quote:Op donderdag 5 april 2007 13:32 schreef Jentin het volgende:
Ik heb een jongen in een van mijn klassen die Myron heet. Dankzij de naam van Igraines dochter was ik de eerste docent in jaren die zijn naam in 1 keer goed uitsprak.
Silver?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:53 schreef lcicle het volgende:
De dochter van Henk Schiffmacher heet 'Morrison', naar Jim
Wij hebben ook even gedacht om in plaats van 'Joseph' 'Josh' te pakken, wat dan niet alleen een verbastering van 'Jos' (opa) moest zijn, maar ook de voornaam ven een lid van onze favo band bij wiens concert wij elkaar ook hebben leren kennen.
Nah, toch maar nietDe combinatie liep niet zo lekker.
Ik kan hem geen ongelijk gevenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:22 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Morrison voor een meisjejullie brengen me op ideeen hier, ik gooi die naam es even in de groep hier
edit:![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan hem geen ongelijk geven![]()
Op de één of andere manier wordt Josephine heel vaak afgekort tot "Joef". Geen idee waarom, maar alle Jospehines die ik ken worden door vrienden en familie zo genoemd!quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:58 schreef Walrik het volgende:
Josephine of Josefiene (afkorten tot 'Joos'?)
Thalia (kwam ik laatst ergens tegen, geen idee wat t betekent overigens)
JOEF, EETEN!!! Joef, meen je dat nou?quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:30 schreef LittleMissSunshine het volgende:
[..]
Op de één of andere manier wordt Josephine heel vaak afgekort tot "Joef". Geen idee waarom, maar alle Jospehines die ik ken worden door vrienden en familie zo genoemd!
Thalia was één van de zeven Muzen uit de Griekse mythologie, of ook wel één van de Chariten (geluksgodinnen)
Ik ken vooral de verbastering van Josefine tot "Fien".quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:59 schreef Walrik het volgende:
JOEF, EETEN!!! Joef, meen je dat nou?Wel apart, dat wel, zou het streekgebonden kunnen zijn misschien? Nooit eerder gehoord, nl.
Oh, ik vind Joef wel heel leuk klinken!quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:59 schreef Walrik het volgende:
[..]
JOEF, EETEN!!! Joef, meen je dat nou?Wel apart, dat wel, zou het streekgebonden kunnen zijn misschien? Nooit eerder gehoord, nl.
Als "Loetsje"? Of "Luus"? Of nog anders? (Luuse?)quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:38 schreef Vivi het volgende:
Voor mijn eigen dochter (die een zoon werd) stond "Luce" hoog op het lijstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |