Naja, hij gaf aan dat hij zelf ook al 2 nachten niet of nauwelijks had geslapen. Dus in dit geval geef ik hem het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart is een beetje heel veel laf om niet mee te doen
[afbeelding]
Leedvermaak?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:46 schreef pronkjewail het volgende:
Bart moet even aan haar vragen of ze ook niet kan slapen door het lawaai. Dan is ze echt wakker!
quote:
Dit wordt dus de 3de nachtquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Naja, hij gaf aan dat hij zelf ook al 2 nachten niet of nauwelijks had geslapen. Dus in dit geval geef ik hem het voordeel van de twijfel.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Naja, hij gaf aan dat hij zelf ook al 2 nachten niet of nauwelijks had geslapen. Dus in dit geval geef ik hem het voordeel van de twijfel.
Whahah...ja,ik heb ie7!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
2 aparte browsers openen, dus niet een apart tabblad (er vanuitgaande dat je IE7 of Mozilla hebt ofzo).
Twee keer, twee keer op het icoontje klikken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:51 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahah...ja,ik heb ie7!
Maar dat is geloof ik ook het enige wat ik weet....
Want ik durf bijna niet te vragen hoe je dan 2 browsers opent...ohohoh,wat kun je je toch dom voelen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:51 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahah...ja,ik heb ie7!
Maar dat is geloof ik ook het enige wat ik weet....
Want ik durf bijna niet te vragen hoe je dan 2 browsers opent...ohohoh,wat kun je je toch dom voelen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja blijkbaar dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:54 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Was dat afgesproken met Bart?
He jammer die zag ik nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:53 schreef Taurus het volgende:
Hahaha briljant!Die smile van Bart ook
![]()
hij deeed het uit zich zelfquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:54 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Was dat afgesproken met Bart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |