abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:58:53 #101
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_46557571
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:39 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Daar gaan we weer
Ik kom zelf bijna jaarlijks in Marokko, uiteraard tijdens de zomer een volledige 6 weken, echter stoor ik me steeds meer aan het feit dat je overal sensueel edoch schaars geklede dames op zoek naar vertier ziet. Ze staan overal, je ontkomt er niet aan, als je dat modern noemt dan pas ik.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_46557750
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik kom zelf bijna jaarlijks in Marokko, uiteraard tijdens de zomer een volledige 6 weken, echter stoor ik me steeds meer aan het feit dat je overal sensueel edoch schaars geklede dames op zoek naar vertier ziet. Ze staan overal, je ontkomt er niet aan, als je dat modern noemt dan pas ik.

²
Zou het niet komen omdat ze het gewoon warm hebben ? Dan is luchtige kleding toch een goeie oplossing ? En wat is er mis met vertier ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_46557946
quote:
dat komt omdat jij radicaal denkt en bent. wat dat betreft pas je uitstekend bij de taliban. ik vind dat mensen met zulke overtuigingen niet in nederland en europa horen omdat je nooit in vrede en rust met de westerse / vrije mensen kan leven. je zult altijd proberen het systeem te ondermijnen en tegen te werken.
pi_46558414
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:52 schreef desiredbard het volgende:

[..]

met de groetjes aan Danny, tering zeg. hij praat alsof ie tegen een schrijver praat. hij is gewoon een frikandel man ik denk dat jij nog betere essays kan schrijven. probeer het eens joh.
PVV Desiredbard, ik ken geen Danny. Misschien ben je in de war. BSB is gewoon een toffe gast en kan prima essays schrijven. Helaas zijn deze parels maar al te vaak voor zwijnen. Maar het staat je vrij om zelf eens essays te schrijven.
pi_46558480
quote:

[..]

²
Kut he als de wereld evolueerd en je zelf stil staat?
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:35:05 #106
13462 BansheeBoy
pi_46558576
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:32 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Kut he als de wereld evolueerd en je zelf stil staat?
Perceptie! Dat is het.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_46558602
quote:

[..]

²
Ik blijf het erg opvallend vinden, dat je modern associeert met schaars gekleed zijn. Het is net alsof je iets tekort komt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_46558642
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Perceptie! Dat is het.

²
Ach, als een taliban jouw zus ziet dan zal hij haar ook als een onzedig persoon beschouwen. Je moet dus niet te snel oordelen.
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:41:58 #109
13462 BansheeBoy
pi_46558785
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:36 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ach, als een taliban jouw zus ziet dan zal hij haar ook als een onzedig persoon beschouwen. Je moet dus niet te snel oordelen.
Ik denk niet dat de taliban een niqab als schaarsgekleed zien.

²
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:44:08 #110
13462 BansheeBoy
pi_46558854
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:35 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik blijf het erg opvallend vinden, dat je modern associeert met schaars gekleed zijn. Het is net alsof je iets tekort komt.
Ik heb kleding zat, dat zal het niet zijn.

²
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:46:00 #111
8369 speknek
Another day another slay
pi_46558914
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:41 schreef BansheeBoy het volgende:

²
En maar lonken met die zaadvragende ogen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_46558938
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:35 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat is niet hoe hij dat associert. Dat is de associatie van de westerling. Je bent immers achterljik als je teveel kleding aanhebt en modern als je je luchtig kleedt, het liefst op een manier die de man prettig vindt.
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:48:59 #113
13462 BansheeBoy
pi_46559020
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat is niet hoe hij dat associert. Dat is de associatie van de westerling. Je bent immers achterljik als je teveel kleding aanhebt en modern als je je luchtig kleedt, het liefst op een manier die de man prettig vindt.
Ja inderdaad. De westerlingen hebben zoveel respect voor hun vrouwen, maar oh wee als zij haar rondingen verbergt en zich kuis gedraagd, dan is er plostklaps geen plaats meer voor haar in de samenleving. Een vrouw zien als lustobject, en dat nog durven koppelen aan beschaving is m.i. je reinste arrogantie en getuigd van weinig intelligentie en respect voor de (sensuele) vrouw.

²
pi_46559114
quote:

[..]

²
Nee, als ze daarin rondloopt dan zal dan gemiddelde Taliban tevreden zijn ja.
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:53:47 #115
15869 gr8w8
Better by design.
pi_46559173
Zo'n hoofdoekje is alleen maar sexy. Komen de ogen lekker uit.
Welkom bij de V&D der webfora.
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:55:35 #116
8369 speknek
Another day another slay
pi_46559226
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:53 schreef gr8w8 het volgende:
Zo'n hoofdoekje is alleen maar sexy. Komen de ogen lekker uit.
Bukkake's gaan ook makkelijker. Hup hoofddoekje af, gezicht afvegen, nieuwe op, niemand die het ziet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_46559360
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dus omdat ik constateer dat er iets gaande is, heeft het mezelf te maken? Logica van tijger zonder staart.

In Marokko heb je meer aanbod dan vraag. Het is om van over te geven.

²
Mm toch maar eens in overweging nemen als vakantiebestemming dan
Bedankt voor de tip
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_46559509
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb kleding zat, dat zal het niet zijn.

²
Nee, maar het is wel iets anders. Best triest. Alsof je afgunstig bent dat het gemeengoed is dat vrouwen zulke kleding mogen dragen en jij niet ('hun mogen het wel en ik niet').
Misschien wat last van een onderdrukte fetisjisme?
pi_46559663
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon lezen? Hij post zelf die berichten.
De associatie van de term modern bij 'de westerling' houdt niet op bij schaars geklede dames. Ik noem wat andere voorbeelden. Kunst, literatuur, schilderskunst, maatschappelijke vooruitgang, etc.
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:12:26 #120
13462 BansheeBoy
pi_46559716
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:10 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon lezen? Hij post zelf die berichten.
De associatie van de term modern bij 'de westerling' houdt niet op bij schaars geklede dames. ik noem wat andere voorbeelden. Kunst, literatuur, schilderskunst, maatschappelijke vooruitgang, etc.
Nee, daar staat de Islamitische wereld niet bekend om. Je mag gerust met mij in dialoog treden, graag zelfs, maar probeer eerst jezelf eens te verdiepen in bepaalde zaken, echt inhoudelijk, kom dan terug.

Nu zijn de verhoudingen qua kennisniveau nl. erg scheef.

²
pi_46559725
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja inderdaad. De westerlingen hebben zoveel respect voor hun vrouwen, maar oh wee als zij haar rondingen verbergt en zich kuis gedraagd, dan is er plostklaps geen plaats meer voor haar in de samenleving. Een vrouw zien als lustobject, en dat nog durven koppelen aan beschaving is m.i. je reinste arrogantie en getuigd van weinig intelligentie en respect voor de (sensuele) vrouw.

²
Perceptie maakt meer kapot dan je lief is.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_46559832
Toch is dit weinig respectloos:
pi_46559847
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
PVV Desiredbard, ik ken geen Danny. Misschien ben je in de war. BSB is gewoon een toffe gast en kan prima essays schrijven. Helaas zijn deze parels maar al te vaak voor zwijnen. Maar het staat je vrij om zelf eens essays te schrijven.
pi_46559942
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, daar staat de Islamitische wereld niet bekend om. Je mag gerust met mij in dialoog treden, graag zelfs, maar probeer eerst jezelf eens te verdiepen in bepaalde zaken, echt inhoudelijk, kom dan terug.

Nu zijn de verhoudingen qua kennisniveau nl. erg scheef.

²
Ik heb het helemaal niet over de islamitische wereld gehad. Dat breng je nu zelf naar voren. Het is geen wedstrijdje, maar het is voor mij wel opvallend dat jij, bij het zien van de term modern, niet verder komt dan een beeld van een straat in Marokko waar een dame (of meerder, soit) schaarsgekleed gaat.
Ik heb kritiek op die tunnelvisie.

Je moet beter lezen. Is trouwens de tweede keer dat ik dit zeg.
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:28:59 #125
13462 BansheeBoy
pi_46560287
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:19 schreef damian5700 het volgende:

Je moet beter lezen. Is trouwens de tweede keer dat ik dit zeg.
En dit is exact het punt waar ik je wilde hebben! Daar gaat het juist om, een hoop weten het, nog meer helaas niet.

²
pi_46560524
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dit is exact het punt waar ik je wilde hebben! Daar gaat het juist om, een hoop weten het, nog meer helaas niet.

²
Ga je privegejank ergens anders botvieren.
pi_46560600
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ik weet niet wat je bedoelt met 'een hoop weten het', maar als je niet beter kunt of wilt lezen moet je het maar even doorgeven. Dan kan ik daarmee in de toekomst rekening houden.
Wel even een vraagje.
Wanneer je de kleding van de vrouw(en) even loslaat (kan je dat?) zie je dan verder nog meer zaken die een associatie oproepen met moderniteit?
pi_46560627
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:35 schreef wonko het volgende:

[..]

Ga je privegejank ergens anders botvieren.
Die persoonlijke aanval is nergens voor nodig. Het mag geen geheim zijn dat je moslims nogal haat, maar dat hoef je niet in elke topic te ventileren. Als je inhoudelijk niets hebt toe te voegen, kun je ook gewoon wegblijven.
pi_46560730
quote:

[..]

²
Nee, jij stelt dat op één lijn in jouw posts. Modern zijn heeft in de eerste plaats te maken met de maatschappelijke positie die je aanvaardt in dit kader als vrouw: een baan hebben, zeggenschap over je eigen leefstijl (en dus ook kleding, het sluit overigens geenszins de hijaab uit) en partnerkeuze.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_46561518
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

blaat
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_46562385
Kunnen we vanaf hier weer ontopic gaan. Het is hier geen slowchat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_46564571
quote:

[..]

Die persoonlijke aanval is nergens voor nodig. Het mag geen geheim zijn dat je moslims nogal haat, maar dat hoef je niet in elke topic te ventileren. Als je inhoudelijk niets hebt toe te voegen, kun je ook gewoon wegblijven.
Wahaha....mooi verhaal. Maar ik had het over het niet inhoudelijke persoonlijke geneuzel van BSB en zijn holmaatjes....die moeten wegwezen.

Oh wacht...post boven me niet gelezen...sorry.
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:28:10 #133
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_46564644
Het wordt tijd dat die wijven hier ook een beetje normaal gaan doen.

Ik was 2 jr geleden in marokko voor werk, ik helemaal panisch omdat ik dacht dat ik met een stel achterlijken te maken heb.
Zie ik daar toch verdomme de meest prachtige en verzorgde, niet te vergeten super cute geklede vrouwen rondbanjeren.
Wat nou hoofddoek?? De enigen die zo'n doek droegen waren > 65
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:39:33 #134
15869 gr8w8
Better by design.
pi_46564986
Je was in de hoerenbuurt SHE, is me hier duidelijk gemaakt.
  donderdag 22 februari 2007 @ 18:04:15 #135
13462 BansheeBoy
pi_46565794
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:39 schreef gr8w8 het volgende:
Je was in de hoerenbuurt SHE, is me hier duidelijk gemaakt.
Marokko is één grote rose buurt, ik zeg het niet graag, maar wat een hypocrisie kent dat land zeg.

²
pi_46565993
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:
²
Dit is dus je reinste flauwekul! Echte arogantie en respectloosheid is het pas als je het niveau laat bepalen door de "bedektheid". Al zou ik poedeltjenaakt voor je neus staan dansen, dan NOG heb je me maar te respecteren!!! En als ik er luchtig gekleed uitzie, wil dat nog helemaal NIETS zeggen over mijn kuisheid! Over weinig intelligentie gesproken...
  donderdag 22 februari 2007 @ 18:15:49 #137
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_46566198
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:46 schreef Pappie_Culo het volgende:

opgericht naar aanleiding van een (of eigenlijk twee) van de grootste menselijke miskleunen ooit
Nou ja ... als je doelt op de 2 wereld oorlogen leg mij maar uit wat het verschil is in een 3e reich of een groot romeins rijk of een europeese unie.

de romeinse en duitse rijken hadden tenminste nog goede nieuwe strakke snelwegen.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
  donderdag 22 februari 2007 @ 18:19:50 #138
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_46566347
En over dat hoofddoekjes gedoe, als ze wat modernere stoffen gebruiken ipv dat bloemekes gedoe ziet het er gewoon modern uit. dat bloemekes patroontje doet teveel denken aan onze oma's die panieken bij 2 regendruppels en een hoofddoekske opdoen. ik zie wel ooit van die doeken rondlopen wat er wel modern uitziet hoor. Maar dat is een minderheid (ja in een minderheid ook nog)

Voor degene die Sharon Dijksma kennen, daar heb je een reden dat ik VOOR burka ben.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
  donderdag 22 februari 2007 @ 18:34:40 #139
15869 gr8w8
Better by design.
pi_46566851
Wat heeft een hoofddoekje zin als je wel zware make-up op doet en de meest flitsende kleding?
pi_46567338
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:15 schreef __________ het volgende:

[..]

Nou ja ... als je doelt op de 2 wereld oorlogen leg mij maar uit wat het verschil is in een 3e reich of een groot romeins rijk of een europeese unie.

de romeinse en duitse rijken hadden tenminste nog goede nieuwe strakke snelwegen.
je kan er in meebepalen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  donderdag 22 februari 2007 @ 19:24:01 #141
13462 BansheeBoy
pi_46568573
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:34 schreef gr8w8 het volgende:
Wat heeft een hoofddoekje zin als je wel zware make-up op doet en de meest flitsende kleding?
Dat soort meiden snappen dan ook de bedoeling niet, of ze zijn gemaakt naïef.

²
pi_46568605
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
of ze moeten jouw religie niet
pi_46568694
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Maar BullShitBoy...in hoeverre meen je deze religiemeuk nou eigenlijk? En in hoeverre zit je de boel hier op te fokken met je zielige uitspraken?
  donderdag 22 februari 2007 @ 19:28:11 #144
13462 BansheeBoy
pi_46568727
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

of ze moeten jouw religie niet
Wat jammer, ik dacht dat je oprecht geïnteresseerd was.

²
  donderdag 22 februari 2007 @ 19:29:18 #145
13462 BansheeBoy
pi_46568773
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:27 schreef wonko het volgende:

[..]

Maar BullShitBoy...in hoeverre meen je deze religiemeuk nou eigenlijk? En in hoeverre zit je de boel hier op te fokken met je zielige uitspraken?

Wat bedoel je? Wees eens concreet.

²
pi_46568824
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat jammer, ik dacht dat je oprecht geïnteresseerd was.

²
lijkt mij vrij logisch hoofddoekje moe(s)t van mannen maar men is het er niet meeeens en prottesteert zo tegen het regime zie je in iran ook
pi_46568847
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Wees eens concreet.

²
het lijkt mij vrij duidelijk zelfs meki snapt het
  donderdag 22 februari 2007 @ 19:33:58 #148
13462 BansheeBoy
pi_46568923
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

het lijkt mij vrij duidelijk zelfs meki snapt het
Hij twijfelt aan mijn oprechtheid, barmhartig als ik ben geef ik hem met mijn vraag feitelijk een tweede kans mij serieus te behandelen. Ik ga er dan ook van uit dat hij dat nu zal doen.

²

[ Bericht 5% gewijzigd door BansheeBoy op 22-02-2007 19:43:09 ]
pi_46569388
quote:
en dat geldt ook voor jou.
pi_46569505
quote:

mocht het noodlot dan toch toeslaan en ze word ondanks haar niqab verkracht dan zal zij toch dood moeten omdat het verrassend genoeg achteraf toch moeilijk bleek 4 mannelijke getuigen te vinden die wilden bevestigen dat ze verkracht is en niet zelf heeft toegelaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')