Vanwege Acrobat Reader 8 heb ik Foxit Reader gedeinstalleerd... Nooit verwacht dat dat ooit zou gebeuren trouwens...quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je roept maar wat he?
Versie 8 is nog nooit zo snel geweest.
Geef mij maar Voorvertoning; werkt prima en supersnel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:16 schreef theiz het volgende:
Adobe acrobat reader, dat is een kutprogramma! Trage troep!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Geef mij maar Voorvertoning; werkt prima en supersnel.
Maar versie 8 is niet compatible met ons PDF conversie programma....quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je roept maar wat he?
Versie 8 is nog nooit zo snel geweest.
Logisch: Heel Aqua is eigenlijk 1 grote PDF. PDF is ook zo'n beetje het standaard document in OSX. Screenshots enzo worden ook als PDF 'opgeslagen'quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Geef mij maar Voorvertoning; werkt prima en supersnel.
Onder het plaatje waarin FreeBSD linux owned.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:58 schreef TwyLight het volgende:
En waar is het plaatje dat windows gepwnd wordt in de OP?
Opera werkt voor mij niet... Zit veel te veel rotzooi in die ik nooit gebruik (irc, mail, etc), ik kan er de webmail client van m'n werk niet in gebruiken (niet direct de schuld van Opera, maar toch kut) en QuickQuote werkt er niet meequote:Op woensdag 21 februari 2007 21:39 schreef thedude0 het volgende:
firefox is de slechtste browser die ik ooit gezien heb. wat een onstabiel kut programmasloom
schijt in het algemeen
opera![]()
Jullie kregen pas internet na IE5?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:39 schreef thedude0 het volgende:
firefox is de slechtste browser die ik ooit gezien heb. wat een onstabiel kut programmasloom
schijt in het algemeen
opera![]()
Ik kan me herinneren dat FF een heel stuk sneller was op me oude 200MHz bakkie dan Operaquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:39 schreef thedude0 het volgende:
schijt in het algemeen
opera![]()
Weet ik niet het staat standaard op OSX dus agh het werkt lekkerquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Waren daar ook niet linux en windows versies van?
Inderdaad, die waren er niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Waren daar ook niet linux en windows versies van?
Hoe bedoel je, gaan samenvoegen en gaan lenen? Ik dacht dat er al regelmatige uitwisselingen en terugkoppelingen waren?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:47 schreef slakkie het volgende:
Aanvulling op de_hertog, tis idd KHMTL, de engine die Konqueror gebruikt, wat Safari ook gebruikt. En ze gaan idd beide code-bases samenvoegen (dwz, verschillende trunks voor Konquerer en Safari) waarbij ze code van elkaar gaan lenen/samenvoegen.
Dat weet ik ook niet precies, heb hier nog ergens een artikel over slingeren - zal het eens opzoeken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, gaan samenvoegen en gaan lenen? Ik dacht dat er al regelmatige uitwisselingen en terugkoppelingen waren?
De engine boeit me eingelijk meer. Heb ik meer aan met websites debuggedquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Inderdaad, die waren er niet.. Safari is gebaseerd op Konqueror, de KDE browser, Het onderliggende WebKit is open source, en volgens mij neemt Konqueror aanpassingen van Apple ook over. Of er een Windows-versie van Konqueror is weet ik niet. Let wel dat het hier sowieso alleen om de engine gaat, niet om de praktische zaken die in de GUI zitten.
Hoezo, dat draait wel onder OS X?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Even tussen ons Day of Defeat is ook veel beterderderder dan Counterstrike
Nee maar het is wel veel leuker vind je niet?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:52 schreef whoops het volgende:
[..]
Hoezo, dat draait wel onder OS X?
Ik ben geen gamert... Ik vind ze dus allebei even leuk...quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar het is wel veel leuker vind je niet?
Psh ik wil met iemand een potje dod spelen maar niemand speelt hetquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ben geen gamert... Ik vind ze dus allebei even leuk...
Dan laat je je toch gezellig uitmoorden op een publieke server?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Psh ik wil met iemand een potje dod spelen maar niemand speelt hetnaja niemand die ik ken...
Ja ja maar ik wil samen metiemand uitgemoord wordenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:23 schreef whoops het volgende:
[..]
Dan laat je je toch gezellig uitmoorden op een publieke server?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |