sinterklaas? de goedheiligman?quote:
Of ze vroeg slaappillen aan. Hopelijk krijgt ze er wat extra.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:32 schreef Missy_1974 het volgende:
ja ze hoopt natuurlijk dat de redactie ze naar bed stuurt
Woon je in een tent ofzo?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:34 schreef BwennieBren het volgende:
Oh ik ziet hier kei en keihard in me eentje te lachen en de buren kloppen op de muur
Heb ik geen last van, m'n buurvrouw kijkt meequote:Op woensdag 21 februari 2007 01:34 schreef BwennieBren het volgende:
Oh ik ziet hier kei en keihard in me eentje te lachen en de buren kloppen op de muur
yepquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:35 schreef pronkjewail het volgende:
In welke mate kan NAsty op de slaapkamer horen wat ze in die jacuzzi uitspoken? Is dat ding direct naast de slaapkamer?
Een tent met een muur of zo?quote:
Okee streams op de boxen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:34 schreef BwennieBren het volgende:
De deur van de slaapkamer staat openquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:35 schreef pronkjewail het volgende:
In welke mate kan NAsty op de slaapkamer horen wat ze in die jacuzzi uitspoken? Is dat ding direct naast de slaapkamer?
ga jij is in je tuin schreeuwen kijken hoe lang het duurt voordat iemand reageerdquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:35 schreef pronkjewail het volgende:
Hier mijn broertje die aan het kloppen was tegen de muur.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:34 schreef BwennieBren het volgende:
Jep.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:35 schreef STAP01 het volgende:
Waar is Bart eigenlijk? Naar bed?
Naar huis, waar hij hoortquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:35 schreef STAP01 het volgende:
Waar is Bart eigenlijk? Naar bed?
Beide schermen niet fullscreen zetten en klaar !quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:38 schreef Brulkip het volgende:
Ahhhh...ben ik nou zo dom???
Ik kan dus niet op deze site zitten en tegelijkertijd de streams bekijken.![]()
Dat moet toch kunnen?!![]()
Kan iemand mij ff helpen?![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:38 schreef Brulkip het volgende:
Dan kriebelen de bubbeltjes zo lekker onder zijn balletjesquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:33 schreef obezzi het volgende:
ERIC IS NAAKT
Download Firefox en gebruik tabsquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:38 schreef Brulkip het volgende:
Nou, vet veelquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:38 schreef Veulen het volgende:
Voor de lol moet je even de stream van natasia aanzetten. Dan hoor je dus wat zei hoort...
Vet veel kabaal dus.
Heeft ook z'n voordelen, kan hij straks ook uit z'n stekker gaan omdat hij niet kan slaaaaapenquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:39 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wat een partypooper die Bart![]()
Moet echt moeite doen om iets te horenquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:38 schreef Veulen het volgende:
Voor de lol moet je even de stream van natasia aanzetten. Dan hoor je dus wat zei hoort...
Vet veel kabaal dus.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:39 schreef nlboy het volgende:Dit hoef ik niet te zien. Tusten allemaal en hopelijk neemt iemand nog de volgende actie op.
Doe je oordopjes in, big deal.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:41 schreef Principessa het volgende:
[..]
Genoeg om je op te winden als je niet kan slapen!![]()
Moet je die wel hebben !quote:
Genoeg dan, misschien ligt het aan mij. Ik denk altijd dat iedereen van alles wakker word net als ik.quote:
ook al is het niet zo hard ... het probleem bij natasia is dat ze alles WIL horen !!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:38 schreef Veulen het volgende:
Vet veel kabaal dus.
ze moet ook ff slapen ... en dan na een half uur weer wakker .... vet kapot ben je danquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Moet je die wel hebben !
Maar nu moeten ze toch echt wel wat meer herrie gaan maken, ze dreigt te gaat slapen !![]()
04:47quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Genoeg dan, misschien ligt het aan mij. Ik denk altijd dat iedereen van alles wakker word net als ik.
Ze ligt trouwens weer te zuchten en te woelen, hoe lang zou het nog duren.
Iemand een gokje wagen?
Hé Kaleddis....pffft...ik dacht al ...oh,wat is het leven simpel....quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Beide schermen niet fullscreen zetten en klaar !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |