Hij is écht leuk! De leukste van de sims tot nu toe vind ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:58 schreef Troel het volgende:
Ik willum ook als ik dit zo lees.
Eens even mijn bol.com bonnen gaan zoeken dus
Dat is vooral een illegale manier om aan payspulletjes te komenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:25 schreef Miepje01 het volgende:
Op cd-wow is Seasons maar ¤20.-![]()
Was dit trouwens een goede site? http://paysites.mustbedestroyed.org/booty/
Illegaal of niet, als 't maar werktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is vooral een illegale manier om aan payspulletjes te komen
Wow bedankt!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:05 schreef Yoni het volgende:
[..]
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=91648
http://www.modthesims2.com/showthread.php?p=1486562
http://sims2.picolink.nl/Aroundworld.html (beetje doorscrollen, staan allerlei klederdrachten op die pagina, waarvan eentje een hoofddoekje draag. Alleen is dat niet echt zo'n hele bedekkende)
http://sims2.picolink.nl/Brides%20of%20the%20World.html (Turks bruidje)
Ja inderdaad, die blonde kleuren vind ik echt afschuwelijk! Daarom download ik meestal een wat lichtere kleur bruin, wat nog een beetje richting blond zitquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:11 schreef Chanty87 het volgende:
Ik vind het altijd zo irritant dat die kleuren nooit normaal kloppen. Blond lijkt vaak geel, bruin heeft ook heel vaak een rare kleur, oranje is vaak te fel en zwart heeft ook altijd een grijze of blauwe waas. Zo moeilijk is het niet om die haarkleuren fatsoenlijk natuurlijk te maken
Nope, het is hier. En goed de FAQ lezenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:44 schreef Marvellous het volgende:
SEMTEX wist je al dat je mn allerbeste vriendin bent???![]()
![]()
Is dit de site die je bedoeld? http://www.thesims2vault.com/index1.htm
Zo ja, waar moet ik zijn?
20 POND ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:25 schreef Miepje01 het volgende:
Op cd-wow is Seasons maar ¤20.-![]()
Was dit trouwens een goede site? http://paysites.mustbedestroyed.org/booty/
http://www5.cd-wow.nl/searchresults_game.php?searchfield=Seasonsquote:Op maandag 12 maart 2007 16:07 schreef Troel het volgende:
[..]
20 POND ja.
En dan moet je met CC betalen en die heb ik niet.
Ah dat zou kunnenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:04 schreef Troel het volgende:
Ik zat te kijken bij cd-wow.com, wellicht dat dat het verschil is.
Zaai je tomatenplantje omstreeks de eerste dag van de lente. Hierdoor zal hij groeien met mooi weer. Let op het weerbericht en zorg ervoor dat je 'em niet te veel water geeft, maar zorg er ook voor dat hij niet uitdroogd. Want dan gaat je plantje dood.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:08 schreef Spookje81 het volgende:
Ik heb steeds dooie tomaten en ook mn tomaten overleven het niet.
En als ze het wel overleven zijn ze smakeloos. Hoe kan ik dat beter krijgen?
je kan ook gewoon alle balkjes van vaardigheden vol slepen met de boolProp TestingCheatsEnabled true cheat, wel zo snelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:54 schreef LRN het volgende:
Heeft iemand al uitgevonden welke vaardigheden meehelpen bij het ontvangen van onderscheidingen qua tuinieren? Ik las ergens in het spel dat als je bepaalde vaardigheden ontwikkelt je makkelijker/sneller onderscheidingen verdient.
Dan is het een collega die nog in je Sims-catalogus staat. Als je de buurt opstart zeg maar, dan heb je toch onderin je families nog staan. Dan is 1 van hen die collega van je Simquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij is het nog erger. Er was met mijn Sim een collega mee naar huis gekomen. Wil ik die persoon bellen. Krijg ik de melding dat ik mensen die geen telefoon hebben, niet kan bellen. Hoe kan ik dan in contact met die persoon komen?
Voor mijn posts had ik ook heel lang niet gepost hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:34 schreef Danaa het volgende:
Nou daar ben ik weer is een keertje hoor.. Seasons ziet er zo op het eerste gezicht met jullie screenies erg leuk uit!!
Ik heb nogsteeds de tijd niet voor sims en speel daardoor ook echt nooit meer, ben er echt even helemaal uit!
SEMTEX en Elvi jullie zijn echt de diehards heh! Jullie zitten hier nogsteeds.
En tevens was dit een tvp'tje..
Oo okee, maar spelen doe je nog wel vaak of ook niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Voor mijn posts had ik ook heel lang niet gepost hoor![]()
gefeliciteerd met je baan. Wat doe je nu?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:01 schreef SEMTEX het volgende:
Deze week helemaal nog niet, heb eindelijk een baan.
Staat in mijn fotoboek, anders gaan we teveel offtopicquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je baan. Wat doe je nu?
Oke bedankt, ik ga proberen!quote:Op maandag 19 maart 2007 07:08 schreef avotar het volgende:
Je kopieert de volledige EA Games/Sims 2 (hoe tie ook exact heet) uit je "Mijn Documenten" naar een andere plaats. Je herinstalleert het spel. Start het 1 keer op en sluit het daarna direct weer af. Je kopieert je Sims 2 spullen weer terug naar hun originele plaats. En voila... je kunt weer door.
Dan moet je uit de wensvervullers catalogus de weermachine kopen... dan kun je zoveel sneeuw maken als je zelf wil..quote:Op zondag 18 maart 2007 21:06 schreef SEMTEX het volgende:
Heb je al sims/huisjes gemaakt tijdens Seizoenen? Zo ja, dan kun je in feite je hele buurt wegflikkeren.
Ik vind het trouwens erg leuk, heb net voor het weekend Seizoenen geïnstalleerd en ik vind 't wel lachen. Alleen nog geen sneeuwbui meegemaakt.
Geen flauw idee. Zoals ik zei, voordat ik Seizoenen had liep het spel als een zonnetje. Maar toen ik Seizoenen erbij heb gezet, liep het heel traag en vast. Ik heb gister eerst mn pc eens goed opgeschoont en vandaag ga ik alles verwijderen en opnieuw installeren en dan kijken wat er gebeurt.quote:Op maandag 19 maart 2007 09:30 schreef Troel het volgende:
Heb je ook een idee waarom het niet werkte?
(Dat ik straks niet met hetzelfde probleem zit enzo)
Ik heb ze in die volgorde geinstalleerd, en het spel liep weer als een zonnetje (voor zover ik geprobeerd had). Ik moet alleen nog m'n downloads terugzetten (en eerst een beetje opruimenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:34 schreef Chanty87 het volgende:
Sims 2 > University > Nightlife > Open For Business > Pets > Seasons.
Als je het zo installeert zou je geen problemen moeten hebben, nieuwe EP's bevatten namelijk ook gelijk bugfixes van vorige EP's. Volgens mij maakt het bij Stuff Packs niet zo uit in welke volgorde je ze installeert.
Whoaaa, briljante tip! bedanktquote:Op maandag 19 maart 2007 09:38 schreef avotar het volgende:
[..]
Dan moet je uit de wensvervullers catalogus de weermachine kopen... dan kun je zoveel sneeuw maken als je zelf wil..
(hoewel mijn sim al een keer dood gegaan is aan dat apparaat)
Ik heb een heleboel kleding downloads. Voor de rest niks. En voor dat ik seizoenen had, had ik toch al die downloads, en liep het ook perfect.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef Purky het volgende:
Heb je érg veel downloads of niet? Anders is het natuurlijk makkelijk te verklaren waarom je spel niet vloeiend liep
Er stond geen geel driehoekje voor een van je downloads op het moment dat je kon kiezen of je aanpast materiaal kon inschakelen?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:03 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik heb een heleboel kleding downloads. Voor de rest niks. En voor dat ik seizoenen had, had ik toch al die downloads, en liep het ook perfect.
Alles is weer in orde. Het spel loopt weer als gegoten, ook nu ik de downloads en de backup's heb terug gezet. Ik heb maar 2 downloads die hij aangeeft in het aangepast materiaal en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Ik heb voor de rest dan ook alleen maar kleding downloadsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:06 schreef avotar het volgende:
[..]
Er stond geen geel driehoekje voor een van je downloads op het moment dat je kon kiezen of je aanpast materiaal kon inschakelen?
Daar ging het bij mij in eerste instantie ook mis. Ik had een badkamer die conflicteerde. Die heb ik eruit gegooid.. en verder niets meer aan het handje toen.
Is het terugzetten van je backup verder goed gegaan?
Ja, ik kan hem niet oppakkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:12 schreef vanillivi het volgende:
Heb je al geprobeerd om met de "moveobjects on" cheatcode de pinguïn op te pakken en te deleten?
En, is het de Aziatische versie?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:59 schreef Troel het volgende:
Vanmiddag werd er eerst een verkeerd pakketje bezorgd, maar nu heb ik gelukkig wel de goede!
Hij is aan het installeren
de boolprop testingcheat gebruiken in het buurtscherm, spel openen, linkermuisknop op de pinguin, force error, 'reset'.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:28 schreef Vonkenboer het volgende:
Om maar even met de deur in huis te vallen; ik speel de sims seizoenen en ik heb een leuke schattige pinguin () op een kavel zitten die niet weg wil; ik kan hem niet wegjagen want daar reageren mijn sims niet op.
Hij staat naast mijn brievenbus stil; zijn voeten bewegen wel maar hij loopt niet![]()
Wie heeft er suggesties ?
Klikken op een spiegel en dan kiezen voor uiterlijk veranderen. Je kunt dan kapsel, make-up, brillen etc. veranderen. De vorm van het gezicht en bv. huidskleur echter niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:52 schreef Asmodean het volgende:
is er eigenlijk een manier om het uiterlijk van de sims te veranderen tijdens het spelen?
Keuze uit Spaans en Engelsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:15 schreef vanillivi het volgende:
[..]
En, is het de Aziatische versie?
Veel speel plezier![]()
Je kunt 'm gewoon in het Nederlands zetten hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Keuze uit Spaans en Engels
Het is de Australische/Singaporese versie, dus wel weer een andere dan de vorige keer. Nouja, in het Engels spelen vind ik geen probleem.
http://www.insimenator.net/showthread.php?t=38732quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Kan iemand mij nog een keertje helpen? Post ik dadelijk leuke screens
Ik zoek een werkende hack dat zwangere adults gewoon hun eigen, gedownloade kleding kunnen blijven dragen. De standaard outfits voor zwangeren zijn zó walgelijk....
boolprop cheat ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
de boolprop testingcheat gebruiken in het buurtscherm, spel openen, linkermuisknop op de pinguin, force error, 'reset'.
Bedankt !quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:29 schreef Chanty87 het volgende:
boolprop testingcheatsenabled on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |