Oh....dat heb ik een keer geprobeerd om er op te zetten en dat werd 1 groot drama!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:39 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
[..]
Download Firefox en gebruik tabs
2 aparte browsers openen, dus niet een apart tabblad (er vanuitgaande dat je IE7 of Mozilla hebt ofzo).quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:44 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Hé Kaleddis....pffft...ik dacht al ...oh,wat is het leven simpel....
Maar toch niet!![]()
Want als ik de ene open...is de ander WEG!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat nou weer jammer is...Natasia weet dat dit expres is omdat ze de camera's steeds hoort inzoomen op haar![]()
Naja, hij gaf aan dat hij zelf ook al 2 nachten niet of nauwelijks had geslapen. Dus in dit geval geef ik hem het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart is een beetje heel veel laf om niet mee te doen
[afbeelding]
Leedvermaak?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:46 schreef pronkjewail het volgende:
Bart moet even aan haar vragen of ze ook niet kan slapen door het lawaai. Dan is ze echt wakker!
quote:
Dit wordt dus de 3de nachtquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Naja, hij gaf aan dat hij zelf ook al 2 nachten niet of nauwelijks had geslapen. Dus in dit geval geef ik hem het voordeel van de twijfel.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Naja, hij gaf aan dat hij zelf ook al 2 nachten niet of nauwelijks had geslapen. Dus in dit geval geef ik hem het voordeel van de twijfel.
Whahah...ja,ik heb ie7!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
2 aparte browsers openen, dus niet een apart tabblad (er vanuitgaande dat je IE7 of Mozilla hebt ofzo).
Twee keer, twee keer op het icoontje klikken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:51 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahah...ja,ik heb ie7!
Maar dat is geloof ik ook het enige wat ik weet....
Want ik durf bijna niet te vragen hoe je dan 2 browsers opent...ohohoh,wat kun je je toch dom voelen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:51 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Whahah...ja,ik heb ie7!
Maar dat is geloof ik ook het enige wat ik weet....
Want ik durf bijna niet te vragen hoe je dan 2 browsers opent...ohohoh,wat kun je je toch dom voelen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja blijkbaar dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:54 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Was dat afgesproken met Bart?
He jammer die zag ik nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:53 schreef Taurus het volgende:
Hahaha briljant!Die smile van Bart ook
![]()
hij deeed het uit zich zelfquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:54 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Was dat afgesproken met Bart?
Nou ja, hij maakte herrie - maar op zo'n manier dat hij morgen kan vertellen aan Natasia dat hij had gezegd dat ze stil moesten zijn. Ik noem het gewoon 'jezelf indekken' ...... Beetje laf !quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:54 schreef nlboy het volgende:
Eindelijk is Bart goed bezig vanavond!
Is speltechnisch wel handig toch om zogenaamd nergens bij te horenquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij houdt zich met deze opmerking weer erg op de vlakte.
Ik ook nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
He jammer die zag ik niet![]()
dat was wel afgesproken. In elk geval besproken als mogelijkheidquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:56 schreef Dogga het volgende:
[..]
hij deeed het uit zich zelf
geweldig he:D:D:DD
Nou nouquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:56 schreef Dogga het volgende:
ze is klaar wakker echt geweldig dit
Morgen in het nieuws een dodelijk ongeluk LOL
Bah, kijk je zo graag naar rukkende loverboys?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:57 schreef BwennieBren het volgende:
Redactie mogen ff een stream op Brainless? plseeeeeeeee?
volgens mij was dat zo'n ding met van die snoepjes aan die je normaal altijd op kinderfeestjes zietquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:57 schreef Taurus het volgende:
Is Natasia gelovig? Of was dat niet zo'n bidkettinkje?
Tsja zo is hij al die tijd al zo geweest.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou ja, hij maakte herrie - maar op zo'n manier dat hij morgen kan vertellen aan Natasia dat hij had gezegd dat ze stil moesten zijn. Ik noem het gewoon 'jezelf indekken' ...... Beetje laf !
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:56 schreef Dogga het volgende:
Iedereen met een auto richting het CBR!!! Op het tijdstip dat zij moet afrijden!!! remmen, gas geven, remmen, toeteren, toeteren, toeteren, middelvinger opsteken X 10quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:56 schreef Dogga het volgende:
ze is klaar wakker echt geweldig dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |