook heel vaak een rare kleur, oranje is vaak te fel en zwart heeft ook altijd een grijze of blauwe waas. Zo moeilijk is het niet om die haarkleuren fatsoenlijk natuurlijk te maken
Ja inderdaad, die blonde kleuren vind ik echt afschuwelijk! Daarom download ik meestal een wat lichtere kleur bruin, wat nog een beetje richting blond zit
pi_47126070
Een paar dagen terug had ik wat van XMSims gedownload, volgens hun hoort natuurlijk blond bij bruin
pi_47126222
Ik erger me ook altijd aan die kleuren. Rood haar gebruik ik sowieso niet.. En blond gebruik ik alleen als het niet geel is, wat dus weinig voorkomt. Zwart en bruin zijn mijn favo kleuren, maar dan moet het inderdaad wel echt zwart en bruin zijn!

Die kleuren van XMSims kloppen ook vaak voor geen meter..
  zaterdag 10 maart 2007 @ 16:46:29 #221
47102 Elvi
miemkwien
pi_47126890
Van XMSims gebruik ik alleen de mesh en n paar 'fantasiekleuren' zoals wit en groen. Voor de andere kleuren wacht ik tot er op MTS2 een "natural recolour" word geplaatst
  zondag 11 maart 2007 @ 21:41:37 #222
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_47169956
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 14:44 schreef Marvellous het volgende:
SEMTEX wist je al dat je mn allerbeste vriendin bent???

Is dit de site die je bedoeld? http://www.thesims2vault.com/index1.htm
Zo ja, waar moet ik zijn?
Nope, het is hier. En goed de FAQ lezen
http://forum.simsfilevault.com/
  maandag 12 maart 2007 @ 15:59:04 #223
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47193872
De laatste tijd download ik eigenlijk niets meer. In het begin had ik veel gedownload, maar tegenwoordig... Misschien komt het ook, omdat het spel er niet sneller van wordt.

Ik zou eigenlijk mijn downloadmap eens uit moeten zoeken, maar daar heb ik nooit zin in
Fuck the EBU.
  maandag 12 maart 2007 @ 16:07:00 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_47194179
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 10:25 schreef Miepje01 het volgende:

20 POND ja.

En dan moet je met CC betalen en die heb ik niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47195519
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:07 schreef Troel het volgende:

[..]

20 POND ja.

En dan moet je met CC betalen en die heb ik niet.
http://www5.cd-wow.nl/searchresults_game.php?searchfield=Seasons

En betalen kan met Ideal ofzo
  maandag 12 maart 2007 @ 16:37:30 #226
111641 vanillivi
Meet the Piñatas!
pi_47195521
Er staat toch echt 19.99 euro en een CC heb je niet nodig.
  maandag 12 maart 2007 @ 17:04:59 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_47196639
Ik zat te kijken bij cd-wow.com, wellicht dat dat het verschil is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47196902
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:04 schreef Troel het volgende:
Ik zat te kijken bij cd-wow.com, wellicht dat dat het verschil is.
Ah dat zou kunnen
  maandag 12 maart 2007 @ 20:34:51 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_47204527
Ben benieuwd of dat weer de aziatische versie is, net als de vorige keer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 12 maart 2007 @ 21:08:56 #230
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_47206082
Ik heb steeds dooie tomaten en ook mn tomaten overleven het niet.
En als ze het wel overleven zijn ze smakeloos. Hoe kan ik dat beter krijgen?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:29:59 #231
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47220546
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:08 schreef Spookje81 het volgende:
Ik heb steeds dooie tomaten en ook mn tomaten overleven het niet.
En als ze het wel overleven zijn ze smakeloos. Hoe kan ik dat beter krijgen?
Zaai je tomatenplantje omstreeks de eerste dag van de lente. Hierdoor zal hij groeien met mooi weer. Let op het weerbericht en zorg ervoor dat je 'em niet te veel water geeft, maar zorg er ook voor dat hij niet uitdroogd. Want dan gaat je plantje dood.

Laat je Sim gelijk je plantje verzorgen, zodra dit nodig is. Hiermee zal je plantje een stuk gezonder worden. Daarnaast mag je je plantje niet meer dan één keer per dag water geven. Dus als er een regenbui verwacht wordt, dien je je plantje geen water te geven, anders zorgt dit ervoor dat je plantje teveel water krijgt en dit komt de kwaliteit niet ten goede.

Tevens is het verstandig om zo'n insectendingetje te kopen. Ben hier de naam ff van kwijt Hierdoor heb je geen insecticide meer nodig, en zal je plantje dus over het algemeen gezonder zijn.
Fuck the EBU.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:54:02 #232
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_47223475
Ah weer wat geleerd. Ik dacht dat die insecten dingen voor de sier waren, maar het heeft dus ook een functie.
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:54:56 #233
161014 LRN
Erase & Rewind
pi_47233510
Heeft iemand al uitgevonden welke vaardigheden meehelpen bij het ontvangen van onderscheidingen qua tuinieren? Ik las ergens in het spel dat als je bepaalde vaardigheden ontwikkelt je makkelijker/sneller onderscheidingen verdient.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 17:31:18 #234
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_47234689
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef LRN het volgende:
Heeft iemand al uitgevonden welke vaardigheden meehelpen bij het ontvangen van onderscheidingen qua tuinieren? Ik las ergens in het spel dat als je bepaalde vaardigheden ontwikkelt je makkelijker/sneller onderscheidingen verdient.
je kan ook gewoon alle balkjes van vaardigheden vol slepen met de boolProp TestingCheatsEnabled true cheat, wel zo snel
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:44:17 #235
161014 LRN
Erase & Rewind
pi_47242010
Haha, klopt.
Maar soms heb ik zin om 't spel 'eerlijk' te spelen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 22:34:40 #236
140412 Danaa
🍎
pi_47246813
Nou daar ben ik weer is een keertje hoor.. Seasons ziet er zo op het eerste gezicht met jullie screenies erg leuk uit!!
Ik heb nogsteeds de tijd niet voor sims en speel daardoor ook echt nooit meer, ben er echt even helemaal uit!
SEMTEX en Elvi jullie zijn echt de diehards heh! Jullie zitten hier nogsteeds.

En tevens was dit een tvp'tje..
  dinsdag 13 maart 2007 @ 22:39:04 #237
47102 Elvi
miemkwien
pi_47247118
Sims 4 life! (breezer-alert...)

Ik heb alleen geen tijd meer om te spelen... Ik ga proberen om zaterdag en zondag weer wat screens enzo te maken
  woensdag 14 maart 2007 @ 08:20:27 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_47254621
Hmm, bij cdwow duurt het nog even. Ze krijgen Seasons pas de 16e binnen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:25:59 #239
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47259117
heeft iemand cheats om vrienden te krijgen
ben beu om iedereen aan te spreken en dan na 2 dagen een tel krijgen met de mededeling dat hij of zij niet meer bevriend is..
The girl that lost her mind
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:50:23 #240
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47261929
Bij mij is het nog erger. Er was met mijn Sim een collega mee naar huis gekomen. Wil ik die persoon bellen. Krijg ik de melding dat ik mensen die geen telefoon hebben, niet kan bellen. Hoe kan ik dan in contact met die persoon komen?
Fuck the EBU.
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:29:24 #241
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_47263202
als je de "boolProp TestingCheatsEnabled true" cheat hebt aan staan (deze moet je invoeren in het buurt scherm vóórdat je naar een gezin gaat)
kun je SHIFT+KLIK doen op het persoon waar je vrienden mee wilt worden,
dan op MAKE SELECTABLE, dan staat het persoon dus tijdelijk in je familiestamboom, klik dit persoon aan en sleep vervolgens de relatie balkjes vol, SHIFT+KLIK weer op het persoon en selecteer MAKE UNSELECTABLE, sleep nu de relatie balkjes van je eigen sim vol, laat ze "vriendschappelijk omhelzen" en tadaaa, beste vrienden

en tadaaa, voor de rest gewoon even bellen af en toe om te kletsen, of anders 1 keer in de zoveel tijd uitnodigen, en hetzelfde proces herhalen
hoop dat je er wat aan hebt
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:33:48 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_47263343
boolprop gebruiken en met shift klik op de brievenbus en dan make friends for me en anders af en toe de hele buurt uitnodigen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:39:40 #243
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_47263511
dat is nog veel handiger
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:50:33 #244
47102 Elvi
miemkwien
pi_47269993
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij is het nog erger. Er was met mijn Sim een collega mee naar huis gekomen. Wil ik die persoon bellen. Krijg ik de melding dat ik mensen die geen telefoon hebben, niet kan bellen. Hoe kan ik dan in contact met die persoon komen?
Dan is het een collega die nog in je Sims-catalogus staat. Als je de buurt opstart zeg maar, dan heb je toch onderin je families nog staan. Dan is 1 van hen die collega van je Sim
Andere Sims die door t spel zelf al worden gemaakt (de Townies) hebben wél een telefoon
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:17:16 #245
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_47270842
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 22:34 schreef Danaa het volgende:
Nou daar ben ik weer is een keertje hoor.. Seasons ziet er zo op het eerste gezicht met jullie screenies erg leuk uit!!
Ik heb nogsteeds de tijd niet voor sims en speel daardoor ook echt nooit meer, ben er echt even helemaal uit!
SEMTEX en Elvi jullie zijn echt de diehards heh! Jullie zitten hier nogsteeds.

En tevens was dit een tvp'tje..
Voor mijn posts had ik ook heel lang niet gepost hoor
  donderdag 15 maart 2007 @ 08:34:37 #246
140412 Danaa
🍎
pi_47290822
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Voor mijn posts had ik ook heel lang niet gepost hoor
Oo okee, maar spelen doe je nog wel vaak of ook niet?
  donderdag 15 maart 2007 @ 09:01:28 #247
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_47291210
Deze week helemaal nog niet, heb eindelijk een baan .
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:01:40 #248
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_47296057
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:01 schreef SEMTEX het volgende:
Deze week helemaal nog niet, heb eindelijk een baan .
gefeliciteerd met je baan. Wat doe je nu?
Fuck the EBU.
  donderdag 15 maart 2007 @ 18:10:22 #249
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_47308612
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

gefeliciteerd met je baan. Wat doe je nu?
Staat in mijn fotoboek, anders gaan we teveel offtopic
pi_47408176
Hey mede-Sims fans! Ik heb een kleine vraag: Sinds ik vorige week de Sims Seizoenen heb geinstaleerd, loopt het spel voor geen meter meer. Nou wil ik het verwijderen en dan opnieuw alles installeren. Maar ik wil graag een back-up maken van m'n spelgegevens, maar wat moet ik dan precies back-uppen?!
  zondag 18 maart 2007 @ 21:06:32 #251
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_47413059
Heb je al sims/huisjes gemaakt tijdens Seizoenen? Zo ja, dan kun je in feite je hele buurt wegflikkeren.

Ik vind het trouwens erg leuk, heb net voor het weekend Seizoenen geïnstalleerd en ik vind 't wel lachen. Alleen nog geen sneeuwbui meegemaakt.
pi_47414677
Ik heb nog niks gedaan met seizoen. Toen ik hem wou spelen met een bestaand gezin, liep hij compleet vast. En vandaag heb ik het nog eens geprobeerd, maar bij het maken van een nieuwe familie reageerde het spel ook bijna niet...
  maandag 19 maart 2007 @ 07:08:00 #253
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_47424015
Je kopieert de volledige EA Games/Sims 2 (hoe tie ook exact heet) uit je "Mijn Documenten" naar een andere plaats. Je herinstalleert het spel. Start het 1 keer op en sluit het daarna direct weer af. Je kopieert je Sims 2 spullen weer terug naar hun originele plaats. En voila... je kunt weer door.
pi_47424336
quote:
Op maandag 19 maart 2007 07:08 schreef avotar het volgende:
Je kopieert de volledige EA Games/Sims 2 (hoe tie ook exact heet) uit je "Mijn Documenten" naar een andere plaats. Je herinstalleert het spel. Start het 1 keer op en sluit het daarna direct weer af. Je kopieert je Sims 2 spullen weer terug naar hun originele plaats. En voila... je kunt weer door.
Oke bedankt, ik ga proberen!
  maandag 19 maart 2007 @ 09:30:57 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_47425463
Heb je ook een idee waarom het niet werkte?

(Dat ik straks niet met hetzelfde probleem zit enzo)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 maart 2007 @ 09:38:32 #256
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_47425605
quote:
Op zondag 18 maart 2007 21:06 schreef SEMTEX het volgende:
Heb je al sims/huisjes gemaakt tijdens Seizoenen? Zo ja, dan kun je in feite je hele buurt wegflikkeren.

Ik vind het trouwens erg leuk, heb net voor het weekend Seizoenen geïnstalleerd en ik vind 't wel lachen. Alleen nog geen sneeuwbui meegemaakt.
Dan moet je uit de wensvervullers catalogus de weermachine kopen... dan kun je zoveel sneeuw maken als je zelf wil..

(hoewel mijn sim al een keer dood gegaan is aan dat apparaat)
pi_47427352
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:30 schreef Troel het volgende:
Heb je ook een idee waarom het niet werkte?

(Dat ik straks niet met hetzelfde probleem zit enzo)
Geen flauw idee. Zoals ik zei, voordat ik Seizoenen had liep het spel als een zonnetje. Maar toen ik Seizoenen erbij heb gezet, liep het heel traag en vast. Ik heb gister eerst mn pc eens goed opgeschoont en vandaag ga ik alles verwijderen en opnieuw installeren en dan kijken wat er gebeurt.

Is er trouwens een bepaalde volgorde bij het opnieuw installeren?!
  maandag 19 maart 2007 @ 11:17:59 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_47428291
Niet dat ik weet. Ik weet alleen wel dat vanaf pets het uitmaakt wat je als laatste installeerd, want de meest nieuwe update wil dan de cd om op te starten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 maart 2007 @ 12:35:24 #259
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_47430605
Ehm.. er is wel een bepaalde volgorde volgens mij..

het enige dat ik weet is dat studentenleven voor gaan het maken moet zitten.. en de laatste 2 moeten huisdieren en seizoenen zijn... in die volgorde.

Ik heb zelf ergens Sims 2 een keer gevonden op DVD ... lag zomaar ineens op tafel.. en daar hebben ze een hele specifieke volgorde bepaald... wil anders thuis wel even kijken vanavond wat die is.
pi_47437178
Sims 2 > University > Nightlife > Open For Business > Pets > Seasons.

Als je het zo installeert zou je geen problemen moeten hebben, nieuwe EP's bevatten namelijk ook gelijk bugfixes van vorige EP's. Volgens mij maakt het bij Stuff Packs niet zo uit in welke volgorde je ze installeert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')