Is dat het? Nee, dat ken ik inderdaad niet. Maar dat zou ook kunnen komen door het feit dat ik goed ben bedeeld door God en geen schoudervullingen nodig heb.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou goed, ik zal de retorische vraag maar zelf beantwoorden dan. Er zitten schoudervullingen in een pak om een man er breed en viriel uit te laten zien. Er is weinig verschil tussen een schoudervulling en een push-up bh. Zodra je dus een net pak draagt toon je je stuff aan vrouwen. Wij verdorven mannen.
Hoe jij het opvat mag je zelf weten. Wat jij je buurman met je eigen vrouw laat doen moet je ook zelf weten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Je blijft maar praten over je vrouw als een voorwerp.
Dat wil ik inderdaad niet. Aangezien jij een kenner bent over je vrouw programmeren, kunt je me me waarschijnlijk wel zeggen wat ik er tegen moet doen, haar ketting inkorten, of gewoon net zolang hoeken op d'r ogen geven totdat ze de voordeur niet meer vindt?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoe jij het opvat mag je zelf weten. Wat jij je buurman met je eigen vrouw laat doen moet je ook zelf weten.
Leg jij dat maar eens uit aan die Marokkaans jochies die voor overlast zorgen op de Nederlands stranden, OV en discotheken!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarom denk jij direct aan het fysieke. In gedachten uitkleden, aanraken en misbruiken zijn ook opties. Nogal primitief hoe je daarover denkt
Kijk...de angst die gebaseerd is op 'zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten'.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Juist en je wilt dat iedereen, die het maar wil, het kan aanraken en kan misbruiken.
dat moety idd de buurvrouw zelf weten de buurman mag boos zijn maar hij kan haar niet dwingen te stoppenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Een diamant is gemeenschappelijk eigendom? Niet bij ons hoor. Wat jij met je buurvrouw doet moet je zelf weten.
en dat doet zeer hoequote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarom denk jij direct aan het fysieke. In gedachten uitkleden, aanraken en misbruiken zijn ook opties. Nogal primitief hoe je daarover denkt
Nu hopen dat ze ook in Westeuropa moderniseren. Helaas zie je maar al te vaak dat het land van herkomst moderniseert, maar de mensen die ergens anders zijn gaan wonen blijven hangen in het verleden.quote:Geëmancipeerd
Want er is de laatste jaren veel veranderd voor de Marokkaanse vrouw. Spijkerbroeken en hoge hakken in plaats van hoofddoekjes en djellaba's. De traditionele huisvrouw heeft in een groot deel van Marokko plaats gemaakt voor een moderne, geëmancipeerde vrouw met een goede baan.
Dat is een nogal lage dunk die je hebt van vrouwen. Mijn vrouw is slim genoeg om zonder mij in te zien hoe om te gaan met mannen buiten mij om.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat wil ik inderdaad niet. Aangezien jij een kenner bent over je vrouw programmeren, kunt je me me waarschijnlijk wel zeggen wat ik er tegen moet doen, haar ketting inkorten, of gewoon net zolang hoeken op d'r ogen geven totdat ze de voordeur niet meer vindt?
je maakt telkens dezelfde fout dat moet ZIJ wetenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hoe jij het opvat mag je zelf weten. Wat jij je buurman met je eigen vrouw laat doen moet je ook zelf weten.
Combineer dit eens met ditquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wie denkt hier nu primitief?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Juist en je wilt dat iedereen, die het maar wil, het kan aanraken en kan misbruiken.
Ah, komen we weer terug op de varkensmentaliteit waarbij het zowel mannetje als vrouwtje niet boeit met wie ze het doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat moety idd de buurvrouw zelf weten de buurman mag boos zijn maar hij kan haar niet dwingen te stoppen
over verdraaien gesprokenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat is een nogal lage dunk die je hebt van vrouwen. Mijn vrouw is slim genoeg om zonder mij in te zien hoe om te gaan met mannen buiten mij om.
Misschien moet je dus een slimmere vrouw vinden. Eentje die voor zichzelf kan denken ipv dat ze doet wat jij wilt.
Niet als ze met mij getrouwd is. Net zoals ik niet kan doen wat ik wil omdat ik getrouwd met haar ben.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je maakt telkens dezelfde fout dat moet ZIJ weten
Je bedoelt dat ze weet hoe ze moet overleven ondanks de zieke gedachtengang die jij bezigt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat is een nogal lage dunk die je hebt van vrouwen. Mijn vrouw is slim genoeg om zonder mij in te zien hoe om te gaan met mannen buiten mij om.
Misschien moet je dus een slimmere vrouw vinden. Eentje die voor zichzelf kan denken ipv dat ze doet wat jij wilt.
tuurlijk boeit dat wel maar dat maakt nog niet dat ik het RECHT HEB om haar daarom maar te dwingen in huis te blijven aan de ketting.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ah, komen we weer terug op de varkensmentaliteit waarbij het zowel mannetje als vrouwtje niet boeit met wie ze het doen.
Ik kan iets prima aanraken in gedachten. Hoe beperkt ben je als je alleen in fysieke termen kan denkenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:35 schreef wonko het volgende:
[..]
Combineer dit eens met dit
[..]
Wie denkt hier nu primitief?
Eurekaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met kettingen hebt, maar als je daarop geilt wie ben ik dan om daar iets over te zeggen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
tuurlijk boeit dat wel maar dat maakt nog niet dat ik het RECHT HEB om haar daarom maar te dwingen in huis te blijven aan de ketting.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:36 schreef wonko het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze weet hoe ze moet overleven ondanks de zieke gedachtengang die jij bezigt.
wel dat ze het niet doet omdat ze getrouwd is wil nog niet zeggen dat ze het niet magquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Niet als ze met mij getrouwd is. Net zoals ik niet kan doen wat ik wil omdat ik getrouwd met haar ben.
et viola een drogredenering en ontwijkend gedrag dmv een persoonlijke aanval.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met kettingen hebt, maar als je daarop geilt wie ben ik dan om daar iets over te zeggen.
Nee, ze mag het ook niet. Net zoals ik het ook niet mag.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wel dat ze het niet doet omdat ze getrouwd is wil nog niet zeggen dat ze het niet mag
waarom niet ze is vrij te gaan en te staan en te doen wat ze wilquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, ze mag het ook niet. Net zoals ik het ook niet mag.
Volgens mij ben jij partnerloos.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, ze mag het ook niet. Net zoals ik het ook niet mag.
Hij bedoelt 't natuurlijk overdrachtelijk! Hoe beperkt ben je als je alleen in fysieke termen kan denkenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik weet niet wat je met kettingen hebt, maar als je daarop geilt wie ben ik dan om daar iets over te zeggen.
Volgens mij doe jij dat...net zoals jij denkt dat een vrouw een voorwerp is waar iedereen aan gaat zitten graaien e.d. als ze zich niet onderwerpt aan beperkende maatregelen....dat is pas beperkt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik kan iets prima aanraken in gedachten. Hoe beperkt ben je als je alleen in fysieke termen kan denken
En daarom moet de vrouw beperkingen opgelegd worden maar de man niet?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ah, komen we weer terug op de varkensmentaliteit waarbij het zowel mannetje als vrouwtje niet boeit met wie ze het doen.
Papegaai, iedereen roept dit dus zal het wel kloppen en geldig zijn als argument. Ik zal je vertellen dat dit onzin is. Wij zien het uitkleden van vrouwen niet als modernisering, wij vinden het modern als vrouwen studeren en respect voor zichzelf heeft en niemand hoeft te weten wat voor stabiele cupmaat ze heeft.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Nu hopen dat ze ook in Westeuropa moderniseren. Helaas zie je maar al te vaak dat het land van herkomst moderniseert, maar de mensen die ergens anders zijn gaan wonen blijven hangen in het verleden.
Hoe controleer je dat? Blind vertrouwen?quote:
Volgens mij helpt in dit uiterst bijzondere geval alleen nog maar shocktherapie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:56 schreef DustPuppy het volgende:
Het punt is trouwens niet wat wel of niet goed is voor de vrouw. Het punt is dat mensen zoals BSB en Kirmi hun moraal opdringen en projecteren op een maatschappij die duidelijk een andere moraal heeft en heel anders omgaat met dingen zoals seksualiteit, kleding en wat al niet meer.
Eigenlijk is dit een exercitie in futiliteit om dit aan ze duidelijk te maken.
Mag wel een slotje op dus![]()
Je moet eens meer met je hersens denken dan met je pik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zolang de vrouw zich enkel toont aan haar eigen man zie ik de relevantie niet zo.
Het geeft niet dat je onwetend bent, we gaan je onderwijzen. Ook de man moet zich houden aan de wetten der zedelijkheid.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:54 schreef wonko het volgende:
[..]
En daarom moet de vrouw beperkingen opgelegd worden maar de man niet?
Eerwraak.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe controleer je dat? Blind vertrouwen?
En wat als ze toch vreemd gaat, met een collega bijvoorbeeld. Of, indien ze niet werkt, met de glazenwasser. Wat dan? Even gesteld dat je het niet weet, maar alleen vermoedt. Wat dan?
Hiermee bevestig je wat ik zei. Dank je.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Papegaai, iedereen roept dit dus zal het wel kloppen en geldig zijn als argument. Ik zal je vertellen dat dit onzin is. Wij zien het uitkleden van vrouwen niet als modernisering, wij vinden het modern als vrouwen studeren en respect voor zichzelf heeft en niemand hoeft te weten wat voor stabiele cupmaat ze heeft.²
En als iemand wel kan zien dat ze tieten heeft heb jij het recht haar te minachten en hoer te noemen ook al heeft ze gestudeerd en netjes getrouwd is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Papegaai, iedereen roept dit dus zal het wel kloppen en geldig zijn als argument. Ik zal je vertellen dat dit onzin is. Wij zien het uitkleden van vrouwen niet als modernisering, wij vinden het modern als vrouwen studeren en respect voor zichzelf heeft en niemand hoeft te weten wat voor stabiele cupmaat ze heeft.²
En nu zeg je precies waar ik hoopte. Wij gaan uit van beschaving, beschaving is dat de vrouw gerespecteerd dient te worden en niet wordt afgerekend op gebruinde sensuele dijen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Hiermee bevestig je wat ik zei. Dank je.
Marokko moderniseert, maar de Marokkanen die al jaren weg zijn zien dat niet als modernisering en blijven dus hangen in het verleden.
Vanwaar die fixatie van jou op mijn pik?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je moet eens meer met je hersens denken dan met je pik.![]()
Neen, dat recht heb ik niet. Daarom doe ik dat ook niet. Respect is het uitgangspunt, en de overeenkomst tussen ons allen is dat we allemaal mensen zijn. Echter mag ik best afwijzend staan tegenover het feit dat er hier in het westen op een legbatterij-achtige manier met vrouwen wordt omgegaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:02 schreef wonko het volgende:
[..]
En als iemand wel kan zien dat ze tieten heeft heb jij het recht haar te minachten en hoer te noemen ook al heeft ze gestudeerd en netjes getrouwd is.
Maar men gaat ervan uit dat hij zwak is dus moet de vrouw zich onderwerpen aan maatregelen opgelegd door diezelfde zwakke man....en dat geloof van jullie....worden jullie daar niet sterker van?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het geeft niet dat je onwetend bent, we gaan je onderwijzen. Ook de man moet zich houden aan de wetten der zedelijkheid.²
Het zit blijkbaar niet in je bovenkamer.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Vanwaar die fixatie van jou op mijn pik?
oh daarom komt het voornamelijk in islamitische landen voorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat is wel zoooo pre-Islam. Wij moslims doen daar niet aan.
Hoezo 'wij'?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat is wel zoooo pre-Islam. Wij moslims doen daar niet aan.
Héhé, eindelijk, je trekt uiteindelijk toch nog de goede conclusies getuige je mooie retorische vraag. Wij worden zeker sterker van ons geloof, en dat houdt ons verre van overspel, iets wat hier in het westen algemeen geacepteerd wordt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:06 schreef wonko het volgende:
[..]
Maar men gaat ervan uit dat hij zwak is dus moet de vrouw zich onderwerpen aan maatregelen opgelegd door diezelfde zwakke man....en dat geloof van jullie....worden jullie daar niet sterker van?
Jij misschien, maar je landgenoten in Marokko zien dat schijnbaar toch anders.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En nu zeg je precies waar ik hoopte. Wij gaan uit van beschaving, beschaving is dat de vrouw gerespecteerd dient te worden en niet wordt afgerekend op gebruinde sensuele dijen.²
Hahahahahahaha *kuch* *kuch*, briljant dit!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Héhé, eindelijk, je trekt uiteindelijk toch nog de goede conclusies getuige je mooie retorische vraag. Wij worden zeker sterker van ons geloof, en dat houdt ons verre van overspel, iets wat hier in het westen algemeen geacepteerd wordt.²
Het kost wat tijd, maar dan heb je ook wat. Je begint eindelijk de juiste conclusies te trekken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij misschien, maar je landgenoten in Marokko zien dat schijnbaar toch anders.
En je kunt ook een vrouw met gebruinde dijen respecteren. Het feit dat veel jeugdige marokkanen dat niet doen wil veel zeggen over hun opvoeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |