Is een profielen site maar hier staan foto's van deze damequote:Op woensdag 21 februari 2007 12:01 schreef enter het volgende:
vaaag, heb je een link van deze site?!?! haha nog meer vaag
mtmquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als die dat vaak draagt
Duurt het niet lang meer voor ze dood is.
gaat dan niet alles gewoon terug naar zijn plaats?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Het is wel echt, ik heb ook wel foto's gezien zonder corsetje *adem inhoudt*
Ben ik eigelijk ook wel benieuwd naar.. Volgens mij zitten de darmen ergens waar ze niet horen te zittenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef enter het volgende:
[..]
gaat dan niet alles gewoon terug naar zijn plaats?
Damn! Hoe hou je t vol?! Moet er niet aan denken om in zulke 'schoenen' te lopenquote:
zo'n slanke taille is toch niet gezond, ff serieus, ik zal denken dat de helft is weggehaald, door medische redenen ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb bewondering voor vrouwen die zo ver zijn gekomen! Het is ware topsport en vereist heel veel training om zo`n slanke taille te krijgen!
Ik vind corsetten prachtig en draag ze ook wel, maar zou nooit zo ver ingesnoerd willen worden
Volgens mij niet, dit vergt wel een tijdje "training" voordat je zo ver komt zeg maar... Steeds strakker insnoeren. Trouwens erg ongezond, organen gaan verschuiven en worden samengeperstquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef enter het volgende:
[..]
gaat dan niet alles gewoon terug naar zijn plaats?
Slank?? Dat is niet slank dat is niet normaal! Denk ook dat er een aantal ribben operatief zijn verwijderd. Sick als je t mij vraagtquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:35 schreef enter het volgende:
[..]
zo'n slanke taille is toch niet gezond, ff serieus, ik zal denken dat de helft is weggehaald, door medische redenen ofzo
Ik vind het erg knap dat ze sowieso nog kan lopenquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:23 schreef yavanna het volgende:
Ik vind het erg knap dat ze op die schoenen kan lopen.
zij zij zij zij zij zij zij zij zij...quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:09 schreef 16meter het volgende:
Lekker vriendje heb jij. Je laat je toch niet overal betasten door zatte mongolen? En hij staat dat toe?![]()
Oef... dit klinkt niet echt als carnaval vieren...quote:Reuze gezellig hoor alleen gebeurt alles natuurlijk onder voorwaarde van mijn vriend.
Heb mijn billen niet bekeken maar had wel het gevoel dat er hier en daar een blauwe plek op zat.
Maar goed nog 1 avond en het zit er weer op.
Echte liefdequote:Het is carnaval dus dat betekend op stap in drukke cafe's. Reuze gezellig hoor alleen gebeurt alles natuurlijk onder voorwaarde van mijn vriend.
beetje vernederend maar ja hoort er bij.
Het ergste was dat ik van mijn vriend absoluut niet terug mocht trekken als iemand een hand waar dan ook op me legde.
Heb mijn billen niet bekeken maar had wel het gevoel dat er hier en daar een blauwe plek op zat.
Ik had even niet door dat dit een quote was, sorry.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zij zij zij zij zij zij zij zij zij...
pffffff zulke vriendjes mot ik niet hoor![]()
Anders quote je je tekst even, is wat duidelijker.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zij zij zij zij zij zij zij zij zij...
pffffff zulke vriendjes mot ik niet hoor![]()
Toch niks mis mee, hij wil gewoon iedereen jaloers maken en laten merken waar hij iedere avond mee slaaptquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef zhe-devilll het volgende:
![]()
Het is carnaval dus dat betekend op stap in drukke cafe's. Reuze gezellig hoor alleen gebeurt alles natuurlijk onder voorwaarde van mijn vriend.
mijn dans marieke pak was weer te voorschijn gehaald. Een fel rood jurkje, strak van boven en met een (te) kort rood wijd rokje. Daaronder alleen een beha, een witte maillot en witte laarsjes met een klein hakje (cm of 8). Haren in 2 staartjes.
Geloof me je trekt zo wat aandacht. Natuurlijk ook de bedoeling. Opwindend, beetje vernederend maar ja hoort er bij.
Het ergste was dat ik van mijn vriend absoluut niet terug mocht trekken als iemand een hand waar dan ook op me legde.
Ik en wat afbetast. Er verdwenen veel handen onder mijn rokje, niet dat dat moelijk was met die lengte, die er eigenlijk niet thuis hoorde. Voor achter maakte niet uit. Heb mijn billen niet bekeken maar had wel het gevoel dat er hier en daar een blauwe plek op zat.
lekker vriendje ook getver, rare mensen heb je toch
abnormaal.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:32 schreef Marietje_34 het volgende:
Dit soort korsetten waren een paar honderd jaar terug toch heel normaal?
Sletquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef zhe-devilll het volgende:
![]()
Het is carnaval dus dat betekend op stap in drukke cafe's. Reuze gezellig hoor alleen gebeurt alles natuurlijk onder voorwaarde van mijn vriend.
mijn dans marieke pak was weer te voorschijn gehaald. Een fel rood jurkje, strak van boven en met een (te) kort rood wijd rokje. Daaronder alleen een beha, een witte maillot en witte laarsjes met een klein hakje (cm of 8). Haren in 2 staartjes.
Geloof me je trekt zo wat aandacht. Natuurlijk ook de bedoeling. Opwindend, beetje vernederend maar ja hoort er bij.
Ik en wat afbetast. Er verdwenen veel handen onder mijn rokje, niet dat dat moelijk was met die lengte, die er eigenlijk niet thuis hoorde. Voor achter maakte niet uit. Heb mijn billen niet bekeken maar had wel het gevoel dat er hier en daar een blauwe plek op zat.
lekker vriendje ook getver, rare mensen heb je toch
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:36 schreef Biancavia het volgende:
Als je blaast valt ze om
[afbeelding]
Ik vind die schoenen er ook niet lekker makkelijk zittend uitzien...quote:
quote:Zondag was het niet zo'n lekker weer dus stelde Daan voor naar het subtropisch zwemparadijs te gaan. Vinden we beide heerlijk. Water en lekker warm.
Ik mijn 'toonbare' bikini, broekje is wel hoog uitgesneden maar nog behoorlijk vele witte stof ivm sommige andere die ik heb, in de tas gedaan. Sexy maar degelijk.
Dacht ik.
Ik pak het inhet hokje uit om me om te kleden, zie ik dat die 'smiecht' de veoring uit het broekje en de cups geknipt had. Netjes zodat het nauwelijks opvalt. Behalve natuurlijk als je met een witte bikini het water in stapt.
Erg opwindend voor me maar tegelijk ook erg beschamend. Een keuze niet het water int e gaan had ik natuurlijk niet. Naakt is nog minder erg dan in een bikini waar je echt alles door ziet als ie nat is.
Vele ogen zijn op mij gericht geweest en regelmatig was mijn hoofd roder dan verwacht mag worden in een zwembad.
Het leven is zwaar
quote:No corset this weekend for me but a chastity belt instead. My bf got home last friday and he caught me playing with myself. I know i am not allowed to do so without his permission, i agreed on that rule, but writing my blog and placing the photo's made me so hot i could not resist.
he immediately took the chastity belt. It has a very large insertable part that goes into my pussy. It consists of 4 different steel balls . Small at that top and big the last one. It goes very deep in and it stimulates me constanly but not enough to reach an orgasm. It has 2 padlocks so it cannot come off without a key. The only 'disadvantage' is i cannot wear a corset with it as part of the belt goes around my waist. Ofcourse i had to give him pleasure this weekend several times.
Hopefully the belt goes off this afternoon. I am still wearing it
quote:Dit weekend onze eerste tennis wedstrijd van dit jaar gespeeld. Het was zaterdag en heerlijk weer. Daarom 'mocht' ik van mijn vriend en tevens dubbelpartner mijn ultra korte en wijde tennis rokje aan. Een stringetjes vond ie nog te koud dus mocht ik een mooi wit slipje aan met van die ruches. Het hoort eigenlijk bij mij french maid outfit.
Het ging naar mijn gevoel wel redelijk maar we verloren onze wedstrijd en dat lag natuurlijk aan mij. Dat vroeg om straf vond ie en dat heb ik gekregen.
Ik kan neit in al te veel details treden hier want het is een openbare pagina maar we hebben zo'n electrisch vliegenvang ding in de vorm van een tennisracket. Vliegen gaan er van dood maar bij mensen doet het alleen vreselijk veel pijn als het tegen sommige wat gevoeligere plaatsen komt. Ik weet zeker dat ik bij de volgende wedstrijd mijn stinkende best zal doen
Heeft ze op haar linkerbeen nou een enorme blauwe plek?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:36 schreef Biancavia het volgende:
Als je blaast valt ze om
[afbeelding]
Ach ja, dat zullen wel van die types zijn die van SM houden ofzo.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heeft ze op haar linkerbeen nou een enorme blauwe plek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |